Jump to content

Renault EDC mjenjači


fabi

Recommended Posts

Poz ljudi,

Polako gledam da zamijenim ženinog Getza automatica sa nešto novijim autom  s automatskim mjenjačem. Nisam naciljao ništa specifično jer jednostavno kod nas su  automobili B i C segmenta automatici rijetkost. E sad ako idem na Renault (rabljeni renaulti su povoljni) mogu gledati Clio 4, Captur, megane 3 Berlina i scenic 3.

Zanima me pouzdanost Renaultovog edc-a u ovim modelima odnosno da li su preporučljivi ili ih izbjegavati i na što paziti?

Meni zanimljivi modeli:

clio 4 / captur- 1.5 dci 90

m3/scenic 3 - 1.5 dci 110 edc

Gledam aute otprilike 2012-15 pa šta naleti, sa ne previše km (do 100 tkm)

Svako iskustvo ili znanje o Renaultovim edc mjenjačima je dobro došlo pa neka ovo bude tema o Renault edc mjenjačima.

 

Poz

Link to comment
Share on other sites

Fino radi kad je sve ok i čak manje troše od ručnih.
Renault servisi malo znaju o popravku. Proizvodi ih Getrag.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Imam ti fiat 500 na prodaju automatic.

Ako oces...

Troja vrsta, osim ako je 500 L...

Tražim auto b ili c segmenta, a auti tipa 500, twingo, smart, up, su mi premali za dvoje djece.. Pojavio se jedan Hyundai ix20 i prodao se prije nego sam ga stigao pogledat.. isto tako i jedan m3 dci edc je otišao samo tako..  Za dva dana idem na tehnički sa Getzom pa bi ga mogao stavit na njuškalo.. Dobar je i ful ispravan, nema puno km (ispod 150 tkm) i ima ugrađen  plin atest vrijedi još 3.5 godine. Troši 9-12 lit plina na 100 km. Kod nas je 7 godina i drugi smo vlasnici. Auto je 2005 godište.. Vidjet ćemo, ali vrijeme je za zamjenu i da mi žena vozi djecu u malo sigurnijem autu ( i novijem).. i ne žuri mi se..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam nedavno uzeo Lagunu 1.5 dci 2015 sa EDC mjenjačem pa ti mogu napisati par mojih utisaka

Kako mi serviser kaže, edc mjenjač i nije pravi automatski mjenjač, već je to klasični manualni ali robotizirani mjenjač s dvije spojke, koji mijenja stupnjeve prijenosa ovisno o stilu vožnje. Možeš ga ganjati, a isto tako se može lagano krstariti s njim. Izmjena brzina teče glatko i bez trzaja, i stvarno se super voziti bez krampanja desnom rukom. Ujedno ta elektronika spriječava da vozač satare zamašnjak. Npr s ručnim mjenjačem, često sam vidio da vozač poklopi gas pri 60km/h u 5-oj brzini što stvara veliko opterećenje na zamašnjak. Sa edc-om je motor uvijek u optimalnom broju okretaja. Serviser kaže da su ovi mjenjači vrlo pouzdani i da nemaju prijavljenih kvarova, te da je trajnost spojke u prosjeku oko 250tkm, a često i preko 300tkm ako je vozač normalno vozio.

Laguna je na prodaju, bilo je nekih problema s konektorima (sve opisano u zasebnoj temi) ali to je riješeno, auto je 1/1. Ako te zanima, imaš ga u oglasima na forumu.

Link to comment
Share on other sites

EDC nikako nije klasični robotizirani mjenjač. Samo ime to govori (EDC == Efficient Dual Clutch). Ne znam na što je mislio taj serviser jer je taj mjenjač puno sličniji DSGu nego manualcu.

Osobno ne bi vozio nikakav dual-clutch stariji od 5-6god ukoliko ne bi bio spreman na trošak od cca 1500€ kad se mehatronički dio raspadne.

Link to comment
Share on other sites

Mislio je da nema hidraulike nego prebacivanje brzina i kvacilo obavljaju elektromotori

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.