Jump to content

Kako ste zadovoljni Talismanom


andrej2019

Recommended Posts

7 hours ago, laci said:

I za jednog i drugog bi se dalo rec i dobrog i lošeg. 
Cini mi se da je Hren ažurniji a kod vladota ovisi kako mu tko sjedne..

A da kao uostalom za sve majstore , uvjek ima i zadovoljnih i ne. kod Vladota smo nekoliko puta vraćali dizne ,no ipak je to bilo 20i više godina u rikverc pa nije mjerodavno . Dok je tada kod Hrena radio otac , no sad je eto točno poštivao rok i napravio korektno tako da bi bilo grijeh reć da ne valja.

Link to comment
Share on other sites

Evo vele da turbina ima aksijalnog lufta dosta, jos ne znaju koji je uzrok. AGR, ulje (iako je nedavno mijenjano) Neobicno za tako malo km (110k) a i ja se vrlo umjereno po pitanju brzine i ubrzanja vozim. Po zimi je auto bio garažiran na 20 stupnjeva, pa nema bas ni jako puno "hladnih" startova. 

Link to comment
Share on other sites

Riješili su servis - 5500kn+PDV. Vele da je uzrok kontaminacija ulja

Demont.,reparacija i mont. turbo punjača,kemijsko čišćenje unutrašnjosti motora,kemijska zaštita unutrašnjosti motora,
zamjena motornog ulja i fil. ulja na vozilu

Link to comment
Share on other sites




kemijsko čišćenje unutrašnjosti motora,kemijska zaštita unutrašnjosti motora


Rođen u hr, školovan u hr, živim u hr, ali jako slabo razumijem ove pojmove... [emoji848]

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prije da je turbina dala svoje jel je loša... a ulje moš uvijek okrivit kao uzrok... jel auto bolje sad ide, zvuka nema više?

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Mater mu je**m otkad je reparacija turbine tako poskupila, skoro 7 'iljada kuna. Meni su ostale cifre u glavi oko 2t kn.

Govorimo o tome kad se radi preventivna reparacija, a ne kad se saspe, pa treba sve cistiti.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, vip3141 said:

Mater mu je**m otkad je reparacija turbine tako poskupila, skoro 7 'iljada kuna. Meni su ostale cifre u glavi oko 2t kn.

Govorimo o tome kad se radi preventivna reparacija, a ne kad se saspe, pa treba sve cistiti.

3 iljade je platio moj sef... al ovdje je bilo kemijskog ciscenja 😄

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, vip3141 said:

Mater mu je**m otkad je reparacija turbine tako poskupila, skoro 7 'iljada kuna. Meni su ostale cifre u glavi oko 2t kn.

Govorimo o tome kad se radi preventivna reparacija, a ne kad se saspe, pa treba sve cistiti.

I meni je rekao da bi moglo biti oko 2500 (ovo je na firmu). Uz to je odradio izmjenu ulja i filtera, te dodavao neke aditive koje je ispustio sa "starim" uljem. Rekao je da je turbina bila jako loša.

 

Nisam još preuzeo auto. 

Link to comment
Share on other sites

Mater mu je**m otkad je reparacija turbine tako poskupila, skoro 7 'iljada kuna. Meni su ostale cifre u glavi oko 2t kn.

Govorimo o tome kad se radi preventivna reparacija, a ne kad se saspe, pa treba sve cistiti.
Gdje si pitao? Jesi vidio sa https://www.mikiturbo.com/
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 09. 03. 2022. at 15:57, Charles said:

Evo par novih kvarova :)

Sad imam oko 110k km 1.6dci 130ks, EDC

Slini ulje izgleda na poklopcu distribucije (rekli mi na tehnickom da je neka flekica na zastitnoj plastiti podvozja pa otisao pogledati)  - 3745kn (sa PDV)

Primijetio sam jos u 12.mj da ponekad (hladno + kisa) skripi prilikom okretanja volana iz amortizera - 2570kn (sa PDV)

Primijetio sam prije tjedan dana da kad dodajem gas da se cuje lagano fuckanje - u Renaultu vele da vjerojatno treba servis turbine - nisam dobio ponudu od Renaulta - u Vrim Moto Rijeka je cca 2500kn, al bilo bi zgodno da prvo pogledaju. 

Uglavnom - ostalo je ovo za curenje ulja. Ono skripanje se ne cuje vise (valjda zbog vremena)

Jel to po vama ok cijena (Renault Krk ) ili da idem negdje drugdje? Jel normalno da se mijenja i cijeli poklopac ili samo brtva treba? Kolko mi je poznato zamjenskih poklopaca nema. 

poklopac.jpg

Edited by Charles
Link to comment
Share on other sites

Pisao sam na podforumu megane 4 da imam isti problem i pitao u servisu, samo se skine poklopac pobrusi, zabrtvi i vrati nazad, rijetko je kad pofrkan pa neupotrebljiv. I ima šema kak se skida da nemoraš motor vadit... Neznam jel ima razlike što je tvoj edc...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Charles said:

Uglavnom - ostalo je ovo za curenje ulja. Ono skripanje se ne cuje vise (valjda zbog vremena)

Jel to po vama ok cijena (Renault Krk ) ili da idem negdje drugdje? Jel normalno da se mijenja i cijeli poklopac ili samo brtva treba? Kolko mi je poznato zamjenskih poklopaca nema. 

poklopac.jpg

Kod @lageros-zgoriginal Renault poklopac (prije ludovanja cijena svega) bio 990 kn. (REN OE 135027147R 1 KOM R25 792,00 + PDV). (moguće kod vas sa Meg4 i Talismanom neki drugi OE broj, ali ne vjerujem da ima neke bitne razlike u cijeni)

 

 

Zamjenskih poklopaca, barem za 1.6 dci R9M 402 u isto vrijeme Anđelko nudio za  cca 450 kn.

 

@macan Daj napiši u kojem si servisu bio... Taj u koji si išao ipak ide u susret kupcima sa ne uklanjanjem motora van i ostavljanjem originalnom poklopca - prema Renault servisnoj proceduri, zahvati koji uključuju skidanje poklopca - motor van (gledam u Dialogysu) - taj servis u koji si išao ipak bi vrijedila info o kojem se radi.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Butka - Virovitica

Edited by macan
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Untitled76be532f140103e3.jpeg

 

Da li je dio plastike ispred suvozača (crvena boja) tvrda reciklirana plastika ili je mekana plastika?

Dio iznad pretinca bi svakako trebao biti mekana plastika/guma.

Edited by EsadCo
Link to comment
Share on other sites

jaguaru, masseratiju, RR, Audi mercedes i bmw 

samo moraš navest da hoćeš spešl edišn za rukopipateljce 

Link to comment
Share on other sites

Lako za donji dio armature u Talismanu. Taj dio bolje je izveden jedino u premium srednjoj klasi, npr. Mercedesu C klasi gdje sve djeluje za tri klase bolje.

Mene je najviše razočarala umjetna koža na bočnicama sjedala koja mi djeluje ko da su se djeca igrala. Taj dio Renault forsira već više od desetljeća, smeće od materijala koji se raspadne na 100.000 km. Kad vidim neke modele Renaulta iz 1990-ih ili ranih 2000-ih koji su imali kvalitetniju kožu, tim žalosnije mi ovo u Talismanu izgleda. Vjerojatno je koža bolja u Initiale Paris paketu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kakav je taj 1.6 motor u talismanu ?
Ili gledati obavezno 2.0 ?

Poslano sa mog SM-A528B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.