Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

Slazem se, iako sam na Laguni iz  2008. i moram priznati nikakvih problema nemam, pogotovo ne s motorom. Cak i da ima sitnih stvari (a bilo je npr. skupljanje kondenzacije u desnooj straznjoj lampi, anti pollution sistem check za kojeg smo ustanoili da je lamba sonda ispred katalizatora i zadnje sto mi se dogodilo je brake system failure nakon cega sam ugasio auto, izasao van, pricekao 5 minuta, usao natrag i upalio ga - nastavio voznju i nikakvih problema...valjda neki od senzora poblesavili ili mozda pumpa abs-a.). 

225000 je okrenuo i ako bas moram traziti zamjerku - to bi bila nesto veca potrosnja ulja sto je opet normalno pri vecem opterecenjem i plus koristim 5w40 tako da... sve ostalo je 1/1. Ali ga zato redovito i odrzavam. svake godine u cetvrtom mjesecu (neovisno o broju kilometara) promjena ulja, svih filtera, antifriza, svjecica, disk plocica, pregled remena i lanca,  itd itd itd. I rekao sam danas / sutra kad motor bude gecrk - novi unutra (vjerojatno od megana 3 rs) i to je to.
znaci ne bih ga mijenjao za niti jednog vw-a, bmw-a (zali boze), pa cak bih se usudio reci niti za mercedesa. Osjetno manje troskova u odnosu na megana 2 kojeg sam imao.
Kako si riješio skupljanje kondenzata u zadnjoj desnoj lampi? Imam isti "problem",ružno izgleda pa ako je to nešto DIY sistem bio bi zahvalan na odgovoru.
Link to comment
Share on other sites

Evo da napisem i ja nesto u ovoj temi....pisao sam u svojoj temi o problemima sa ovjesom koji su rijeseni u garanciji i za sada je sve ok...odradjen je i treci redovni servis i trenutno ima 82tkm...sada sam sa autom zadovoljan jedino sto mi garancija izlazi ovaj mjesec😑😑😑 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 25. 10. 2019. at 17:04, markofhm said:
On 25. 10. 2019. at 9:47, Blashyrkh said:
Slazem se, iako sam na Laguni iz  2008. i moram priznati nikakvih problema nemam, pogotovo ne s motorom. Cak i da ima sitnih stvari (a bilo je npr. skupljanje kondenzacije u desnooj straznjoj lampi, anti pollution sistem check za kojeg smo ustanoili da je lamba sonda ispred katalizatora i zadnje sto mi se dogodilo je brake system failure nakon cega sam ugasio auto, izasao van, pricekao 5 minuta, usao natrag i upalio ga - nastavio voznju i nikakvih problema...valjda neki od senzora poblesavili ili mozda pumpa abs-a.). 

225000 je okrenuo i ako bas moram traziti zamjerku - to bi bila nesto veca potrosnja ulja sto je opet normalno pri vecem opterecenjem i plus koristim 5w40 tako da... sve ostalo je 1/1. Ali ga zato redovito i odrzavam. svake godine u cetvrtom mjesecu (neovisno o broju kilometara) promjena ulja, svih filtera, antifriza, svjecica, disk plocica, pregled remena i lanca,  itd itd itd. I rekao sam danas / sutra kad motor bude gecrk - novi unutra (vjerojatno od megana 3 rs) i to je to.
znaci ne bih ga mijenjao za niti jednog vw-a, bmw-a (zali boze), pa cak bih se usudio reci niti za mercedesa. Osjetno manje troskova u odnosu na megana 2 kojeg sam imao.

Kako si riješio skupljanje kondenzata u zadnjoj desnoj lampi? Imam isti "problem",ružno izgleda pa ako je to nešto DIY sistem bio bi zahvalan na odgovoru.

Tocno kako je mata napisao. s tim da sam ja tri rupe izbusio i to se vise ne dogadja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav svima!

 

Evo mali update o mom Talismanu, upravo dok sjedim u servisu. Ambijentalna rasvjeta mi je počela treperiti ponekad. Bez obzira da li auto stoji ili se kreće. Upalila mi se lampica da je automatsko kočenje isključeno. 

Dogodilo se to 2 puta i nakon paljenja/gašenja nestala je.

Za ne povjerovati, nekakvi "cvrčci" koje sam imao nestali su. 

