Jump to content

Koje amortizere kupiti?


zeljko13
 Share

Recommended Posts

Pozdrav. Mislim da je došlo vrijeme mijenjanja amortizera pa me zanima koje amortizere uzeti i što se sve mijenja s njima?

Auto je Megan 2, 2004, 3 vrata, 1.5dci.

 

Hvala!

 

 

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da na Renaultima znaju puknuti opruge, uzmi i to u obzir prilikom pregleda ili izmjene.

Što se tiče amortizera, Kayaba Excel G bi bio dobar omjer cijene i kvalitete. Uz to treba pogledati jesu li ležajevi amortizera za mijenjati ili ne, osobno bi ih mijenjao u kompletu s amortizerima. 

Link to comment
Share on other sites

Aha. Čuo sam da je Kayabe dobar. Cijena mu je oko 550-650kn po komadu što i nije baš jeftino. Znači sa ležajevima i oprugama oko 800kn po komadu? Nije malo. Znači Kayabe su bolji od Monroa i Saxa?

Hvala na odgovoru!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sachs je malo jeftiniji. Ali neznatno. Probati ću onda svakako da prva opcija bude Kayabe. Tnx!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sachs bi trebao biti po kvaliteti uz Kayabu. Vidi koja ti je najpovoljnija opcija i idi na nju, Monroe zaobiđi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam mjenjao amortizere i zajedno s njima opruge te ležajeve prednjih amortizera.

To je jedan sklop koji bi bilo dobro zamjeniti u kompletu.

Kayaba je ugrađena i nije bilo malo novaca, ali  je nastao preporod u vožnji.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeli bi mogao znati koliko si platio tako u kompletu s ležajevima i oprugom?

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sachs bi trebao biti po kvaliteti uz Kayabu. Vidi koja ti je najpovoljnija opcija i idi na nju, Monroe zaobiđi.


Neka poseban razlog za zaobići Monroe?
Ja sam ih stavljao na dva auta dosad i bili su bolji od stock razvaljenih s 200+tkm, a cjenovno osjetno povoljniji od KYB i ostalih. Monroe neki OE spectrum sam kupio.
Neki renaulti imaju i stock Monroe, Scenic 3 i meg 3 čini mi se.
Jedino ako su aftermarket Monroe pubo lošiji od OE?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemaju dobra iskustva s Monroe. Procure, počnu nabijati i lupati ranije nego što je predviđeno, itd. Stock su na mnogim autima jer su - jeftini. Kayaba ili Sachs je bolji izbor, platiš i miran si.

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, zeljko13 said:

Jeli bi mogao znati koliko si platio tako u kompletu s ležajevima i oprugom?

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk
 

Auto nije za usporedbu (Kod mene je Espace) ali evo brojki

Prednji amortizeri, zadnji amortizeri, prednje opruge, zadnje opruge i nosači ležžaja i ležajevi sve skupa 3700kn + ruke. 

Uz napomenu (veliku) da sam dobio nabavnu cijenu od servisera koji mi ih je ugradio (dugogodišnji prijatelji). Cijena u dućanu bi bila nekih 25-30% viša

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Za moj M3 grandtour, kupio ih prije par dana.
Kayaba Excel-G, prednji 535kn po komadu, Tokić.
Kayaba Excel-G, stražnji 360kn po komadu, Merćep auto (Split).
Ležajevi prednjih amortizera SNR, 310kn po komadu, Merćep auto.

Cijene su za gotovinu.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sachs, KYB, eventualno TRW. Za TRW sam citao dobra iskustva, a redovito bude jeftiniji od KYB ili Sachsa pa vrijedi bacit pogled.

Inace za KYB kazu da bude nesto tvrdi od tvornickih pa ako cijenis udobnost, mozda je sigurnije ic na Sachs.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za moj M3 grandtour, kupio ih prije par dana.
Kayaba Excel-G, prednji 535kn po komadu, Tokić.
Kayaba Excel-G, stražnji 360kn po komadu, Merćep auto (Split).
Ležajevi prednjih amortizera SNR, 310kn po komadu, Merćep auto.

