Jump to content

Anti Pollution


aquarius

Recommended Posts

Meni ista stvar  sa lagunom(2.0t 150 kw)ko tebi na cliu.Da li se radi i benzincu ili dizelu? Moj je benzinac i prijatelj mi je ustvrdio da se radi o kvaru bobine i losih svjecica(neorginalne).

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Hrvoje25 said:

Meni ista stvar  sa lagunom(2.0t 150 kw)ko tebi na cliu.Da li se radi i benzincu ili dizelu? Moj je benzinac i prijatelj mi je ustvrdio da se radi o kvaru bobine i losih svjecica(neorginalne).

Laguna je u pitanju, dizel,1.5dci... (ak mene pitas) 

Link to comment
Share on other sites

Ugl kvar ti je sigurno.meni se javlja to dva mjeseca dok  nije konacno bobina riknula.u pon dolaze dijelovi pa se javim kada provjerim 100%  da je do toga

Kod tebe je kvar nekog senzora ili se erg ventil zastopao pa se uslijed toga auto prebaci u safe mode te gubi na snazi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Hrvoje25 said:

Ugl kvar ti je sigurno.meni se javlja to dva mjeseca dok  nije konacno bobina riknula.u pon dolaze dijelovi pa se javim kada provjerim 100%  da je do toga

Kod tebe je kvar nekog senzora ili se erg ventil zastopao pa se uslijed toga auto prebaci u safe mode te gubi na snazi.

Nije usao u safe mode, tjero sam ga 180 bez problema u 6toj, i povlaci ko i inace... Ja se nadam da je samo bio zagusen jer sam ga dosta po zgu vozio na kratke relacije 2 tjedna, sad je opet svaki dan na obilaznici i u pogonu po sat vremena pa se ne pojavljuje... Ima 195tis km za sad. Budem pratio situaciju

Link to comment
Share on other sites

Cim se pojavljuje ta greska,gledaj to ko upozorenje.Valja naci samo dobroga meštra da ti pronađe o čemu se radi.Moj bivši meštar mi samo brisa greške i govori vozi kad nema smetnja.ugl nadji uzrok te lampice ako ikako možes.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ne brisat gresku nego s njom k postenom majstoru. Nikakvo otpajanje klema itd.. direkt u radionu sa lampicom na displeju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Hrvoje25 said:

Cim se pojavljuje ta greska,gledaj to ko upozorenje.Valja naci samo dobroga meštra da ti pronađe o čemu se radi.Moj bivši meštar mi samo brisa greške i govori vozi kad nema smetnja.ugl nadji uzrok te lampice ako ikako možes.

Pa ne zvuci bas ko neki majstor... Ma dok vozi je okej, prvo klimu da rjesim, a onda u istrazivanje... Sam sto dijagnostika tu nece puno pomoc jer nemam nista pod stored error codes na trip kompu

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi se putem kvalitetne i odgovarajuće dijagnostike otkriti o čemu se radi.Prijašnji majstor se kunio u svoju orginal Renault dijagnostiku i nista nije napravio dok mi je prijatelj spojio na bosh dijagnostiku te utvrdio da se radi o neispravnoj bobini.

Edited by Hrvoje25
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hrvoje kakve ti gluposti covjeku pričaš to je strašno. Ti imas problema sa benzincem i bobinom a covjek sa dizelom i klapnom na auspuhu.
Pricas o Bosch dijagnostici koja gle cuda nemre otkriti tu grešku vec ocitava kvar EGR-a ( provjereno u Neostaru na njihovoj Bosch dijagnostici za aute iz njihovog koncerna)
Covjek ima klasican kvar koji je normalan za te 1.5 dci koji imaju tu klapnu

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam napisao da ima problem sa senzorom ili egr ventilom.Nadovezao sam se  samo na problem sa lampicom koja upozorava da nesto nije kako spada te da mora detaljno provjeriti.A ti magarcino neuka procitaj prvo  prije nego sta bubnes nesto.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Hrvoje25 said:

Pa ja sam napisao da ima problem sa senzorom ili egr ventilom.Nadovezao sam se  samo na problem sa lampicom koja upozorava da nesto nije kako spada te da mora detaljno provjeriti.A ti magarcino neuka procitaj prvo  prije nego sta bubnes nesto.

Malo ti je dvosmislen post složio bi se, al netreba biti neugodan :)

Link to comment
Share on other sites

Čovjeka sam uputio da preventivno pregleda zasto mu auto izbaciva gresku antipollution system te da nađe odgovarajućeg majstora i da ne čeka da ga ostavi auto negdje na cesti.Što je tu dvosmisleno? Meni je kvar otkriven bosh dijagnostikom i covjek sa renaultom dijagostikom mi nije pomogao.Frustrirani likovi mi ne tribaju na ovakvoj vrsti foruma,koji traže svađu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Hrvoje25 said:

Trebalo bi se putem kvalitetne i odgovarajuće dijagnostike otkriti o čemu se radi.Prijašnji majstor se kunio u svoju orginal Renault dijagnostiku i nista nije napravio dok mi je prijatelj spojio na bosh dijagnostiku te utvrdio da se radi o neispravnoj bobini.

