Jump to content

Servis-Split, Autohrvatska ili neki drugi.


STkaos

Recommended Posts

4 minutes ago, filiplolic said:

Bude li ti trebalo što lemiti po tim pločama, javi mi se ;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

👍

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pregledao sam jučer i UCH. To je kutija koja se nalazi pored osigurača ispod volana. Izgleda sve u redu, nigdje mrlje niti oksida. Ploče da obje kutije su lakirane preko svih elemenata, tako da nije moguće lemiti ništa na njima, ali ima druga prednost u tome. Lakše bi se vidjelo da je nešto izgorilo. Skenirao sam pyclip-om i tu pronašao zanimljivu situaciju. "DF195 (C40200) INFORM.NA UMREŽENOM SUST.RAČUNALA AMJ POGREŠNE ---   MEMORISED". Znači, to je greška koja se javlja povremeno i ponavlja se svaki put prilikom paljenja. U pretrazi nađem ovo i ima mi logiku. Pokušat ću pronaći referentne vrijednosti za ovaj senzor, ispitati i dati informaciju. Sad mi je malo hladno i puše bura, pa nemam volje vadit taj senzor, ali ovih dana ću se pozabaviti time.
 

Link to comment
Share on other sites

Senzor izgleda u redu. What's next? Možda ulje, filter...? Nisam pametan

Link to comment
Share on other sites

Greška GEARBOX OVERHEATING na hladno i ova druga INFO.UMREŽ.MJENJAČA ti definitvno upućuju na kvar kompjutera (povremeni).


TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Moguće, da, ali računalo mjenjača je provjereno ispravno. Palo mi je na pamet posudit računalo pa probati, ali to je nemoguća misija. Treba se poklopit točno taj model te godine, inače treba reprogramiranje. novi je preskup da bi se eksperimentiralo. Ovlašteni je napravio upgrade softwera i opet isto. Sumnja je još jedino u komunikaciji između mjenjača, UHC-a i ABS-a, a to znači puno kopanja po instalaciji i na vrlo nepristupačnim mjestima. Za to trebam vremena, znanja, a bome i živaca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Čitam malo Europske forume vezane uz Renault (sveti google translate) i dojma sam da ni vani ovlašteni servisi pojma nemaju o netipičnim kvarovima. Bilo kakav kvar na EDC mjenjaču, mijenjaju samo i isključivo kompletan mjenjač, a ako time ne riješe problem, a većinom ne riješe, sliježu ramenima. Oslanjaju se isključivo na dijagnostiku i onda "gađaju" o čemu se radi, pa ako pogode. Malo je informacija na internetu o rješenjima, a razlog leži u malom broju problema. Isti mjenjač (Getrag 6DCT250) je ugrađivao Ford, Volvo Nissan, Mercedes i još neki, a najviše problema je detektirao Ford zbog lošeg softwera i curenja ulja iz motora po kvačilu, a sam Getrag daje jamstvo od 10 godina ili 240000 km, pa su to jamstvo u konačnici prenijeli i na kupce. Znači, mjenjač i kvačilo imaju popriličan vijek trajanja, a na proizvođaču je da svoje komponente uredno slože. Kako je ford imao najviše problema sa ovim mjenjačem, tako je i puno više podataka o kvarovima i rješenjima, a u konačnici se problemi mogu preslikati i na Renault. Tako sam pronašao vrlo bitne podatke o tome kako uopće sve funkcionira i što je bitno provjeravati u kojem slučaju. Skoro svi problemi su uzrokovani nekom komponentom koja nije dio mjenjača, a kod Renaulta, tako ispada, problema je najmanje. Na jednom stručnom forumu sam našao detaljna objašnjenja sa slikama o radu ovog mjenjača, a priložen je i video od jednog sata gdje ga čovjek sastavlja praktično od nule sa svim objašnjenjima. Toliko je jednostavan da se u stvari nema što pokvariti. Malo karikiram, ali skoro da je tako. TCU ili TCM (Transmission Control Unit-Module) skuplja podatke sa petnaestak senzora, obrađuje podatke i u skladu s njima radi. Ovdje je najbolje objašnjen rad ovog mjenjača i kada se pročita i pogleda sve, jedino što se može zaključiti je da auto industrija ne prati kvalitet nekih proizvođača komponenti. Ja sam u konačnici zbog toga i zaključio da problem može biti samo nekakav loš spoj ili neki od senzora. Koji je točno senzor ili loš spoj, dijagnostika neće pokazati, nego će samo dati podatak da su umreženi podatci AMJ netočni. Ne znam dali Clip može točno utvrditi o čemu je riječ, jer koliko znam, postoji nekakva dubinska, detaljna dijagnostika i podešavanje unutar samog Clip-a, ali s tim stvarno čovjek treba znati što radi, inače dobiješ hrpu beskorisnog željeza. Ono što sigurno znam je da kada neka komponenta u  elektronici crkne, onda je crkla i greška ne može biti povremena. Povremene greške može dati samo nekakav loš spoj ili promijenjena vrijednost na nekakvom senzoru, što ne isključuje i loš spoj na ploči unutar elektronike. Najčudnija činjenica je da se upozorenje nekad pojavljuje, a nekad i ne, a auto svakako vozi bez problema i u vožnji se nikad ne pali ništa. U sustavu ostane samo zabilježena greška, koliko puta se pojavila i na kojoj kilometraži zadnji put. Brisao, ne brisao, upozorenje će se pojaviti ili neće neovisno o tome. A upozorenja su 1. Check autogearbox, 2. Check hill assist., 3. Check ESP.

