Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Zanimljivo kako svako ljeto vidim tu dolje na moru dosta Dacia s DE tablicama. Naročito sam Logana MCV vidio i Lodgya. Ali niti jedan nije bio osnovna oprema, svi su bili napucani valjda sve što ima.

Link to comment
Share on other sites

Mozda se primjenjuju neke malo manje djelotvorne antikorozivne zastite ali kao sto ivan kaze .. valjda od 1997 svi proizvodaci imaju zastitu protiv hrde. Ja vec jako dugo nisam vidio auto da je hrdav a da nije prethodno razbijan. Samo garancija vrijedi za karoseriju ovjes ne.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa lodgy ako je napucan opremom to se može smatrati tempomat,felge kamera za rikverc i automatska klima. Oprema koja je bila aktualna prije 15 godina. I kao takav sigurno je u pola cijene malo jačeg tourana. O NCAP testu dacie ne treba trošiti riječi. Kažem kupuju to ljudi koji ne žele platiti neku veću cijenu za auto i oni koji nemaju. Eto. Sad će lavina kritika na mene ići. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa Dacia je suvremeni jugo.. auto za radnicku klasu.. vasi ocevi su ih vjerojatno vozili.
Nekad je kia bila jeftinjak. Danas vise nije bas tak jeftina.
Postoji renault duster i renault sandero, u juznoj americi, aziji, africi, australiji... u rusiji voze 70% po zimi snijeg itd.. Kakvi su to auti? Nisu pocincani? Losi, slabi? Ne bih se slozio..

Novi sandero je tu. Ne kod nas jos. Zato se ovi nasi "rasprodaju"

https://revijahak.hr/2019/08/02/u-juznoj-americi-redizajniran-je-sandero-promjene-treba-ocekivati-i-kod-nas/



450e18cf313fd936a05f40ac697ce49b.jpg8f6281c03f10f0ce35553c5b29f5138d.jpg142718b709d31c57263ecd917c96f6ac.jpg3ccaace9f2807d0a92fe93ac79e17744.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ovaj "novi" Sandero je 98 posto kao stari. Jbt šta je na njemu novo?? Maska? Gle imam trgovinu Dacia ispred zgrade. Auti su baš za to koliko koštaju. Ali do 72999. Kasnije ako ćeš automatsku klimu već je na 90. 100 je novi Clio. Miljama ispred te dacie. Otvori daciina vrata i sjedni pa zatvori. Jednostavno jeftilen. Ima Nissan 4x4 i to vrijedi. Ostalo nema. Jeftini materijali,jeftina sjedala,oprema eto osim kamere imao ju sharan 1998 godine. Eto terenac za 120 tkn novi. Pa šta to govori? Osnovni Qashqai je 170. Pa o čemu pričamo? Pa zašto su ljudi zadovoljni s daciom. ? Ima motor mjenjač klimu i to je to. Čega manje ima ima manje za pokvariti . Stara dobra ruska poslovica.do prije godinu dvije imao je motor Megane 1. Jbt a sad ima megane 4 i ide redizajn. No ima ljubitelje i to priznajem ali pričati kako je odličan to auto... Za šta? Gadan kao pas hrvatski ovčar ( osim Dustera ) tehnologija Megane 1. NCAP ne spominji. Radar i ostale stvar hibrid ili slično za 20 godina možda. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Samo velim da se dacia u polovici svijeta prodaje pod reno znakom.
A koliko para - toliko muzike je oduvijek bilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dado_sk said:

Kažem kupuju to ljudi koji ne žele platiti neku veću cijenu za auto i oni koji nemaju. Eto. Sad će lavina kritika na mene ići. 

ljudi koji nemaju za "pošteni novi auto" kupuju bolje brendove auta, rabljene, stare 3-4 godine sa 100000+ km ili nove dacie i kie.. 

Link to comment
Share on other sites

Moj punoljetni R19 16V iz 1991. je bio oguljen do lima na nekoliko mjesta i skoro nigdje nije počeo hrđati. Imao je tvorničku garanciju 6god na koroziju.

@dado_sk Duster ECO-G na tvornički plin sa svom opremom koju u njega možeš napucati (Bluetooth DAB radio, kartica slobodne ruke, automatska klima, grijani kožni sicevi, multiview kamera i GPS sa kartografijom istočne Europe, bočne zračne zavjese) košta oko 140.000kn zajedno s porezom i registracijom. Kukashkaj počinje tek na 160.000kn. Uz to:

  • Duster ima više mjesta u kabini pogotovo za glavu na zadnjoj klupi
  • Ima normalnu ručnu kočnicu koja neće povremeno ostati blokirana na kiši i sl.,
  • Ima mali turbo motor koji nema izravno ubrizgavanje u cilindar pa neće čađiti usisne ventile i neće biti (užasno) skupo po potrebi očistiti ili zamijeniti dizne
  • Nema prednji radar koji ćeš morati kalibrirati svaki puta kad te netko malo jače čvrkne na parkingu
  • Nema pola uobičajenih komandi duboko zakpano u menije nekog užasno sporog infotainment sustava koji se nikad ne updatea (živjeli dobri stari gumbići)
  • Nema interaktivni digitalni kokpit koji bode u oči po mraku sa sporim animacijama i sa hrpom nepotrebnih informacija na jednom ekranu u kojima se ne možeš snaći na prvi pogled. Nema mi gorega kad pogledam kokpit i čekam da me on u sred vožnje impresionira s tranzicijama između ovog ili onog prikaza (živjeli stari dobri cajgeri).
  • Nema prednja LED svjetla koja koštaju stotine ojra da se zamijene kad im krepa elektronika.


