Jump to content

Clio 2 dci nosač motora iliti muke po dialogysu


Alen

Recommended Posts

Clio 2 dci mi vrlo često potrga onaj donji nosač. Zamjenski ne vrijede, ili su pretvrdi pa vibrira ili odu začas.

Dialogys po broju šasije baca šifru 8200155207 (ovaj crni), a kod mene je 8200171178 (srebrni). U ovlaštenom naravno nemaju pojma zašto je to tako, morao bi autom do njih da oni vide što je gore. Dosad je bio taj manji srebrni gore.

Pitanje je sad mogu li staviti taj noviji crni, da li dimenzije, raspon rupa itd. pašu i da li će bolje raditi?

Ovaj crni ima dosta veći onaj "selen" gumeni blok na jednom kraju što bi možda noglo biti ok ako stane na prihvat na šasiji.

Iskustva s time, preporuke?

 

 

8ac52b43417fe9521fc19a05fd61b84b.jpg9b12165fecdd73c74813750c8b2d6c89.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja sam imao taj crni 8200155207 od febija na cliu 1.4 16v i isto ga je brzo potrgao, tak da mislim da se nećeš usrećit. 

koliko znam, pašu oba (piše i ovdje da pašu, vidi: https://www.pkwteile.at/ridex/8057554 ) 

planirao sam umjesto kupovine novog (trajao je tipa 2 mjeseca) napunit selen u tom okruglom dijelu, pomoću neke tvrđe gume i ljepila. 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je kakav prihvat dolje ima taj clio i da ki je isto kao na mojem dizlu.
Što se tiče zapunjavanja, razmišljao sam i ja da uzmem neki poliuretan i zalijem neki od starih nosača, ali bojim se vibracija.
Jednom sam gornji desni kupio zamjenski i nije bio hidraulički kao original. A autu je cijela kabina vibrirala, a na volanu kao da hiltijevku držiš u rukama :)
Dizel je to, ipak ima više vibracija nego benzinac.

Link to comment
Share on other sites

Pred malo ga zamijenio. Isto je ovakav crni. A iskreno nije neka sreća ali opet mislim da imam još toga za zamijeniti kako bi mi ručica mjenjača prestala divljati. koliko će trajati, e to ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Anđelko nema uopće u ponudi onaj najvažniji, gornji desni hidraulički. Ustvari zasad ima samo onoga lijevo iznad getribe i to se čeka 2 tjedna. Tako da od njega ništa ovaj put, moram negdje drugdje tražiti nosače. Krešo ima Sasic u ponudi i to dosta jeftino, za Tokića nisam još provjeravao jer nema blizu nijednog.

Koje marke uopće tražiti?

Sasic i hutchinson sam dosad imao iskustva s renaultom, za ostale ne znam. Vani preko neta ako se naručuje ima puno proizvođača.

Bio u lokalnim autodijelovima, izvadili mi na stol od marke impergom (neka talijanska marka) pa smo onako naoko usporedili taj crni limeni i aluminijski nosač. Mjere nisu baš iste, od rupe do rupe je 2-3 mm razlike, a ima i nešto sitno različito oko onog kraja gdje se šarafi na motor. Doblji kraj je u promjeru nekih 2 cm širi. Ne znam za druge marke, ali crni ima ovaj veći "selen" od pune gume koja je na nekoliko mjesta stanjena, dok srebrni ima rupu kroz gumu skroz i čini mi se mekši dosta. Nažalost, oba su bila u najlonu i nismo ih otvarali da detaljnije izmjerim. Dosad se javila samo ekipa koja je to stavljala na benzinca tako da mi izgleda nema druge nego isprobati da li taj crni ide na auto.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam od Andelka dobio taj gornji hidraulicki za Scenic, upravo danas ugrađen. Originalni, 335kn

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jbg, za clio nema ništa, tako mi javio. I ja bi original, ali nema ga. Krešo Sasic upravo gledam 256 kn, ali ne znam kakva je kvaliteta.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da auto puno brže pojede donji nosač ako su ostala dva nosača loša. Iako oni ne popucaju, guma postane premekana s vremenom i malo spusti motor, pa je taj donji nosač opterećeniji i vidi se kako je motor malo obješen na njega. Nakon što sam zamijenio sva tri nosača motora originalnima dobio sam u vožnji novi auto o čemu sam već pisao.

Kod mene je upornik getribe (donji nosač) također 82 00 155 207. Proizvođač je bio Jaune, a sad ne znam koji je. Nikad nisam stavio zamjenski nosač motora na auto. Original me koštao 191kn sa uračunatih -5% za cash kod koncesionara (Roca). Prilično je mekan.

Hidraulični je 7700415087, a onaj ispod akumulatora od getribe je 8200089697. Ova dva su 739kn zajedno za cash kod koncesionara. Ukupno sva tri su 930kn. Isplate se svake kune nakon što se namontiraju.

Link to comment
Share on other sites

Drugačiji je gornji desni hidraulični na benzincu. Ja sam ga mijenjao 2012 koliko vidim po racunima i u lagerosu je tada sasic ili hutchinson se sjecam se više bio 700+ kn, au ovlaštenom prilično više. Baš ću ih nazvati da vidim kakve su im sad cijene.
Ali da, slažem se da bi najbolje bilo mijenjati sva 3, dosad je mijenjan jednom gornji jedno 3x donji, svaki put navodno kvalitetni stavljen.
Onja iznad getribe mi je nepoznanica. Nedavno sam skidao akumulator i vidim da je jako mekan, ničem rukom motor bez problema.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Med0 said:

Čini mi se da auto puno brže pojede donji nosač ako su ostala dva nosača loša. Iako oni ne popucaju, guma postane premekana s vremenom i malo spusti motor, pa je taj donji nosač opterećeniji i vidi se kako je motor malo obješen na njega. Nakon što sam zamijenio sva tri nosača motora originalnima dobio sam u vožnji novi auto o čemu sam već pisao.

