Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

Preko zime ga odjavim. Nema potrebe da plaćam osiguranje i porez ako ga ne vozim. Odjava/prijava se rješava sa dva klika u mobilnoj aplikaciji i bude odrađeno instantno, bez obzira jel radni dan ili vikend, a osiguranje se  automatski prebacuje na nižu tarifu, tzv. mirujuće osiguranje.  Kad ga prijavim ponovo na cestu, automatski je osiguran po starim uvjetima od prije i osiguranje se nastavlja naplaćivati kao i prije. Usporedbe radi, osiguranje dok je na cesti plaćam nekih 45€/mj., a ovako kad je odjavljen, bude 5€/mj. Tada mi osiguranje pokriva samo ono što se dogodi na autu dok stoji (požar, krađa...). Ova cijena se određuje po lokaciji življenja i mjestu gdje auto stoji dok se ne koristi, tako da uvelike pomaže što sam naveo da je auto spremljen u garažu i da kuća ima ugrađen alarm. Inače to osiguranje, da živim u zgradi i da auto stoji na javnom parkiralištu, bi bilo nekih 25€/mj. 

Što se tiče tablica, one ostaju zauvijek na autu. Ovdje ne možeš prebacivati tablice sa auta na auto. Jednom kad auto dođe u salon i kad se registrira, ta tablica prati auto dok se ne raspadne, a kad se auto raspadne i završi na otpadu, tablice se uništavaju i tu kombinaciju slova i brojeva više niti jedan auto neće dobiti, ikada.  Ako misliš na OSIJEK tablice, one su dodatak mojim originalnim tablicama i one se plaćaju na rok od 10 godina. Kad istekne 10 godina, mogu platiti za još 10. Ako ne platim, one se vraćaju MUP-u i onda ih može kupiti netko drugi i vezati za svoj auto. Al to se neće dogoditi, jer ja OSIJEK mogu prebaciti na bilo koji auto koji je u mom vlasništvu (isto tako sa dva klika), pošto je to personalizirana tablica koja je u vlasništvu osobe, a ne auta, tako da će biti na Meganu dok mu ne kucne čas

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Hvala na objašnjenju. 

Korisna stvar.

Posebno za starija vozila koja se voze povremeno, više ljeti nego zimi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zašto se neka starija vozila nebi koristila vise zimi nego ljeti?

Recimo nešto 4x4 opako dignuto i pripremljeno, sa nekim v8 od min 5900ccm.. leži i čeka prvi snjeg.. gotovo da mogu namirisati hipenol koji je iskapao iz prednjeg difa

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Naravno da postoji i ta varijanta. 

Nije mi namjera bila biti politički nekorektan te nikoga uvrijediti 

Ispričavam se duboko na mojem nepromišljenom komentaru

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Malo sam bolje sad, hvala. Iako, nisam ni bio uvrijeđen.

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Riješen problem lošeg rada. Uvukao sam auto u garažu i u toplom, ajde malo da sredim motorni prostor od prašine, kad ono, vidim da je crijevo usisa malo odvojeno od kućišta filtera i zavučem ruku iza kućišta i osjetim da je iza rupa. To je to reko, pošto je MAF prije te cijevi, motor je dobivao krive parametre, pa shodno tome, loše radio. Manifestiralo se kao rad na 3 cilindra i teško primanje gasa, ali sad kad sam spojio kako treba, radi kao da se ništa nije dogodilo. 

Na servis će svejedno ići radi senzora temperature ispuha, ali drago mi je da sam ovo uspio riješiti

 

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.