Cijene su za gotovinu.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk




Javi iskustva kad to namontiraš, da li su tvrđi i kako se ponašaju.
Koliko su prošli stari do promjene?
Link to comment
Share on other sites

Ti pasa. Bome skupo. Hvala na info!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk


Ok to je za ogromni auto..
Link to comment
Share on other sites

Auto ima 215kkm, od toga sam ja napravio 100kkm. Ja sam ga godinama vozio preko gomile ležećih, a skoro cijelu godinu preko 2km ceste u izgradnji, tako da im nije bilo lako.
Stigao sam zamijeniti samo stražnje i ovi stari koje sam skinuo su zapravo u vrlo dobrom stanju. U stvari, možda ih još nije ni trebalo mijenjati.
Razlike nakon zamjene ipak ima, kad pritisneš zadnji kraj auto puno manje utone, a i u vožnji se osjeti drugačije ponašanje.



Javi iskustva kad to namontiraš, da li su tvrđi i kako se ponašaju.
Koliko su prošli stari do promjene?


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky_ZG said:

Sachs, KYB, eventualno TRW. Za TRW sam citao dobra iskustva, a redovito bude jeftiniji od KYB ili Sachsa pa vrijedi bacit pogled.

Inace za KYB kazu da bude nesto tvrdi od tvornickih pa ako cijenis udobnost, mozda je sigurnije ic na Sachs.

Kyb bude tvrđa od tvorničkih kad umjesto uljnog uzmeš plinski amortizer. Inače ako uzmeš isti kao tvornički  onda je isto tvrd. 

Link to comment
Share on other sites

Btw. ovi stražnji amortizeri koje sam stavio su drugačiji od originalnih. Par su centimetara kraći i kad se stisnu do kraja udare u tvrdo. Originalni kao da imaju nekakvu oprugu na kraju hoda. Hoće li to biti problem vidjet će se s vremenom...
Nisam skidao zaštitu da vidim imaju li originalni gumeni odbojnik, iako mi je osjećaj baš kao kad stišćeš jaku oprugu.
1c76aac05c28b9886918e14e6c258461.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Kyb bude tvrđa od tvorničkih kad umjesto uljnog uzmeš plinski amortizer. Inače ako uzmeš isti kao tvornički  onda je isto tvrd. 

To objasnjava neke stvari, ali sto nije da vec neko vrijeme auti obicno dolaze s plinskima iz tvornice??

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 19. 08. 2019. at 11:20, Alen said:

Neka poseban razlog za zaobići Monroe?
Ja sam ih stavljao na dva auta dosad i bili su bolji od stock razvaljenih s 200+tkm, a cjenovno osjetno povoljniji od KYB i ostalih. Monroe neki OE spectrum sam kupio.
Neki renaulti imaju i stock Monroe, Scenic 3 i meg 3 čini mi se.
Jedino ako su aftermarket Monroe pubo lošiji od OE?

Priča se svašta. Sachs i Monroe imaju vrhunskih stvari. Koliko para toliko muzike. Pitanje je kako se konkretni amortizer ponaša s tvojim autom. Meni je daleko najbolji bio Bilstein B6 (monotube, plinski). Upijao je cestu kao da vozim Audi, a ne R19 :)  Želim to za svoj Clio, ali samo prednji dođu 2x180€, a zadnji 2x120€. To je 4.500kn bez opruga, ležajeva i gumeno-metalnih nosača. Sve zajedno bi bilo oko 6.000kn.

Svi mi govore da stari amortizer omekša s vremenom, ali meni se čini da je upravo obrnuto. Auto s vremenom bude tvrđi, manje udoban i više se osjete izbočine na cesti nego prije.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja imam Weitec Hicon GT koji cjenovno nije neki vrh i Clio Mk1 se vozi kao da je dvije klase veći auto po pitanju upijanja rupa i udobnosti. Puno ovisi koji ovjes na koji auto ide.

Osobno sam ljubitelj “mekših” ovjesa. Imao sam 197 i 200 Cup u isto vrijeme i 197 je letio po grbavim cestama Plešivice za razliku od 200 Cup koji je bio pretvrd za takvu konfiguraciju. Jednostavno se pogubi na poprečnim neravninama i počne skakati, bude opasan, pogotovo zadnji kraj. 

Apsolutno se slažem s Med0 vezano uz vijek i tvrdoću. Umoran amortizer mi je uvijek nabijao i bio tvrđi od svježeg.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.