Jump to content

Benzin pumpa gecrk


frenchkey

Recommended Posts

Ja nisam mehaničar, ali što nema svaki benzinac povrat viška goriva natrag u rezervoar? :)

Znači kad auto radi na plin, 100% goriva se vraća natrag u tank i pumpa se hladi. Druga priča je ako se auto vozi na rezervi pa cijelo tijelo pumpe je u zraku i grije se jer nema odvodnje topline na taj način. Ne bi znao koliko toplo gorivo se vraća natrag u tank, ali sumnjam da se vraća toplo i da se većina topline pumpe odvodi preko tijela pumpe uronjene u gorivo.

Za gore slučaj prije bi se kladio da renfault ima loše konektore, slab spoj, iskrenje,... i rastali se konektor. A svi znamo kakva je kvaliteta instalacija na renaultu :)

Ispravite me ako sam nešto krivo zaključio :)

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi imati povrat goriva. Za konkretan motor ne znam. Nego meni moj pliner rekao nemoj se voziti duze nego sto imas benzina u rezervaru. Ako i moras stani dugo da se pumpa ohladi. Dakle ako imas 10l nemoj sada cijeli tank plina potrositi bez stajanja. I sam mi preporucio da uvijek barem pola tanka benzina imam. Od tada cca 350k km na plin, 2 auta, 0 umrlih pumpi goriva. I tako gledam uvijek jedno pola rezervar benzina, kada dodje blizu pravac benzinska.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam dobio nekoliko preporuka da ne čekam lampicu rezerve na autu zbog pumpe jer ju benzin hladi i čuva da ne oksidiraju vanjski dijelovi, te da je idealno imati 50% napunjen tank.

Sumnjam da se pumpa goriva hladi protokom jer je taj protok premali da bi išta ohladio. Pumpa je tu da nabija tlak koji regulira regulator tlaka. Na mojem autu je to mislim 3.1bar. E sad, ako auto vozi na plin i benzinski injectori se ne otvaraju onda će regulator nabijati veći tlak prema pumpi jer će pokušati održati tlak prema injectorima.

Inače je poznato da su pumpe goriva crkavale ljudima koji su se vozili na plin i osobno znam neke, ali svi koje znam su se oni vozili na rezervi.

Osobno mislim da vožnja na plin ne uništava pumpe goriva nego vožnja na rezervi.

Link to comment
Share on other sites

ono sto je meni receno glede tog problema, prvo i osnovno zice su premalog presjeka (slicna stvar u farovima), drugo sugava biorazgradiva izolacija, trece konektor je glupo rijesen i dosta lose zasticen od atmosferilija...

znaci prvi je izdrzao 8 god, drugi 5 god, od cega znaci samo pol godine voznje na plin, tako da ja ne bi nis govorio da je vezano na ugradnju plina i voznju na isti...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Sumnjam da se pumpa goriva hladi protokom jer je taj protok premali da bi išta ohladio. Pumpa je tu da nabija tlak koji regulira regulator tlaka. Na mojem autu je to mislim 3.1bar. E sad, ako auto vozi na plin i benzinski injectori se ne otvaraju onda će regulator nabijati veći tlak prema pumpi jer će pokušati održati tlak prema injectorima.

Ako se ne varam, imao ti benzinske injektore da rade ili ne, regulator uvijek benzin drži na 3.1 (ili 3.5 bara?). Neovisno o protoku goriva koji ide kroz benzinske injektore (ok, mala odstupanja su radi mehaničkog rada pumpe i regulatora moguća, ali ne pada sad on odjednom na 2.5 bara pa da se ništa ne vraća u tank.

Link to comment
Share on other sites

riceburner je dobro složio ono što sam htio napisati. Ovdje nije riječ o pumpi, već o lošem ožičenju. Pumpa radi i originalna je ugradnja. Vozio sam Thaliu 5 godina na plin. Auto se vozio na benzin samo kada je bilo nužno. Prešao sam oko 130 000 km i nikakvih problema sa pumpom. Benzin se točio kad je bio pred kraj i to puni ili malo više od pola tanka.

Link to comment
Share on other sites

Tako je žice i konektori! Krepavaju na pumpi, krepavaju na reostatu klime, krepava zavojnica, krepavaju u farovima jednostavno smeće od Renault ožičenja i gotovo nema se što tu filozofirati, pogotovo nakon par godina starosti istih...

