Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

marttin

Hmm...sve bi to bilo logično da auto ne stoji u garaži...kad sam sjeo u njega, temp u garaži je bila 12 stupnjeva...osim ako se svejedno vani teško zagrijalo do 50...ali i nije da je vani -15, nego je 2-3...ne znam, nadam se da ste u pravu pa je samo to u pitanju.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 807
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marko_Os

    210

  • GTT

    43

  • MB104

    40

  • homer

    37

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eheeeej ekipa. Eto ga konačno je kod kuće. Šta reći, osim hvala svima na lijepim riječima. Neću sad puno trošiti riječi o samom autu, jer na youtubeu i internetovima ima masa reviewa i testova, tako d

Evo sad. I da branik je druge boje #sarcasm Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

@ivan.martinko Evo dvije iznutra. Ništa specijalno, osim siceva se ne razlikuje sa običnim Meganom. I jedna za moju ekipu    

Posted Images

Krule

pa teže ti se zagrije ulje na tim temperaturama, pogotovo ako se voziš 130 po autoputu..ja sam baš neki dan u gradu pratio, nakon malo duže vožnje temp ulja mi je bila još uvijek oko 85..inače vrlo brzo mi digne oko 100

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
mata73

Zagađujemo topic kolegi.
Imas u mom topicu da je vanjska temperatura 8, temp rashladne 71 a ulja 26°C
Tu vidiš koliko se ulje sporije zagrijava.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Marko_Os

Da, to sam i ja pratio na RS monitoru, iako malo je bezveze napravljeno, jer Rs monitor ne pokazuje temp ispod 70, nego samo stoji <70. Voda bude već debelo na 90, a ulje je i dalje na <70, pa ne mogu točno usporediti razliku temp ulja i vode.  

Još jedna stvar mi nije jasna. Lampica hladnog motora blinka dok kazaljka temp vode ne dođe na 3/4 do radne temperature i onda se upali i gori još minutu dvije dok kazaljka ne dođe do sredine, pa se ugasi. Kazaljka dođe na sredinu, a Rs monitor taman ugasi onaj znak< kod vode i kreće lagano dizati do nekih 95-100. Ono što mi je glupo je to da kazaljka cijelo vrijeme stoji na sredini u cijelom rasponu između 70-100. U slučaju ganjanja sa recimo Focusom Rs, dođe i do 108😂, ali kazaljka je zalijepljena na sredini. 

Pitanje je onda, čemu uopće kazaljka? Na to mjesto su mogli staviti recimo pritisak turba, bilo bi korisnije. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Moras zgrijati i ulje i antifriz da mozes se mozes ganjati. I po zimi i toplije. I s obicnim motorom nije dobro vrtiti motor ak je ulje hladno. Recimo sad dok je ovak ispod nule ja se vozim ko penzic na 3000 okr max..

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
Marko_Os

Meni recimo Megane sam oduzima snagu dok je hladan, tako da sve i da hoću ne mogu ga gazit. Ne znam jel ograničava i okretaje, nisam probao dizati, ali se jako osjeti da nema skoro pola snage dok je hladan

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Marko_Os

Eto, bili smo na još jednom servisu. Na satu trenutno 175xx km. Baterija je pregledana i tester kaže da je sve ok. Izgleda da će biti punjač svaki put kad ga ne mislim voziti duže vrijeme. 

Mjerač goriva je rekalibriran i sad bi trebao pokazivati dobro. Kažu da su već imali slučajeva i da je poslije kalibracije sve ok. 

Prijavio sam i skidanje boje sa one crvene trakice na volanu i vrlo je vjerojatno da ću dobiti novi volan. 

I tako, klizimo dalje. Kad će više proljeće, pa da nastavimo šarafit i nepotrebno bacat novce u auto?

  • Like 4
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Marko_Os

Dobio odgovor od Renaulta vezano za volan. Priznali su garanciju i idući tjedan idem na zamjenu.

Isto tako, u potrazi sam za 200 cell katalizatorom i jedina dva koja sam našao su Supersprint i Inoxline performance. Supersprint košta kao da je rađen od materijala od kojih se rade svemirska odijela, a Inoxline se čeka 5 mjeseci na proizvodnju, tako da, nadam se da će KTR uskoro napraviti svoj.


Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..