Jump to content

Dacia Sandero


AnArChY

Recommended Posts

Za 100% grad je to realna potrošnja. 

Meni m3 1.5dci troši 7 i kusur po zimi. Ljeto 6.5.

Link to comment
Share on other sites

30kmh je super za grad. Nekoliko gradova gdje sam imao priliku potrošiti rezervat goriva i ne izaći iz grada brzi a je bila 15-18kmh.

Čisto za usporedbu. Stari vozi yarisa 1.3 benzin iz 2003 i po gradu mu je potrošnja 8.5-9.5l prosječna uvijek 17kmh. Grad je Osijek. U zadnje vrijeme (cca godinu dana) ima jednom mjesečno izlet u Srbiju. To bude 60km i prosječna potrošnja padne na 7.5l... a ja sam isti auto vozio na relaciji Osijek - Varaždin - Osijek dok sam bio na faksu uz prošnju ispod 5l (4.8-5.0). 

Link to comment
Share on other sites

To je onda to. Ne možeš očekivati 50% manju potrošnju. Mora nastati energija iz nečega. Nije dizel toliko učinkovitiji od benzinca...

Link to comment
Share on other sites

Isti motor u Logan MCV trenutno mi troši 5,5 L. Tak da to je to.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sander o 1.5.dci 75ks AdBlue

nakon 12tkm točio AdBlue (nije svijetjela rezerva još) manje od 7 litara ušlo.  Rezervar bi trebao biti 14l. Uzeo sam auto sa 6tkm ali pretpostavljam da nije adblu točen. Očekivao sam da će više toga trošiti. 

Točio na bengi sa pištoljem 5,5kn litra. Puno praktičnije od kupnje karnistra. ne ostane višak, ne trebaš voditi brigu o karnistru, dali će ti se preliti van,. Skroz zadovoljan i cijenom i potrošnjom

Prvo točenje u životu AdBlue.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imam isto iskustvo. Točio sam na 13 000 km i natočio sam cca. 6L 
Ja sam uzeo vrećice sa AdBlue tekućinom i naravno da mi se malo izlilo jer sam očekivao da će stati preko 10L. 
Prema riječima prodavača tank se potroši na 7 - 9 000 km što je potpuno krivo ako pogledamo naša 2 primjera. Tank bi mogao trajati i duplo više. Na prvom servisu sam dobio informaciju da nije dobro da AdBlue dođe do rezerve (kad nam se pali lampica upozorenja), jer da se onda zna nešto izblesirati. 

Nažalost nemam u blizini benzinsku pumpu koja ima AdBlue pa ću oprezno probati dolijati kad pređem preko 20 000 km. 

Link to comment
Share on other sites

meni je rekao prilikom kupovine da cca 20tkm+ bi trebao izdržati tank, meni je to bilo malo previše baš zbog tih natpisa o cca 10l na 10tkm potrošnja da auti inaće imaju.

Isto sam ga točio jer sam pročitao tu na forumu da nije dobro čekati da se pojavi rezerva. a mislio sam da je već blizu

https://ags-hrvatska-doo.business.site/ možda ti nekad bude uz put nije da se mora često točiti. Ne znam gdje još ima benga gdje možeš na pištolj točiti.

Našao sam u oglasniku po 5kn litra inin AdBlue čak i blizu mene. onda sam si razmišljao koliko je ovo iz više aspekata elegantnije riješenje na bengi obaviti i stvarno je.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih rekao da je ova procjena da se lampica pali na 20 hiljada točna u slučaju 1.5dci motora. Kada sam bio na probnoj vožnji Clia sa tom mašinom upalila se lampica. Auto je taman imao 20k na satu a tetka iz salona je rekla da se eto tada prvi put upalila.

Inače, ta potrošnja AdBlue-a nije ista kod svih prizvođača/motora. Neki se žale da moraju točiti i svakih 5 hiljada. Takođe ovisi i o veličini tanka.

Da odgovorim i na pitanje na kojim pumpama ima AdBlue na pištolju. Vidio sam da ima bivši APIOS, sadašnji Shell.

Nego, jel taj pištolj radi na istom principu kao i onaj za gorivo, da sam prekine punjenje kada se tank napuni do vrha ili moraš paziti?

Link to comment
Share on other sites

da naravno pištolj prekine kad je pun to je jedna od glavnih prednosti po meni

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao službenog Riftera 1.5 HDI 130. Svakih 5.000 km 10 L Adbluea sam nadolijevao.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo da se nadostavim na postojeću temu. Moji roditelji su uvijek kupovali novi auto, stari bi se za sitne pare prodao. Dakle nisu bili ljubitelji polovnih automobila iz raznoraznih razloga.

