Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

Tko manje troši, tko više gužve radi.

Focus 1.6 ti vct sada plinom, tempo 120-130 po autoputu, pun gepek stvari, žena kao suvozačica i na krovu bicikli.

IMG_20220721_102014.thumb.jpg.5d5d51aef2e112580cfa37a50b151ca0.jpg

Ja ne znam jel ja i supruga ne znamo voziti ili nešto treće. Focus je tu 8-12l. Corolla hibrid je 5.5-7.5l, kona je 17-20kw struje. Onda kada vidim potrosnje od 3l ono zapitam se. Mislim mogu ja sa hibridom u trošiti 3.5-4l. ali rađe bi si sve muške organe odrezao sa tupim nožem nego tako vozio, jednostavno boli tako voziti. Iskreno ne obaram neke brzinske rekorde, ne vozim preko ograničenja više od 10tak. Ali stisnem gas na ubrzanju.

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma to je ok, plina troši 20% više u litrama nego benge

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AllesGut said:

ma to je ok, plina troši 20% više u litrama nego benge

Nemam pojma koji sustav, možda neki na karburator, ali sa injektorima koje sam vozio su tu unutar 5%. Čak i na board kompu mi piše potrošnja oko 11.5l. morao bih to točno pogledati. Odstupanje board komp / plin mi je 5%. Board komp benzin je jako malo rekao bih ispod 1%. Btw sa focusom napravljeno ukupno 80k km od kada ga imam tako da ne pričam napamet i na 2-3 tanka. Slična situacija je bila i sa Golfom 3 kojeg sam imao i cca 280k km napravio.

Link to comment
Share on other sites

Sinoc za mnom vozi frend sa f20 cca 180 dizelskih konja, ja ubrzavam gasom do poda i razvlacim brzine a on prati sa valjda pol gasa.. Stanemo sjednem sa njim, ono prosjek potrosnje ispod 6l, kao i moj dci... život nije fer 🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Sogi sa svojom 420tkom dodje k nama, napravi +800 s prosjekom ispod 5. Kod nas smo ga vozali par dana i natukli 300tinjak km, prosjek ispod 6l, a vozalo se svakak, i normalno i "sporcki". Pretpostavljam da je od tvog frenda120d, dakle 184 il 190 ks 2.0 motor, zavisno od godista. Ti motori su perfektno pogodjeni.

Link to comment
Share on other sites

F20 116d prije redizajna 2.0 motor ali je mapirana na tih 180ks, u biti to bi trebao biti isti motor kao 18d 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Novi modeli se danas testiraju više nego ikada na više toga nego ikada. Ulaganja u nove modele su veća nego ikada jer se platforme rade za više od jednog auta, a u autima nikada više dijelova pogotovo elektronike.

Da, neki stari auti su izdržali puno godina na cestama. Mnogi nisu.

Link to comment
Share on other sites

Svejedno sam dojma da i to testiranje očito prekratko traje, jer motori nisu više dugovječni koliko su bili, ali ono što bi najviše istaknuo, kvaliteta unutrašnjosti je na silaznom nivou.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Time se još i hvale, prodaju recikliranu plastiku pod novu. I kad im dovezeš auto kojem se upalilo upozorenje za nizak nivo ulja, onda ti skrenu pažnju na činjenicu da voziš auto autocestom u visokim obrtajima. Nou šit šerlok za takvu vožnju ste ga valjda konstruirali pm bezobraznu 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Svejedno sam dojma da i to testiranje očito prekratko traje, jer motori nisu više dugovječni koliko su bili, ali ono što bi najviše istaknuo, kvaliteta unutrašnjosti je na silaznom nivou.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk


Ovo stoji, u pravilu su auti sa 100-150 tisuca gotovi s testom. Kaj je istina, i ide u prilog racunici proizvođača, je da se ti auti fakat testiraju i svaki km na stazi i u rukama testnog vozaca je kao 2-3 km u rukama normalnog korisnika/vozaca. Al jbg, to je samo računica ili simulacija. Osobno bi isto više vjeroval motorima koji su testirani i dizajnirani za 250-300 k km. Al taj crtic necemo gledati ni kod jednog brand-a. Interesantno je da se kod testnih automobila cesto namjerno kasni sa servisnim intervalima pa je ulje prepotroseno. Tak da su uvjeti testiranja fakat muski.
Link to comment
Share on other sites

1.6 TDI - 120 ks, nikad nisam vozio rastrošniji auto u zadnjih 25g.
Taj ispod 6L ne pomišlja otvorene ceste umjerene vožnje.
Danas je bio na 9.5 L pa sam ga uspio dobiti na 8.3 L.
Uglavnom od C3 1.5 HDi - 100 ks prosjecno trosi 3L više.
Od BMW-a 2.0 - 190 ks - 1.5 L vise.
20220721_191635.jpg

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Zar ne bi trebao biti 110ks ili 115ks, 120ks je imao samo Passat sa tim 1.6 TDI motorom. I stvarno dosta troši, moj nije toliko trošio sa Thuleom, probaj očistiti dizne sa Liqui Molyjem ili nečim... ništa drugo mi ne pada na pamet...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vidiš da je vozio 38 kmh na tempomatu trećom i onda radio u leru s klimom 23 minute. 

