Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

1 hour ago, ibirkic said:

Jedna od stvari koja je uobičajena, a koje se grozim, je vožnja u lijevoj traci a svi jedni drugima na guzici. A voze 130+. Pa kad bude trebalo kočiti, da vidiš veselja. 

Zato što uvijek svi misle da će ići brže od ovog ispred pa čekaju da se taj ispred makne. Ja sam recimo uz lijevoj dok se ispred mene voze sporije od mene, čim dosegnem brzinu kojom vozim npr 140-150 (a brzo ju dostignem), mičem se odmah desno. Problem je kaj dosta autiju hoće brže, a ne mogu to lako pa to traje i traje dok nekog prestignu, a za to vrijeme se iza napuca već 10 novih bržih koji opet čekaju svaki svog ispred da se makne. I eto ti kolone u lijevoj traci, a desno prazno.

Ako ne možeš u par sekundi prestići tog ispred, radije se skloni desno ovome iza, pa kada opet bude čisto iza tebe, onda si daj vremena i prestigni tog ispred.

A tu je opet problem s gorivom, ako i može prestići brže, ne želi stisnuti full gas na 6000 okr da ne potroši previše :D.

Edited by marttin
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, direstraits said:

Bitte abstand halten. 

Propisani razmak u turistickoj sezoni znaci kolonnu od Luckog do Splita😂😜

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Neću quotati svakog pojedinačno, pa objedinjujem odgovor Smuchacu, dadi i martinu. Naravno da je to što sam napisao o 6.5 litara nerealno. Zato što je to forumska priča. Priča u kojoj je izostavljeno to da sam par puta išao cesticom Pula-Rovinj, a i u Puli sam imao samo one ravne dionice u dvije trake. Bez klime. Pa tamo gdje je na AC bila gužva, a bilo je, vozilo se 100 km/h u šestoj. Pa malo oko ZG polupraznom cestom da si žena kupi krpice za more. I tako. Dodaj 0.2l što laže računalo. Kakav je bio vjetar, nadmorska visina odredište-polazište, nema kiše inače odmah litar i pol gore. Položaj Sunca mjeseca... bezveze. Hoću reći da troši koliko troši i ne ubijam se oko decilitra vamo tamo. Imao sam jednom davno tu fazu čisto da vidim ima li razlike i smisla, način vožnje, gorivo ovo ili ono, tlakovi ovi ili oni. Čemu to sve. Pa kad me netko pita koliko prijeđeš s jednim spremnikom, a ja u svoga točim po 35 litara, on u svog 70. Naravno da prijeđem duplo manje. Kantica ove kemije spušta litru dolje. Gorivo na ovoj pumpi snižava 2 litre i auto ima 15 konja više. Shvaćate kako to zvuči?

A goriva kao goriva... tko zna što točimo i kakav je zaista rezultat. To su samo nagađanja. Ja osobno ne vjerujem da se radi o bajnim gorivima, pazim samo da točim na frekventnoj pumpi. Je li netko uzeo istog vozača, isti poligon i isti auto pa probao s različitim gorivima, pa nakon toga laboratorijska analiza da se vidi koje gorivo daje što. Isti drek, barem ja tako mislim.

Ne kažem da kolega s nekom kemijom nije spustio za nešto sitno potrošnju, ali ja bih se onda zapitao kakve su posljedice. Isto kao i ova rijetka ulja koja sve više vjerujem jesu tu da regulatorne agencije vide manje C02, a korisnik 2 deca manju potrošnju. I onda čitam jednog Kanađanina koji je napravio lab analizu nakon korištenja 5W30 (kaže proizvođač) i 5W40 (kaže John Smith) i pokazalo se da se motor manje trošio s tim 5W40. A koga onda briga što je trošio decilitar više? Gdje je to vidljivo na koncu godine?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, direstraits said:

0w16 iz da nju šit 🤓

Sve mi se cini da cu ja maslinovo pocet livat...bar je gušce od te vode... 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ali svi izguraju garanciju. Skratiti servisni interval na pola ako misliš voziti nakon garantnog roka. Ili zamijeniš auto svakih 12 Ili 24 mjeseci i ćao. 

Link to comment
Share on other sites

Za 0w16 nisam nikada ni čuo, znam za 0w20. Čija je to specifikacija?

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U moju Corollu ide 0w16. Sada koja Toyota specifikacija nemam pojma.

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Domba said:

koja Toyota specifikacija

Specifikacija koja daje najmanje co2 na wltp, rde i obfcm

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, direstraits said:

Specifikacija koja daje najmanje co2 na wltp, rde i obfcm

omfg... nastavi niz😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ali to je danas tako 

Niko ne pravi aute danas da traju.  Nekad su se modeli pripremali po 10 godina i testirali prije nego dođu do kupca. Danas samo daj u prodaju 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mislio da je to s 0W16 bila zezancija. 🤣

Link to comment
Share on other sites

Nije Renault ali ima 200ks i trosi 6l..Krizevci-Starigrad Paklenica. Autocesta do Karlovca, dalje stara cesta..ovo je uslikano tamo negdje oko Gracaca, gdje su ravnice a nigdje nikoga. Tad sam napravio 800km sa jednim tankom, cca 50l58c9a5496d28e88403bd89c22a01b1a1.jpg