U moru nepotrebnih, skupih, upitno potrebnih i upitno funkcionalnih điđa koje se zadnjih godina ubacuje u aute, Duster izgleda kao normalan auto i razumna kupnja.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ekipa već sam pisao davno. U Njemačkoj reklamiraju Dacia brend pod sloganom, u slobodnom prijevodu: "Statusni simbol sa sve koji statusni simbol ne trebaju". 

Ja kupujem novi auto jel mogu unaprijed izračunati koliko će me taj auto koštati za nekoliko godina korištenja. Dakle imam redovno održavanje + gume + benzin + osiguranje + tehnički. I sa druge strane imam sigurnost da ako krenem na put od 6500km ću ga sa autom i napraviti. Garancija mi potkova zamjensko vozilo i slične stvari. Dakle imam jedan luksuz koji sa rabljenim nemam.

S druge strane imam i rabljeni auto bez garancije koji je odličan za do trgovine i eto tako malo. Odradio bih vjerovatni i duži posao ali neće za sada morati.

Samo je pitanje stava u glavi i što netko želi i hoće. Da li netko želi biti viđen u Renaultu za 100+k km ili mu dosta pouzdana Dacia. Te ono drugo malo bitnije što si može priuštiti.

Link to comment
Share on other sites

Tko kako želi. 140 napucan Dacia ili godinu star kadjar s važećim tvorničkom garancijom. Neko demo vozilo ili slično. Oni su za 140,150 tkn. Jednostavno nije duster taj nivo. Kažem imam daciin salon ispred zgrade. Jedno je izgled na slici jedno je kad on stoji u salonu pored kadjara pa se sjedne u jedno ili drugo. Od sjedala plastike do zvučne izolacije. Još duster i donekle ali Sandero ako ćeš gps tablet parking senzore eto te na 90-95 tkn. I opet si u dacii. Uvijek te ona to podsjeti kad zatvaraš vrata,primiš volan i sjedneš na žnj sjedalo

Link to comment
Share on other sites

Bas isao gledati. Dakle novi Duster plin prestige oprema + 4 doplate: boja, grijanja sjedala, kamera, kartografija istocna europa 132650kn... Kod PJHH3Z

Sandero, obican ne stepway benzin 75ks, sa hrpom doplata 90920 kod. NFFL7V

Novi clio, bez navigacije, nema u ponudi bez alu felgi, nema u ponudi, doduse ima automatsko kocenje u slucaju nuzde i pracenje trake, mislim da su i zadnji prozori na rucni pogon 99400kn... Kod JVRQQ4

Slazem da je Dacia jednostavno Dacia ali 15tak % razlike cijene mora negdje doci... A i nije malo...

P.S. Ja ne govorim da je to odlican auto, ali nije skup za ono sto daje, opet nije ni smijesno jeftin, nego ono prihvatljivo... Po meni Sandero kao drugi auto u obitelji sasvim prihvatljiv. Za dnevno do 20tak km, zasto ne? Tipa na posao, sa posla, u trgovinu, birtiju i slicno zasto ne?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kad sam ja kupovao novi Megane htio sam skroz novi. Jadna oprema ali novi. Nudili mi jači motor više opreme demo auto za 6 tkn više. Odbio. I kad ga pridavao nitko ga htio nije. Eto. Makar ja jedini vlasnik. Ljudi su gledali opremu i stanje auta. Više to ne bih nikad. Tako i taj Clio. Biti će on u jačoj opremi demo za malo skuplje od tog. Tvornički garancija. Ali i taj goli Clio će se lakše prodati od napucane dacie Sandero sigurno

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Tko kako želi. 140 napucan Dacia ili godinu star kadjar s važećim tvorničkom garancijom. Neko demo vozilo ili slično. Oni su za 140,150 tkn. Jednostavno nije duster taj nivo. Kažem imam daciin salon ispred zgrade. Jedno je izgled na slici jedno je kad on stoji u salonu pored kadjara pa se sjedne u jedno ili drugo. Od sjedala plastike do zvučne izolacije. Još duster i donekle ali Sandero ako ćeš gps tablet parking senzore eto te na 90-95 tkn. I opet si u dacii. Uvijek te ona to podsjeti kad zatvaraš vrata,primiš volan i sjedneš na žnj sjedalo

Kad iz Audija A4 sjedneš u Passata osjećaš se otprilike isto. Velikoj većini ljudi će Passat biti više nego dobar iako je u Audiju sve puno finije, bolje...