Link to comment
Share on other sites

Meni na k.... ide kada ovlasteni mijenja nesto a nije do toga, uredno naplati a tebi problem ostaje. A još više od toga mi ide na k kada u ponedjeljak u 8 odvedeš megana u ovlašteni na veliki servis, a oni u medjuvremenu popravljaju i fordove i skode itd, u četvrtak poludiš da ti to konačno srede u petak ujutro.

Slična stvar prijatelju na Vaillant plinskom bojleru, izbaci error i neće vrtit ventilator, ovkašteni serviser promini preostat (senzor protoka zraka) naplati, a problem i dalje isti, nešto je do elektronike motora. Vaillant prodaje samo komplet motor s elektronikom na njemu... Sada želi mjenjati taj komplet, a ako i dalje bude problem ondabi mijenjao glavnu ploču... I naravno sve uredno naplačivao. Tako je mogla i moja pokojna baba biti ovlašteni serviser.
A ti i dalje oduševljen ;)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pregledao sam jučer i UCH. To je kutija koja se nalazi pored osigurača ispod volana. Izgleda sve u redu, nigdje mrlje niti oksida. Ploče da obje kutije su lakirane preko svih elemenata, tako da nije moguće lemiti ništa na njima, ali ima druga prednost u tome. Lakše bi se vidjelo da je nešto izgorilo. Skenirao sam pyclip-om i tu pronašao zanimljivu situaciju. "DF195 (C40200) INFORM.NA UMREŽENOM SUST.RAČUNALA AMJ POGREŠNE ---   MEMORISED". Znači, to je greška koja se javlja povremeno i ponavlja se svaki put prilikom paljenja. U pretrazi nađem ovo i ima mi logiku. Pokušat ću pronaći referentne vrijednosti za ovaj senzor, ispitati i dati informaciju. Sad mi je malo hladno i puše bura, pa nemam volje vadit taj senzor, ali ovih dana ću se pozabaviti time.
 

Ako ideš sam tražiti po tim DTC kodovima, treba ti dokumentacija koju renault clip ima.
Može se izvući ovim "unofficial" alatimA i van točno po VINu za tvoj auto i onda ideš od greške i pratiš propisanu proceduru za dijagnozu. Možda ti pomogne.
Moje iskustvo s ovlaštenima je da ustekaju clip i ako je iz greške jasno di je problem to zamijene. Proceduru nikad ne prate jer im je to gubitak vremena, lakše im je zamijeniti pola auta komad po komad, na trošak stranke naravno :)
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Iveky said:

Meni na k.... ide kada ovlasteni mijenja nesto a nije do toga, uredno naplati a tebi problem ostaje. A još više od toga mi ide na k kada u ponedjeljak u 8 odvedeš megana u ovlašteni na veliki servis, a oni u medjuvremenu popravljaju i fordove i skode itd, u četvrtak poludiš da ti to konačno srede u petak ujutro.

