Jump to content

Dacia Sandero


AnArChY

Recommended Posts

Martinko, ne mislim ulaziti u direktnu diskusiju s tobom. Bolje po tebe, a i po mene. Sve svoje zaradim svojim radom. Budeš li me vukao za jezik, tekst je spreman, samo napravim “Paste”. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ti si mene povuko za jezik ali u rukavicama, imam toliko inteligencije da shvatim da tvoj komentar nije bio opcenit.. to znas i ti i ja. Laku noc

Link to comment
Share on other sites

On 30. 08. 2019. at 23:01, darius said:

Ajd da se i ja javim kao vlasnik Sandera 0.9tCe + Lpg laureat uz dodatak kožnog volana i tempomata već dvije ipol godine i sad već 68 tisuća km
Nije mi prvi novi auto a niti prviniz Renaultove kuće.
Autu je po meni u biti jedina generalna zamjerka nedostatak ikakve izolacije. Oš zvučne oš toplinske pa je na suncu bez klime u roku keks sauna. Tu se klima pali kad je vani sunčano i plus 20 jer unutra krene grijati. A po zimi je situacija obrnuta, što u kombinaciji s 0.9tCe motorm koji se baš ne grije znaći da se prvih 15 minuta ako je vani minus voziš zakopčanog kaputa. I čuješ kad si prošao kroz lokvu i sl. Motor i ne čuješ pretjerano jer su stavili onu izolaciju na haubu i ostalo kao kod dizela. Valjda da se ne ćuje zvuk klepetavih Landirenzo plinskih ventila. Što se tiće performansi pa nije jurilica (iako sam ja s njim svako jutro na autoputu ) i to po meni više radi podvoza i karoserije generalno nego motora ali solidno ubrzava. Čini mi se da je elektronski limitirana max brzina. Ali s druge strane trpi maltretiranje u vidu pretrpavanja bez puno zamjerke. Išao s njim na kampiranje pun auto plus 420l krovni kofer pun i ne j**e ga maslenica ništa osjetno a niti ne sjeda.
Po meni je to radni auto koji je ok i za obiteljske potrebe.

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk
 

Tvornički ugrađen plin ? Koliko pređeš sa jednim tankom plina (znam da je 30ak litara) ?

Link to comment
Share on other sites

A joj. Lagane vožnje bi bilo oko 360 km ali ja sam em konj na gasu em sam svaki dan na autoputu 150-160kmh po 30-40 km (lekenik-zg sa obilaznicom do lučkog) pa guta 10+ litara

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

evo da i ja napisem koju o 2019 0.9 TCe Stepway koji je zamijenio 2015 1.5dCi Stepway kod nas...

Sto se tice unutrasnjosti 2019 model ima napretka, ali zvucna izolacija je losija, ne znam da li dizel ima bolju, ali prema 2015 je definitivno losije.

Svjetla i brisaci su dobar napredak, impulsno otvaranje stakla isto, ostalo vise manje sve isto, sjedala losa kao i starom.

Sto se tice motora ne znam kaj bi reko osim da se pozalilio sto se ipak nije opet uzeo dizel.  Ovaj benzin mlinac je sve samo ne ekonomican.

Posto punica s 31.12. odlazi u penziju nekak smo dosli do zakljucka da nema smisla davat 15 000kn vise za dizel posto ce se umjesto 40k km godisnje radit 4 do 6k...

Daklem sami motor dok je hladan je glasan i radi kao cekicar, klima mu dobrano otezava rad i na nizim okretajima se bas osjeti kako oduzme snagu, a da ne pricam

ako se slucajno vozi u ECO modusu... Potrosnja je tocno duplo veca od dCia u istim rezimima voznje, s tim da se startstop isljucuje odma pri paljenju auta...

Prije 2 tjedna sam vozio rutu otok Vir-> Zapresic, ja, manja torba s robom, foto ruksak i 250kg kamena. Prosjecna brzina ispala 103km/h i prosjecna potrosnja je bila 10.4l/100km...

Penjanje na sv rok u 5oj brzini nema sanse, brinje uspio sa zaletom od 150km/h, uglavnom ovom motoru je autoput smrt i podsjetilo me na bivsu sluzbenu fabiju koja ispod 10litri po autoputu s klimom nije isla...

Otvorena cesta od vira do posedarja prema ogranicenjima je pokazalo 6,2l vec na prvom penjanju prema onom tifonu je bilo skoro 7 i do tunela sam bio na 11, posle se to smanjilo na konacnih 10.4....

jucer odradio istu rutu sa scenicom 1.6 16v Euro 4 predpovijesnim  motorom, scenic je bio deeeebelo u pretovaru, motion XT na krovu jedva zatvorio, prosjecna brzina 106 km/h a potrosnja 7.2... tako da vredi ona stara there's no replacement for displacement...

da rezimiram, 0.9TCe -> FAIL sto se nas tice... meni je u razmatranju Sandero MCV Stepway kao zamjena sa Scenica ako u medjuvremenu se ne docepam nekih para za novog Scenica, ali dok ne vrate 1.2 16v ili neki 4 cil turbo na cekanju ili eventualno cu razmisljat o dizelu, jer sandero s tih 95 dizel konja je stedljiva raketa, a ovaj TCe 90ks doslovno krepano magare...

