Jump to content

Recommended Posts

dado_sk

Tražio sam ali nisam našao ali ako ima takva tema nek Admin prebaci. Možda bi si uzeo novi auto. U pitanju je Clio 5. Zanima me leasing na mene kao fizičku osobu. Kredit je jasan kao dan. Kamata je toliko,rata toliko,vlasnik sam vozila. Leasing? Ne zanima me da budem vlasnik vozila. Jel ima tko iskustva recimo plaćam ratu 5 godina i vratim ga i uzmem opet novi.očekujem da je rata manja nego kredit jer im a ostatak vrijednosti. Gledam na Renault stranicama i tamo sve nekako opće piše da u principu u centar moraš ići da ti neko objasni. Kako imamo garažu nije me strah toliko novog a imao bi za učešće prodajom corse. 

Link to post
Share on other sites

Odi u salon i vidi mogucnosti.

I ono sto je stvar. Koliko sam ja skuzio obilazeci kuce, barem u Njemackoj. Recimo osnovni model bez opreme, i neki jaci model sa opremom moguce da je rata jako malo veca, tipa 50 eura, a razlika u cijeni velika. Stvar je sto osnovni model ce vise izgubiti na cijeni. Tj ostatak vrijednosti mu je manji. Tako da ono najbolje sjesti sa prodavacem i slagati i uzimati ponude koje nude.

Naravno ako zadnju ratu, tj ostatak vrijednosti neces platiti da ces vratiti auto i to mora tako proci. Sada koliko ce biti i kako ces dogovoriti ovisi o KM i jos puno stvari.

I naravno nema onda modificiranja auta, i slicno, sjedi i vozi. Druge felge za zimu i to je to. :)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

I još jedan razlog zašto sam ja išao na VW, jako dobro drži cijenu u odnosu na ostale u klasi i ima manji pad vrijednosti kroz godine, automatski je ostatak vrijednosti veći, rata manja. Ima puno automobila koji su mi privlačni u klasi, no neki automobili imaju velik gubitak vrijednosti, a zastupnici imaju “lošije” uvjete financiranja - tj. leasing kuća s kojom rade, jer ne isporučuju toliko vozila kroz leasing kao npr. VW. I tu se nameće samo jedno - želim maksimalno za svoj novac. Tako da ne izbacuj sve opcije, od proizvođača, jer bi se mogao iznenaditi da nekad nešto što je “skupo”, ne mora to nužno biti. Ja sam se vodio tom vodiljom, a trebao bi svatko, samo treba kao što Domba kaže dobro odvagnuti za što ti treba auto. Ja da sam uzeo svoj auto na Leasing i koristio ga za na kavu i ne gradio nešto s njim, to bi bio bačen novac i skupa igra. Potrebe i maksimalno za svoj novac, ostalo je manje bitno. Također, ono što sam ja primjetio da je kod nas još uvijek slučaj na izračunima da klasični benzinci (ako nisu neke posebne izvedbe) na kraju leasinga imaju jako mali ostatak vrijednosti u odnosu na dizele i hibride.

Edited by GTT
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
dado_sk

I druge marke dolaze u obzir. Polo bi mogao ući u izbor. 

Link to post
Share on other sites
Lucky_ZG
53 minutes ago, GTT said:

I još jedan razlog zašto sam ja išao na VW, jako dobro drži cijenu u odnosu na ostale u klasi i ima manji pad vrijednosti kroz godine, automatski je ostatak vrijednosti veći, rata manja. Ima puno automobila koji su mi privlačni u klasi, no neki automobili imaju velik gubitak vrijednosti, a zastupnici imaju “lošije” uvjete financiranja - tj. leasing kuća s kojom rade, jer ne isporučuju toliko vozila kroz leasing kao npr. VW. I tu se nameće samo jedno - želim maksimalno za svoj novac. Tako da ne izbacuj sve opcije, od proizvođača, jer bi se mogao iznenaditi da nekad nešto što je “skupo”, ne mora to nužno biti. Ja sam se vodio tom vodiljom, a trebao bi svatko, samo treba kao što Domba kaže dobro odvagnuti za što ti treba auto. Ja da sam uzeo svoj auto na Leasing i koristio ga za na kavu i ne gradio nešto s njim, to bi bio bačen novac i skupa igra. Potrebe i maksimalno za svoj novac, ostalo je manje bitno. Također, ono što sam ja primjetio da je kod nas još uvijek slučaj na izračunima da klasični benzinci (ako nisu neke posebne izvedbe) na kraju leasinga imaju jako mali ostatak vrijednosti u odnosu na dizele i hibride.

Koliko je tvom Golfu ostatak vrijednosti na kraju?

Vidim neki dan Tomicevu reklamu za novu seriju 1 za 2000kn mjesecno na leasing (20% ucesce, 15tkm godisnje, 60 mjeseci), a ostatak vrijednosti 38%. Nisam bas pretjerano dobro upucen u leasing, ali mi se to cini vrlo malo.

