Jump to content

Pukla opruga amortizera


logan

Recommended Posts

Prijatelju na Laguni pukla desna opruga i sad je u problemu a auto na dizalici na parkingu jer ne može nikuda dok ne zamijeni oprugu. Zapravo problem je što auto ne može ni na vučnu službu stavit jer je vrlo vjerojatno da bi pri pomicanju vozila vrh puknute opruge razderao desnu gumu.

Zbog nemogućnosti odvijanja centralne matice amortizera nastao je zastoj i sad se traži riješenje kako odviti spornu maticu. Zna li netko kakav trik za odviti ovu maticu bez pneumatskog pištolja? Središnji vijak ima utor za imbus ali slaba pomoć od toga.1baf28c57dfcd7821258e23454d13f97.jpg773c67147dcb1ae8d7423420ba677f65.jpg

 

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Probajte odrezat nečim taj kraj opruge koji viri i ipak ga nekak negdje otpeljat gdje je zgodnije za raditi.

Svakako gledajte imat najmanji mogući zahvat u ovim uvjetima na ovoj dizalici.

Link to comment
Share on other sites

Nema potrebe za sad skidat taj središnji vijak.

Odvrneš ona tri na muldi i dva na glavčini koja drže amortizer i to sve skupa skineš dolje. E da, još imaš ovu sponu balans štange za otpustit.

Poslije u radioni se zezaš sa tim središnjim šerafom.

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tu su dva vijka ali mislim da to neće van bez skidanja i centralne matice jer ona drži ovu šajbu I ležaj amortizera u muldi. 1180f1675b323dadfca974e5c3872927.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Probajte odrezat nečim taj kraj opruge koji viri i ipak ga nekak negdje otpeljat gdje je zgodnije za raditi.

Svakako gledajte imat najmanji mogući zahvat u ovim uvjetima na ovoj dizalici.
Ne brini, osigurano je od pada s dizalice. Ipak je to Renault i treba imat potrebnu opremu za rad ispod auta. [emoji1]ad926f697b8fc9258595dd811c972070.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da dva su, na Fiatu su mi tri pa sam pobrkao.
Ide 100% van jer sam i na svojoj tako skidao kad sam mjenjao ležajeve amortizera

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neide nazalost moras to nekako odvidat, kapa je ispod ovog gumenog dijela i ako to ne skines ne ide dolje....probaj wd ili neki antirost dobro naspricat i onda malo zagrijat letlampom ili slicno ako je moguce.Ovaj gumeni tanjuric ispod matice koju nemozes odvidat ti lezi na muldi

Edited by dodoxxx
Link to comment
Share on other sites

Ako pričamo o Laguni 2 mora to ić dolje sa auta bez skidanja centralne matice.
Ja ju obično odvrnem zračnim pištoljem, ako ne ide onda stavim na klip amortizera krpu i uhvatim papagajkama ili nekim velikim kliještima i mora ić dolje.
Nadam se da znate da prije nego tu centralnu maticu odvrneš, moraš sa stegama za feder isti stisnut da ne pogineš kad otpustiš maticu.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Provjereno ide dolje cijeli dosjed amortizera i amortizer kada se to otpusti. Ako nije nikada mijenjan, neka ga dobro pogleda, vecinom strule kao da imaju veze s opelom :)

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mane said:

Ako pričamo o Laguni 2 mora to ić dolje sa auta bez skidanja centralne matice.
Ja ju obično odvrnem zračnim pištoljem, ako ne ide onda stavim na klip amortizera krpu i uhvatim papagajkama ili nekim velikim kliještima i mora ić dolje.
Nadam se da znate da prije nego tu centralnu maticu odvrneš, moraš sa stegama za feder isti stisnut da ne pogineš kad otpustiš maticu.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
 

Ne može i neće. Meni se dogodila ista stvar na parkingu kod zgrade, igrom slučaja mogao sam spojiti brusilicu te sam izrezao oprugu i auto u takvom stanju odvezao kod mehaničara, zato što nisam imao vremena to sam raditi. Tako da preporučujem spomenutom Loganovom prijatelju da uradi isto. Ponavljam, sklop amortizer+opruga se ne može skinuti bez skidanja centaralnog vijka amortizera.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sada sam pogledao na svojoj, ne ide, ima onaj metalni "poklopac" ispod matice... Sorry na dezinformaciji, dosta je proslo od kada sam to skidao. Vecinom kada ga skines i malo rasceprkas gumu odvijacem izgleda ovako (cca 150k km)...819e1eebee3c63ea11b89720929e500b.jpg

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne može i neće. Meni se dogodila ista stvar na parkingu kod zgrade, igrom slučaja mogao sam spojiti brusilicu te sam izrezao oprugu i auto u takvom stanju odvezao kod mehaničara, zato što nisam imao vremena to sam raditi. Tako da preporučujem spomenutom Loganovom prijatelju da uradi isto. Ponavljam, sklop amortizer+opruga se ne može skinuti bez skidanja centaralnog vijka amortizera.
Ja i dalje tvrdim da se može jer sam to radio na svojoj Laguni u dva navrata i to sam.
Sad sam pred mjesec dana to isto radio i na Fiatu, jedino on ima na muldi 3 šerafa umjesto dva kako ima Laguna

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze imaju šarafi ako prvo moraš skinuti centralnu maticu, a da bi izvadio ovu gumu koja je šira od rupe i koja od ispod ima metalnu podlošku koja je šira od rupe??? Pogledaj dobro od 2:00 do 2:02.

 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Je točno, moja greška. Isprike na krivoj informaciji, totalno sam zaboravio da se gornja matica mora skinut da bi se dao cijeli snop amortizera maknut dolje.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.