Jump to content

Servis-Split, Autohrvatska ili neki drugi.


STkaos

Recommended Posts

Tražio sam ovdje, ali nisam uspio pronaći, pa ako netko zna, neka me slobodno uputi. Problem je sa Meganom 1.5dCi 110 EDC Grandtour iz 2011, sa 154000 km, znači, automatski mjenjač. Kod pokretanja komp najprije napiše "Check Auto Gearbox", pa Check Hill start assist". Nakon par sekundi, sve nestane i auto normalno vozi bez problema. Ja mislim, a ako nisam u pravu nek me netko ispravi, da mi je najpametnije poć u ovlašteni da se vidi točno što je i kako to riješiti. Treba mi savjet o odabiru servisa u Splitu i okolici, da ne bih plaćao nečije učenje, jer, koliko sam uspio shvatiti, problem baš i nije tipičan.

Autohrvatska je od ove godine koncesionar, a ja ne mogu pronaći nikakve recenzije vezane uz njihov servis, opremu i iskustvo. Ima li netko nekakav pametan savjet?

Link to comment
Share on other sites

Ne mora bit ovlašteni, bitno je da riješi problem, odnosno, da zna šta radi i da je "nježan" prema mom novčaniku. :D

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, STkaos said:

da ne bih plaćao nečije učenje

odgovorio sam ti u skladu s ovim. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, frenchkey said:

odgovorio sam ti u skladu s ovim. 

Odlično 👍

Link to comment
Share on other sites

Ako želiš ovlašteni i kvalitetno odrađeno onda ti ima samo jedan :)
Cijenu ovlsštenih ne bih uspoređivao jer bi trebala biti slična?

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, STkaos said:

Odlično 👍

Wi-Fi ti ima s njima iskustva, probaj ga pitati

Link to comment
Share on other sites

Dogovoreno za utorak ujutro. Već po telefonskom razgovoru odaje povjerenje. Bit će to sve ok 😉 . Hvala na sugestiji 😀

Link to comment
Share on other sites

imam prijatelja koji radi u AH Zagreb...

Ovi u ST nisu još uhodani, nova ekipa, itd

Možda ti je neka sitnica poput mikroprekidača na pedali kočnice i sl., uglavnom imaju dijagnostiku pa će vidjeti

Link to comment
Share on other sites

bilo tako prije par godina kad je rodica kupila megane 3 u Sloveniji sa izolir trakom na lampici motora iznutra satova. Jedva se noću naziralo dok svijetli. Ovi nisu znali riješiti, pa išla gore i dobila tu info. A možda i lažu, tko zna

Link to comment
Share on other sites

Sa ovlaštenim servisima je isto ka i sa svime u životu. Ako nešto želiš raditi dobro, onda to moraš volit. Na kraju se sve svodi na lovu. Dobrog, posvećenog i inteligentnog meštra treba dobro platiti, a pitanje je koliko su ovlašteni servisi na to i spremni. Takvi uglavnom imaju svoje servise ili bježe vani. Autoelektrika se odavno prometnula u autoelektroniku. Znanje iz škole nikada nije bilo dovoljno da bi se samostalno moglo radit, a pogotovo danas je potrebna konstantna edukacija i potpuna posvećenost poslu. Spremnost na toliku žrtvu je teško sresti, a sumnjam da je iti jedan gazda servisa spreman kvalitetno motivirati takav kadar i tu se zatvara magični krug.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo da javim ishod. Jučer ujutro napravljena dijagnostika. Rezultat: Greška u ABS modulu. Naime, modul komunicira sa mjenjačem i šalje mu informaciju na osnovi koje on ne može "shvatiti" što mora napraviti, pa buca po položaju ručice i detektira greške. Sugestija je da se zamjeni cijeli modul skupa sa pumpom, jer je štancano i ako se rastavi, nema popravka i ne može se sastaviti. 
Dijagnostiku nije htio naplatiti, znači, 0 kuna i još nije ničim uvjetovao da baš on naručuje i mijenja dio. Odnos prema poslu i strankama puno bolji nego sam mogao očekivati. Koliko sam imao za vidjeti, puni su posla, ne mogu disati. Ima 6-7 dizalica, na svakoj auto + svaki kvadrat ispunjen autima i meštrima, a vani sve krcato. Uza svu tu gužvu, sve je nekako skladno i teče bez zastoja i problema, ugodno i bez stresa. 
Bravo za Mototest i hvala frenchkey 😀

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Auuuu... Puno je vrimena prošlo, a problem još nije riješen. Ne mogu kazati, u Mototestu su se stvarno potrudili, ali da rezimiram. ABS blok je nabavljen iz Poljske repariran, sa identičnim brojevima na naljepnici. Zamjenjen, dođem po auto, a ono opet isto. Dijagnostika kaže da postoji razlika u softweru. Naime, blok pokazuje da nema električne ručne kočnice. Logično, jer je i nema kod mene. Ne poklapa se broj šasije, pa novi softwer ne prolazi. To je sređeno "ispod ruke", pa je sve prošlo u redu, ali greška pri paljenju je ostala. Ažuriranje kompletnog softwera mjenjača, provjera kontakata na konektorima, probano i sa drugim akumulatorom i opet ništa. Suma sumarum, auto na servisu u četiri navrata ukupno oko 30 dana, trošak od 2650 kuna, a ništa nije riješeno. Doduše, auto vozi bez problema, šalta savršeno, sve na autu radi besprijekorno,  ali nervira to u startu. Ako ubacim karticu u slot, onda nema teorije da auto upali. Pokaže grešku i ne da startat. Upali jedino ako ga palim bez kartice u slotu, pogasi grešku i vozi normalno.
Sad san već pomalo lud od toga i svašta mi pada na pamet. Mototest sugerira zamjenu kompjutera mjenjača, ali nema teorije da dan soma i više eura za njega, pa da opet iman istu stvar, jer ni meštar nije na čisto dali je do toga. Važno je napomenuti da ponekad kad starta, check kaže da je sve OK. To se dogodi obično ujutro kod prvog paljenja, znači na hladno. Možda nije povezano, a možda i je. Inače najprije napiše "check auto gearbox", pa zacrveni "check hill assist", pogasi sve za par sekundi i vozi normalno. Još ponekad zna upalit "gearbox overheat", pa malo trza kod šaltanja i nakon desetak sekundi ugasi i to. Overheat pali uvik na hladno, znači, nema teorije da je mjenjač pregrijan. 
Sad više ne znam di otić i kome se obratit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja probleme s nekim abs modulom u garanciji pa potraži te postove, neće ti pomoći ali zato googlaj na engleskom slične greške, prije ćeš naletit na neko rješenje. Mi smo premalo tržište da na našem forumu naletiš na pravi odgovor