Poslano sa mog SM-G991B koristeći Tapatalk

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

Nije Renault ali ima 200ks i trosi 6l..Krizevci-Starigrad Paklenica. Autocesta do Karlovca, dalje stara cesta..ovo je uslikano tamo negdje oko Gracaca, gdje su ravnice a nigdje nikoga. Tad sam napravio 800km sa jednim tankom, cca 50l58c9a5496d28e88403bd89c22a01b1a1.jpg

Poslano sa mog SM-G991B koristeći Tapatalk
 

Slikano oko Gračaca, a trip-96.1km….Nisam znao da su Kž-Gračac ispod 100km…

😇

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

da, imaš pravo. nije to ta slika, ali je sa tog putovanja..ugl poanta je bila da se nisam vozio ko bakica nego sam održavao normalni tempo...čak i do 100-110 na otvorenoj

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

normalni tempo...čak i do 100-110 na otvorenoj

Opasne gej sile se generiraju na tim brzinama 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Nakon brojnih Golfova sedmica koje sam vozio svi su pokazivali skoro pola litre manju potrošnju od realne.

2.0TDI troši cca 6.5L trenutne po putnom kompu na 150km/h. Isprobano u Golfu, Jetti i Passatu. Nema *ebene šanse da 2.0 atmosferski benzinac toliko troši pri istoj brzini, a kamoli turbak kojem je kompresija smanjena zbog turba. Pri 80-90km/h otvorene vjerojatno da.

Link to comment
Share on other sites

Miješaš babe i žabe.

Meni 1.9d troši 7-10L u cliu. Al ide ko tedei majkemi

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam s svojim 1.0 oduševljen. Na stranu što je možda pred smrt i ima puno km te konstrukcijsku idiotariju tipa remen u ulju. Ovi novi to više nemaju. Sad je lanac. Ali ,kako se lijepo vozi taj motor,mene zaista oduševljava. Kako daje snagu bez ikakve rupe. Kontinuirano vuče.  S potrošnjom isto. Treba uzeti u obzir veličinu i težinu auta. Imam slika na svom topicu gdje zaista troši po BC 5 litara. Umjerena vožnja do 90 na sat.  Ako se stisne na Ac onda to pada u vodu. Jede benzin preko 140 ali koji ne? Srećom se vozim samo po regionalnim i gradu.  Dobro kolega Vedran kaže.. troši koliko troši. Meni je važniji trošak održavanja i cijena kvarova na autu re kilometraže. No,ja se  ne vozim puno. Kum mi ide u tvingu 1 na plin svaki dan na posao 120 km. To je izazov. I za vozača i auto.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, direstraits said:

Ali to je danas tako 

Niko ne pravi aute danas da traju.  Nekad su se modeli pripremali po 10 godina i testirali prije nego dođu do kupca. Danas samo daj u prodaju 

Dobrim dijelom imas pravo... s druge strane sam se bas iznenadil kak se auti prije prodaje testiraju, ne samo koliko kilometara nego i u kakvim uvjetima. Dal ti testovi sluze za optitimizaciju il samo za statistiku da izracunaju kolko ce zaradit na popravcima, to sad ne bi znao... al testovi se rade itekak! Barem Merc. Kolko cujem od test vozaca koju su dosli iz opela i vw, tam se isto solidno testira.

Hehe, ponukan postom od ivana, testiram svog frizidera, jel @riceburner :plazi:, stvarno lagano vozim, po ogranicenjima, lagana ubrzanja, dakle ko neki normalan coek kojem se nikad nikam ne zuri. Prosjek u zadnjih 400 km je 50 kmh i potrosnja je 6,2. Do nedavno je bila ispod 6 al sam dva puta iso prek brda pa se napucala. Uzbrdo 30, nizbrdo vecinom 0. Dok idemo nekam na izlete ili u hr, na dionicama di se vozi 80-100 se potrosnja mota oko 5. Dok ga se pricepi potrosnja ide radikalno gore. U cistom gradu ispod 8-9 tesko. Meni je to smijesno jer po tome trosim isto ko i dadin fjord, a cilindara duplo, kubika trostruko! 🤣

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, pere said:

. Meni je to smijesno jer po tome trosim isto ko i dadin fjord, a cilindara duplo, kubika trostruko! 🤣

 

pa seti se mog jalnog suseda sa 316 i moj 325, tam di je 1.6 moral već dat gasa 2.5 je odrađival maltene na leru itd, al po njegovom moj ispod 15l nejde da ga guram...

druga stvar je kaj te 2.5 mami da ga stisneš pa imas i šus u pleća i simfoniju :D ali i rupu u geldtašni :rotfl:

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

taj bmw 2.5 ako je to šestak sa 192 konja je jedan od najboljih old school motora ikad napravljenih

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tocno, 325 je bila trojka s 2.5 litarnom masinom i te oznake su imale smisla, a ne ko danas, I da, 6 cilindara je 6 cilindara. Frend u srednjoj skoli je krao tati 328 (2,8 litreni sestak s 193 ks) tu i tam pa smo bez vozacke po skrivenim cestama jurcali i trosili gume. Danas nezamislivo. Onda niko nije prical i potrosnji haha.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.