Jump to content

Clio II 1.2 8V problem sa elektronikom, svaka pomoc je dobrodosla


joda8991

Recommended Posts

Pocet cu od samih pocetaka problema. Sve je pocelo sa paljenjem electronic fault lampicom koja bi se nakon nekoliko minuta ugasila. To je trajalo godinu i vise dana. Dođe i ode.

U zadnje vrijeme je poceo popratni problem uz lampicu; dizanje na leru okretaja na cca 4000 rpm. Problem sam privremeno rješavao davanjem kontakt ključa  i skidanjem/stavljanjem minus kleme. 

Prvo što mi je palo na pamet da je glavni krivac motorić ler gasa, da je dao svoje i odma narucim drugu klapnu. Spojim sve, bude u redu dan/dva i opet sve po starom. Klapna nije bila u najboljem stanju, vratim je i naručim zamjensku(originalna) proizvodi je Magneti Marelli. I da pogađate opet bude isto. Stoji stalno upaljena lampica, auto u 4k okretaja, znaci grozota. Motoric ler gasa na staroj i na novoj klapni se ponasaju identicno(postavit cu video). Samo sta na staroj klapni motoric ima zvuk kao da drobi nesto (pretpostavljam od starosti).

Na autu sam pregledao sve spojeve di su osiguraci ispod haube, sa kontakt sprejem sve ocistio. Pregledao sam kontakte koji idu na ECU, sve stima. Provjerio spojeve zica na konektoru ECU-a prema elektronici sa multimetrom, sve stima. Cak sam skidao ECU i otvarao poklopac. Iako je sve saliveno u nekom gelu primjetio sam da oko ground pina je nesto tamno/crno, kao da je gorilo. Moze li ECU bit krivac? Znam da moram na dijagnostiku, ali svejedno pitam za vaše mišljenje. Saljem slike i video .

Video:

Motoric ler gasa se pokrene laganim kuckanjem od klapnu, isto se ponasa i nova. Ima također jako cudno ponasanje. 

Na slikama pinova ECU-a sumnjiv je drugi pin s lijeva i sedmi pin s desna.

IMG_20190703_215007.jpg

IMG_20190703_202316.jpg

IMG_20190703_202308.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mislim da taj auto ima normalni odb2 konektor. Spoji na dijagnostiku i pogledaj. Tko zna što sve ima zabilježeno. Pin izgleda barem meni sasvim normalno.

Link to comment
Share on other sites

meni su na starom meganu u servisu inicirali novi motorić tako da su pod kontaktom triput na par sekundi skinuli pa vratili minus klemu. Nakon toga je ler gas ostao stabilan na 750 okretaja

Link to comment
Share on other sites

Skidao sam valjda 10x tu klapnu na twingu s istim motorom. Ne znam za clio, ali u uputama za twileta piše da se inicijalizacija radi tako da se skine klema akumulatora na minutu. Nakon toga vrati se klema, da kontakt bez paljenja i diranja gasa na cca 1 min, onda upali auto bez gasa i oduzimanja kontakta i ostavi da radi minutu. Isprobano više puta na tom autu, nikad problema oko kalibracije. Nikalve dijagnostike niti kerefeke nisu potrebne. Osim ako na novijem ecu kod clia nisu izmislili neku kemiju.
Za ovaj problem s visokim lerom ja bi prvo pregledao da negdje ne siše zrak viška. Map senzor, crijevo do spremnika s ugljenom, gumice na usisu. Na videu se vidi da je gumica ispod klapne još originale su bile narančaste, kasnije su crne.

Link to comment
Share on other sites

Falsi zrak je prvo sto je trebao gledati

 

Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fals zrak je prvo sta sam pogleda i to nije u pitanju. Znam proces rekalibracije klapne, ali ne uspijeva. Moje misljenje je da nema komunikacije između ECU-a i klapne, odnosno motorica ler gasa. A pinovi na slici koje sam opisao nije da nisu nista cudni nego u podnozju pina izgleda kao da je ovaj gel malo zagoren. 

Svejedno hvala na pomoci, ako ima jos ko sa konkretnijim idejama rado cu procitat.

Edit: mora sam sa komadom tvrde spuzve onemogucit prolaz zraka kroz ventil ler gasa da budem u mogucnosti vozit ga do servisa , sad radi na idealnih 750 ?

Edited by joda8991
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alen said:

@joda8991

Jesi riješio na kraju i ako jesi što je bilo?

Sutra idem na dijagnostiku, javim sve sta bude.

Link to comment
Share on other sites

On 05. 07. 2019. at 10:35, frenchkey said:

kako si gledao falš zrak?

Na kraju je stvarno otisa ECU, odnosno komp. U biti sam sve skuzia odma, ali odbijao sam virovat :)

Link to comment
Share on other sites

On 10. 07. 2019. at 20:40, frenchkey said:

s**nje, nadam se da te nije cijena izula iz cipela

Ma stari iskreno skroz ok je ispalo, 1400 kn. Doduse nasa sam na ebayu iz VB dekodirani, plug and play komp za 700 kn. A da ne pricam kolika pizdarija je za stavit, i ustekat ga, 2 min. Ali eto bia mi je rizik narucit to, pa ako nije opet vracat nazad. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.