Jump to content

Megane 1.4e divlja ler gas


Krule

Recommended Posts

Ekipa, stari na meganu ima problem sa gasom, nekad dok upali auto, ler gas zna podivljati, odnosno digne ga u nebesa, ugasi auto, pričeka malo i dalje je sve normalno...

nekad se zna dogoditi da mu podivlja kad stane na semaforu i onda opet ista priča..

probao je zamijeniti motorić ler gasa, ali i dalje ista situacija..

ima netko ideju? Megane 1.4 energy, 1997. god

Link to comment
Share on other sites

kod mene je vukao falši zrak na usisu, ali kod mene je bio 1,4 e sa multipointom 

Link to comment
Share on other sites

kaže stari da je sve pregledao kod zamjene motorića, da se razumijemo, čovjek ima iskustva u mehanici, pa nam nije jasno kaj još može zajebavati

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, petak said:

ožičenje?

pod kaj točno misliš? motorna struja, mase?

Link to comment
Share on other sites

meni je megane dizao okretaje i nitko nije mogao riješiti problem, sve je izgledalo ispravno. Sasvim slučajno sam otkrio da je zbog dignutog aluminijskog poklopca grane motora izgorila izolacija ožičenja senzora servo pumpe. Dolazilo je do spajanja između dvije žice i ecu je ''mislio'' da vrtim volan i kad ga ne diram pa je dizao okretaje da se auto ne ugasi, Malo izolir trake riješilo problem. Kažem, može svašta tu biti, star je auto. Od falšeg zraka do problema s instalacijama. Također sam i mijenjao brtvu usisnika zbog falšeg zraka godinu kasnije. Pri uvećanim okretajima špricao sam brake cleaner oko usisa i okretaji bi pali kada bi tekućina zabrtvila prodor zraka

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

pod kaj točno misliš? motorna struja, mase?

Oko klapne gasa, na motoriću ler gasa. Konektori. 

Neznam kako je riješeno na tom  meganu 

Link to comment
Share on other sites

da, sad sam se sjetio, jedno vrijeme je pomagalo špricanje konektora sa contact cleanerom..znači, moguće je do lošeg spoja?

Link to comment
Share on other sites

Vrlo moguće. Na laguni sam imao problem gdje su se okretaji znali zabiti na 3000 i ne reagira na stiskanje pedale gasa. 

Promijenjena pedala, promijenjena klapna, (dijagnostika rekla).

Na kraju se ništa nije popravilo. Problem ostao. 

Špricanjem kontakt spreja u đek na klapnu gasa stvar bi se riješila na neko vrijeme. Obično mi se problem javljao kad je bilo jako vruće i kad je bilo puno vlage u zraku.

Link to comment
Share on other sites

Shvatio sam 

ali sam pojasnio svoj problem pa da tu negdje proba povuči paralelu i pronjuškati.

Link to comment
Share on other sites

i ja isto iznio svoje probleme. Valjda će šta izvući iz svega

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.