Slična stvar prijatelju na Vaillant plinskom bojleru, izbaci error i neće vrtit ventilator, ovkašteni serviser promini preostat (senzor protoka zraka) naplati, a problem i dalje isti, nešto je do elektronike motora. Vaillant prodaje samo komplet motor s elektronikom na njemu... Sada želi mjenjati taj komplet, a ako i dalje bude problem ondabi mijenjao glavnu ploču... I naravno sve uredno naplačivao. Tako je mogla i moja pokojna baba biti ovlašteni serviser.
A ti i dalje oduševljen ;)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk
 

A, šta si me uvatija sa tim oduševljenjem..., ali neka, u pravu si, iako nisam baš toliko bio impresioniran, dobre zaj....cije nikad dosta i muški je prihvaćam 😋. Platija san to 2600 kuna i neka, pljunija san penziju, ali sad san bar školovan. Iša san kod njih po prepuruci sa foruma iz najbolje namjere i nije mi krivo. Bar znam da ovlaštene treba zaobilazit u najširem mogućem luku. 

 

6 minutes ago, Alen said:


Ako ideš sam tražiti po tim DTC kodovima, treba ti dokumentacija koju renault clip ima.
Može se izvući ovim "unofficial" alatimA i van točno po VINu za tvoj auto i onda ideš od greške i pratiš propisanu proceduru za dijagnozu. Možda ti pomogne.
Moje iskustvo s ovlaštenima je da ustekaju clip i ako je iz greške jasno di je problem to zamijene. Proceduru nikad ne prate jer im je to gubitak vremena, lakše im je zamijeniti pola auta komad po komad, na trošak stranke naravno :)

Evo OVDJE čovjek ima iste simptome kao i ja, i meni je jednom pokazao antipolution i sve druge greške koje on ima, a OVDJE je objavio i rješenje problema. Zato i ja idem u tom smijeru. Iskusio sam njihovu lijenost, ali ja ipak mislim da se radi o nečemu drugom. Ego je jak motivator, pogotovo kad ga drugi plaća. Vjerovatno netko od njih ovo čita i neka se ne uvrijede, jer moje, a i iskustva drugih im baš i ne idu na ruku, a ja volim stvari nazivati pravim imenom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da si bio kod Gašperova ili nekog drugog ovlaštenog tek bi se onda češao po glavi. 

Link to comment
Share on other sites

Ma, ne češen se ja po glavi. Ekipa je tamo skroz OK, pogotovo Stipe. Sve ono šta ja napišen ovde, reka san i njemu, tako da nema pričanja iza leđa. Previše godina iman da bi se tako ponaša. Ja san ti jedan vrlo razuman čovik, a bija san obrtnik cili život. Nikad nikome nisan ni lipu naplatija ako nije problem rješen. Razumin, izgubili su vrime, radne sate, trudili su se... Ovlašteni servis ima gomilu obaveza i treba to sve nekako poplaćat. Istini za volju, gledale su se jeftinije opcije, jer da je bilo po protokolu, račun bi bio najmanje tri puta veći, ali problem svakako ne bi bio riješen. Ono što sam tek nedavno vidio je da je clip pokazao da ABS/ESP nije neispravan, nego je van funkcije zbog neupotrebljivih podataka iz automatskog mjenjača, a meni je svejedno sugerirano da promjenim ABS pumpu. Podatci iz mjenjača mogu biti neupotrebljivi zbog gomile razloga. Dovoljno je da je podatak sa bilo kojeg od 14 senzora nepotpun, eto ti pomutnje. Čoviku je pokaza DF390, što je oznaka ulaznog senzora brzine 1. osovine mjenjača, a meni je pokazao DF195, što je oznaka za senzor okretaja bregaste osovine. Simptomi su identični, samo što se njemu u vožnji događalo, a meni ne. Radi se o vrlo sličnim senzorima sa sličnim funkcijama, zato su simptomi skoro isti. Zaletit ću se ovih dana do njega i tražit taj senzor, pa ćemo vidit šta će se dogodit. Do njega je lako doći, 10 minuta posla, pa ako ne bude javlja grešku, znači da je to, a ako se time ne rješi problem, tražimo dalje 😋

