Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

andrej2019

Pozdrav svima,

Volio bi čuti malo vlasnike Talismana općenito o dojmovima. 

Kako ste zapravo zadovoljni talismanom? Većinom se ovdje raspravljao Megane-u, Scenicu i Cliu. Informacije o Talismanu na ovom forumu stižu na kapaljku, vjerojatno jer je malo vlasnika, ali ipak bi volio čuti i podjeliti neka iskustva . Ja sam vlasnik Talismana 1.6 dCi 160ks, Intense oprema (švedsko tržište).

Neka netko započne, ja ću svoje dojmove iznijeti kada dođem kući s posla (ovo pišem pod pauzom na poslu)

:)

Edited by andrej2019
Link to post
Share on other sites
  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • macan

    27

  • andrej2019

    22

  • frenchkey

    14

  • fabi

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neznam odakle bi počeo. Dakle, kupili smo vozilo otprilike 350km od mjesta gdje zivimo. Radi se o Renault Talismanu Grandtour, 1.6 dCi, 160 ks. Prilikom kupnje je imao 38 000km. Oprema ima dosta,

Pravi Renault dobre aute, samo treba gledati one s kraja proizvodnje - recimo Laguna 2 iz 2006-2007, Laguna 3 iz 2014-2015, ako pricamo o vecim autima. Polovni Renaulti imaju dosta veci pad vrijednos

Evo da se malo javim sa dojmovima oko svog Talismana. Ne zelim da ga hvalim, (jer kako to obicno bude, cim ga nahvalis, odmah nesto rikne ili pocne skripiti) auto radi zbilja dobro. U pocetku sam

Posted Images

Koleg Brko je nestao već neko vrijeme sa foruma, ali se nije dobro proveo sa Talismanom..

 

Daj ti nama slobodno svoje dojmove..

Link to post
Share on other sites
frenchkey

ili je nestao zato što više nema problema ili mu je pukao film :bigl:

Link to post
Share on other sites
andrej2019

Neznam odakle bi počeo.

