Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

Frendov otac je kupio novu Corollu 1.6 benzin 110 konja, kao pojam kvalitete i to još pouzdan i provjeren motor. Nakon nekoliko godina i 77 000 km motor se pri 130 km/h na autocesti rasuo u komade pa su morali iz Japana naručiti novi za 27 000 kn. Jesu li onda u Toyoti trebali izvršiti seppuku?
Corolla e12 je bila pojam kvalitete u to doba sto se tice materijala i auta. Ali svi motori posebno benzinski iz tog doba bili su s problemima. Benzinci 1.33 1.4 i 1.6 vvti imali su velikih problema s karikama i potrosnjom ulja pa otud je bilo i puno unistenih motora. Naknadno su radili razbusene klipove s prosirenim rupama za protjecanje ulja ali nije pomagalo. Potrosnja je bila na nekima i preko 1l na 1000km. Dizel 2.2 bio je koma. Jedini dobar motor koji su imali bio je 1.4 d4d ali vecini je bio preskup ili preslab.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sova ima u meganu taj 130 ks i radi bez greške već 300000 km. Original pumpa vode i original turbina

 

btw, ima li i taj motor čuveno kućište termostata koje može pomiješati vodu i ulje kao K4M?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 05. 2021. at 17:04, vip3141 said:

Svatko tko ima dizela, zna da je patnja dozla boga voziti ga na max. brzini, ako nista onda zbog buke. OK, ponekad ga stisnuti, ali da ga se moze tako stalno voziti su price za malu djecu.

Vjerujem da je kod Talismana sve preko 170km/h nelagodno za vozaca. A ako najluksuzniji auto iz Renaultove kuce ne moze izdrzati 170km/h dugorocno, onda se oni trebaju kolektivno ubiti 🙂

Prema tome se kolektivno mogu ubiti i VW, BMW, Mercedes, Opel, Porsche.... 🙄 Svima su se rasipali motori prije 100.000km na velikim brzinama, nekima još s probnim tablicama.

Usput prosječni dizel je na max brzini daleko tiši od prosječnog benzinca 😕

 

Edited by Med0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 05. 2021. at 20:56, fabi said:

I naš službeni polo 1.6 tdi sa 25 k km na satu je dobio novi motor nedavno..  Svima se može dogodit..
Samo Talisman a i Espace sa ovim 1.6 dci Twin turbom nije neka sreća.. Pun oglas ih je.. 
 
Ali da je uništit najlakše to je istina..
 
Evo primjera kako uništit auto u 200 km
https://www.snopes.com/fact-check/gear-disaster/
 
 

 

On 27. 05. 2021. at 7:51, mata73 said:

A na radiju kruži priča da je to napravila žena u Bjelovaru.

https://net.hr/webcafe/svastara/gospodi-u-bjelovaru-zapalio-se-auto-jer-je-stalno-vozila-u-prvoj-razlog-ce-vas-dirnuti-pa-joj-drugi-puta-pomozite-i-prevezite-je/

Navodno isto vozila samo u 1.brzini.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu je jedini problem što je auto iz uvoza... A ne 1.6 dci.  I smecha što uvaljuju. Nedavno je i jedan drugi prijatelj uzeo talismana karavana automatika... Isto Slovenija. 100 iljafa km na satu a mjenjac automatika koji ptaktički ne diraš izgleda ko na manualcu od 200 iljada km... Pohaban do bola... Znam da ga je prodao za 2 mjeseca... Ma treba bježat od tog uvoza bez previše filozofije.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Dali auto može napravit 1000 km svaki radni dan, MOŽE, još ako ga vozi dva vozača u dvije smjene, znači odvali 200tkm godišnje kao od šale, za dvije godine je na oko 400tkm

Prekupac ga u DE kupi za 60% cijene vozila tog godišta i cvakne ga na 90 tkm i odradi detaljno kemijsko i evo ga kod nas oglas vožen po autoputu, sačuvan, full oprema

Mislim da je svaki treći upravo takav kod nas na tržištu, a što je najgore turski šoder u DE cvakne i zajebe našeg šoderaša, a onda naš opet cvakne da zajebe kupca u RH i to vise neznaš tko je koga zajebao

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Upravo to. Nikakav problem u masu slučajeva nije automobil o kojem se priča, već činjenica da je iz uvoza i/ili švercera.