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ništa onda, oboružaj se strpljenjem i mijenjaj senzore, gledaj im ožićenje jeli oksidiralo i možda ubodeš bez nekog većeg troška

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, frenchkey said:

ništa onda, oboružaj se strpljenjem i mijenjaj senzore, gledaj im ožićenje jeli oksidiralo i možda ubodeš bez nekog većeg troška

Problem i je u tome šta sve izgleda ka novo. Nigdi traga koroziji, klimavosti i slično. Zato i mislin da je najprije senzor poblesija. Palo mi sinoć na pamet da je nedavno rađen veliki servis, pa da možda nisu falili fazu za zub, ali, opet... Švabo je radija u ovlaštenom. Jedino da nije koji Njemački patriot napravija kakvu diverziju na Francuzu 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, mata73 said:

Švabe ne rade mehaniku u servisu.
Švabe su šefovi, a balkanci i ini su mehaničari.

👍

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ostao sam dužan obavijest o konačnom rješenju priče. Na kraju sam morao riskirati i kupiti novo računalo mjenjača, jer niti ovlašteni nije htio preuzeti rizik na sebe. Trošak, cca. 750€ i auto radi ko pjesmica. Ništa ne pali, šalta potpuno neprimjetno već par tisuća km. Nisam htio kupovati polovno u pola cijene, jer ne znam šta kupujem, a najteže bi mi bilo da opet počne brkat nakon nekog vremena. Sad će možda netko kazati da je skupo, ali ja mislim da vrijedi, jer je auto stvarno dobar, održavan i doslovno netaknut. Na kraju nisam baš zadovoljan načinom na koji ovlašteni servisi funkcioniraju, ali to je, valjda tako. Auto nije u jamstvu, pa nemaju ni obvezu preuzimati rizike, iako mi je malo bez veze da specijalizirani stručnjaci iz uskog područja jedne marke ne znaju riješiti problem nego gađaju, pa ako pogode. Programiranje sam napravio u A.C. Zadar (Mehanizacija), jer je auto bio blizu, a usput je provjereno i sve ostalo na autu da ne bi bilo iznenađenja. O svom trošku su nešto radili i na osvjetljenju tablice, jer je bila nekakva tvornička nota. Ja zadovoljan. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da si riješio problem, a evo jedna insajderska informacija bivšeg mehaničara u ovlaštenom servisu tamo negdje u europi, pa vjerujte isto je i kod nas, nisu ni oni uvijek krivi, bean counteri kroje sudbinu svima.

As a former tech, I love watching a true automotive technician do legitimate diagnosis. I'm embarrassed to say that during my time as tech I was often a parts changer. Not because I wasn't capable, but because you get very little diagnosis time from the manufacturer. It's often much quicker to go to your parts department and ask to "borrow" whatever module you suspect and do a quick swap and test. Not to say that's the way it was always done, but as one of the better techs in my time, I wasn't alone in in this, and I learned it from somewhere. If you are a good tech you know how to diagnose quickly and it lessens how many times you have to borrow parts, lol. The quandary you get into, is that if you are a good tech, you get assigned a lot of the difficult, diagnosis jobs, because the other techs can't be trusted with that. So while your fellow technicians are flagging 13hrs in an 8 hr day because they did 2 30k mile service jobs and a few oil changes, you spend all day diagnosing an electrical issue and getting ONE HOUR of diagnostic time approved by the factory. Sometimes you get lucky and your service writer will talk to the service manager who calls your factory rep and gets another couple hours approved. If you have a good service writer, and he really appreciates your capabilities, he will reward you with some gravy work the next day to make up for it but too often you are watching the other lazy, less knowledgeable techs flag more hours because they don't know how to diagnose or pretend not to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Super bi bilo da naši i tako rade, bar bi rješavali probleme. Posudi dio i ako nije to, ide dalje. Kod naših ovlaštenih je problem što ne znaju locirati kvar, a djelove ne posuđuju nego ih masno naplate. Niti jedan serviser neće na sebe preuzeti rizik kupnje krivog dijela. 