Dakle, kupili smo vozilo otprilike 350km od mjesta gdje zivimo. Radi se o Renault Talismanu Grandtour, 1.6 dCi, 160 ks. Prilikom kupnje je imao 38 000km. Oprema ima dosta, Intense oprema (švedsko tržište). Na putu kući upalila se lampica narančastog ključa uz poruku "provjerite ubrizgavanje". Naravno adaptivni tempomat ne reagira kao ni limitator. U isti moment zovem prodavača, na što mi on govori da odvezem u ponedjeljak automobil u najbliži ovlašteni servis te neka oni srede sve o trošku autokuće ili ako je moguće u garanciju. Nikakav problem, jer auto vozi kao i prije, nema razlike u vožnji, tako da okej. Nastavili put kući, te putem isprobavamo sve opcije koje auto nudi. Palimo masažu sjedala, te masaža na suvozačevoj strani radi ponekad 2 minute, ponekad 15 minuta, a ponekad se neće niti uključiti. Također pokušavam vozačevo sjedalo povući skroz prema iza, medutim sjedalo ide prema iza samo do pola. Nakon toga dogovorimo vrijeme u ovlastenom servisu. Na servisu su ugasili lampicu, s obrazlozenjem da je senzor se zbunio,te da nema nikakvih problema vise. Takodjer sjedalo je bilo zapelo i nekakvim resetom su rjesili da se moze sjedalo udaljiti skroz do kraja. Takoder modul nekakav za masazu su promjenili i sada zbilja radi. Nekoliko dana je zbilja bilo sve ok, onda nailazim na problem pucketanja kad smotam volan u desno. U medjuvremenu sin iza nemoze upaliti svjetlo kod vrata, jer kada pritisnes prekidac, taj prekidac ostaje unutri u kucistu. Dogovaram novo vrijeme za servis da pregledaju to pucketanje i prekidac. U servisu popravljaju nesto kod desnog kotaca i nema vise "školjckanja" kada motam volan. Također su stavili novi prekidač za svjetlo. Sve radi uredno, ali primjećujem da vrata od gepeka "vise" na desnoj strani i ponovo kontaktiram servis ako mogu namjestiti da lijeva i desna strana budu iste. Pregledavaju vozilo i utvrđuju da je razlika premala, da je to normalno odstupanje (razlika je oko 2cm.) koje Renault odobrava, te da vrata od gepeka su funkcijonalna i nema potrebe za namještanjem lijeve i desne strane. Iznenađen odgovorom, kontaktirao sam Renault Švedska,na šta mi oni govore kako je ovlašteni servis nadležan i odgovoran za sve poteškoće, te da je servis ovlašten za procjenu i popravak koji spadaju u garanciju. I ako servis odluči da nema potrebe išta raditi, da je to to. Ljut sam bio neopisivo. Ali u idućih nekoliko dana primjećujem da se odvojila plastika na prednjem braniku i da ima prostora između LED svjetla i branika. Kontaktiram ponovo servis u kojem je auto bilo na servisu zbog školjckanja u kotaču, te oni govore kako nisu skidali prednji branik i neznaju kako se stvorio taj "luft". Ogorčen na taj servis, ne činim ništa 2 tjedna. Auto na otprilike 41 000km i prilikom prelaska preko manjih neravnina javio se zvuk lupkanja sa lijeve strane. Zovem ovlašteni servis u drugom gradu koji mi govori kako nije problem da pogledaju šta lupka kad se prelazi preko neravnina, vrata od gepeka koja ne stoje ravno i također branik koji se odvojio.  U tom drugom servisu rješili su lupkanje sa lijeve strane i luft između svjetla i branika te. Vrata od gepeka nemogu napraviti jer su oni samo servis za mehaniku i elektroniku. Uputili su me na drugi servis u kojem mi čovjek želi dogovoriti termin, ali u tom periodu mi planiramo put za Hrvatsku na godišnji odmor. Na putu za Hrvatsku je sve bilo okej. Auto natrpan stvarima, potrošnja oko 6L. Sve se čini okej,jedino prilikom veće brzine javlja se jak zvuk vjetra sa suvozačeve strane. Fali gumica jedna koja ide oko stakla. Također počinje jak zvuk škripanja prilikom otvaranja i zatvaranja suvozačevog prozora. Vrućine su bile i koristili smo hlađenje sjedala, jer je koža, te suvozačevo sjedalo više ne hladi. Čuje se zvuk ventilatora, ali ne hladi. Kao da se odspojilo negdje crijevo i zrak ne ide tamo gdje treba. Bilježim sve na papir, te planiram kontaktirati ovlašteni servis čim se vratimo sa godišnjeg odmora. Kada smo se vratili u Švedsku, ponovo počinje školjcanje kada motam volan lijevo-desno. Isti simptomi kao prije nekoliko mjeseci, kada su to već popravili. Zovem taj drugi servis u kojem mi govore da dođem da pregledaju auto. Pregledali su sve, te imam dogovoren termin idući utorak, jer će odmah raditi i izmjenu ulja i filtera. Sada su krenuli i "cvrčci". Vozačev tapacirung na vratima  stalno proizvodi nekakve zvukove,ali čim ga dotaknem prestane. Tako da vozim sa naslonjenim koljenom ili laktom na vrata. Prije 3 dana sam uočio na vozačevom sjedalu da je počela koža se razdvajati, tj. konac je puko i ne drži više na spoju. Žena je sašila ručno, da ne nastavi se odvajati. Jučer sam išao prevesti zimske gume i spustio zadnja sjedala. Također na zadnjim sjedalima koža je odvojila se od sjedala otprilike 20cm. Živce sam izgubio što se tiče ovog auta. Neznam da li sam sve dobro objasnio, ali nadam se da ćete shvatiti koliko novaca me koštao do sada ovaj automobil, s time da još ima produženo jamstvo do 11/2021. Automobil koji košta 20 000 eura i koji je star 3 godine bi trebao ipak biti malo kvalitetnije izrađen. Iako je prelijep i ima dosta opreme, mislim da će uskoro u neki autosalon. Nisam još siguran,ali tako mi se čini. Možda sam i ja prilikom kupnje trebao obratiti na neke stvari kao npr. vrata gepeka koja ne stoje jednako na lijevoj i desnoj strani, ali zbilja nam se svidio na prvi pogled, uz recenzije koje smo pogledali prije kupnje. 

