Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

23 hours ago, andrej2019 said:

Ambijentalna temperatura.

U različitim profilima, različite su postavke ventilacije i automatske recirkulacije, zahtjeva za grijanjem kabine preko PTC itd. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, direstraits said:

U različitim profilima, različite su postavke ventilacije i automatske recirkulacije, zahtjeva za grijanjem kabine preko PTC itd. 

Hvala ti :)

Stavljen zimski set :)

IMG-57c31e03f58e7db99b348f1aa0113142-V.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajme...neznam, danas smo sjeli u Megsa, išli na feštu, Megs samo guta kilometra, tih, udoban a tvrd...nekako realno razmišljam, ali da bi išao kupiti Talismana nakon ovoga, tj da bi uzeo 165ks bi - turbo...ne bi

Na fešti kraj mene dva megsa, oba bijela, oba karavana, jedan ima 135tkm drugi samo 20, oba vlasnika oduševljena, oba vlasnika vozila vw do sada.

Instantno sam sebe ne bi zavaravao da mi auto ima tolike fault - propuste, pa naj.. bi im se svega po redu, jednostavno možda ispadam flegma ali nisam, spreman sam se boriti za ono što sam platio i svi bi trebali na isti taj način pristupiti.

I da, promijenili bi nešto, sigurno...da profili vožnje skrivaju sve, od postavki moda vožnje pa nadalje...personaliziraj

Brko vozi sve samo ne drugačije,Qashqai-a, 1.6 130ks

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

On 11. 10. 2019. at 18:37, fabi said:

Usporedio sam sa nečim što ima kvalitetu izrade koju je moguće dobiti u B segmentu, dok jekod Renaulta ne možeš dobiti ni u D segmentu! To je (koliko god smiješno bilo) činjenica i kod Renaulta mi je uvijek baš to smetalo (a nisam jedini) i nikako da se pomaknu naprijed.. Možda novi Clio/Captur, nadam se, jer su dizajnom vrh.. 

nazalost, samo dizajnom su vrh. ali samo dizajnom.. sve ostalo nije bas vrh... tj, ni blizu

Edited by andrej2019
Link to comment
Share on other sites

Kratki info vezano za današnji servis.

Katastrofa!!!!! 

Sutra ću detaljno objasniti. Od svega zatraženog, napravili su mi samo redovni servis. Ništa što uključuje garanciju i na što sam se izričito žalio nije otklonjeno. 

Izgleda da moram mjenjati servis... ili marku vozila... ili sam ja prezahtjevan?!? 

😕

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, andrej2019 said:

Kratki info vezano za današnji servis.

Katastrofa!!!!! 

Sutra ću detaljno objasniti. Od svega zatraženog, napravili su mi samo redovni servis. Ništa što uključuje garanciju i na što sam se izričito žalio nije otklonjeno. 

Izgleda da moram mjenjati servis... ili marku vozila... ili sam ja prezahtjevan?!? 

😕

Prijatelju... tako ti je svuda, od kada sam kupio auto 2 pizdarije koje me pate (isto da na ulazim u detalje) na kraju sam imao redovni servis zamjena ulja i sl.. što sam mogao kod lokalnog fušera... lupanje cvrčanje, povremene ludorije elktronike i sl... zaboravi...

Link to comment
Share on other sites

Evo da opisem malo situaciju sa servisa. 

Plan je bio da mi naprave redovni servis, da provjere zasto ne radi hladenje suvozacevog sjedala (iako mi je to trenutno nevazno, ali zelim da se popravi), zujanje vozacevog tapacirunga, pregled zasto struze suvozacev prozor,  da se stavi gumica koja fali na suvozacevom prozoru ,te da zamjene nesto sto mi skljocka kada smotam volan lijevo-desno.