Link to post
Share on other sites

Ajd kad pišete, ako znate, što se događa s autom ako ga tko zgužva u kockicu sam ili da ga netko pogodi na parkingu, recimo u drugoj od četiri godine lizinga?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dado_sk said:

I druge marke dolaze u obzir. Polo bi mogao ući u izbor. 

Ja sam išao u nekoliko kuća u Njemačkoj. Priča je bila, naravno na njemačkom. Dobar dan ja želim auto do xxx eura mjesečno na 4 godine i 25000km godišnje. Što mi možete ponuditi i onda dalje ide priča koji model motor i oprema...

1 minute ago, CRN11 said:

Ajd kad pišete, ako znate, što se događa s autom ako ga tko zgužva u kockicu sam ili da ga netko pogodi na parkingu, recimo u drugoj od četiri godine lizinga?

Osiguranje popravlja auto i dalje se vozis. Ili ako ne mora biti kasko a ti napraviš s**nje onda si ti odgovaran i snosis štetu. Ako ga netko drugi uništi onda netko drugi je odgovaran, tj njegovo osiguranje.

Link to post
Share on other sites

Ako je popravljen u ovlastnom onda je to. Barem u Njemackoj. Kod nas nemam pojma. A oni i tako stave manju cijenu nego sto bi vjerovatno mogao prodati takav auto u vlastitoj reziji.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, CRN11 said:

Koliko mu pada vrijednost, brijem da nije isto kao i netaknuti auto?

Isto je, auto se popravlja u ovlaštenom servisu, sve ide novo i nema razlike u vrijednosti.

Popravak zavisi o isplativosti, tj. iznosu štete i na leasing kući, koja je i vlasnik tog vozila ovisi hoće li ga popravljati ili ne.

@Lucky_ZG na mom autu je ostatak vrijednosti 43%, što je na moj broj kilometara i trajanje leasinga, kao i klasu odličan postotak. 

Link to post
Share on other sites
dado_sk

Tko plaća kasko? Leasing kuća? Gledam Renault leasing 84 rate . Gledam da je auto cca 110-115 tkn. Moram se raspitati kod njih oko toga

Link to post
Share on other sites
dado_sk

Moj je punac 2008 digao kredit s ostatkom vrijednosti. Za corsu digao 95 tkn i ostatak je bio mislim 25 posto. Uglavnom rata mu je bila oko 1000 kn. Ne zna da li to još postoji. U obzir dolaze Renault i VW. Pošto vjerujem da će s vozilima biti problema ova dva servisa su mi na 100 metara od kuće

Link to post
Share on other sites

Meni je servisna mreža također igrala ulogu, samo ti pitaj ponude i za Ford, Peugeot i ostale. Na kraju ćeš vidjeti tko ti nudi najviše za taj novac i isplati li ti se uopće takva financijska opcija. Puno je čimbenika u igri, od kilometraže, preko trajanja leasinga, što rata uključuje, itd. Ako imaš dobre pregovaračke sposobnosti, a zastupnik je “normalan”, daju se izvući fine stvari za džabe, ili ih gurnuti u ratu po nižoj cijeni. Mislim da je leasing za fizičke osobe nešto skuplja varijanta, ali istraži dobro sve opcije, sjedni i vidi na kraju dana treba li ti to. Najbolja je fora što svake 4 godine imaš novi auto, ovaj vratiš i ne brineš o ničemu. Jamstvo i gas. 

Link to post
Share on other sites

@Dado Leasing se daleko vise isplati firmama, nego tebi kao fizickoj osobi. Ja bih recimo vise preferirao kredit. Na kraju citavo vrijeme placas nesto, sto nije tvoje i moras to vratiti. Uzimas novi auto, koji ima strahovit pad vrijednosti u prve 3 godine, koji pada na tvoja ledja.

Par poznanika u uzem krugu ima aute na leasing ili druga financiranja. Uglavnom da se tu popusiti lijepa lova, kad se na kraju vraca auto. Primjer su ti prekoraceni kilometri, koje onda placas kao suho zlato.

Realno malo ljudi ima jaku samokontrolu, pa se lako stvari otmu kontroli, kad ne gledas koliko nesto kosta, vec samo koliko je to mjesecno veca rata. Primjer - poznanik (baustela) je dao 3.000€ za felge i zimske gume za VW CC u ovlastenom gdje je uzeo auto! Naravno da to nije izvadio iz dzepa, vec je bilo XX € veca rata. Cisti horor.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dado_sk said:

Moj je punac 2008 digao kredit s ostatkom vrijednosti. Za corsu digao 95 tkn i ostatak je bio mislim 25 posto. Uglavnom rata mu je bila oko 1000 kn. Ne zna da li to još postoji. U obzir dolaze Renault i VW. Pošto vjerujem da će s vozilima biti problema ova dva servisa su mi na 100 metara od kuće

Nemaš se što bojati za novi auto da će biti problema. Tj trebaš i to provjeriti. Mobilna garancija i slično. Doslovce, halo, dođite po auto ne mogu ga maknuti.... U nekim slučajevima imaš pravo i besplatno na zamjenski auto...

