Jump to content

Dacia Sandero


AnArChY

Recommended Posts

Stari auti su imali stare sisteme, teske kompresore, nula snage na malim okretajima, bez varijabilnih bregastih pogotovo. Noviji imaju manje problema, cak i atmosferci. Dok bilokakav turbo vrlo malo osjeti gubitak snage.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24. 01. 2020. at 15:11, goran_sch said:

danas am bio blizu da uzmem sandero dci bez Blue što bi bilo super jedan trošak manje u vožnji. ali kad sam vidio u živo iz nutra je ok auto (nisam picajzla) ali iz vana kad vidim te spojeve krovne lajsne, škare od haube iako iznenađujuće hauba se sama diže nije na žgance. bunker kad se otvori a ono lim. spojevi na pragovima kod zadnjih vrata. stvarno su ga namjerno ukakakli. 

ipak uzeo demo vozilo sandero sa blu dci,  Comete TAMNOSIVA boja dosta priguši te stvari koje sa bijelom bojom jako bodu oči (barem su mene). za sada je dojam OK. Ako neće biti problema sa motorom zbog večinom gradske vožnje budem zadovoljan tj žena 🙂

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

neće biti problema, ali bar jednom mjesečno otiđi na neki izlet i pročisti dpf i egr jer budu se samo gradskom vožnjom lagano počeli štopati..

i nemoj ga klat na 1200 okretaja, zavrti ga na preko 2000 redovitije da ti diše motor i iako on ima varijabilnu pumpu ulja, vožnjom na minimalnim okretajima sa nogom do poda na gasu, leteći ležaji dosta pate. i naravno interval izmjene ulja na 15000km max. nikakvih 30000km. iako budu te uvjeravali da ne treba, inzistiraj na izmjeni ulja svakih 15000km. i nađi servis gdje to možeš gledati. 

ulja RN 0720:

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30

Shell Helix Ultra Professional AR-L 5W-30

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

neće biti problema, ali bar jednom mjesečno otiđi na neki izlet i pročisti dpf i egr jer budu se samo gradskom vožnjom lagano počeli štopati..

i nemoj ga klat na 1200 okretaja, zavrti ga na preko 2000 redovitije da ti diše motor i iako on ima varijabilnu pumpu ulja, vožnjom na minimalnim okretajima sa nogom do poda na gasu, leteći ležaji dosta pate. i naravno interval izmjene ulja na 15000km max. nikakvih 30000km. iako budu te uvjeravali da ne treba, inzistiraj na izmjeni ulja svakih 15000km. i nađi servis gdje to možeš gledati. 

ulja RN 0720:

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30

Shell Helix Ultra Professional AR-L 5W-30

hvala ti an savjetima

da planiram ga malo na autoput. samo ne znam koliko je dovoljno prijeći kilometri. na Fluencu nisam nikad skužio dpf da radi sa njim mi je preko 80% autoput

ženi sam rekao da da ne žuri u višu (osim kad je hladan) i da ne čeka sa šaltanjem u nižu

zanimljivo je da sam dobio 3g garancije (renol je 2) ali je interval 1 godina i 20tkm, na megan 3 mi je bio 2g i 30tkm, fluence 1g 30tkm, a mislim da je i clio 2g interval. govorim o istom motoru 1,5 dci samo različite snage. inače ulje i fllter ulja sam na 15 mijenjao a ovdje ću vrlo vjerojatno na 10-12 mijenjati planiram ga voziti barem 10g (ako nebude nešto neočekivano desilo se)

koja je praksa sa ovlaštenima dali se može dofurati svoj materijal ulje i filter? bolesni su sa maržama. a zbog garancije bi morao ipak u ovlaštene.

Fluence nisam niti jedan servis odradio u ovlaštenom, mehaničar mi gledao motor praktično nije bilo prašine na njemu sa 15t km rekao mi je da nikad noviji auto nije imao u garaži. ulje filter i ruke 350 kuna bile a ovlašteni bi vjerojatno 700 za isti posao

 

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi treba za dpf da krene u regeneraciju. Ubiti kada se uopće aktivira. Nisam nigdje taj podatak našao.

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Nema to renault definirano. Zapravo nema nijedan brend auta to bas definirano.

Uglavnom osjetis grublji rad motora, mali vecu trenutnu potrosnju u leru i manju snagu, mozda oblak iz auspuha. Kod vag grupe ti se pale oba ventilatora na max i okretaji skoce na 1100 okr.. 

Ko mlaznjak radi..

Link to comment
Share on other sites

kako se vozim najviše po autoputu vjerojatno to odradi a da niti ne skužim ponekad jače grije po zimi nisam to pripisivao dpf već eto od motora dolazi jer se duže vozim pa se sve zagrijalo ( po ljetu nemam taj efekt). a moguće da se tada upali dpf. nisam neosjetljiv na zvukove i promijene u autu ali ovo osim eventualno te topline nisam ništa registrirao.

