Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

 

6 hours ago, hans said:


 

 


Zbog čega bi to radio?




TURBO TERROR
 

 

Razmišljam na glas, pa pitam. Ne bi nužno radio ako ću više izgubiti nego dobiti. Megane će kako trenutno stvari stoje postati vikend vozilica, pa sam ga mislio malo rasteretiti. Npr. za početak, usis, IC, eventualno otvorit ispuh (to ne znam u kolikoj mjeri) i na koncu remap. S tim preinakama bi po pročitanom u jednoj tuning firmi, mogao ići i na stage 2. Garanciju znam da gubim, ali bi volio da mi kažete, što valja od toga raditi, a što ne i iz kojih razloga. 

Prvi tehnički mi je tek za 3 godine, tako da ću o tome brinuti kad do toga dođe. Eventualno rješenje je, vraćati originalne komponente za tehnički. 

Link to comment
Share on other sites

Znas da gubis garanciju i ides to radit, tj htio bi. Ja bi shvatio ljude koje voze neke trke pa im je bitno vrijeme i brzi auto, ali si onda mogao odmah u startu trophy 300 uzet. Mislim nekuzim, obiteljski auto i onda ides prckat po njemu. a znas da u tom svijetu nema kraja. Ja to nebih radio, a ti sad kako hoces. Tvoj auto, tvoja lova. Po mom bih eventualno u servisu ili negdje dignuo snagu ako imam garanciju. Drkat ovo ostalo, zaista nevidim smisao i da to to treba.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jbg, višak vremena mijenja navike

Link to comment
Share on other sites

A da kupiš nekog Mk2 clia i šarafati? Ili tako nešto? Napraviš uvjet za stazu a megana ostavis kao obiteljski brzi auto? :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Prodas ovog i kupis trophy i skratis sve muke. Ili jos bolje trophy-r pa si ga rasteretio i doradio maksimalno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja nebi nista od toga radio, auto koji imas je i dobar i lijep i brz i atraktivan, ali bih svakako visak love usmjerio na razne road tripove s njim...vidjele bi me i Finska i Danska i svi Norveški fjordovi.

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetma. Ova tema o mapiranju i preinakama se nastavlja iza zatvorenih vrata, a topic nastavlja u starom tonu.

Link to comment
Share on other sites



 
Razmišljam na glas, pa pitam. Ne bi nužno radio ako ću više izgubiti nego dobiti. Megane će kako trenutno stvari stoje postati vikend vozilica, pa sam ga mislio malo rasteretiti. Npr. za početak, usis, IC, eventualno otvorit ispuh (to ne znam u kolikoj mjeri)


Ok za remap i IC.
Skidanje gpf-a ne (nema dobitka).
Usis zraka također nema smisla modificirati.



Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

A jeste ga popljuvali koda je u najmanju ruku rekao da će jap style auspuh stavit na auto 😂

@Marko_Os ako se realizira išta od toga, napiši tu da bude štogod zanimljivog za pročitat na forumu :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neće to nikad bit zanimljivo, jer će se uvijek ići u srž određene radnje i brojanje kovanica koje su uzalud utrošene u neki dio, stoga, za javnost je auto stock i točka. Tu i tamo opalit koju sliku u sumrak, sa orlom štekavcem sa lososom u čvaljama u pozadini i vivid filterom. 

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Jbg, najlakse je tudje kovanice brojat 😆

Sve se uvijek svede na iste fore kod nas...cim se nesto pocme desavat ekipa se uznemiri.

Samo ti to odcepi i deri

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Marko_Os said:

Neće to nikad bit zanimljivo, jer će se uvijek ići u srž određene radnje i brojanje kovanica koje su uzalud utrošene u neki dio, stoga, za javnost je auto stock i točka. Tu i tamo opalit koju sliku u sumrak, sa orlom štekavcem sa lososom u čvaljama u pozadini i vivid filterom. 