Nekim ljudima je Dacia dovoljno dobra. Možda im je čak žao davati soma-dva ojra više za veći komfor jer im to ne treba i ne pate na to. Netko drugi razmišlja suprotno. I to je OK. Dobro je da imamo izbor.

Osobno kupujem auto za sebe, a ne za onoga tko će taj auto kupiti poslije mene.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

I na kaj smo došli? Slušaj ženu i ne sramoti se :D

Ili pricekaj novi sandero koji dolazi i nije ni jedan od ovih sa slika.

 

 

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

ništa, bit će žena kaže ništa od novoga, Slaži drugu radilicu na megane-a.. i vozi dalje 😬

Link to comment
Share on other sites

Kontam da nije novi Sandero ovo što je Ivan okačio. To su trenutne verzije za rusko, indijsko i latino američko tržište sa Reno logom.

Link to comment
Share on other sites

Da, brend Dacia se uopce ne prodaje van europe i jos par drzava, nego su svi dacija modeli pod renault logom. Konkretno za rusiju znam da su samo renoi a pola su ih zapravo dacije..

Captur je Kaptur itd..

Rusija nije njemacka ali kupuju rusi nove aute vjerojatno vise nego hrvati..

Jedan poznanik povratnik iz rusije, radio je u Moskvi i okolici 25 godina i ozenio, ima kcer sa ruskinjom, ali rastao se i vratio u hr. On je zidar i umirovljen (55 god)

U rusiji je uvijek kupovao nove aute, zadnje je kupio mazdu CX-5 benzinac automatik, 2015.god.

https://www.renault.ru/

 

Osim toga tu je i lada koja je u renoovom vlasnistvu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

ništa, bit će žena kaže ništa od novoga, Slaži drugu radilicu na megane-a.. i vozi dalje 😬

Nisam u toku..tebi radilica otišla? Na 1.6 16v?

1 hour ago, CRN11 said:

Tak i meni moja kaže, šuti i deri dalje :😂😍

A mene danas moja krenula cimati da ovo uzmemo. https://www.njuskalo.hr/novi-auti/akcija-citroen-c3-shine-3-kamata-5-godina-jamstva-oglas-24927646

Link to comment
Share on other sites

Ako cemo ozbiljno captur i ovaj citroen imaju ženski princip dizajna, a što se tice rasprave Dacia ili Captur tu u pogledu sigurnosti i kvalitete je sve, ali sve na strani Renaulta, ali nekako mi uz ova dva auta ide roza šuljica, krace uže hlace i dole špic papak od brušene plave kožice :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa neću ga ja ni voziti. Žena će. Meni kao meni auti ne treba. Ona ode na posao i kući a jednom mjesečno na izlet ili do mora jednom godišnje ne trebam macho auto.. gle dobra oprema,volim Citroen garancija i besplatni servis 5 godina. Pa gdje ima bolje? Nas je troje. Ne trebam veći. Iako bi najradije Cactusa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



A nije otisla ali bolje bi bilo da se zamijeni ili obradi jedan dosjed za aksijalni lezaj...

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ivan.martinko said:



A nije otisla ali bolje bi bilo da se zamijeni ili obradi jedan dosjed za aksijalni lezaj...

Koji su simptomi? Lupa motor? To je neka greška u proizvodnji. Ti motori su izdržljivi. Nemaš ti baš sreće s autima

Link to comment
Share on other sites

Ili je prijasnji vlasnik stalno sjedio na kuplungu ili su lezaji tvornicka greska.. uocio sam luft 0.5 mm i prosle godine, ali ove godine je bio 1.0 mm pa sam skinuo karter i vidio da je jedan lezaj pojeden do zeljeza. Stavio sam nove ali dosjed na radilici nije vise tvornicki ispoliran pa neznam koliko ce taj lezaj izdrzati.

Doduse on je pod pritiskom samo kad stisnes kvacilo.

Inace sve radi normalno. Nema nikakvih zvukova ni niceg cudnog. Luft sam uocio pri provjeri remena i remenice radilice.

Tehnicki nije to tak strasno. Da je 1.5 dci K9K (koji btw ima identicne lezaje i te aksijalne i normalne radijalne) bez problema bih kupio novu radilicu za oko 100€ i lagere za 300 kn i slozio to sam.

Ovak za K4M motor nema novih radilica, samo polovne, po 50-60€ u poljskoj i slicno a u zg ima u ponudi samo komplet motor za 2500 kn..

Postoji i varijanta ravnanja dosjeda na tokarskom stroju i oversized lezaj ali bum radije probao pronac drugu radilicu i to srediti prek godisnjeg.. kljucno ssto moram saznati pase li mi radilica od auta iz npr megane 2 1.6 16v 2003-2008. godine u moj koji je 2010, radilica vi trebala biti ista na svim 1.6 16v motorima od 2002-EOL ali trebam dobru provjeru..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako pališ motor, u leru sa stisnutim kvačilom ili u brzini sa stisnutim kvačilom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.