Jump to content

Renult Clio 2 - servis vikendom


Svebor

Recommended Posts

Bok ekipa! Hitno je i totalno sam zbunjen i ne znam što raditi, koga zvati.

Nedavno sam bio na servisu, danas ga odveo u Croatia osiguranje na tehnički i ponovio registraciju.

Nakon tehničkog automobil je pištao, ali bi prestao pištati kada bi zatvorio vrata. Automobil sam parkirao ispred zgrade. Kada sam ga par sati kasnije opet pokušao otključati, na ključu bi svjetlila crvena lampica, a automobil je ostao zaključan. Otključao sam ga ručno. Kada sam ga pokušao upaliti, sve lampice u automobilu su podvivljale, a centralna crvena lampica i farovi se i ovog trenutka pale i gase. Iako farovi daju jedva naznake života.

Gdje ga osposobiti preko vikenda i što bi točno moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Vrtim film unatrag. I mislim kako je baš to što kažeš. Pustio nekog drugog u automobil, ostala svjetla upaljena... Nisam razmišljao, mea culpa. ? Nadam se kako filanje akumulatora ili novi će riješiti problem i da se s elektronikom ništa nije pokvarilo jer vidim da su desna prednja vrata i gepek otključani... ? Inače, da pohvalim akumulator je osam godina star i original.

Volio bih to preko vikenda riješiti jer mi automobil treba. Moram u ponedjeljak ujutro biti na poslu u drugom gradu... 

Link to comment
Share on other sites

Probaj ovaj koji imaš napuniti ako trenutno ne možeš nabaviti novi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zvao sam HAK. Ispraznio se akumulator. Dečko je jumpstartao za 300 laganih kunića. Zvao sam Oryx i nekoliko privatnika. Ispalo je kako HAK ima najbržu i najpovoljniju uslugu.
Inače, mislim da godišnja članarina iznosi nešto manje od tog iznosa...

Nakon ljeta, prošli tjedan me izdao akumulator bez prethodnih naznaka. Bilo je hladno jutro...  Original, nakon 53k km i devet godina kasnije.
U rujnu sam imao tehnički i servis gdje su rekli da je sve ok. Primjetio sam kristaliće oko akumulatora i pitavši što je s time, majstor je rekao da je to znak kako će akumulator ubrzo dati svoje.

Gdje i kako provjeriti je li sve u redu s akumulatorom? Gdje odložiti stare akumulatore? 
Koliko bi koštao novi original akumulator za renault clio 2 storiu?

Edited by Svebor
Link to comment
Share on other sites

HAK ti je 220 osnovno i u tome imaš jednu besplatnu izmjenu guma. Zaista dobra investicija. Šlepanje  2500 kn i dolazaka hrpa. 

Link to comment
Share on other sites

Meni nisu htjeli besplatno slepati i odkantao sam ih sad imam od CO osig njihovu asistenciju. Hak je uhljebska firma.

Link to comment
Share on other sites

Kak mislis nisu htjeli slepati?Neki razlog su morali rec.

Nasi klijenti su imali ergo asistenciju i ti akademici su imali foru mislim da nece slepati ako je auto ostao u kvaru na adresi vlasnika..kao da nije na putu jel.

 

Inace Svebor, da budem blag, daj kupi taj akumulator i bok. Analiziras kao da trebas promjeniti motor i getribu nakon 8 godina

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, hrvojexyz said:

Inace Svebor, da budem blag, daj kupi taj akumulator i bok. Analiziras kao da trebas promjeniti motor i getribu nakon 8 godina

Samo dijelim iskustva :) Kupio sam kada se ukazala potreba, ne brini. Nisam nikada imao automobil pa učim usput. Hvala
Na Malešnici ima radnja koju sam tada u potrebi izguglao, šlepao džabe, ali furaju kod sebe na servis... I opet, HAK je ispao najbolji od svih. I godišnja članarina se stvarno isplati :)

Ako si čitao, imam još par pitanja:

Gdje i kako provjeriti je li sve u redu s akumulatorom?
Gdje odložiti stare akumulatore? 
Koliko bi koštao novi original akumulator za renault clio 2 storiu?