 

Hvala na utrošenom vremenu i nadam se da netko ima pozitivinija iskustva.

Pozdrav :)

Čini se kako nije brko jedini 🤣😝😠

  • Like 9
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Kupio ja prije nekoliko godina nov novcat Galaxy S6. Ekren mu se blokirao nakon otključavanja fingerprintom. Tipkice su mu ispadale. Baterija se praznila u 4 sata. Nenormalno se grijao. Kontakt od punjača mu nije dobro radio. Kao da je cijelo stado prešlo preko njega, a ne da sam kupio nov uređaj. Vratio sam ga natrag, zamijenio za drugi i nikad više nisam imao nikakav problem sa tim modelom. Neki put čovjek jednostavno nema sreće i kad te nešto zadesi zadesi te sve. 

Tko zna, možda je u tvornici jedan stroj napravio grešku i na osnovu te greške su svi ostali radili nove greške :D.

Link to post
Share on other sites
andrej2019
7 minutes ago, Ninoo said:

Kupio ja prije nekoliko godina nov novcat Galaxy S6. Ekren mu se blokirao nakon otključavanja fingerprintom. Tipkice su mu ispadale. Baterija se praznila u 4 sata. Nenormalno se grijao. Kontakt od punjača mu nije dobro radio. Kao da je cijelo stado prešlo preko njega, a ne da sam kupio nov uređaj. Vratio sam ga natrag, zamijenio za drugi i nikad više nisam imao nikakav problem sa tim modelom. Neki put čovjek jednostavno nema sreće i kad te nešto zadesi zadesi te sve. 

Tko zna, možda je u tvornici jedan stroj napravio grešku i na osnovu te greške su svi ostali radili nove greške :D.

Upravo zato sam otvorio temu kako bi cuo ostale vlasnike Talismana :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, andrej2019 said:

Upravo zato sam otvorio temu kako bi cuo ostale vlasnike Talismana :)

I megani imaju svojih mušica ako ti je lakše :)

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
andrej2019

Ipak mi je jos drag, vidjet cemo kako ce se ponasati do proljeca :)

Edited by andrej2019
Link to post
Share on other sites

Koja katastrofa, stvarno mi je žao...mislim da ce ti pojesti zivce, rijesi ga se ako možes. Meni bi se već zgadio 😏

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Nažalost, nije usamljen slučaj. Imaš masu takvih, jako loše se prodaje, i vjerojatno će biti prekinuta proizvodnja. Čist gubitak za renault, a sami su si krivi. Kvalitet izrade nikakav. 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Susjed je svog novog Talismana zamjenio za onu hibridnu Toyotu koja izgleda kao transformer nakon manje od godine i pol. Problemi sa strujom, cviljenje i škripanje ovjesa...

Ali gotovo bi se okladio da je ovaj tvoj bio žešći karambol prije nego si ga kupio.

Edited by Med0
Link to post
Share on other sites
direstraits

Ma kakav karambol, ic ej fičr, nat ej folt. 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, direstraits said:

Nažalost, nije usamljen slučaj. Imaš masu takvih, jako loše se prodaje, i vjerojatno će biti prekinuta proizvodnja. Čist gubitak za renault, a sami su si krivi. Kvalitet izrade nikakav. 

Ma da, srozali su se. Stvarno mi nije jasno da jedan VW može proizvesti jedan Polo od 130 t kuna sa odličnom kvalitetom izrade, a Reno ne može kvalitetno složiti auto ni za 300 t kuna. Sjećam se kad je izašao Espace 5, u prvoj godini proizvodnje imao je 9 opoziva. Pa hebote stvarno, kakva je to kvaliteta..

