Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ljudi moji o cemu vi pricate?

500€ da ti je auto u HR je dabe i volio bi vidjeti kako moze netko proc jeftinije, i to da je sve jako dobro poklopljeno. Da se ne noci i rjesi sve u istom danu, da se ide gore busom.

Koliko kosta bus? Koliko kosta nesto pojesti? Koliko kostaju zollke za auto voziti doma? Koliko kosta gorivo? Vinjete? Tunelarine?

Da si nosis sendvice od podriguse i kilu vode, ne znam kako mozes biti u 400 eura. Pa 200 su samo zollke. Nema vise kratkih po 100€.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odakle ti taj info za tablice? Same tablice su nekih 10-20, osiguranje ("zollke") 55 mislim. Put gore moze biti 50-60, a more i 200. Nocenje takodjer od 40-nebo je granica. Sam si biras. Put natrag je jedan tank, jedna vinjeta, jedna tunelarina (slovencima ne bi dao 15e za ustedu od pol sata).

20 + 55 + recimo 60 + 50 + put natrag ukupno 85 + jesti&piti 30 = 300... to ti svak specificira.... a sad, ak radis bez nocenja, il imas di prespavat, il imas neki badava il superjeftin prijevoz, ide vise u djep... al apsolutno je 500 ok cifra... 200-300e za dan dva posla fina lova, ak je vise, jos je finija.... ko oce solo i nije uigran, njemu ne gine 300+ pa ko voli, neka :D... osobno bi iz gusta to sam sebi napravil i usparal 200-300e :zubo:

Recimo frendu su hteli uvalit te mjesecne tablice s osiguranjem za 100njak e pa je gnjavil da oce krace, samo za do hr doci i naravno da je uspel, jer bi otisel pitat drugom. Naravno da si je svabo premislil brzo, bolje ista nek nista. Al eto, dobil ih je, crvene mislim. Samo se treba malo snaci... uhodani odu gore s jednim autom, njih 5ero i dofuraju 4 automobila. Ovaj kaj ih vozi gore se odmara dok ovi kupuju dogovorene aute... vozaci na putu gore dremuckaju. Popodne nakon litre kave svi polako krecu Doma. Trosak puta prema gore minimalan, nocenja nema, cake di i kak zasparat u malom prstu... i eto win-win.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ljudi moji o cemu vi pricate?

 

500€ da ti je auto u HR je dabe i volio bi vidjeti kako moze netko proc jeftinije, i to da je sve jako dobro poklopljeno. Da se ne noci i rjesi sve u istom danu, da se ide gore busom.

Koliko kosta bus? Koliko kosta nesto pojesti? Koliko kostaju zollke za auto voziti doma? Koliko kosta gorivo? Vinjete? Tunelarine?

Da si nosis sendvice od podriguse i kilu vode, ne znam kako mozes biti u 400 eura. Pa 200 su samo zollke. Nema vise kratkih po 100€.

 