Link to comment
Share on other sites

Nis, onda direktno kod svabe u cim bolji salon pa se sansa zaeba barem poprilicno smanjuje. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, pere said:

Nis, onda direktno kod svabe u cim bolji salon pa se sansa zaeba barem poprilicno smanjuje. 

Jok, samo češ auto platiti nešto manje, jer manje ruku je prošlo... (dilera)

Link to comment
Share on other sites

Ne bi reko. Vise ruku (dealera) kroz koje je auto prošao, vece su sanse da je svaki nesto muljao prije prodaje sljedecem. Ak kupis auto u auto kuci koja ga je preuzela od prvog vlasnika, di je povijest zabiljezena i friska, tüv ili tehnicki takodjer, manja je sansa za muljanje plus dobijes neku garanciju i sl. Dok taj isti auto uzme slovenac i proda soderasu u hr koji ga uvaljuje tebi, prica bude izgledala drukčije i na mnoga pitanja nece biti odgovora. Garancija nula, papiri vjerojatno nekompletni, felge vec u trecoj varijanti, vozilo ga je 5ero ljudi kojima se zivo hebe za taj auto... I sl. Al malo politure i lickanja plastika, volana, i papučica... Viola!![emoji854]
U zadnjih godina sam se i sam uvjerio kak to funkcionira u Njemačkoj. Nije bezgrešno, al je svjetlosnim godinama sigurnije od kupnje doma i blizoj okolici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Općenito treba bit oprezan kod kupnje polovnjaka pa čak i domaćeg, a o uvozu parkiranom na šoderu da ne govorimo..

Ako mene pitaš, 1. vlasnik, stanje, provjerena povijest i domaćica. Ako i dalje postoji prst sumnje i kod svog mehaničara na dizalicu..

Ako kreneš od šodera i baš mi se sviđa jer ima trokraki volan, velike se šanse da pušiš..

Link to comment
Share on other sites

On 26. 05. 2021. at 19:04, vip3141 said:

Svatko tko ima dizela, zna da je patnja dozla boga voziti ga na max. brzini, ako nista onda zbog buke. OK, ponekad ga stisnuti, ali da ga se moze tako stalno voziti su price za malu djecu.

Vjerujem da je kod Talismana sve preko 170km/h nelagodno za vozaca. A ako najluksuzniji auto iz Renaultove kuce ne moze izdrzati 170km/h dugorocno, onda se oni trebaju kolektivno ubiti 🙂

Baš..

ovaj auto sa majonezom nema sanse da je ubila jaka voznja, nema fakin sanse , nesto drugo je tu bilo . I to nema nikakve veze ni sa Slo ni sa DE ni sa soderasima.

DA se ne lazemo , vecina ljudi ne kupuju te Talismane jer misle da je turbo kvalitetan auto, nego jer hoce sto vise metara lima za sto manje novaca. Za to novce bi dobili dosta starijeg passata/mondea i to im je motiv.

 

Link to comment
Share on other sites

Kako glasi prastara kineska poslovica koliko para toliko muzike. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio u 12/2019. Talisman Grandtour 1.6dCI 130KS EDC, 2017.god sa 138.xxx km, uvezao ga iz Slovenije.
Prije kupovine sam naravno detaljno proucio servisnu knjizicu, ulje mijenjano svakih 30.000km jer je iz leasinga, kao i sve ostale popratne izmjene u roku.
Vozen je pretezno na autocesti u Francuskoj.

Nakon kupovine mijenjam ulje svakih 10-13.000km, a od kvarova jedino je bila zamjena balans stangica i naslona za ruke.
Sada ima 153.000km, odrađen veliki servis nedavno i zasad nemam nikakvih problema s njime, naravno ne divljam niti ga gazim dok je motor hladan.
S vremena na vrijeme ga malo ispusem na manualnom pri vecim brojem okretaja na otvorenoj cesti, ali nista divljanje.
Mjenjac radi bez greške (ne trese kao kod nekih sto sam procitao), samo treba s vremenom steći osjećaj na papučici gasa pa se brzine mjenjaju bez problema.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ako ke tako kako kažeš, imaš više sreće nego pameti jer nema šanse da si kupio  1.6 dci 130 EDC.. Kladim se da je dci 160 edc..

