Jump to content

Dacia Sandero


AnArChY

Recommended Posts

Nekako je pala odluka na "običan" Sandero, sad je pitanje motora i opreme ?

 

Naime, u Essential paketu može se uzet 0.9 Tce 90 FAP.

Ali, ako se uzme paket Comfort - onda može jedino 1.0 Sce 75 FAP (malo glupo, ali eto)...

MIslim, ja sam navikao na Twinga od 60ks, tako da je sve to korak naprijed, ali ako može koji savjet koji je motor pouzadniji... Govorimo o gradskoj vožnji 90% vremena - možda 1-2 mjesečno neka veća kilometreža (Rijeka-Zagreb i sl.)

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivan.martinko

    33

  • goran_sch

    20

  • zeko

    13

  • CRN11

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja mislim da bi on trebao otvorit na instagramu profil vezan uz renaulte  .. i bit influencer kam god odem iskace u svakom topicu     

Ja svog vozim😊 Odrađena 2x servisa 23.000km   Uskoro ide lift😊 Kaj bum pisal kad je dacija sprdnja🙄

To je auto i radi se o sredstvu koji ti u pravilu omogucuje odlazak na mjesta na koja zelis, meni je bitno da mi se sviđa, da ga mogu kupiti, odrzavati i cuvati koliko je u mojoj mogucnosti svaki auto

Posted Images

ivan.martinko

Ja nebi kupovao atmosferca od 1000-2000 ccm vise. Uzmi tog malog turbaka..

 

I mislim da taj atmosferac nema filter cestica cadje, mozda grijesim..

Link to post
Share on other sites

ma gledam ponude:

sa motorom od 75ks dobim Comfort paket - radio, električne retrovizore, podesiv volan i sic,  putno računalo i tempomat, stražnji parkirni senzor i malo lijepše naplatke, presvlake i sl ? 

sa 90ks i Essential paketom moram posebno uzet radio, svjetla za maglu i podesiv sic/volan. Tempomat se nemoze uzet. A parkirni senozori se mogu naknadno ugraditi za 2000kn.

Tako da mi prema ponudama jači motor sa slabijom dodatnom opremon dođe skuplje nego slabiji motor sa boljom dodatnom opremom ?

I sad me u cijeloj priči zanima pouzdanost motora - koliko je ta razlika u motoru?

Što dobivam s Tce? Osjetli li se ta razlika u vožnji (opet ponavljam - većinom gradska vožnja, auto mi sluzi za doci od tocke A do tocke B?)
Potrošnja,  cijena malog/velikog servisa? Ima li neki motor neke mane?

Link to post
Share on other sites

Tce 90 leti, malo trosi.  Nebi ni gledo 1.0.

Od opreme ti treba klima nis vise.  Usb za glazbu ili android slozis kasnije. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

A taj 1.0 sce se radi i u tce varijanti i ima 100 ks. Neznam cemu uopce takav motor od 75 ks u autu.. ko da je clio 1.1 sa 70 ks iz 1996. Svasta.
Uglavnom vise benzinskog atmosferca nebih uzimao. Pogotovo novo..
Neznam tko ti nudi taj izbor ali moze se naci i novi tce s opremom..

Link to post
Share on other sites

Ako ne jurcas i ne izvlacis sve iz auta i ako te malo sporija vožnja ne zamara onda više opreme.

Zapravo kako god da razmislim bez tempomata, prozora na struju nema šanse da više uzmem auto, tako da bi slabiji motor u svakom slučaju :)

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, ivan.martinko said:

Neznam tko ti nudi taj izbor ali moze se naci i novi tce s opremom..

niti kod oba koncesionra u Rijeci, niti na online konfiguratoru se nemože izabrati jači motor i  Comfort paket

Dacia konfigurator

Link to post
Share on other sites

Zasto ne Stepway? S njime imaš i motor i opremu koju želiš. Nešto je skuplji, ali meni osobno i ljepši.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GTT said:

Zasto ne Stepway? S njime imaš i motor i opremu koju želiš. Nešto je skuplji, ali meni osobno i ljepši.

Nekako mi je "previše" SUV-jast ?
Ali da, i cijena je odigrala ulogu ?