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Google malo toga daje, uglavnom su problemi sa EDC mjenjačem vrlo rijetki i ako ih ima, 99% ih se rješava ažuriranjem softwera. Meni pada na pamet par stvari, ali ne volim nikome solit pamet. Na Engleskom forumu sam pronašao par pitanja, ali nitko nije ponudio rješenje, ili ga ja nisam našao.

Link to comment
Share on other sites

Meni je samo svojevremeno bilo smiješno tvoje oduševljenje.... ali pustimo to.
Ako si sam ili imaš nekog tko se razumi malo u struju... Provjerite malo konektore i kvalitete spojeva. Ovaj moj fluence je užas što se toga tiće, ali kako nisam uzeo produljeno jamstvo (koje se tada dodatno plaćalo) sada mogu lipo sam kopat po elektronici do mile volje ;)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma, sve 5 Iveky. Oduševljenje nije bilo ni približno toliko kako napisano izgleda, ali pustimo to 😉.
Autoelektrika mi je struka, ali ne i elektronika, uz to što to ne radim već godinama. Ipak, ostalo je nešto alata, instrumenata, a ni glava nije baš skroz isparila 😂, tako da sam se malo igrao popodne, a dali sam nešto i napravo, vidjet ćemo. Uglavnom, uvidio sam da kad je mjenjač u položaju "N", check system kaže da je sve OK. Znači, Mjenjač u neutral, kartica u slot, kontakt, sve OK, Parking, kočnica, botun i auto pali bez greške. Drive i vozi. Usput sam mjerio napon multimetrom. Pri paljenju padne na 10,9 V, što je indikator da je akumulator dobar. Punjenje normalno na 13,3 V, što je još jedan indikator da je akumulator zdrav, a kad se ugasi, nakon par minuta napon se stabilizira na 12,5 V i tu ostane. Znači, akumulator je 100% OK. Onda izvadim kutiju sa osiguračima, onu u motoru pored akumulatora i sve konektore isčupam i vratim ih nazad. Nisam vidio niti jednu oksidiranu stopicu, ali čini se da je negdje tu kontakt bio loš, jer, vidi vraga, nakon toga, sve radi super. Probao sam nekih četrdesetak puta paliti, gasiti, voziti, s karticom, bez kartice... sve moguće kombinacije puno puta i sve radi bez greške. Do kad će, nemam pojma, ali sutra idem u čipoteku kupit kontakt sprej i špricat okolo sve kontakte di god ih ima, pa kom opanci, kom obojci.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ima sigurno, ali se vide tek kada se otvori upravljačka ploča, odnosno modul. Ja se tu ne bih petljao. Krećem od onoga što mi je dostupno po sistemu eliminacije. Kontak sprej sigurno neće nikakvu štetu napravit, a hoće li biti neke koristi, vidit ćemo. Kad rješim sve kontakte po pločama, idem na ispitivanje dostupnih senzora. Ni clip više ne pokazuje ništa osim jednog grijača, ali to ću prominit ovih dana.

Link to comment
Share on other sites

Znam da su zbog ekologije morali koristiti manje olova, a takvi lemovi nakon nekoliko godina pucaju

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma, sad bi zabeštima, ali mi odgoj ne da. Ekologija je najveća trapula prošlog, a bome i ovog stoljeća. Ekološki je ono šta nekome odgovara da bude ekološki, a sve je u stvari podređeno masovnoj proizvodnji. Ne kažem, o nekim stvarima stvarno treba voditi računa, ali nekoliko grama olova na automobilu neće spasiti svijet. Isto je sa autima na struju. Ne ispuštaju štetne plinove, ali način na koji se proizvode baterije i dobiva struja za njih, uopće nije bitan. Ali da se vratim na temu, ipak nekad pokaže upozorenje, a nekad ne. Idući korak je otvaranje kutije, pa ćemo vidjeti šta se tamo događa. Ne znam šta me čeka kad je otvorim. Unutra ne može biti ništa nego štampana ploča. Ako je samo jedna ili dvije, onda će se dati srediti, a ako je treća ili četvrta u sendviču, onda se mogu samo vanjske lemiti i to vjerovatno vrućim zrakom, a ne lemilicom. Iz iskustva znam da kada crkne računalo, onda ono ne radi uvijek. Ovdje je u pitanju loš spoj, a najveća enigma je gdje. Spojevi na ABS modulu i računalu mjenjača su dobri, provjereno. Bojim se da će biti potrebno ispitivati pin po pin i tražiti loš spoj ili otpor u kabelu. Nema druge, jedno po jedno i stat ću mu u kraj.

Link to comment
Share on other sites

Bude li ti trebalo što lemiti po tim pločama, javi mi se ;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.