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

clio tce90 trosi 6,5 mjesane voznje grad i okolo...nikakvih problema sa autocestom, veselo se zavrti...

LP

Link to comment
Share on other sites

Da 0.9 je preslab, 1.2 tce bi bio ok u takvom autu. Sve je to normalno. Kad vozis dizel godinama i onda uskocis u benzinca jasno da ces se razocarati. Manje momenta i veca potrosnja. Meni je to jasno ali posto nikad nemam novaca za novi auto (ok za sandero bih skupio) visa cijena dizela je razumljiva. Ali velim kad sam gledao aute vidio sam da svi dizeli za koje sam imao novaca plus sa strane jos 1000€ za iznenadne kvarove, imaju skoro 200000 km a benzinci 2-3x manje, ovaj 60000 km, uzeo sam opet benzinca, makar sam htio tce al nisam mogao naci. I iduci bu mi auto benzinac al mislim da bum nasao turbaka..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ruske said:

clio tce90 trosi 6,5 mjesane voznje grad i okolo...nikakvih problema sa autocestom, veselo se zavrti...

LP

Ja vjerujem da i sandero (nonstepway) samo s vozacem i bez tereta trosi manje i lakse savladava penjanje na brdo...

Vozili smo prije ficeke i sajkace s manje konja, al su barem imali 4 cilindra ;) mediteran 1300 je prek velebita veselo urlal sa duplim delortom bez beda :)))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ipak sam misljenja da je dci 95 tu mama, Duster tera bez ikakve frke, stari odradio prije par dana 2500km, svuda (autoput, lika, Knin, Podinarje...), auto je vukao jako pristojno...nikada ali nikada vise ne trejdam dizelski moment za mlincek, ma sta bilo u modi trenutno

Rice...sve jasno

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30. 08. 2019. at 23:06, GTT said:

Martinko, ne mislim ulaziti u direktnu diskusiju s tobom. Bolje po tebe, a i po mene. Sve svoje zaradim svojim radom. Budeš li me vukao za jezik, tekst je spreman, samo napravim “Paste”. 

 

Ja mislim da bi on trebao otvorit na instagramu profil vezan uz renaulte  .. i bit influencer

kam god odem iskace u svakom topicu :)  

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Da tak stvarno mislis, ne bi ni ovo napisal LOL... dakle trenutno 3834 Postova… da vidimo za tjedan dana kolko "bus trebao" :zubo:

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mislim da je AnArChYst nakon svega ovoga što se ovdje napisalo odustao od nakane da kupi bilo kakvu Daciu  :sjekira:

Ma zar je netko pronašao jednoglasan odgovor na svoje pitanje a posebno na dvojbu na bilo kojem forumu!? :doh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja svog vozim😊

Odrađena 2x servisa

23.000km

 

Uskoro ide lift😊

Kaj bum pisal kad je dacija sprdnja🙄

20191015_174513.jpg

Edited by zeko
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, zeko said:

Ja svog vozim😊

Odrađena 2x servisa

2

Uskoro ide lift😊

Kaj bum pisal kad je dacija sprdnja🙄

 

Samo ti piši. Ima nas koji sa zanimanjem pratimo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Dacia sandereo essentila dci 75ks ili clio generation IV benzina 75ks (približno novo i novo) što odabrati?

99% vremena gradska vožnja (cca 9-10tkm godišnje)

Link to comment
Share on other sites

Clio je dosta bolje slozen od dacije.

Te obicne sandero su bas gole skroz. Malo km radis za dizela, makar dci nije osjetljiv na kratke relacije. Moj brat je sa kangoo 2 1.5 dci stalno u gradu i okolici a par puta godisnje na moru il terenu. Ok on se dosta vise vozi.. ovisno o cijeni, sandero ko da je vislji i malo robusniji od clia. Svaki auto ima prednosti i mane. Ja bi za 9000 km godisnje uzeo benzinca, ali svako zna svoje..

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

cijena je unutar 2,5k kuna sandero je 4 mjeseca stari i jeftiniji . clio bi bio novi sa hrpu opreme i kao što kažeš vjerojatno je bolje sklopljeni (to samo pretostavljam ti vjerojatno znaš) ljepše izgleda

po ljetu kad okineš klimu na tom benzincu mora da bude muka autu tu mi je jedini nedostatak. 

sandero taj motor ima koji je vjerojatno potentniji jedino me muči baš to što je samo gradska vožnja (doslovce iz dvorišta na semafor i tako cijelo vrijeme 10km u jednom smjeru sigurno preko 95% vremena) pa da nemam problema sa dpf (nisam tu doma ali sam skužio da ima problema)

klima gori dva mjeseca godišnje a problem sa dizelom bi mogli biti cijelu godinu.

vozio bi to preko 10g tj žena za na posao.  ne znam koji je motor izdržljiviji pretpostavljam dizel, ovaj je fakat mlinček. ok neće auto biti pod opterećenjem 80% vremena jedna osoba samo.

troškovi ako nešto ode u 3 pikse bi ipak trebali biti manji na benzincu

1.5dci imam od megane 2 megane 3  nikad problema sa 150tkm i 10 godina  su išli dalje fluence  je još mladi za probleme. ali nikad ih nisam koristio za grad.

i sad ne znam što je pametnije. nekako kako ide vrijeme naginjem na clia 

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.