Napravili su samo servis i rekli da hladenje sjedala radi okej, rekao je da staklo ne struze (i stvarno nije strugalo kada smo probali). Danas opet struze. Gumicu nisu stavili jer nemaju i mora se naruciti. Tapacirug mi je rekao da zaboravim da se ista moze napravit. on ga je skinio i pregledao i rekao da nema gresaka. I za kraj - dio koji trebaju zamjeniti da mi ne skljocka vise nije ugradio jer imaju serijski problem. te ako ga opet ugradi rekao je da ce ga sigurno morat mjenjat nakon 5000-6000 km. Tako da moram cekati da u Francuskoj nesto naprave po tom pitanju i srede taj problem dugorocno. Neznam ni ja a ni mehanicar u ovlastenom  servisu koliko ce dugo se morati cekati na novi dio iz Francuske. 

A onda mi kaze za kraj da je ispod na motoru sve od ulja, te da se vidi da je netko prije pokusao to sa nekom masom zabrtviti. Koliko sam ga shvatio, negdje kod nekakvog poklopca od remena ili lanca, tamo je bilo dosta ulja.

Neznam sta bi rekao. 

Strava i uzas, 

Poceli smo gledati automobile u oglasniku i mislim da se uskoro rastajem sa Talismanom. Predivnog dizajna, ali prelose kvalitete.

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa curenjem ulja imam i ja na 1.6. curi i na cepu kartera i tamo kod razvodnog remena di je lanac tj iz te plastike. Zato i je zaštita ispod da ne kapa na pod da ne bi mogla ic zajebancija od alfe... ako nema ulja ispod nema ni u motoru... i nije smješno da 😀

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma to Vam je sve priča ista... i nije stvar auto industrije, i zaista treba tome na kraj stati... počela se tjerat zajebancija na svim područjima... a ta sranja nam dolaze iz toliko dobre uređene EU... i onda korisnici vi se je.... sa majstorima i reklamacijama..... auti sve skuplji a sve gori...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, GTT said:

@andrej2019 baš tužna priča, eto. Žao mi je, ali riješi ga se i sačuvaj živce. 

Hvala na savjetu.

Nakon nepunih 6 mjeseci se vjerojatno rastajemo sa nasim Talismanom.

Jos cemo zena i ja razgovarati za vikend. Ali mislim da nece biti neka opcija da jos malo razmislimo.

Link to comment
Share on other sites

Tako je to kad su u autima najvažniji postali tableti i ekologija. A ekologiju su ubili povećanjem mase svakog novog modela auta i onda još počeli gurat motore od motocikala (po zapremnini) sa skinutim jednim cilindrom. Kad tebe zbrojiš i oduzmeš te povežeš sa testiranjem auta u laboratorijskim uvjetima i sveukupno 2-3 sata u stvarnim uvjetima imamo to što imamo..  

Na kraju zna se tko je pokusni kunić..

 

 

 

3 minutes ago, andrej2019 said:

Hvala na savjetu.

Nakon nepunih 6 mjeseci se vjerojatno rastajemo sa nasim Talismanom.

Jos cemo zena i ja razgovarati za vikend. Ali mislim da nece biti neka opcija da jos malo razmislimo.

Nema tintu kraja. Što je najgore, akontsj auto ostane kod tebe nećeš uživat u vožnji nego ćeš stalno osluškivat zvukove.. a toga u Renou ne fali.. Ja ću u svojem Meganu na reklamaciju kvačila i tražit zamjenu 3 put (taman prije isteka garancije).. Kad Reno sfuša onda ga sfuša, a ovo kvačilo je dno dna..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ako ti šta znači moje iskustvo... sad sam bio sa limarom... osobno ne sviđaju mi se golfovi bmw i sl... al eto kaže mi iskusniji limar da švabe puno više paze na detalje, sami ispuni unutar vrata, izolacija materijali i sl... nekošta to više bezveze... kaže da da renault osobno jako ima loš lak što se vidi po krovovima mnogih renaulta.... svašta mi je napričao ima svaka marka svoje... opelima novim boja branika uopće ne odgovara boji ostatka auta.. lim i plastika daju različitu boju... uglavnom budi pametan danas...