Što se tiče pumpe negdje sam na nekom stranom forumu naletio gdje je netko detaljno opisao zašto taj konektor na pumpi krepava ako nađem postavim...

😞

 

Što se tiče goriva Scenic 1.6 16v nema povrat sa Raila no vjerojatno ima prije negdje jer meni tlak na railu pada kada ga ugasim što znači ili pumpa ne drži ili se radi o nekom povratu, e tu informaciju još nisam uspio dobiti od nikoga na forumu zapravo netko kaže mora biti tlaka a netko ne mora...?

 

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

meni je isto crkla pumpa, a ožičenje je bio ok. Nikad nisam vozio na rezervi uvijek bar 20 lit goriva

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Žac said:

..

Što se tiče pumpe negdje sam na nekom stranom forumu naletio gdje je netko detaljno opisao zašto taj konektor na pumpi krepava ako nađem postavim...

To bi bilo sjajno!

Novi konektor naručen preko @lageros-zg, dolazi sutra. Cijena je više nego 3 puta povoljnija od ovlaštenog servisa. 

Edited by Vladek
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vladek said:

To bi bilo sjajno!

Novi konektor naručen preko @lageros-zg, dolazi sutra. Cijena je više nego 3 puta povoljnija od ovlaštenog servisa. 

Eto vidiš. Puno stvari ima i kod nas za nabaviti samo treba pronaći i nesebično podijeliti informaciju.... Uostalom zato i forum služi... 👍👍 Sretno sa promjenom😉

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Vuco said:

Ako se ne varam, imao ti benzinske injektore da rade ili ne, regulator uvijek benzin drži na 3.1 (ili 3.5 bara?). Neovisno o protoku goriva koji ide kroz benzinske injektore (ok, mala odstupanja su radi mehaničkog rada pumpe i regulatora moguća, ali ne pada sad on odjednom na 2.5 bara pa da se ništa ne vraća u tank.

Regulator tlaka goriva uvijek drži isti tlak u dovodu goriva neovisno o tome koliko su injectori otvoreni ili zatvoreni.

Link to comment
Share on other sites

Rezime: zbog problema uzrokovanih topljenjem kontakata na utikaču same pumpe, nova instalacija nije se mogla priključiti te je naručena i nova pumpa. Najjeftinija je bila Magneti Marelli, zatim Delphi pa onda duplo skuplja OEM pumpa. Odlučio sam se za Delphi. Pumpa se čuje malo jače prilikom rada od prethodne.
Pumpa koje je skinuta s auta odnijeti ću prijatelju strujiću da probamo iskombinirati da se žice izvade mimo utikača i da se napravi custom spojnica. Na taj način ću imati rezervnu.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eto ljudi i mene ponovo u klubu crknutog dovoda goriva sada već drugi puta no ovoga puta pumpa radi no crklo je 'kvalitetno' renault ožičenje... Izgorio je konektor pin masa naravno te je načet i pin na pumpi...  Prethodna izmjena pumpe je bila prije 3 godine i 9 mjeseci no tada sam mijenjao samo pumpu a konektor je bio dobar. Ovaj puta ću sa konektorom i pumpu opet promjeniti jer kako mi se čini mogao bi brzo progoriti i pin na pumpi do kraja pa opet sve dolje, nešto se zažutilo okolo njega pa si mislim da je bolje tako... 

Trenutno palim na plin no kako najavljuju hladnije vrijeme moram to riješiti... Uzet ću vjerojatno opet najjeftiniju pumpu moram vidjeti što se nudi te neki od dostupnih konektora nemam previše izbora niti mogu dočekati sa aliexpressa u današnje vrijeme... Javim kako je prošlo a kako to izgleda sada evo slike:

 

 

IMG_20211003_173538 (Small).jpg

IMG_20211003_174732 (Small).jpg

IMG_20211003_205721 (Small).jpg

IMG_20211003_205835 (Small).jpg

IMG_20211003_205923 (Small).jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Isto se meni desilo. Pumpa radi,ali je ožičenje nastradalo. 

Link to comment
Share on other sites

Pumpa i konektor su promjenjeni, nisam ništa stigao slikati jer dobro da sam uopće stigao zamjeniti zbog kiše i vremena ovaj vikend... Uzeo sam Delphi pumpu, konektor te maticu su gumicom sve skupa za 720 kn kod Anđelka pa ćemo vidjeti koliko će sve ovaj puta trajati...