Link to comment
Share on other sites

Ja cca 6 puta mjesečno vozim istu rutu KC - Austrija, recimo 50 50 naselje i otvorena cesta, na otvorenoj vozim između 100 i 130. 

Potrošnja mi se kreće između 5 i 6 litara, nekad i više od 6 L. Zadnji puta je bila na 6.2 L do Austrije.

Reko idem doma gospodski po propisima, spustio sam ju na 4.2 L uz puno truda.

Htio bi voziti po Zgu tjedan dana samo da vidim kolko bi tamo trošio. Vrlo vjerojatno preko 7 litara.

Inače sam malo pratio okretaje i brzinu kojom vozim i kad sam kupovao auto očekivao sam manje okretaje pri većim brzinama.

Na 110 km/h sam na 2000 okretaja, na 130 km/h malo ispod 2400. 

Na 150 km/h mislim na 2600, nisam ziher jer to nisam popratio, budem kad odem na autocestu.

Jel npr. Golf 7 2.0 dobar primjerak za usporedbu? I jesu li kod njega okretaji niži pri brzinama koje sam spomenuo zbog drugačije programiranog mjenjača?

Zanima me potrošnja u automobilu iste snage.

Moj je Megane 4 1.7 dci automatik 110 kw.

Edited by Wilson1008
Link to comment
Share on other sites

Ove brojke o kojima pricas su sasvim ok. I potrosnja i okretaji. 150 kmh na 2600 je sasvim ok za taj motor, da je nize, mogo bi polako ostajat bez daha na tim brzinama. Ovih 4,2 je ludo, al pretpostavljam malo naporno. Al 5 bi vjerujem bez frke mogo drzat, bez da gladis gas.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mata73 said:

1.6 TDI - 120 ks, nikad nisam vozio rastrošniji auto u zadnjih 25g.

ja imam 105 ks i taj trosi litru do litru pol vise nego stari 1.9 sa 5 brzina...

Link to comment
Share on other sites

Te motore nisu mučile dizne,safe mod je bio valjda tek kad je ulje iscurilo ako si karteru ostavio na cesti. Turbo se jeftino reparirao. Kvačila su bila jeftina. Nema takvih auta više. Danas je urea,kvačila koja jedva izdržu 200 tkm a kad ih mijenjaš,dižeš kredit. Neću pričati o diznama. Ne vrijedi. Glavno da novi dizeli zagađuju manje. I lijepo je da se o tome brinu oni koji se voze u autima koji zagađuju 8x više. Tipa A8 4.0 TDI, BMW 5 i 7 3.0 d, bude tu i Mercedesa 350 CDi ali manje. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pere said:

Ove brojke o kojima pricas su sasvim ok. I potrosnja i okretaji. 150 kmh na 2600 je sasvim ok za taj motor, da je nize, mogo bi polako ostajat bez daha na tim brzinama. Ovih 4,2 je ludo, al pretpostavljam malo naporno. Al 5 bi vjerujem bez frke mogo drzat, bez da gladis gas.

Kužim, super 👌

4.2 je bilo najviše zbog sporog ubrzavanja iz naselja i 90 km/h na otvorenoj cesti umjesto 120 km/h.

Teško mi je dobiti 5 L. Čim ga stisnem prosjek se diže dosta. Na 5.2 - 5.5 mogu biti uz maaaalo razmišljanja.

Išao sam na more, KC - Dubrovnik, do Karlovca autocesta, dalje stara cesta, isto tako nazad. Naišli na nesreću pa se morali penjati preko Biokova. Sve skupa tamo i nazad 1500 km, potrošnja 5.7 L. Cura, ja i pun bunker.
 

Jbg uvijek je 100 faktora u igri tako da mi je teško vuči neke logične prosjeke. Mislim da bi bio na 6 L da vozim 50 posto npr. Zagreb, 50 posto autocesta 130 km/h. Ali ne vozim pa ne znam. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma sve izmedju 5 i 6 je za auto te snage odlican rezlutat. Nema se kaj tu zalit. Meni je megane trojka 1.9 dci 130 pio u prosjeku 5,6-5,7. Ti imas prakticki istu potrosnju (ne racunam svaki dcl), a 20 ks vise i bolje performanse. i jos je auto lep ko greh! Tak da :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Evo došao s mora... ZG - SELINE, autoput do KA dalje stara cesta, na kompu mi piše 6.0 l. 

Link to comment
Share on other sites

On 21. 07. 2022. at 17:52, mata73 said:

1.6 TDI - 120 ks, nikad nisam vozio rastrošniji auto u zadnjih 25g.
Taj ispod 6L ne pomišlja otvorene ceste umjerene vožnje.
Danas je bio na 9.5 L pa sam ga uspio dobiti na 8.3 L.
Uglavnom od C3 1.5 HDi - 100 ks prosjecno trosi 3L više.
Od BMW-a 2.0 - 190 ks - 1.5 L vise.

Navozao sam se najviše 1.6TDI-ja 115KS u Golfovima i nikada mi nije trošio toliko. Na posao i s posla po kreni-stani gužvama po zimi je bilo 5.0-5.5L, a otvorene 4.1-4.4. Po autoputu sam išao 140km/h na tempomatu pa nisu trošili toliko.

Nešto nije u redu s tim motorom.

Link to comment
Share on other sites

Pa to sam i ja rekao, samo mi nije jasno sto bi moglo biti... Da nije tuniran, samo ti to ne znaš?!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.