Link to post
Share on other sites

Kuzim, cuj novi auto ne kupujes svaki dan, mozda se "protegnuti" ako je ikako moguce, jer ces onda dobiti sve sto trebas od opreme i motor koji je zaista puno bolji izbor. Ako nije moguce, ja bih se strpio i ne bih se zaletavao sa Sce 75.

Meni je Stepway super, djeluje luksuznije od obicnog. 

Edited by GTT
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Stepway je cistokrvna cross country spika i ljude pali pomisao da su avanturisticki nastrojeni, ma da to i nisu.

Autic je liftan kao i moj klito i to pokriva veliki dio zabavnih avantura, samo zastitit karter i deri.

Edited by CRN11
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko
 
izaberi pravu stvar      
Taj se model kod nas nikad nebude pojavio. Pogorovo sa renault logom..
Bas sno jadna drzavica..
Link to post
Share on other sites
On 25. 08. 2019. at 10:56, shogo said:

Puno ali puno bolji je turbak, i nemoj fulat i uzet atmo...nikako

 

On 25. 08. 2019. at 14:39, GTT said:

cut/

 i motor koji je zaista puno bolji izbor. Ako nije moguce, ja bih se strpio i ne bih se zaletavao sa Sce 75.

/cut

Može koje objašnjenje meni kao kompletnom laiku zašto je bolji izbor?

Manje troši (pa ce se ulaganje u visu cijenu vratiti kroz x godina?), pouzdaniji i manje se kvari, jeftiniji servisi?

Jer svako se slazem sa izjavom da novi auto ne kupujes cesto, i ako ako treba "više potegnuti" da dobim nešto bolje, potegnut ce se :-) - ali moram znati što dobivam, jer 15KS gore-dole mi uopce ne igra ulogu.

13 godina vozim Twinga od 60KS i više puta sam pozalio što nemam svijetla za maglu, ali jači motor nikad :nezna: (OK, mozda par puta kad bi se neki oštroku*čići pravili pametni na semaforu, ali osim toga ;)...)

Link to post
Share on other sites
direstraits

Ja bih atmo. Nema turbo, ne može se pokvariti. ?

Link to post
Share on other sites

Tce je ekonomičniji, puno je elastičniji pa se ljepše vozi, ima puno bolja međuubrzanja, jednostavno je tehnološki ispred Sce motora. Konji su nebitni na kraju dana, 150nM u Tce naspram 97nM u Sce govori dovoljno. 

A tih 60ks u Twingu je vjerojatno formula naspram 73ks u Sanderu, Sce ima jedan cilindar manje i fali mu 200ccm u odnosu na Twinga... 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Pa samo moment sile pri startu, povuce iz podruma, brdo lakse savlada, kada ga bacis u nizu povuce, u preticanje uđeš najprije spremnije sigurnije, manje troši...itd, itd, a to ako ti rikne taj mali fen zvan turbo, imaš garanciju

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

I jednog dana sce nebus nikom vise mogo prodati. A tce budes.

Jest tce slozeniji makar je i ovaj 1.0 sce direktas samo nije turbo.

Ali u 2020. godini atmo motor u izboru nemaju jaci brendovi. Neznam kolko ti je budjet okljastren no kad bih kupovao novo, minimum bi bio ovo..

88000 kn. Celicane sa ratkapama koje izgledaju ko alu, boja po mom ukusu, Jos da ima kvake u boji...

 

https://config.dacia.hr/nasa-paleta/sandero/konfigurator/sazetak.html?conf=https%3A%2F%2Fhr.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBACEh%2FAycvYXUHMVqayMQI

 

 

Link to post
Share on other sites
mario #8

Ka se isto slažem sa Getejcem za omjer snage u Twingu i Sanderu.

Vozio sam daaavno od susjede Twingo 60 KS i to je mali zvrk, mogu misliti kako 16V ide, nema šanse da novi Sandero SCE ide niti blizu. I baš je Twingo 60 KS momentan.

Bojim se po performansama da bi ti to bilo osjetno lošije.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Tce svakako, steta kaj nema 1.0, 100 ks bila bi jos bolja mjera al moraju negdje prodati stare 0.9 tce mlinceke..
Poznanik ima Captura 0.9 tce i auto stvarno ide super. Ja ga jeddva stignem sa svojih 1.6 atmosfera ali tek od 80km/h na dalje onda on polako posustaje, 5 brzina i ne vrti se jako..
Al za grad dusu dalo. Zato ga i voze taksisti u loganima .

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..