Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

1 minute ago, andrej2019 said:

Promjenili su mi stabilizatore danas i naručen sam da mi zamjene modul za led rasvjetu.

I ako ga ne prodamo na proljeće,  definitvo va mjenjamo na nekih 75 000-80 000km

Preveliki bi bio stres voziti ga bez garancije 🤣🤣🤣🤣🤣

Drži se ima nas još sa sličnim ili istim problemima :)

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, andrej2019 said:

Promjenili su mi stabilizatore danas i naručen sam da mi zamjene modul za led rasvjetu.

I ako ga ne prodamo na proljeće,  definitvo va mjenjamo na nekih 75 000-80 000km

Preveliki bi bio stres voziti ga bez garancije 🤣🤣🤣🤣🤣

Nije li 110ks malo za toliki auto?

I talisman i megane trebaju barem 130ks. Moje mišljenje 

Ja ga imam u megu 3 grandtour i sasvim pristojna mjera za jedan obiteljski auto. 

Za auto veličine Talismana bi već trebalo nešto jače.. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je 25 tauzenki razlika u cjeni izđedju 1.5 110ks o 1.6 130ks tako da je u tome problem 😁

Link to comment
Share on other sites

Ma ide on sa tih 110 kako treba, i ponaša se jako dobro, sada da li si ti nastrojen sportski, voziš u sivoj zoni ili voliš potezat...e onda ti ni 130 ne bu dosta...onak, krkanski sročeno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ide vraga, vozio sam neko vrijeme Passata B7 1.6, 105KS. Pa to je ubi boze trom auto za autoput ili opcenito sve preko 100km/h.

Sjecam se jedne scene. Autoput, sve ravno, vozim 140 u 6., stisnem gas do poda .... i nakon 10 sekundi nista.

Za ravnicu (Slavonija recimo) i brzine do 80km/h je OK.

Jednostavno za te velike aute, nisu ti mali motori.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Drama i rejseri...nismo svi isti jebga, meni bi 1.5 u talismancetu bio dosta...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije htio sam da prebaci u petu? Vjerojatno greška 40. 
Nije bila poanta nekog obici, vec sam jednostavno probao.

Istu stvar napravis sa 2.0 masinom i osjetis da auto puno lakše ubrzava, ne muci se.

I ja sam isto mislio da je 1.5 - 1.6 dosta za auto velicine Lagune, Passata, Talismana ...(nastavi niz), ali nije. Na papiru se ne cak i ne cini lose, ali uzivo je cisto mucenje i vozaca i auta. Kako znam - probao sam par mjeseci.

Profil mene kao vozaca - u zadnjih 10 god dobio jednu kaznu za brzinu. Skinuli me s radarom u naselju gdje je 50, tako da sam bio 100% uvjeren da ce mi i ovaj slabiji biti dovoljan. Ali jednostavno nije.
Link to comment
Share on other sites

Vrlo jednostavna filozofija... Nema ništa bolje od jakog/jačeg auta... Svatko tko je ikad probao nešto jače to zna nebitno jel imaš obitelj ili ne.... Samo što to sve košta... I nije stvar jurnjave tu.

Edited by macan
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pošto mi je auto sporedan i sredstvo, ne je... me, da mi je stvar primara i prestiža...ok, jebga

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo da se malo javim sa dojmovima oko svog Talismana.

Ne zelim da ga hvalim, (jer kako to obicno bude, cim ga nahvalis, odmah nesto rikne ili pocne skripiti) auto radi zbilja dobro. U pocetku sam imao hrpetinu problema sa autom, ali ovlasteni servisi su rjesili 90% problema. Jedino sam izubio dosta vremena po ovlastenim servisima. To je zamjerka. Ali ukupni dojam nakon 9 mjeseci i predjenih cca 16 000km je sve bolji i bolji. Nestala su skripuckanja iz tapacirunga na vratima, auto se vozi mirno i glatko. Ono sto zelim na autu promjeniti su jedino maglenke. Ubadaju me u oko zute maglenke sa odlicnim full LED osvjetljenjem. 

Ostalo je sada sasvim okej. Dva puta mi se upalila poruka da je aktivno kocenje iskljuceno i adaptivni tempomat nije radio, ali nakon gasenja/paljenja auta, greska se sama ponistila i sve radi uredno.

Eto, izgleda da se ipak moze dovesti u red taj sumnjicavi Talisman. ;)

 

P.S. svakako planiramo ga mjenjati prije isteka garancije, ali ako sve bude radilo kako treba, moguce da ce ga zamjeniti samo mladi Talisman :) Cekam ozujak 2020. da vidim hoce li predstaviti novi Talisman, pa cemo vidjeti sta i kako dalje.  Sve u svemu, plus za Talismana !