I druga slika nek bude prosječna potrošnja, da ekipa bude zadovoljna :D

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

A jel branik sređen?🤔

 

 

🤣🤣

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

^^

Mučki provokator 🤣

 

Da se razumijemo, nemam ništa protiv vas koji ste pisali u ovom topicu, samo mi se ne sviđa na koji način je topic počeo "disati", pa sam mu malo uskratio kisik

Link to comment
Share on other sites

Pitao si i ljudi su ti napisali svoje misljenje a sad glumis uvrijedenu babu... 🙈

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

[emoji1787][emoji1787] Ok

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Marko_Os said:

^^

Mučki provokator 🤣

 

Da se razumijemo, nemam ništa protiv vas koji ste pisali u ovom topicu, samo mi se ne sviđa na koji način je topic počeo "disati", pa sam mu malo uskratio kisik

Choke me daddy 😂

@Max ajde makar nije temu zatvorio :lool:

Edited by Optimista
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, hans said:


 

 


Ok za remap i IC.
Skidanje gpf-a ne (nema dobitka).
Usis zraka također nema smisla modificirati.



Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk
 

 

Rene se ne bi slozio. Hahahhaha

Link to comment
Share on other sites

Evo uletio u  auto. Felge su tu, sad još u pod i bit će bomba. Koju reznu ploču predlažete za rezanje opruga? 

 

IMG_20200601_203434.jpg

Edited by Marko_Os
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Eto šta ti je bratstvo i jedinstvo. Kupiš Opela i nitko ti ni ne čestita ili nedajbože poželi sreću. Ma šta to, nitko ni da me popljuje, e to mi je tek čudno🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Baš takvog bijelog 1.7 CDTI vozio sam po službenoj dužnosti 3g (2003-2006), napravio 98.000 km i bio s njim do Švedske, a poslijedice osjećam i danas [emoji23]
Jel ga trebam još pohvaliti? [emoji23][emoji23]

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 01. 06. 2020. at 22:00, Marko_Os said:

Evo uletio u  auto. Felge su tu, sad još u pod i bit će bomba. Koju reznu ploču predlažete za rezanje opruga? 

 

IMG_20200601_203434.jpg

Ček u Švedskoj gdje sole ceste ko ludi ti kupio Opela? Kada kupuješ švajsaparat? :)

Za rezanje opruga preporučujem isključivo rezanje sa plamenom. Plamenik i naočale i udri. Kakva sajba, to je previše špiljski :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mata73 said:

Baš takvog bijelog 1.7 CDTI vozio sam po službenoj dužnosti 3g (2003-2006), napravio 98.000 km i bio s njim do Švedske, a poslijedice osjećam i danas emoji23.png
Jel ga trebam još pohvaliti? emoji23.pngemoji23.png

E al nije isti. Prva bitna stavka je, moj je lonac plavi. Plava je dokazao lakša boja od bijele što pridonosi udobnosti. I moj je Isuzu 1.7dti, tako da, kad ga načipam do pasmater 82ks ima da gužva asfalt, a milfarama koje su u njegovo vrijeme bile djevojke, gaće će same padaju. 

10 hours ago, Domba said:

Ček u Švedskoj gdje sole ceste ko ludi ti kupio Opela? Kada kupuješ švajsaparat? :)

Za rezanje opruga preporučujem isključivo rezanje sa plamenom. Plamenik i naočale i udri. Kakva sajba, to je previše špiljski :)

Ja sam uvijek bio ekstrem. Što nitko neće ili ne može, ja se uhvatim toga. Do sad se pokazalo dobro. 

Šalu na stranu. Auto je limarijski besprijekoran. Ima površinske hrđe na podvozje, ali jbg 18 godina i 220tkm. Motor/mjenjač, savršeni. Svakih 15000 do sada bio u ovlaštenom na servisu. Čak je i kvačilo mijenjano prošle godine u Opelu. Na koncu, regan je do 3/2021, plaćen je porez za cijelu godinu i dobio ga sa skoro punim tankom benzina za 600€. Bargain of the year. Kad imaš RS-a u kojeg ti je žao trpat neke stvari tipa alat i sl. ili trebaš nešto prevest, eto ga, magarac za vuču

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.