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Slažem se. Znam osobno 3 slučaja gdje su zbog štednje a radi se o relativno imučnim osobama išli sami po auto, totalno neiskusni ljudi, bez znanja jezika nadrapali sa extra troškovima i zbog nepoznavanja detalja oko papirologije u DE i kasnije papirologije u HR nadrapali s troškovima. Najgore je prošao onaj sa Golf sedmicom mlađom od pol godine. E taj je nadrapao.......dakle platio auto skuplje neg da je išao kod Zubaka po novog jer su mu na carini u Splitu rekli da se to kvalificira kao novi auto kod oporezivanja. Neki naravno mogu otići po auto pa nije to nauka velika ali ipak kak sam ja to primjetio treba biti u tom malo više nije baš da si otišao po gajbu pive u DE....onak na prvu zvuči da nije neki bed ali kad čovjek malo uđe u to fakat treba paziti na 'detalje' jer se može nadrapati financijski. Najmanji je rizik otići po neki par god stari auto sa svim mogučim garancijama ali ovi auti stariji od 5 godina pa do 10 godina starosti tu treba znati oko auta i papirologije, nije baš sam tak kak si neki misle pogotovo oni koji nikad nisu bili po auto vani ili ne idu često van granica HR. Teorija i praksa.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako. Ja sam dosta daleko od Hrvatske, od Osijeka 1200km. Meni bilo plin u focusu ili benga u Aurisu treba 100e u jednom smjeru i 12-14h voznje. Cak i duze ako naletim na guzve, doduse samo jednom se dogodilo. Ja platim Austrijancima i Madarima Vinjetu to je jos cca 20 eura. Nemam pojma koliko su Zoll table i sto treba, i neka put do Njemacke bude 50 Eura. Dakle ispadne sigurno 250-300 Eura troskova + Hrana. Moguce da ce se netko zaodovoljiti sa sendvicima od podriguse i kavom iz termosice koja stoji 3 dana. Da ce ospavati na parkiralistu ili ce voziti sa sibicama u ocima... Ali po meni 200-300 Eura je sasvim ok novac za dovesti auto 800+km. Sto se dogodi ako ga netko zguzi, ok ovdje postoji tude osiguranje koje ce popraviti auto, ali to nije auto koji sam ja kupio, sto se dogodi ako taj lik nekoga zguzi? Tu isto ima odgovornosti koju treba naplatiti. A da ne pricamo da je ovo gotovo nemoguce izvesti bez barem 2 dana da ne radis, koja opet nekog kostaju, ili godisnji, i vjerovatno jos cijeli tjedan do vikenda u banani sa svime. Ja bi bio prvi koji bi dao te novce.

Prije 2 tjedna sam u subotu ujutro krenuo za OS oko 8h, dosao oko 21:30h bio tjedan dana i isto obrnuto. Taj tjedan u OS sam bio umoran, tjedan poslije u FD sam bio umoran. Doduse lakse mi je sa Aurisom, pisti ako netko koci, pisti ako predem crtu... nego sa Focusom. Sada u Ned idem opet za OS i vec mi muka. Ovaj put idem sa V-class Mercom, pa gledam masaza, adaptivni tempomat, veci meduosovinski razmak i ostala cuda, ali nekako ne vjerujem da ce mi biti puno bolje...

Link to comment
Share on other sites

A zasto bi moralo biti 1.200+ km i 3 dana jahanja? Mi stalno ovdje racunamo za worst case scenario: auto je 1.200+km daleko, buduci kupac nema ni kuceta ni maceta u Njemackoj, pa nema kod koga prespavati, na cesti ce ga zadesiti sve moguce kataklizme, ekipa ide totalno neinformirana ...

Ajmo uzet sljedeci plastican primjer. Netko iz Zagreba ili okolice, zeli kupiti auto u Münchenu. Pa to mu je samo 550km od kuce. O kakvim mi 3-dnevnim pijenjima i jedenjima podriguse i spavanjima po odmaralistima pricamo?! Do Splita imas 400+km, a opet otici u Split iz Zagreba po auto bi bilo sasvim OK? Ovih 550km do Münchena manje vise vrijedi za citavu Zapadnu Hrvatsku, Istru ... To je kao kad ekipa iz Slavonije ide na more, recimo netko iz Osijeka ide ljetovati u Zadar (564km). Ljetovanje u Zadru je normalno, ali put iz Zagreba u München vec nije?!

Malo je pusiona za ekipu iz Osijeka, ali imaju jeftini Eurowingsovi letovi po 60€ utorkom, pa je covjek opet za 1,5h u Stuttgartu. Nije ni Stuttgart bas malan.

Zagreb je 1/4 Hrvatske po broju stanovnika, a München s okolicom ima preko 2,5+ milijuna stanovnika, dakle imaju i oni auta za prodati.

Isto tako ce skoro svaka auto kuca preuzeti na sebe trosak zoll tablica. To im nije ni trosak od 1% na nekakvom prosjecnom autu od recimo 7.000€, a ispadnu full susretljivi prema kupcu. Na mom primjeru, kupljena 4 auta, na 3 je auto kuca "besplatno" rijesila zollke, a 4. auto je bio od privatnika, pa sam to morao sam rijesavati. Ono sto svakako nebih preporucio je kupovina, od privatnika, jer je dosta kompliciranije (mora se ovjeriti ugovor kod njemackog javnog biljeznika, sto je bio uvjerljivo najkompliciraniji dio za odraditi u citavom postupku uvoza)

Link to comment
Share on other sites

Vip, cijene su u srednjoj - srednjoistocnoj njemackoj dosta nize. To te odma ispuca na skoro hiljadarku km. Al slazem se u principu s tobom.

