Jump to content

Clio 2 1.2 16V - problem koji ne mogu da rijesim


VernesBep

Recommended Posts

Pozdrav.

Pošto sam novi na forumu htio bih prvo da vas sviju pozdravim.

Vozim Clia II 1,2 16v 2001. godina. Od dana kad sam ga kupio prije god,inu dana imam problema. Vozio sam ga svim majstorima, bio je na ovlaštenom servisu, niko nije uspio da mi riješi problem. Simptomi su počeli d ia se dešavaju kad sam kupio vozilo. Kada palim vozilo morao sam čekati da se pogase sve lampice na kontrolnojn ploči, i tada bi auto radilo kako treba. Ukoliko ga upalim bez da se lampice ugase, upali se greška (grijać) obrtaji variraju i auto se ugasi. Nakon mjesec dana vozanja auto je skroz izgubilo snagu, lapica grijača je uvijek svijetlila, auto nije imalo snage. Mjenjao sam klapnu gasa što je prikazivalo kao grešku kad se spoji na dijagnostiku, ali problem nisam riješio. Niko nije zano da riješi problem pa sam išao na ovlašteni servis gdje su nakon urađene dijganostike ustanovili istu grešku. Većina majstora mi je govorila da je problem u procesoru motora. Nabavim ja polovan procesor motora, odvezem majstoru, programira mi, nakon čega se auto isto ponaša. Nakon zamjenjenog procesora motora zamjeni mi i klapnu gasa (treća po redu). Poslje tog opet kad upalim auto bez da sačekam da se pogase lampice, auto radi nemirno i ugasi se. Kad sačekam da se lampice pogase, auto radi i ide kao zmaj. I nakon mjesec i pol vozanja, opet problem. Upalim auto, auto radi na 1800 obrtaja, pa moram ključem lupati po usisoj grani jer valjda klapna ostane u tom nekom položaju. Pa nakon tog u vožnji obrtaji odjendom variraju, auto trza, a dijagnostika pokazuje samo klapnu gasa. Možda sam ovo malo nejasno napisao, ali vjerujte da mogu roman napisati o ovom problemu.

Zanima me da li se ovo nekom dešavalo, da li neko ima ideju šta bi moglo da bude, da li ima neki prijedlog kako da riješim.

Unaprijed hvala.

Link to comment
Share on other sites

Nešto slično sam imao na laguni 2 1.6 16v

Upali se zavojnica na tabli, auto digne okretaje na 3000 i ne reagira na gas.

Dijagnostika je svašta pokazivala.

Pedala gasa i klapna gasa.

I jedno i drugo je promjenjeno i bio je mir nekih pola godine pa opet ista stvar.

Mene je spašavalo otkapanje konektora na klapni gasa, sprejanje kontakt sprejem, (ostaviš malo da se posuši) i vračanje nazad.

Dešavalo mi se nekih 3-4 puta godišnje.

Moj neki zaključak je taj da nisu problem dijelovi na koje se dijagnostika referira nego konektori, odnosno aluminijski krajevi žica (pinovi) koji s vremenom oksidiraju i onda šalju krive vrijednosti otpora.

Savjetovali su mi da otkinem đek na klapni gasa i žice zalemim direktno na klapnu gasa, ali to nisam nikada napravio...sad kad gledam možda sam bio blesav što to nisam napravi.

KOliko sam uspio skužiti isti problem se često javlja na benzinskim motorima sa elektornskom klapnom gasa. Laguna2, Megane2, Clio2 i nekog jednoznačnog riješenja nema.

Neki vlasnici su kraj pedale gasa i klapne gasa mjenjali i ožičenje, pa i motorni kompjuter, ali nisu se usrečili za dugo.

Uvjeren sam da konektor na klapni gasa izgubi kontakt ili prenese krivi otpor prema kompjuteru i auto se izblesira.

 

Probaj, nemaš šta izgubiti, pa nam javi kako je prošlo!

POzdrav!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.