Link to post
Share on other sites

Usporedio sam sa nečim što ima kvalitetu izrade koju je moguće dobiti u B segmentu, dok jekod Renaulta ne možeš dobiti ni u D segmentu! To je (koliko god smiješno bilo) činjenica i kod Renaulta mi je uvijek baš to smetalo (a nisam jedini) i nikako da se pomaknu naprijed.. Možda novi Clio/Captur, nadam se, jer su dizajnom vrh.. 

Edited by fabi
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
andrej2019

Zna li netko šta ovo znači? Ambijentalna temperatura. Ne vidim nikakvu razliku ako promjenim.

Please help :)

 

20191011_203619.jpg

Edited by andrej2019
Link to post
Share on other sites

Ovo sve gore što je kolega opisao je blago rečeno - katastrofa. Ja bi ga se riješio ekspresno, jer kad kupim novo, hoću samo voziti i da sve radi barem 5 godina. Tko uopće ima vremena za popravljati to stalno u garanciji?!? Pa vrijeme košta, ja bi stisnuo Renault Sweden da bi se usrali. Ko da si kupio Tavriu, a ne Renault. I to ti govorim ja, koji čak zažmirim na neke stvari i pripišem ih francuskom šarmu. Ovo nije šarm, ovo je pornić. U kojem te auto kara da prostiš na izrazu. Katastrofa.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
andrej2019
8 minutes ago, GTT said:

Ovo sve gore što je kolega opisao je blago rečeno - katastrofa. Ja bi ga se riješio ekspresno, jer kad kupim novo, hoću samo voziti i da sve radi barem 5 godina. Tko uopće ima vremena za popravljati to stalno u garanciji?!? Pa vrijeme košta, ja bi stisnuo Renault Sweden da bi se usrali. Ko da si kupio Tavriu, a ne Renault. I to ti govorim ja, koji čak zažmirim na neke stvari i pripišem ih francuskom šarmu. Ovo nije šarm, ovo je pornić. U kojem te auto kara da prostiš na izrazu. Katastrofa.

Sve si u pravu, pričekat ćemo do proljeća ipak. Auto je 06/2016.

Edited by andrej2019
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ma apsolutno, daj mu priliku i probaj riješiti dječje bolesti, ali ako vidiš da se ponavljaju isti problemi, riješi ga se dok još vrijedi neke poštene novce. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Pravi Renault dobre aute, samo treba gledati one s kraja proizvodnje - recimo Laguna 2 iz 2006-2007, Laguna 3 iz 2014-2015, ako pricamo o vecim autima.

Polovni Renaulti imaju dosta veci pad vrijednosti od konkurencije, bas zato sto ih se ljudi boje, pa se da ubosti finih prilika.

Koliko god je taj Talisman mozda losiji od istog takvog Passata B8 (2016), s druge strane Laguna 3 (2014) je bolji auto od Passata B7 (2014), kao i Laguna 2 (2007) od Passata B6 (2007). Kad kazem "bolji" mislim na to da ce se manje kvariti i da ce zadavati manje glavobolje vlasnicima, a kosta osjetno manje u nabavi! Na Lagunama nitko nikad nije mijanjao dizne, EGR, zamasnjaci drze i do 300tkm. DPF nebo i zemlja. Recimo koliko ljudi znate da imaju DPF i EGR OFF na VW-u, a koliko na Renaultu?

  • Like 3
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, andrej2019 said:

Zna li netko šta ovo znači? Ambijentalna temperatura. Ne vidim nikakvu razliku ako promjenim.

Please help :)

 

20191011_203619.jpg

Možda ti je masiranje vozača bilo upaljeno pa se zato kvari :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

 

12 hours ago, andrej2019 said:

Zna li netko šta ovo znači? Ambijentalna temperatura. Ne vidim nikakvu razliku ako promjenim.

Please help :)

 

20191011_203619.jpg

jeli postoje uputstva za upotrebu za taj auto?

Link to post
Share on other sites
andrej2019
22 minutes ago, frenchkey said:

 

jeli postoje uputstva za upotrebu za taj 

Imam na švedskom, ali još uvijek učimo švedski, tako da...

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..