Treba još i da majstor zna u što gleda na ekranu. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znam, ali dijagnostika za bobinu... ?

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam napisao da ima problem sa senzorom ili egr ventilom.Nadovezao sam se  samo na problem sa lampicom koja upozorava da nesto nije kako spada te da mora detaljno provjeriti.A ti magarcino neuka procitaj prvo  prije nego sta bubnes nesto.
Lijepo si odgojen svaka čast tvojim roditeljima na postignuću.Dakle kažem čovjeku koji mu je kvar 100% i kako da ga riješi. Nije egr jer gle taj motor ima 2 EGR-a nego najobicnija klapa. Nista mu se nece dogoditi slobodno se moze voziti. Hrvoje budi dobar pa si kupi bonton.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Marioo said:
21 hours ago, Hrvoje25 said:
Pa ja sam napisao da ima problem sa senzorom ili egr ventilom.Nadovezao sam se  samo na problem sa lampicom koja upozorava da nesto nije kako spada te da mora detaljno provjeriti.A ti magarcino neuka procitaj prvo  prije nego sta bubnes nesto.

Lijepo si odgojen svaka čast tvojim roditeljima na postignuću.Dakle kažem čovjeku koji mu je kvar 100% i kako da ga riješi. Nije egr jer gle taj motor ima 2 EGR-a nego najobicnija klapa. Nista mu se nece dogoditi slobodno se moze voziti. Hrvoje budi dobar pa si kupi bonton.

Magarčino pusti čovjeka da mu neko pogleda i utvrdi o čemu se radi.Takvi znalci kao ti koji putem interneta glume pamet su predmet ismijavanja.Bonton treba zaslužiti,a ti nastavi bontonizirati puk svojim disertacijama po internetu.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Magarčino pusti čovjeka da mu neko pogleda i utvrdi o čemu se radi.Takvi znalci kao ti koji putem interneta glume pamet su predmet ismijavanja.Bonton treba zaslužiti,a ti nastavi bontonizirati puk svojim disertacijama po internetu.
Upravo si sebe opisao od glave do pete... Svaka čast. [emoji23]
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nadam se da se ne trebam miješati?
Primjerenu komunikaciju molim!

Hrvoje 2 boda zbog neprimjerenog riječnika.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da,a ti si uspio nešto postići u svom životu.Uspio si skupiti dva lajka na forumu ?

Edited by Hrvoje25
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PAnta013 said:

aquarius, ima li šta novoga? 

Ništa novo. Auto je još uvijek u servisu. Nemam ništa pametno za nadodati trenutno.

Danas sam poslao mail na direktora Renault Nissan Hrvatska d.o.o.:

 

Poštovani

Moj otac je 1973. kupio Renault 4 koji ga je vjerno služio 15 godina bez iti jednog kvara. 

Moj mlađi brat vozi Renault Megane II. 

I ja sam dugogodišnji vlasnik Renault vozila. 

Moj prvi auto je bio polovni Renault 5 GTX, zatim sam kupio novi Renault Clio II u AK Gašperov, zatim polovni Renault Laguna II, nakon toga Renault Clio IV kupljen u AK Baotić u Zagrebu, te sadašnji Renault Laguna III.

Upravo s ovim posljednjim modelom imam problema koji još ne uspijevam riješiti.

Ukratko, Renault Laguna III 1.5 dci, br šasije VF1BT12CExxxxxx, god. proizv. 2015., 122.000 km, EDC automatski mjenjač, Bose oprema, elektronska servisna knjižica uz povijest održavanja u ovlaštenoj servisnoj mreži.

Kupio sam ga u travnju ove godine u Vašem ovlaštenom servisu Auto Centar Teo u Splitu, uz jamstvo na vozilo od 6 mjeseci. 

Ipak sam osjećao neku sigurnost kad kupujem vozilo u ovlaštenoj Renault mreži.

06.05. se u vožnji upalila greška na automatskom mjenjaču. 

Grešku sam poništio odspajanjem klema, te sumnjajući u akumulator, isti zamijenio novim. 

Nakon toga sve je bilo ok. 

Ipak, da budem siguran, 19.05. vozilo sam odveo na servisni pregled u ovlašteni servis u Zadru, AC Zadar d.o.o. 

Pregled sam platio 162,50 Kn (slika u privitku), u servisu su rekli da je auto ispravan i da je sve u redu s njim.

Ne znam da li su spajali dijagnostiku na vozilo, ali nisu mi spomenuli postojanje bilo kakve greške.