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam baš, udari u Cliju 2 u strop rukom i u Corsi C. Rekao bih da je Clio premium model za Corsu po tom pitanju. Već kad si načeo boju na Opelima novim, osvrnut ću se na starije Opele. Obratite pažnju na Corse C i Astre H crvenih boja. Malo malo pa totalno drugačija nijansa crvene na braniku, ili blatobranu, haubi, itd... nego na ostatku automobila. Nemoguće da su sve bile krovirane, udarane, u požaru. Katastrofa živa. 

Edited by VedranSB
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, VedranSB said:

Pa ne znam baš, udari u Cliju 2 u strop rukom i u Corsi C. Rekao bih da je Clio premium model za Corsu po tom pitanju. Već kad si načeo boju na Opelima novim, osvrnut ću se na starije Opele. Obratite pažnju na Corse C i Astre H crvenih boja. Malo malo pa totalno drugačija nijansa crvene na braniku, ili blatobranu, haubi, itd... nego na ostatku automobila. Nemoguće da su sve bile krovirane, udarane, u požaru. Katastrofa živa. 

Crvena na astrama je katastrofa sve su apšisovale i gule se :), a motori benzinski svi troše ulje da boli glava... o novijim insignijama dvomasenim i sl... i ne bi... al kažu da nevalja se uspoređivat sa gorima :)

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro, ne možeš Renaulta uspoređivati ni s BMW-om, za to imaju Infiniti. Mada eto, meni osobno, po ne znam koji put to kažem, mjenjač na Meganeu 3 1.5 dCi iz 2013. mi se, iako nešto veći i najugledniji, ljepše šalta nego Audijev u A6 2.0 TDI istog godišta, koji k tome i jako vibrira. Naravno, Audi je bolji u drugim poljima jer je to ipak premium automobil, ali Renaultu to ionako nije konkurencija.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, VedranSB said:

Pa dobro, ne možeš Renaulta uspoređivati ni s BMW-om, za to imaju Infiniti. Mada eto, meni osobno, po ne znam koji put to kažem, mjenjač na Meganeu 3 1.5 dCi iz 2013. mi se, iako nešto veći i najugledniji, ljepše šalta nego Audijev u A6 2.0 TDI istog godišta, koji k tome i jako vibrira. Naravno, Audi je bolji u drugim poljima jer je to ipak premium automobil, ali Renaultu to ionako nije konkurencija.

evo vidiš meni na renaultu zapinje 5. i to značajno... na  proceedu kiji u rikverc i u 2. ... sve isti k... a eto ima šogor megana ko moj 1.5 je dci i njegov mjenjac bezprijekoran jer sam ga vozio prije kupnje svog i njegov sa osnovnom "zen" opremom manje problema nego moj "bose"... i šta sad reći... ipak treba gledat sveukupno...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

I ovaj očev je isto Bose i besprijekoran je u svakom pogledu. No, da ne ne idemo u off topic, koliko vidim na raznim stranama čini se da su stvarno zasrali s Talismanom (makar prvim serijama), i žao mi je autora topica što to proživljava. Kako kaže fabi, najbolje mu je da vozilo proda jer i ako bude poslije sve ok, on će uvijek samo misliti da mu se učinilo da opet nešto čuje, iako to možda i nije slučaj. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, macan said:

Evo ako ti šta znači moje iskustvo... sad sam bio sa limarom... osobno ne sviđaju mi se golfovi bmw i sl... al eto kaže mi iskusniji limar da švabe puno više paze na detalje, sami ispuni unutar vrata, izolacija materijali i sl... nekošta to više bezveze... kaže da da renault osobno jako ima loš lak što se vidi po krovovima mnogih renaulta.... svašta mi je napričao ima svaka marka svoje... opelima novim boja branika uopće ne odgovara boji ostatka auta.. lim i plastika daju različitu boju... uglavnom budi pametan danas...

Istina. Viđam raskopane Golfove na limariji, pa vidim da to ima filceva zagurano u sve. Nema komada plastike ili nekog pregiba, a da ispod nije neka spužva, pjena, filc....