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdrav drugari, zainteresovan za kupovinu talismana sa edc menjacem 1.6 twin turbo 160, auto je na oko 180 000km, na 32 000 je menjan poklopac remena i dihtung glave, da li je to nesto sto bi trebalo da me odvrati od kupovine ovog auta ili ne, pitam jer ne znam koliko zamena tog dihtunga glave utice da to vise nije "taj motor"? I da li su i koliko pouzdani ovi motori, da li mogu ocekivati da potrosnja gradska (18-23kmh prosek) ne ide preko 10l, i to je ono sto me zanima za pocetak :)
Hvala unapred na pomoci

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

5 minutes ago, icanik88nis said:

Pozdrav drugari, zainteresovan za kupovinu talismana sa edc menjacem 1.6 twin turbo 160, auto je na oko 180 000km, na 32 000 je menjan poklopac remena i dihtung glave, da li je to nesto sto bi trebalo da me odvrati od kupovine ovog auta ili ne, pitam jer ne znam koliko zamena tog dihtunga glave utice da to vise nije "taj motor"? I da li su i koliko pouzdani ovi motori, da li mogu ocekivati da potrosnja gradska (18-23kmh prosek) ne ide preko 10l, i to je ono sto me zanima za pocetak :)
Hvala unapred na pomoci

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

 

103961971_917504452027619_3533378463650533987_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bježi druže,  mi ga imamo... nemožemo ga se rješiti...

Bježi....

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Bježi druže,  mi ga imamo... nemožemo ga se rješiti...
Bježi....
Moram da napomenem da sam auto probao bio nekih 10ak min, utisak unutra je na primer u poredjenju s octaviom i 508icom iz 2015te kao da je 3 klase iznad njih, menjac menja bez greske ikakve, e sad to menjanje dihtunga glave, pise da je bilo zbog curenja ulja na 32 000km, ali je posle toga stigao do 180 000 km, ubrzava perfektno bez stucanja, utisak koji sam stekao u tom testu jeste da je auto bez greske, svestan sam da bih ga sutra tesko prodao, ali definitivno planiram da ga vozim narednih 6-7god...
Neke brige ovako na prvu su mi, koliko je motor isti kao na pocetku posle tog dihtunga glave i da li to moze da znaci da sam sada miran, jer je posle toga presao nekih 150 000, taj edc koji perfektno radi u praksi, koliko je pouzdan inace i ta zamena prednjeg branika koliko vidim isla je sa letvom volana, da to nije znak da je bila neka veca havarija? Rekli su mi inace da je menjan samo branik i letva tada...
Inace, iscitao sam@andrej2019 iskustva, verovatno se desi neki defektan primerak, ali koliko se secam iz teksta nisi imao nekih ozbiljnih problema sem "sitnica" koje su ti smetale...

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prekrasan auto na oko, meni najljepsi od konkurencije. Po onome sto se moze iscitati po forumu koji je i najrelevantniji primjer za izbjegavat po kvaliteti. Pod kraj proizvodnje mozda bude ok kao i laguna 2. Ako je brtva na 30 k mjenjana nemas brige. Branik i letva nesto je ocito pokosio, mozda lezeci. Samo kao i sa svakim renolom ako neznas nesto sam oko auta ili nemas dobrog majstora nastradao si sa ovlastenim. Bankrotirat ces.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa jel samo ja vidim da te kilometraže malo padaju malo rastu na onoj slici a sve lijepo kronološki.... pa napravi 25 iljada u 5 mjeseci, pa onda manje .... joooj... a nije mi ni jasno ono gore u desnom kutu 150 iljada km...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Pa jel samo ja vidim da te kilometraže malo padaju malo rastu na onoj slici a sve lijepo kronološki.... pa napravi 25 iljada u 5 mjeseci, pa onda manje .... joooj... a nije mi ni jasno ono gore u desnom kutu 150 iljada km...
Iskreno i ja sam video taj rast i pad km, malo cudno, to su mi iz ovlascenog dali...

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

MA bjež od toga... to sve smrdi... kladim se da je cijena  - ispod cijene :)

Link to comment
Share on other sites

MA bjež od toga... to sve smrdi... kladim se da je cijena  - ispod cijene [emoji4]

Nesto ispod 13k [emoji387]

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma ovaj je neka jebena muljaža, pa pogledaj samo intervale servisa, u mjesec dana napravi po 10tkm, a negdje po 5 mjeseci ne napravi ni 20tkm, pa malo gore, malo dolje...

*ebo me pas ak se na tom autu nije skidala kilometraža prije svakog servisa pa su se malo zaigrali.

28.08.2017. I 25.07.2018 ti nije napisao što je rađeno a ima interval, vj pol auta promjenjeno, a vidi se da je i 25.07.2018 nešto sastrane napisano pa korektirano.

A nije ti te datume ništa napisao jer je tada skršen i nakon toga idu izmjene većih djelova karoserije i drkaju po motoru i ostalom

Obje osovine, oba branika, zglob volana, prednja osovina, motor ma taj je razbijan i slagan nekoliko puta, to samo što su napisali, a tko zna što je tad još mjenjano.

Ovo je krajnje neprofesinalno od ovlaštenog na ovaj način davati informacije i tak rukom pisati, može ti napisati što hoće i kak hoće. Ja sam za svog dobio za svaki datum kad je bio u servisu izlist iz sustava na kojem je po kataloškom broju vidljivo što je točno mijenjano i svaki servis je pisalo koliko je sati rada utrošeno, jebene gumice od par kuna su upisane da su promijenjene. Upises na google kataloški broj i izbaci ti što je mijenjano.

Neznam uopce dal su mi to smjeli dati ali eto dobio sam...

Jel taj auto auto kuće prodaje ili fizikale osoba?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.