Kod leasinga plaćaš da uvijek vozis novi auto pod garancijom. Taj dio naravno košta. Slično novaca bi potrošio i da svake 4 godine prodaja auto i gotovinom kupiš novi i tako u krug. To je jednostavno luksuz koji si želiš i možeš priuštiti.

Edited by Domba
  • Like 2
Link to post
Share on other sites




...
Kod leasinga plaćaš da uvijek vozis novi auto pod garancijom. Taj dio naravno košta.
...


Ovo je mozda i najbolje objasnjenje leasinga.
Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

Za fizicke osobe je to lula, bar kod nas .

Ucesce  + rata koja je ok nesto manja od rate kredita ali pobogu nakon 3-5 godina jedino kaj imas su papiri od leasinga.

Dobro je gore napisao ovaj sa golfom, jos je gora situacija ako se uzimaju auti koji na nasem trzistu imaju vecu deprecijaciju od drugih a to su npr francuski auti, tu je predvideni ostatak vrijednosti jako mali, sto znaci da ti tu deprecijacju "stave" u rate leasinga, pa ti je jel rata velika. Pa sza slicni iznos mjesecne rate leasinga dobijes klasu veci auto od npr VAG koncerna.

 

Ono sto ja cujem u zadnje vrijeme je da firme daju svojim zaposlenicima da na tu tu, poslodavcevu firmu, kupe aute za sebe. Isto na leasing, firma si te rate leasinga stavi u troskove, a ugovore leasing s prvokupom pretpostavljam, pa ga onda ovaj zaposlenik otkupi po isteku leasinga po unaprijed ugovorenoj ispodtrzisnoj cijeni.

Jbt ja od svojih jedino mogu dobiti autic na baterije u protuvriejdnosti , i to ak je dobar mjesec bio po nasim stručnjacima u menadžmentu.

Edited by hrvojexyz
Link to post
Share on other sites
Ivan1902
Kasko plaćaš ti i obavezan je za trajanje leasinga. 
Po novome, kod Porsche Leasinga, vise nije obavezan, ali je jako veliki rizik ne imati ga.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Ajd kad pišete, ako znate, što se događa s autom ako ga tko zgužva u kockicu sam ili da ga netko pogodi na parkingu, recimo u drugoj od četiri godine lizinga?
Dakle, ukoliko je totalna steta, a kasko ti nije naslo nista sporno u stetnom dogadaju, novci idu Leasing kuci, tebi ostane ucesca koliko ostane, i ide financiranje novog...

Ako je steta djelomicna, auto ide na popravak, obavjestava se Leasing kuca i to je to...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Koliko mu pada vrijednost, brijem da nije isto kao i netaknuti auto?
Ide po eurotaxu.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, hrvojexyz said:

Za fizicke osobe je to lula, bar kod nas .

Ucesce  + rata koja je ok nesto manja od rate kredita ali pobogu nakon 3-5 godina jedino kaj imas su papiri od leasinga.

I onda nakon 3-5 godina uzimaš drugi auto i tako stalno. I uvijek se vozis u novome. Ista stvar kao kada odeš na godišnji u apartman. Nakon što platiš najam i prođu dani Ideš kući i ostanu ti papiri.

Jednostavno mišljenje. Samo za većinu hrvatskih plaća teško. Rijetko tko može uzeti auto na leasing u Hrvatskoj i da mu cijelokupni trošak auta bude 10-20% plaće. Zato sam negdje napisao tko to može i za koga to je. 

Naravno za firme je to druga stvar. Fiksni trošak, zna se za što se koristi. I nema straha da se nešto neplanirano dogodi jel mobilna garancija i ostalo pokriva taj dio. Novi alat bi trebao biti pozdaniji od staroga.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
dado_sk

Problem je što polovnjake do 3-4 godine slabo nude. I ti su 15,20 posto jeftiniji od novog što mi je nepovoljan mačak u vreći. Da ne pričam da su dizeli 90 posto ponude. Ako ću dizati kredu svejedno mi je rata 180 e za polovni ili 200 za novi a novo je novo. 

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Polovni nakon 4 godine izgubi samo 20%? How yes no.

Prve godine 15, a svake slijedeće 10, u najboljem scenariju

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

imam ja jedno extra pitanje, da sad ne otvaram novu temu..

kupiti auto u nekom auto salonu ili ne? i zašto ne? mislim, znam otprilike da je velika mogućnost kupovine mačka u vreći, ali vjerujem da ima i pouzdanih auto salona?

Link to post
Share on other sites
dado_sk
1 hour ago, frenchkey said:

Polovni nakon 4 godine izgubi samo 20%? How yes no.

Prve godine 15, a svake slijedeće 10, u najboljem scenariju

Možda po tablicama. Uzmi oglas pa provjeri. Ovlašteni su po tom pitanju najtvrđi.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..