Link to comment
Share on other sites

Znam da su auti u sjevernoj Njemackoj jeftiniji i sad kad si to spomenuo, ajmo vidjeti da li bi se isplatilo potegnuti iz Zagreba do Berlina za 1.000€ jeftiniji auto. Berlin s okolicom ima 3.7 mil stanovnika!

Avionska karta Zagreb - Berlin 60-70€, ima cak i po 40€ (ovo nisam ni ja ocekivao). Izvor Google Flights.

Povratak Berlin - Zagreb 1.100km. Nek svatko za sebe procjeni da li zeli voziti 11h i jesti podrigusu na odmaralistu zbog gore naveden ustede. Ja bih. Jebiga, iz radnicke sam obitelji.

P.S.
Cak ako se odluci biti gospodin i negdje prespavati u motelu za 50-ak €, ni to ne kvari bitno racunicu.

Berlin.png

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Pa nije put od 1200 km neki bauk. Ja sam bio sa suprugom i dvoje djece pred dva tjedna do Halderna, Rees, NJemačka, na Nizozemskoj granici. 1207 km u jednom smjeru, put je trajao oko 15 sati, stali smo 3-4 puta, putem ima McDonaldsa na par mjesta uz autocestu, tako da ne treba jesti baš podrigušu. Do tamo i nazad potrošio sam 164 litre goriva, cca 50 eura za cestarinu i nešto za klopu i kavu. Preživjeli smo, opet bi bez problema vozio takvu turu, pogotovo ako je ušteda od par-sto eura u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Kao prvo, morate brze voziti pa cete prije stici? Drugo, za 300-500€ ustede se napravi lijep servis ako zatreba. Ak vec sparate na kupovini auta iz D onda sparajte do kraja ? 

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš brže voziti, jer kroz sloveniju i austriju sam se slijepo držao ograničenja, kao i 99% drugih vozača pored mene, a njemački autoban je pun radova i kamiona, tako da su kolone poprilične i na malo mjesta se može pošteno voziti. Na kraju krajeva, stao sam tri puta po pola sata i jednom na deset minuta jer ipak sam vozio obitelj, a Clio baš i nije Mercedes S klase da se može u jednom dahu proći 1200 km.

Slažem se sa ovim da se za 300-500 eura napravi fin servis na autu, a da ne govorim da kada sam ideš po auto koji ti se sviđa uvijek imaš mogućnost pregovora oko cijene. 

Link to comment
Share on other sites

Nažalost avione zaboravite ako idete po auto gore. Jeftini letovi traže dost unaprijed rezervaciju a toliko vremena nemate jer vam niko neće čuvati auto bez kapare a niste ga provjerili prije kupovine. Auti se najčešće rezerviraju na 24 sata pa vas čekaju gore da ga pogledate kada sve dogovorite (poželjno da znate njemački čim bolje i da ne natucate) dakle idete busom gore. 

Koliko se uštedi na autima...

Mi smo kupovali ove godine 2 auta pa smo dobili nešto popusta kod posrednika, Modus 1.5 dCi 2005g Privilege smo platili 1500 eur a Clio 3 GT 2007g  6brzina  5vrata 2100 eur. Znali smo unaprijed da će biti nešto za uložiti pa smo bili na to spremni (Clio nova pumpa siemens a Modus je dobio jednu novu diznu) no i s time smo prezadovoljni jer je Modus u konačnici izašao 2600 eur a Clio oko 3000 eur. Znamo koliko takvi dođu kod nas i to ne sa opremom kakvu smo mi dobili i ne za naše tržište. Mislim da se sigurno ušpara i više, onako ugrubo mi smo oko 1500 eur po autu uštedili.