U papirima mi stavili castrol pod preporuka porizvođača za ulje. ne znam koje je ulje u nutra tvornički. ispod polovice je ulje (ili je nešto potrošio ili su manje ulili u tvornici zbog štednje) do sada nisam nikada u dci doljevao ulje između servisa

Link to comment
Share on other sites

Castrol? Čudno. Imam isti motor u Loganu i preporuka je Elf. Imam na zadnjoj šajbi i naljepnicu da Renault preporučuje Elf.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam sa servisom pričao. Kaže da je elf najvjerojatnije u motoru. A da je renol počeo sa castrolom raditi/razvijati ulje za motor. Na potvrdi o jamstvu i održavanju  stoji proizvođač preporučuje Castrol. I samo ACEA C3 5w30 bez dodatne norme kao što je kod renola RN0720

Link to comment
Share on other sites

U cijeniku pod opremom ima ESP. u knjižici uputstva ima prekidač za isključenje toga. u autu nemam. Pitam službu za korisnike dali imam ili nemam kažu "Zbog sigurnosnih regulativa i razloga, uklonjena je mogućnost isključivanja navedenog sustava na novijim modelima vozila Dacia Sandero"

i da je za moje vozilo sandero proizvođač je namijenio ulje Castrol  5w30 ulje

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, goran_sch said:

U cijeniku pod opremom ima ESP. u knjižici uputstva ima prekidač za isključenje toga. u autu nemam. Pitam službu za korisnike dali imam ili nemam kažu "Zbog sigurnosnih regulativa i razloga, uklonjena je mogućnost isključivanja navedenog sustava na novijim modelima vozila Dacia Sandero"

i da je za moje vozilo sandero proizvođač je namijenio ulje Castrol  5w30 ulje

Niti kod mene nema mogućnosti isključenja ESP-a. 

Link to comment
Share on other sites

Prvi skliski teren pa isprobati ako se pali lampica onda imamo 🙂

Izgleda da su neki deal napravili sa castrolom

 

Link to comment
Share on other sites

ESP imaš sigurno, samo ga više ne možeš isključiti. Na prijašnjim modelima je postojao prekidač kojim si mogao isključiti ESP asistenciju.

Nadam se da neće biti potrebe za tim. 

Link to comment
Share on other sites

da i ja isto. nisam do sada imao potrebu osim za probu na meganu u flencu to iskjučiti nadam se će tako i dalje biti

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Prvo točenje puni - puni rezervar malo sam se za neugodno iznenadio za potrošnju. čista gradska vožnja 6,5l. ja sam očekivao barem litru niže službeno je 4,2 za gradsku. Rekao sam ženi da šalta malo kasnije i da brže u nižu stavlja ali nije bitno više od kad se lampica upali za višu brzinu 

ima neko iskustva. Radi se o Sander 1.5dci 75ks.

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Joj kakvih 4 litre za gradsku..
Pa smart mhd 0.8 dizel mozda trosi toliko..

Link to comment
Share on other sites

znam, ali 5 mi je bio neki donji a 5,5 gornji očekivani prag. 6,5 je puno previše po meni. auto ima 6,5k km trebalo se već razraditi.

Link to comment
Share on other sites

Treba šaltati rano, naučiti kočenje motorom i coasting, anticipirati itd. Dva vozača busa, ista ruta, isti bus, razlika 5 L/100 km. Još automatski mjenjač, ali jedan je vozio i šleper i taxi, a drugi je manje iskusan. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

jasno mi je to, i žena relativno ok vozi. nebi htio da rano šalta ipak imam 100% gradsku vožnju da se ti razni filteri ne zapune

Link to comment
Share on other sites

Joj samo vozi, kupil si novi auto za +/- 100000 kn i sad gledas na pol litre goriva na 100 km.. to jedino ak se vozis 50000 km godisnje osjetit ces neku razliku.
Meni je sve i jedan auto po gradu zagrebu trosio do 10 litara. I 1.2, 1.4 i 1.6 benzinac i 2.0 tdi..
Moj brat ima taj isti motor u kangoou i trosi mu ko i tvoj kad je prazan. Kad ga natovari isto dost vise..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, goran_sch said:

znam, ali 5 mi je bio neki donji a 5,5 gornji očekivani prag. 6,5 je puno previše po meni. auto ima 6,5k km trebalo se već razraditi.

Ispod 10 je ok ako je 100% grad. 6.5l je super. Kolika je prosječna brzina?

Inače ako hoćeš u gradu malu potrošnju ciljas ne nekog hibrida. Ostalo u gradu ne može malo trošiti.

BTW kakvi Bakarački sa razradom i manje troši? Do sada sva vozila koja sam nova kupio su jednako trošila na prvom zadnjem i svi ostalim tankiranjima.

I filteri se neće zastopati od malo okretaja, nego više od nedostizanja radne temperature, tj temperature gdje se DPF počinje čistiti, više od prekidanja čišćenja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za 100% grad trebao si uzeti 1.0 tce.
I ne brinuti o filterima i okretajima. Jaci a trosi mozda litru vise..
Al svatko zna svoje..

Link to comment
Share on other sites

nije da kukam za litru. očekivao sam manje iskreno 

preko 65 ne ide prosjećna je vjerojatno 30

ulovio sam demo pa nism baš moga birati izvedbu motora a i mislim da bude lakše to klimu podnosilo u ljetu nego tce od 75kd, nije mi se plaćala punu cijena za tce

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.