Kod mene je upornik getribe (donji nosač) također 82 00 155 207. Proizvođač je bio Jaune, a sad ne znam koji je. Nikad nisam stavio zamjenski nosač motora na auto. Original me koštao 191kn sa uračunatih -5% za cash kod koncesionara (Roca). Prilično je mekan.

Hidraulični je 7700415087, a onaj ispod akumulatora od getribe je 8200089697. Ova dva su 739kn zajedno za cash kod koncesionara. Ukupno sva tri su 930kn. Isplate se svake kune nakon što se namontiraju.

To je i meni rekao frend. Kad popuste dva prednja da unište zadnji. Predložio je da se mjenjaju sva tri odjednom bez obzira popucali ili ne. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Alen said:

Onja iznad getribe mi je nepoznanica. Nedavno sam skidao akumulator i vidim da je jako mekan, ničem rukom motor bez problema.

Donji je jako mekan i kad je novi, ali on najviše potone kad je star. Njega skoro nitko ne mijenja, a trebalo bi pogotovo jer se nosači motora na Cliju II zamijene s burekom u ruci za pola sata.

Link to comment
Share on other sites

Na koji misliš pod "donji"? Ako je onaj dogbone ispod, taj ne tone jer trpi samo cukanje motora naprijed-nazad i popuca guma.
Potonuti može desni gore kod distribucije, a za onaj kod getribe ne znam kako se ponaša, nikad ga nisam mijenjao, a taj je jedini isti kao i na tvojem cliu. U kakvom stanju je bio kad si ga skinuo?

Zvao ovlašteni, gornji 1000+kn, donji 200+, kod getribe 400+, ukupno nekih 1700+ kn.
S time da i njima baca program po VINu taj donji šifru 82..207 dok je kod mene original bio drugi. Morati ću s uzorkom otići do njih.

Link to comment
Share on other sites

Upornik getribe (donji) itekako trpi ako lijevi i desni nosači nisu dobri. Motor se pomakne i bude nategnut. Kod mene se to lijepo vidjelo. Kad sam promijenio lijevi i desni nosač onda je taj donji stajao kako treba bez da sam ga promijenio (njega sam ranije).

Link to comment
Share on other sites

@Med0 16v ima 2 nosača gore? Na svom 8v znam za onaj sa lijeve, suvozačke strane.

Link to comment
Share on other sites

To je desni nosač. Lijevi je ispod akumulatora. Jedan kraj je ušarafljen na postolje, a drugi na getribu.

Svi klijači dvojke imaju te nosače uključujući i RS.

Link to comment
Share on other sites

Vrijede li nosači marke lemforder? Gledam na netu i nešto su skuplji od konkurencije, ali ipak jeftiniji od originala.

Link to comment
Share on other sites

Napokon mir i tisina, bez vibracija, zvukova. Na prvoj slici se vidi razmak od oko 1 cm od odbojne gume. Kod starog tog nije bilo, skroz potonuo dolje. 69aa8930900ddb08db5a5ff96f7c77f2.jpg&key=208d5e553e2a21307d9a1ff244d5000a9628fbdcdfedfaa9376ddc4d23180cf1ee6ec5da0f63e0fc7e94c603de931df7.jpg&key=be16de5bdc03791c01b125d538f75d7bc36d1166ea19878962996d9a56aab6b7

 

Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uzeo danas stari aluminijski nosač kojeg sam prije nekoliko godina skinuo s auta i tada uskladištio u podrumu i otišao u ovlašteni. Subota prijepodne, a u salonu i servisu nikoga, prazno, radnici lutaju okolo... Dečku na dijelovima sam obrazložio dilemu i stvarno se potrudio, kopao je skupa sa mnom po netu, VIN, stari, novi dialogys,... na kraju pozvao je kolegu iz servisa koji se predstavio kao "tehnički koordinator" i koji je potvrdio da 100% mora odgovarati. Malo je deblji ovaj jedan kraj nosača, rupe su istog promjera i otprilike na istom mjestu, tako da ću im vjerovati. Imali su i stari aluminijski na lageru. Zanimljive su im cijene - novi crni platio 234kn, a aluminijski je duplo skuplji. Na kupljenom crnom pišu dvije šifre i nema nikakvih logotipa niti oznaka proizvođača, osim brojke 1844 ugravirane na stražnjoj strani.

Za usporedbu, u obližnjim autodijelovima aluminijski Febi košta 75 kn, a crni iste marke 210kn. Kvalitetu toga ne bi isprobavao, opekao sam se s Febijem iz DE nekad davno na nosaču za twingo, nikad više ništa od te marke jer tu možeš samo mačka u vreći kupiti :)

Sad idem dalje u lov na gornji i lijevi, to ću čini mi se uzeti Sasic jer u renaultu su preskupi (1000+400kn).

8200155207_vs_8200171178.jpg

8200155207.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zamijenio nosač ispod akumulatora, i na getribi. 

Na razvodu sam stavio novi kad sam mijenjao remen prije pola godine.

Nosač ispod akumulatora nije bilo potrebe mijenjati, ali kad sam ga već uzeo i stari skinuo, zamijenio sam ga. 

Ovaj ispod getribe je star cca 4 godine, veća guma je čitava i kao nova, na drugom dijelu nosača koji se u getribu šarafi se pojela guma, pa je bilo malo lufta. 

Sad je bolje s novim, mrvicu se osjeti i to se nema šanse izbjeći, ali šteta što nije bolje taj konstruiran.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.