Link to comment
Share on other sites

Automehaničari bi mogli imati uređaje za ispitivanje akumulatora (ovi kod kojih ja idem imaju). Autoelektričari sigurno.

A velike su šanse da i dućani koji prodaju akumulatore imaju takav uređaj. Barem ovi koji su više okrenuti baterijama i akumulatorima.

Neki dućani uzimaju stari akumulator pod račun. Ako ne, odneseš na otpad sekundarnih sirovina i dobiješ koju kunu za njega.

 

Najtočniju informaciju ćeš dobiti da okreneš broj najbližeg Renaultovog servisa i pitaš.

Samo mislim da taj drugi koji ćeš kupiti pod "originalni" neće trajati koliko je prvi trajao.

A cijena bi mogla biti između 500 i 700kn. Govorim iz glave i po osjećaju. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako si na Malešnici imaš u blizini na Samoborskoj Top Start trgovinu, oni ti mogu testirati i zamjeniti akumulator, stari ostaviš kod njih i dobiješ neki popust. Preporučam Fiamm, znao je biti prva ugradnja kod Renaulta, ja sa njim imam odlična iskustva.

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

topstart isto otkupljuje stari akumulator i ako ne uzmeš odmah kod njih novi. ciak također (zadnji sam ostavio u ciaku, mislim da je bilo tipa 2.8kn po kili)

ispitivanje akumulatora hoće napravit u berenu npr

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Na Zagrebačkoj cesti 225 ima Beren akumulatori.
Dečki su uslužni i ima uvjek mjesta za parking.

Tamo sam i ja uzeo akumulatori prije godinu i pol po preporuci kolege @aquarius. Iskustvo i usluga na visokom nivou.

18 hours ago, Svebor said:

Nakon ljeta, prošli tjedan me izdao akumulator bez prethodnih naznaka. Bilo je hladno jutro...  Original, nakon 53k km i devet godina kasnije.
U rujnu sam imao tehnički i servis gdje su rekli da je sve ok. Primjetio sam kristaliće oko akumulatora i pitavši što je s time, majstor je rekao da je to znak kako će akumulator ubrzo dati svoje.

Gdje i kako provjeriti je li sve u redu s akumulatorom? Gdje odložiti stare akumulatore? 
Koliko bi koštao novi original akumulator za renault clio 2 storiu?

Ovo znači da je akumulator dao svoje. Kristalići su od sumporne kiseline koja je probila van i reagirala sa zrakom.

Za Storiju odi u Beren i uzmi nešto od 60Ah recimo neki bolji Exide sa Ca-Ca tehnologijom i miran si 5-6 godina. Stat će ti taman na mjesto i neće smetati za promijeniti žarulju u faru.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na benzincu tvornički je bio Tudor 47Ah (420Ah).
Trenutno je Fiamm Titanium Pro 50Ah (520A).
 

Link to comment
Share on other sites

U prilogu su original akumulator i zamjenski na Clio Storia 1.2 benzinac.

Automobil nije htio upalit rano ujutro i i pretpostavio sam da je akumulator. Bojeći se kasniti na posao, uzeo taksi, a u prici mi je gospodin odmah isključio taksimetar i pomogao obici benze jer trgovine još nisu radile, pronaći alat koji je na kraju bio plitak, a na kraju i majstora s alatom da to promjeni. Stranac sam u gradu i nemam nikakvih tu poznanika ili alata da mi to netko riješi pa mislim da je to bila lijepa gesta... Mislim da sam dobro prošao jer bi me samo taksi do odredišta u jednom smjeru izašao 140kn, a problem bi me čekao kasno poslijepodne kada se vratih doma... Na poslu nisu smarali zbog kašnjenja što je isto dost' dobro 🙂

Sve smo riješili u manje od 2 sata, a bila je špica i gužva u gradu i na kraju dosta vožnje uokolo.  400 kn dečkima za trud i 250 sam platio akumulator.

20191115_150714.jpg

20191115_150734.jpg

Edited by Svebor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.