Ja sam svoj problem na kraju rješio sam, ali je za to trebalo malo razmisliti, uključiti mozak i uhvatiti se u koštac. Do rješenja sam došao čistom logikom. Moja je greška što sam naivno vjerovao da su serviseri stručniji i iskusniji od mene. Dijagnostika je pokazala da, u trenutku kada mjenjač zablesi, uopće ga ne vidi, ka da ne postoji. Znači, mjenjač se isključi, auto ne pokazuje grešku, osim obavijesti "check autogearbox" tada dijagnostika mjenjač ne vidi. Najprije sam pomislio da računalo izgubi napajanje. Tri su izvora, znači, tri plusa i tri mase direktno na računalu. Kad sam vidio da je to u redu, zaključio sam da nema can podataka iz računala. Da je postojao bilo kakav podatak, pa makar i krivi, dijagnostika bi to pokazala i ukazala na krivi podatak, odnosno kvar. Istina, trebalo mi je tjedan dana da sve dobro proučim, provjerim i eliminiram druge eventualne uzroke, ali sam mu stao na kraj. Sam sam odlučio kupiti novo računalo i dao se u potragu. Nazvao mehanizaciju da dogovorim programiranje. Ogradili se od neuspjeha, što je i razumljivo jer nisu oni nabavili, naručio, došlo za tri dana. Idući dan me zovu da je sve prošlo u redu i da mogu doći po auto. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 02. 11. 2020. at 2:11, STkaos said:

Super bi bilo da naši i tako rade, bar bi rješavali probleme. Posudi dio i ako nije to, ide dalje. Kod naših ovlaštenih je problem što ne znaju locirati kvar, a djelove ne posuđuju nego ih masno naplate. Niti jedan serviser neće na sebe preuzeti rizik kupnje krivog dijela. 

Ja sam svoj problem na kraju rješio sam, ali je za to trebalo malo razmisliti, uključiti mozak i uhvatiti se u koštac. Do rješenja sam došao čistom logikom. Moja je greška što sam naivno vjerovao da su serviseri stručniji i iskusniji od mene. Dijagnostika je pokazala da, u trenutku kada mjenjač zablesi, uopće ga ne vidi, ka da ne postoji. Znači, mjenjač se isključi, auto ne pokazuje grešku, osim obavijesti "check autogearbox" tada dijagnostika mjenjač ne vidi. Najprije sam pomislio da računalo izgubi napajanje. Tri su izvora, znači, tri plusa i tri mase direktno na računalu. Kad sam vidio da je to u redu, zaključio sam da nema can podataka iz računala. Da je postojao bilo kakav podatak, pa makar i krivi, dijagnostika bi to pokazala i ukazala na krivi podatak, odnosno kvar. Istina, trebalo mi je tjedan dana da sve dobro proučim, provjerim i eliminiram druge eventualne uzroke, ali sam mu stao na kraj. Sam sam odlučio kupiti novo računalo i dao se u potragu. Nazvao mehanizaciju da dogovorim programiranje. Ogradili se od neuspjeha, što je i razumljivo jer nisu oni nabavili, naručio, došlo za tri dana. Idući dan me zovu da je sve prošlo u redu i da mogu doći po auto. 

Ja sam ima jako sličnu situaciju ove godine, samo što meni auto nije htio krenuti ni naprijed ni nazad nekad. Na kraju je problem riješen zamjenom kompjutora edc-a. Napravio sam to u Autohrvatska ovlaštenom u Kaštelima i meni su garantirali za kompjutor mjenjača da ako nije u njemu problem da oni placaju novi kompjutor koji su naručili tako da svaka preporuka.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.