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Ovi što šparaju na sebi, bolje neka kupuju ovdje auta, bolje se natezati oko cijene nego živaca i zdravlja .

Link to comment
Share on other sites

Preskupi. Frend dofurao Megana Grandtour 2010 god, 90.000 km za 5000 eur crni metalik, odličan jučer smo ga gledali na kavi. 

Mislim da nije pametno gledati premalo km da auto ima jer ak ima pravih npr 140.000 km to je ok skroz ali da su pravi i auto održavan. Ti auti sa jako malo km prvo su skupi gore pa još plus naša trošarina bude prejaka ak je malo km jer i to gledaju.

Ak tražite Clio Grandtour znam tko vam može takav auto naći za pola te cijene koju ste na linku stavili.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Planiram otići pogledati jedan Megane II ph2 (2008 god.) karavan, benzinac, 1.6 16V. Imate neki savjet na što obratiti pozornost, a da je specifično za taj model ili motor?

Link to comment
Share on other sites

Nista specijalno.

Vidi da li radi sva oprema, prozori, zakljucavanje, klima, kroz felge ces vidjeti ako diskovi imaju zub, probaj krenuti pod rucnom pa ces vidjeti stanje kvacila..motor mora raditi lijepo ravnomjerno i glatko.

Znas da je ocekivana potrosnja 8-10L? 

Link to comment
Share on other sites

Znam, ali bih odmah ugradio plin. Može li se negdje naći popis opreme?

Nema benzinaca baš po oglasnicima, pa mi je malo teško odrediti cijenu. 

Link to comment
Share on other sites

Remenica, zavojnica volana, zaštopani odvodi koji dovode elektroniku do ludila i poplavu u autu, propadanje prozora, pucanje žica na gepeku kod otvaranja istog, bravica u zadnjim vratima, trešnja motora kod kretanja (to se i dalje ne zna jel loš kuplung, neravan zamašnjak), lampica airbaga radi konektora ispod sjedala. Diskovi se brže troše (jer su kočnice jake) i prednje žaruljice znaju crkavati nevjerojatnom brzinom, a kako ih majstori i uradi sam ekipa ne zna mijenjati, znaju potrgati ležište, konektore i što sve ne. Također, ekipa ne zna nariktati one poklopce u blatobranima pa ih izgube u vožnji.

Znaju reostati i što sve ne crkvati pa isprobaj sve brzine ventilatora. 1 i 2 brzina su lagano/preslabo puhanje, 3 i 4 prejako :D.

2008 više valjda nema problema sa bobinama. Mijenjač zna zafrkavati u rikverc, ali pustiš i opet stisneš kuplung pa ide.

Što kaže laci, treba raditi mirno dok je hladan i dok se zagrijava, ler je na 700rpm-a. Skoro da ga ne osjetiš da radi u leru. Ubrzanje uravnoteženo i tek oko 3500rpm povuče jače. Pri laganom gasu u 4.-5. brzini pri 60-90 treba trošiti oko 4,5-5,5L/100km trenutne potrošnje.

Podvozje nije problematično. Volan ima čudan osjećaj, nemoj misliti da je optika u banani ako ti se čini kao da vuče u stranu. Električni je i usto čudni servo.

Lak na autu je osjetljiv užasno na sve.

 

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

@Vuco Sad si me prestrašil! :jez: 

Hvala na iscrpnom odgovoru! 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam iz 2008-e 1.6 16V, samo nije karavan nego sedan verzija sklapana u Turskoj. I to ona "socijalna" extreme oprema. Kupio polovni auto star 6 godina (istina bog, ne vožen po zimi koju je proveo u garaži i sa 34 500km u tih 6 godina), sad kreće prema 10-oj (trenutno sam malo ispod 90 000km).

Ništa od toga nisam imao i da pokucam, nadam se da će tako ostati. Plin je unutra, na prosječnu brzinu od 24-34kmh mi je oko 9.5L plina potrošnja. Najniža je bila sa 2 osobe i stara cesta 6.77L, a najviše 12L sa 550kg u/na autu i 4 bicikla na krovu za Francusku.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.