Neki ne tako skupi Audiji poput Q2 imaju izolaciju čak iza zadnjih farova :)  Doslovno svuda.

Ne znam kako je na novim RenFaultima, ali na mojem je u ovih 10-11god uglavnom ostajala boja od drugih auta nakon što bi me netko lupio ili liznuo na parkingu. U Partesu su nam rekli da je Renault po kvaliteti i tvrdoći laka negdje u sredini. Navodno japanci imaju lak koji se najlakše guli :)  Neki premium auti poput BMW 7 i Audi A8 imaju keramičke lakove koji su jako otporni i izdržljivi. Teško ga je izgrebati, ali kad se izgrebe muka ga je ispjeskariti i prebrusiti, pa ponovno prelakirati.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

evo vidiš meni na renaultu zapinje 5. i to značajno... na  proceedu kiji u rikverc i u 2. ... sve isti k... a eto ima šogor megana ko moj 1.5 je dci i njegov mjenjac bezprijekoran jer sam ga vozio prije kupnje svog i njegov sa osnovnom "zen" opremom manje problema nego moj "bose"... i šta sad reći... ipak treba gledat sveukupno...

1.5 i 1.6dci vjerovatno nemaju isti mjenjač pa je i do toga.

Edited by Display
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemaju, ima razlike, rekao bi da ima razlike i u 1.5 od godine u godinu, ja sam s mjenjačem solidno zadovoljan, solidno jer bi mogao biti i bolji...ne volim taj tup zvuk prva druga, eto, iskreno

Sami omjeri i kako se šalta ok

Ali da curi ulje, pa stari fak...prodaj ti to i bok ako nisi vezan kreditno ili na neki drugi način

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18. 10. 2019. at 9:15, shogo said:

Nemaju, ima razlike, rekao bi da ima razlike i u 1.5 od godine u godinu, ja sam s mjenjačem solidno zadovoljan, solidno jer bi mogao biti i bolji...ne volim taj tup zvuk prva druga, eto, iskreno

Sami omjeri i kako se šalta ok

Ali da curi ulje, pa stari fak...prodaj ti to i bok ako nisi vezan kreditno ili na neki drugi način

Pratimo kakvo je stanje iz dana u dan i dali curi ulje i dalje. Ali također pratimo i oglasnik sa ostalim vozilima :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12. 10. 2019. at 8:07, vip3141 said:

Pravi Renault dobre aute, samo treba gledati one s kraja proizvodnje - recimo Laguna 2 iz 2006-2007, Laguna 3 iz 2014-2015, ako pricamo o vecim autima.
 

Slazem se, iako sam na Laguni iz  2008. i moram priznati nikakvih problema nemam, pogotovo ne s motorom. Cak i da ima sitnih stvari (a bilo je npr. skupljanje kondenzacije u desnooj straznjoj lampi, anti pollution sistem check za kojeg smo ustanoili da je lamba sonda ispred katalizatora i zadnje sto mi se dogodilo je brake system failure nakon cega sam ugasio auto, izasao van, pricekao 5 minuta, usao natrag i upalio ga - nastavio voznju i nikakvih problema...valjda neki od senzora poblesavili ili mozda pumpa abs-a.). 

225000 je okrenuo i ako bas moram traziti zamjerku - to bi bila nesto veca potrosnja ulja sto je opet normalno pri vecem opterecenjem i plus koristim 5w40 tako da... sve ostalo je 1/1. Ali ga zato redovito i odrzavam. svake godine u cetvrtom mjesecu (neovisno o broju kilometara) promjena ulja, svih filtera, antifriza, svjecica, disk plocica, pregled remena i lanca,  itd itd itd. I rekao sam danas / sutra kad motor bude gecrk - novi unutra (vjerojatno od megana 3 rs) i to je to.

znaci ne bih ga mijenjao za niti jednog vw-a, bmw-a (zali boze), pa cak bih se usudio reci niti za mercedesa. Osjetno manje troskova u odnosu na megana 2 kojeg sam imao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.