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, fabi said:

Ako ke tako kako kažeš, imaš više sreće nego pameti jer nema šanse da si kupio  1.6 dci 130 EDC.. Kladim se da je dci 160 edc..

Zasto tako kazes? Valjda znam sto sam kupio, a ako nisam siguran prema broju šasije lako saznam koji motor i opremu imam.
Inače 1.6 dCi 130 je dolazio u dvije izvedbe - kao EDC i kao ručni.

 

Edited by marton
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, marton said:

Zasto tako kazes? Valjda znam sto sam kupio, a ako nisam siguran prema broju šasije lako saznam koji motor i opremu imam.
Inače 1.6 dCi 130 je dolazio u dvije izvedbe - kao EDC i kao ručni.

 

ni meni nije jasno zasto bi morao biti 160ks, ja znam za dva 130ks EDC, jedan karavan i jedan limmo... s time da je limmo flotni neki bussines model, a karavanko limited...

Link to comment
Share on other sites

Zar se 1.6 dci 130 uopće nudio sa edc-om? Ako je tako onda sorry na glupom komentaru, mislio sam da samo 160 dci ide sa automatikom. 

Link to comment
Share on other sites

On 28. 05. 2021. at 9:59, dizna said:

Dali auto može napravit 1000 km svaki radni dan, MOŽE, još ako ga vozi dva vozača u dvije smjene, znači odvali 200tkm godišnje kao od šale, za dvije godine je na oko 400tkm

Prekupac ga u DE kupi za 60% cijene vozila tog godišta i cvakne ga na 90 tkm i odradi detaljno kemijsko i evo ga kod nas oglas vožen po autoputu, sačuvan, full oprema

Mislim da je svaki treći upravo takav kod nas na tržištu, a što je najgore turski šoder u DE cvakne i zajebe našeg šoderaša, a onda naš opet cvakne da zajebe kupca u RH i to vise neznaš tko je koga zajebao

 

 

 

A sto je sa Carvertical app?

Danas se doslovno biljezi kilometraza na svakom koraku.

Kada mijenjam gume, servis mi uredno evidentira kilometrazu i to isto zavrsi na nekom serveru sa kojeg Carvertical kupi podatke.

Kada idem registrirati ista stvar, vani je to jos rigoroznije...i kako soderas onda moze mijenjati te silne podatke koji se nalaze na puno raznih izvora.

Platis cca 100 Kn provjeru i dobit ces hrpu relevantnih podataka.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto dosta dobrog cuo za Carvertical, ali cini se da puno bolje pokrivaju vozila sa Benelux trzista nego DE. Recimo za jedan Audi iz DE, sa full servisnom u ovlastenom, doslovno nisu imali nista. Cak ni te servise. Na kraju sam se sa zalio da mi vrate pare. Rekli su da hoce, ali jos uvijek nisam dobio nista.

Izgleda da ih j**e zastita podataka u DE.

Link to comment
Share on other sites

Ma to sve kita... i moj je bio maznut pa ni jednog zapisa.... uključujuči i km.... takav auto di se sve vidi neče ni jedan šoderaš... a ove što vrede to češ i platit pošteno, kako bi se reklo ako hočeš pošten auto pošteno češ ga i platit :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Carvertical je dobar za aute iz vana jer kolko tolko su i tocni. Ako ides provjeravat aute u hr jako slabo je uneseno u bazu. Recimo meni za auto pise da imam prosjecno vise km nego je na satu a to ne stoji jer je auto u hr od prvog dana i pretezno sam ga ja vozio. Oni rade kalkulacije po posjeti ovlastenom servisu a ne tehnickom pregledu u hr. Isto tako moj je auto potegnut kljucem po cijeloj desnoj strani i lakiran je komplet cijeli desni dio. Preko kaska. Nigdje nema zapisa o tome u izvjescu od carverticala.

Link to comment
Share on other sites

Švajcarska takođe, ne pokrivaju njihova vozila da se ne za*ebete

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.