S prvim ljetnim vrućinama, na zaslonu su se počele pojavljivati greške, i auto više ne bi bio u voznom stanju. 

Greške su se pojavljivale jedna za drugom: check anti pollution, check gearbox, power steering failure, check handbrake itd. 

Odspajanjem akumulatora bih nakon nekog vremena ipak uspio poništiti greške i odvesti se do kuće.

Iako sam akumulator zamijenio novim, nisam uspio riješiti problem.

07.06. sam auto odveo u AC Zadar, gdje su mi rekli da je zabilježeno jako puno grešaka, ne znaju koja je posljednja, izbrisali sve greške te rekli ukoliko se ponovo upali neka greška da dovezem auto natrag. 

Uslugu sam platio 241,50 Kn (slika u privitku). 

Odvezao sam se do grada, i nakon pola sata auto je ponovo stao i upalio grešku. 

Nazvao sam vučnu službu, (sreća da sam dugogodišnji član HAK-a) i isti dan 07.06. prevezao auto u AC Zadar. 

Rekli su da je u pitanju neka specifična greška, te da će im trebati vremena da otkriju u čemu je problem. 

Vozilo je bilo u navedenom servisu sve do 18.06. 

Nisu uspjeli otkloniti kvar. 

Navodno je problem u servo volanu, međutim nisu baš sigurni da bi time riješili problem, a ako se tako ne otkloni kvar, ja bih morao to platiti oko 3000kn, a oni bi tražili dalje. Nažalost, ja nemam toliko novca da bih mogao mijenjanjem i plaćanjem raznih dijelova isprobavati o kojem neispravnom dijelu je riječ. 

U servisu su mi rekli da je najbolje da vozilo odvedem tamo gdje sam ga kupio, u Auto Centar Teo, te da se tamo otkloni kvar u garantnom roku. 

AC Zadar mi je naplatio ovu uslugu 544,65 Kn (slika u privitku)

Dakle, do tog dana platio sam servisni pregled, brisanje grešaka i otklanjanje kvara, a da kvar nije niti dijagnosticiran, a kamoli otklonjen, sve zajedno 948,65 Kn.

Angažirao sam vučnu službu, te je auto 19.06. prevezeno iz AC Zadar u AS Teo, i to sam platio dodatnih 1.000,00 kn.

Od 19.06. nema nikakvog pomaka. 

Kontaktirao sam gosp. xxx iz AS Teo, rekao je da im je u servisu gužva te da ne zna kad će moj auto doći na red da bi se ustanovio i riješio problem.

Svjestan sam da je gužva u servisu, ali zar reklamacija na nedavno kupljeni auto ipak nema nekakav prioritet da se riješi?

Ukratko: od 07.06. automobil nije u voznom stanju, kvar nije dijagnosticiran, a kamoli otklonjen.

Kontaktirao sam i Renault Hrvatska putem obrasca "Pišite nam", nazvao me gosp. xxx te me također uputio da se za popravak vozila obratim u AC Teo gdje sam vozilo i kupio.

***

Prvi servis u kojem je auto bio 11 dana ne može dijagnosticirati kvar, a drugi servis u kojem je auto već 8 dana nema vremena da bi počeo na otklanjanju kvara.

Svjestan sam da je ovaj kvar možda specifičan i da je potrebno vrijeme da bi se isti ustanovio i otklonio, međutim ja sam bez vozila od 07.06., dakle skoro mjesec dana, nije mi ponuđeno ni zamjensko vozilo pa makar uz nadoplatu, pa se snalazim na raznorazne načine da ipak mogu normalno živjeti i raditi. 

Link to comment
Share on other sites

klasičan električarski kvar, tu nijedna dijagnostika ne pomaže nego pregledati sve žice, ispitati i tako dalje..

sad je vruće i još su omekšali izolatori, nije nemoguće da se nekaj počne dimiti..

Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam se spajao na Citroen Xsaru picasso, auto ima more greska, pobrises one se opet vrate,ali ovdje barem auto mozes voziti.

Rekao sam nek to goni kod nekog dobrog autoelektricara jer je malo nemoguce da toliko senzora i kojecega crkne istovremeno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je ono što sam često spominjao, objašnjavao i tražio i po servisima i po osiguravajućim kućama, ali su me svi blijedo gledali, osim u HAK-u gdje kontaju stvar.

Dakle, većina ljudi ima auto iz stvarne potrebe, a ne iz kolekcionarskih razloga i ne iz razloga da netko zarađuje na njima dok je auto u kvaru. 

Bilo bi dobro ljudima pružiti neku povoljniju verziju rent-a-car dok je auto slupan ili u kvaru, a dok je pod garancijom i dogodi se kvar, pristojno bi bilo bespla dati tu uslugu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.