Ostalo sve više - manje radi bez nekih problema,osim... često mi se događa da se pali ventilator nakon što stanem i ugasim auto. Vani bude oko 0°C , ali taj ventilator i dalje vrti nekih 15ak minuta. Negdje sam čitao da je to moguće zbog DPF-a ?! Auto ima 53 000km i 90% otvorena vožnja. Neznam zašto bi se to događalo...

Uglavnom, žena i ja smo bili jako blizu da ga se riješimo jer mi je zadavao veeelike glavobolje. Čekamo proljeće i da vidimo kako će se pokazati na -15°C

Svakako bi htjeo ugraditi LED maglenke ali mislim da za original neću izdvojiti oko 400 eura, te ako netko može preporučiti neke sa wish- ili aliexpressa,ali koje mi neće izbacivati grešku. Jer maglenke mi nisu vazne kao maglenke, već bi mu bijela boja na maglenkama 100 puta ljepše stajala. Hvala ;)

 

Link to comment
Share on other sites

O treperenju ledica ima nešto na jutubu... Neki kažu do alternatora... neki akumulatora, kontrole.... 1.6 dci ti pali ventilator nakon prekida regeneracija tako je i na mome.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, macan said:

O treperenju ledica ima nešto na jutubu... Neki kažu do alternatora... neki akumulatora, kontrole.... 1.6 dci ti pali ventilator nakon prekida regeneracija tako je i na mome.

To je normalno ili?

Link to comment
Share on other sites

To bi trebalo da rashladi sustav podmazivanja turbokompresora i čitav mtorni prostor. Nažalost, to ne radi kako spada. Na tim 1.6 dCi motorima turbina crkne iz čista mira, čak i na smiješnim kilometražama, tipa 40 tkm ili slično. Rijetki doguraju do 200 tkm, a s intervalom zamjene ulja od 30 tkm, nije ni čudo.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, andrej2019 said:

To je normalno ili?

Ledice ne

50 minutes ago, direstraits said:

To bi trebalo da rashladi sustav podmazivanja turbokompresora i čitav mtorni prostor. Nažalost, to ne radi kako spada. Na tim 1.6 dCi motorima turbina crkne iz čista mira, čak i na smiješnim kilometražama, tipa 40 tkm ili slično. Rijetki doguraju do 200 tkm, a s intervalom zamjene ulja od 30 tkm, nije ni čudo.

A možda i nije baš toliko to istina... Sad mi je kolega reparirao na 1.5 dci 50000km... Al ima smisla da su nešto zbrljali...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, zeko said:

Na 1.5dci  110ks radio turbinu?

 

Da 3k reparacija 10k nova

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, macan said:

Ledice ne

A možda i nije baš toliko to istina... Sad mi je kolega reparirao na 1.5 dci 50000km... Al ima smisla da su nešto zbrljali...

Prvojerena kilometraža?

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, fabi said:

Prvojerena kilometraža?

 

Novi auto prvi vlasnik 3 god star... Ali... Doduše gušenje u gradu...

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, macan said:

Novi auto prvi vlasnik 3 god star... Ali... Doduše gušenje u gradu...

Gušenje ili ne, ne bi smjelo na 50.000 km biti ništa

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, andrej2019 said:

To je normalno ili?

išao je opoziv i besplatno su to rješavali

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, frenchkey said:

išao je opoziv i besplatno su to rješavali

Za ambijentna svijetla? Jer znaš u čemu je bio problem?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, direstraits said:

Ni novi 1.5 dCi nisu imuni na takve kvarove. Ugrađuje se sve lošiji kvalitet. 

Noviji dci kao npr Meg/Scenic 4 ili nema veze model nego godište proizvodnje?

Da ne hvalim puno svog ali prede ko urica!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Za ambijentna svijetla? Jer znaš u čemu je bio problem?

modul ambijentalnog svjetla. 

Link to comment
Share on other sites

Promjenili su mi stabilizatore danas i naručen sam da mi zamjene modul za led rasvjetu.

I ako ga ne prodamo na proljeće,  definitvo va mjenjamo na nekih 75 000-80 000km

Preveliki bi bio stres voziti ga bez garancije 🤣🤣🤣🤣🤣

1 hour ago, zeko said:

1.5dci 110 ks  K9K 896

1.5dci 110ks K9K 898

1.5dci 85ks K9K 796

Sve su to dobri motori.

 

 

Nije li 110ks malo za toliki auto?

I talisman i megane trebaju barem 130ks. Moje mišljenje 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.