Ono što je zanimljivo opet mi matica nije pasala nego sam morao originalnu ostaviti jednostavno ima uže utore za navoj nego moja originalna? To mi se desilo i zadnji puta kada sam mjenjao pumpu no zaboravio sam načisto do jučer kada sam se namučio sa navojem jel nova nije išla kako treba te onda pogledam malo bolje i vidim uže utore, mislim ionako je zapravo bitna gumica koja mora biti nova no treba za maticu ako se mijenja pripaziti da li je ista kao originalna a možda je samo do proizvođača i same izrade jer je uzeta po kataloškom broju te bi trebala zapravo pasati... Provozao sam prvo po zavojima bez sklapanja ostaloga da vidim da li curi benzin izmrdo ga lijevo desno po kočnici i slično sjelo je sve kako treba te nema nikakvog curenja što je najvažnije... 

E sad auto pali kao mina na zub ne vergla ni malo duže no opet hladno je... Vidjet ćemo da li mi se onaj problem sa toplim startom i tlakom u sistemu riješio no to ću pisati u postu o tom problemu naknadno kada vidim što je zapravo...

Link to comment
Share on other sites

Ista stvar, uzeo sam maticu u Lagerosu i nije odgovarala.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Vladek said:

Ista stvar, uzeo sam maticu u Lagerosu i nije odgovarala.

Prošli puta sam ju uzeo u CIAK-u te također nije pasala izgleda da Scenic 2 i Megane2 nemaju istu maticu? Ili možda Scenic 2 ima neku drugu no CIAK je fulao također a gumica recimo paše?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Vladek said:

Ja sam isto prebacio samo gumicu na staru maticu.

Misliš gumicu na grlo rezervara pa pumpu pa maticu... 😂

Naravno kada su lijepo smislili da ne prodaju samo gumicu odvojeno pa moraš uzimati sa maticom... 🙁 

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Idemo dalje....😤😤 

Nakon sada 5 mjeseci od gore riješenog problema idem točit neki dan do full-a benzin eto poskupljuje pa nek se nađe, te nakon točenja krenem i prvi desni zavoj zasmrdi te procuri gorivo na najgore! Što je najbolje dva puna dana je curilo samo od sebe valjda dok se nije ispraznilo i došlo ispod razine grla rezervara lud sam načisto... Sada se smirilo barem ne curi na parkingu samo od sebe no ulazak u desni jači zavoj je i dalje problematičan te curi. Izvadim siceve, skinem sve dolje te imam što vidjet curi točno na lijevom navoju ispod matice... Onda sam bio uzeo zamjensku maticu koja nije pasala ali sam iskoristio novu zamjensku gumicu i staru maticu te je evo sve držalo cijelo vrijeme do sada kada je probilo.

Sada sam uzeo original maticu i gumicu pa ćemo vidjeti kada namontiram jer ako to bude i dalje curilo onda je vjerojatno spigano grlo problem, a onda ne znam što ću dalje vjerojatno točit do pola ili sve poljepit sa nečim makar ne znam što bi tada bilo pametno (osim promjene rezervara naravno...)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nažalost imam istu situaciju. Auto je na plin pa točim benzin do pola.

Link to comment
Share on other sites

Prvi puta sam rješio samo sa zamjenskom gumicom makar mi je grlo bilo spigano, drugi puta je sada držalo pet mjeseci stvarno ne znam što se desilo dok ne skinem nekako se nadam da će original matica i gumica riješiti problem jel to su mi već prije svi umniji mehaničari sa iskustvom govorili obavezno svaki puta nova matica i gumica, a kako mi nisu matice oba puta pasale ili mi je navoj možda spigan previše pa zato, stavljao sam samo gumice i bilo je dobro...

Gledam na stranim forumima čitav postupak je naveden kod promjene od maksimalno 30 minuta otvorenog rezervara do količine goriva stezanja i slično...

https://www.renaultforums.co.uk/threads/fuel-pump-wont-seal-in-the-tank.89414/

 

Valjda će ovaj puta i matica pasati pa da vidimo u kompletu...😟

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

Javi ako nađeš maticu koja paše u gdje. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Vladek said:

Javi ako nađeš maticu koja paše u gdje. 

Uzeo sam kod Anđelka OEM 7701207449 valjda će pasati...

image.png.7f9d87aa80d5aec5827461634324caaa.png

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam i ja kod njega pa nije pasalo. To sam mu napomenuo pa je možda sada i promjenio. Uglavnom javi jel ti paše.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.