Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

58 minutes ago, BorisL said:

Deterdzent za microfibru?

Da, s time se peru te krpe za auto... detaileri to koriste.

Ja sam probao vise tih rucnika, Mammut wooly recimo mi je bio top, ali nakon nekog vremena... vise stete nego koristi od njega. Sad koristim "jelensku kozu" i nema swirlova... malo treba vise vremena nego s rucnikom.

a2350.jpg

sorry ako ti spamam temu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Danas odradio ponovo optiku. Kolega radi, pa se može provući ispod radara. 

Uglavnom toe je bi malo van granica. 1.6°, a default je 0.9°. Ostalo sve ok

 

 

IMG_20201130_181542_026.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ajmo jedan mali kviz

 

Na slici desno

Peugeot Partner 1999g. 1.8i, 240tkm, akumulator star bogtepitaj otkad, zadnji put vožen 19.12.2020.

 

Na slici lijevo

Renault Megane RS, 2020g. 16tkm, akumulator star koliko i auto (valjda), zadnji put vožen 08.01.2021. 

 

Pitanje od milijun dolara. Koji nije upalio danas?

 

 

IMG_20210112_105616.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

-5 trenutno. Preko noći je bilo -9.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno niti jedan :)

Nego ovaj jesi čuo za pranje auta :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tišnjak OCD. Pošto sam u prisilnoj karanteni još ovaj tjedan, krenuo van da ih oba sredim, a pošto ne perem aute pred kućom, već ih vozim u samoposlužnu, samo ću reći da  će pastelni ostati nepromijenjenog izgleda 

Link to comment
Share on other sites

Poznat problem sa glupom DESS baterijom. U Engleskoj su ih već zamijenili brdo. Nekima je tamo izgubila kapacitet i nakon 2 dana mirovanja. 

Link to comment
Share on other sites

Paaaaa, vrlo vjerojatno nova baterija. Ja sam mislio da je problem riješen jer je u Actis pušteno rješenje problema u vidu reprograma punjenja baterije i to je napravljeno na zadnjem servisu. Ali sad se opet u Engleskoj pojavljuju pojedinci koji su čak i nakon updatea i nove baterije opet doživjeli da im je auto ujutro mrtav.

Meni su rekli da je predugo stajao bez paljenja, a baterija ima mali kapacitet. Mislim, ok znam da je baterija 19Ah, ali brate mili 4 dana je auto stajao zaključan ispred kuće. Ni u jednom trenutku ga nisam ni otvorio. 

Sad 20-og ide opet na servis, pa će ispitati bateriju i ako treba, zamijeniti. 

Još jedna misterija koju mi nitko ne može odgonetnuti je, zašto ja imam DESS bateriju kad je ona išla samo u Trophy. 

Link to comment
Share on other sites

On 12. 01. 2021. at 11:11, Marko_Os said:

 

IMG_20210112_105616.jpg

I tako gledam opet sliku. Osim što su ti auti prljavi i što vjerovatno neće ti led ostaviti koji swirl na krovu megana. Ali ajde razumijem moraš imati što raditi na proljeće :)

Primjetih da ti je netko zarafio sarafe na gume od lava... 😎

Link to comment
Share on other sites

Eee, doskočio sam problemu swirlova na krovu. PPFizirali smo i krov prije snijega [emoji16].

Šarafi na lavu? A djeca ko djeca. Mi smo se ko mali igrali sa praćkama od gumica i štipaljki, ovdje se igraju sa baterijskim bušilicama i šarafe okolo šarafe po gumama[emoji23]

Božesačuvaj s njima voziti po očišćenoj cesti. Imam osjećaj ko da vozim bez guma, na felgama koliko rondaju

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To ti je zato kaj se smijes zmigavcima na bmw-ima, nema to veze s temperaturom i baterijama... Karma is a bitch LOL!!!!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ivan1902 said:

Dojma sam sa bi trebao kupiti punjač za aukumlator, i spojiti ga na auto svaki vikend...

Imam jedan Ctek, ali sad ću sačekati dok ne provjere ovu bateriju u kakvom je trenutno stanju. Ako se pokaže da je baterij ok, onda će ići na punjač svaki put kad znam da ga neću duže vozit i tjt.

 

@pere Izgleda da sam samo ja te kurate sreće da me karma dočeka unaprijed 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hm...malo bez veze da treba vanjskim utjecajem dopunjavat taj DESS al ajde, to se naljuti na tebe jer ga ne vozis svaki dan😊

Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu, ovdje ću samo nastaviti, možda je netko imao sličnih iskustava sa sličnim motorom.

Danas mi se dogodilo prvo upozorenje otkad imam ovaj auto. Naime, krenuo sam normalno, auto se zagrijao kroz par min na radnu temp, sve super, vozio ga još 15 min lagano i onda sam stisnuo ful gas na par sekundi. Na 6000 okretaja i otprilike 130 km/h odjednom se upalilo crveno upozorenje "POZOR! Moguće oštećenje motora! Obavezno stati!" i slika ulja. Stao sam odmah sa strane. Mislim si kako ulje kad sam ga mijenjao prije par mjeseci i nisam napravio neku kilometražu zadnje vrijeme otkad ništa ne radi i nigdje baš ni ne idem. Ne curi nigdje jer u garaži nemam ni traga ulja. Ugasio sam ga, upalio odmah - i dalje opet sve super. Niti ikakvog upozorenja, niti ikakve smetnje.

Ionako sam već bio na odredištu kroz par minuta. Ostavio ga da odstoji malo dok sam ja ručao. Kad sam se vratio do njega, provjerio ulje na štangici koje potpuno štima i pun je. Od onda dalje opet normalno vozio ko da se nikad ništa nije dogodilo. 

Zna li netko koji bi mogao biti razlog da je elektronika reagirala?

Link to comment
Share on other sites

Baš tako. Kad je antifriz na radnoj temperaturi ulje je još ispod 50°C na ovim temperaturama.
Zbog gustog ulja nije bilo dobrog pritiska i javilo se upozorenje.
Da bi se ulje zagrijalo treba minimum 20 km vožnje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.