Pošto je majka poželila novi auto sa klimom jer sadašnji Clio to nema, a nakupio je 23 godine na plećima, izbor je pao na novi Dacia Sandero. Sutra uplaćujem polog od 5000kn, isporuka tek u 5. mjesecu.

Oprema je Comfort te na nju nadodana highland siva boja, zadnji senzori i automatska klima. Ukupno 110500 kn

Zaboravih najvažnije, motor je EcoG plin+benzin 100ks, 3 cilindra, razvod lancem, 6 brzina

Clio je registriran do 8. mjeseca pa će poslužiti dok novi dođe, a poslije kakva mu je sudbina, vidjet ćemo.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ovaj 1.0 tce ide ko mutav. danas se malo pohvatao s likom kroz promet po krku...duster facelift je bio u pitanju, neznam dal plin ili ne, ali 1.0 je pisalo po registraciji...iznenaden sam 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

Evo da se nadostavim na postojeću temu. Moji roditelji su uvijek kupovali novi auto, stari bi se za sitne pare prodao. Dakle nisu bili ljubitelji polovnih automobila iz raznoraznih razloga.

Pošto je majka poželila novi auto sa klimom jer sadašnji Clio to nema, a nakupio je 23 godine na plećima, izbor je pao na novi Dacia Sandero. Sutra uplaćujem polog od 5000kn, isporuka tek u 5. mjesecu.

Oprema je Comfort te na nju nadodana highland siva boja, zadnji senzori i automatska klima. Ukupno 110500 kn

Zaboravih najvažnije, motor je EcoG plin+benzin 100ks, 3 cilindra, razvod lancem, 6 brzina

Clio je registriran do 8. mjeseca pa će poslužiti dok novi dođe, a poslije kakva mu je sudbina, vidjet ćemo.

Slozio auto za sebe kroz koju godinu.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra moc zapazanja default_nami.gif

Nego, kod konfiguracije opreme ima stavka "dekontenting" za 0 kn.!?
Pitam djelatnicu u St sta je to, ona kaze ma neke smjernice u proizvodnji. Sta ja dobivam ili gubim kad kliknem na to ne zna objasniti. Koji diletanti. Ako je to nesto interno koji k. stoji da kupac odabere.
Google za decontenting ne daje benefit za kupca, naprotiv.

Link to comment
Share on other sites

To klikneš i dobiješ auto koji vozi, ostalo si ugradiš sam tipa zadnje staklo. Budući dolazi samo sa kartonom. Nadalje zaštitu si sam biraš u Peveca i rokaš četkom ko voćke vapnom... 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Dobar dan ekipo. Vozim Sandero II, LPG, star 3,5 godine. Prije mjesec dana me poceo zezati plin, tj. ponekad nece prebaciti. kada se ugrije i treba prebaciti, pocne pistati cudim zvukom i nece prebaciti. tada ugacim auto, otvorim haubu, zatvorim, upalim i prebaci bez problema. Ovo se desilo barem 10 puta do sada. Znam da bi trebao do servisa, ali da li netko ima ideju sto bi moglo biti jer je specificno da otvaranje haube ponisti gresku.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, GT3 said:

Dobar dan ekipo. Vozim Sandero II, LPG, star 3,5 godine. Prije mjesec dana me poceo zezati plin, tj. ponekad nece prebaciti. kada se ugrije i treba prebaciti, pocne pistati cudim zvukom i nece prebaciti. tada ugacim auto, otvorim haubu, zatvorim, upalim i prebaci bez problema. Ovo se desilo barem 10 puta do sada. Znam da bi trebao do servisa, ali da li netko ima ideju sto bi moglo biti jer je specificno da otvaranje haube ponisti gresku.

Pokusaj na prekidac plina ugasit plin pa upalit. Tako se meni zna nekad desit i tako rjesim... E sad u tebe je vjerovatno tvornicki sistem.... Kad si odradija servis plina filtere?? 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, macak said:

Pokusaj na prekidac plina ugasit plin pa upalit. Tako se meni zna nekad desit i tako rjesim... E sad u tebe je vjerovatno tvornicki sistem.... Kad si odradija servis plina filtere?? 

tvornicki je sistem, servis je napravljen prije 2 mjeseca.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Kakvi je ovi novi sanadero 0.9 sa plinom?
U igri je dugorocna kupovina,da li ulaziti u to ili ne?

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.