Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

Čisto za informaciju, gdje god piše B7 to gorivo ima takozvani FAME (biodizel), a ako iza oznake B7 postoji natpis Class ili Class plus, to je isto gorivo uz dodatak aditiva za podmazivanje Itd.

Sva goriva u periodu 15.11 do 15.3 moraju zadovoljavat zimska svojstva (CFPP - točka filtrabilnosti -15 ili niža), a točka zamućenja CP (kristalizacija) je oko -5 (to nije propisano). Artik dizel je CP -10, a CFPP -30. Artik je sigurno bolji , trenutno najkvalitetniji zimski dizel u HR, tko ne žali tih cca 30 lipa/lit, ja preporučam.

Link to comment
Share on other sites

Danas objavljeno, Shell dolazi u HR, tocnije Apios postaje Shell...

Konačno gorivo kako spada [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

lijepo, samo štera što u sirem centru grada INA ima monopol, za sad mi je najbliža Crodux pumpa 11km od doma, na branimirovoj. crodux je davao 30 lipa popusta, sad gad ga Petrol odkupi, tko zna ..

Link to comment
Share on other sites

megi 2007 1.5dci 78kw - od kad je izašao iz salona do danas , stari tanka tifon dizlo. Pun prazan sve ove godine i samo gas. Auto bez ijedne greške sve ove godine.

Ja imam isto megi 2008 1.5dci-78kw - taknam isto pun prazan svaki par dana tifon . I eto 80tkm u 2 i sitno godine i samo gas. 

Treći također meg 3 -81kw gt line 2012-  tifon od kad je kod nas - samo gas bez greške . 

Brojimo km i vozimo se dalje 😃

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

megi 2007 1.5dci 78kw - od kad je izašao iz salona do danas , stari tanka tifon dizlo. Pun prazan sve ove godine i samo gas. Auto bez ijedne greške sve ove godine.
Ja imam isto megi 2008 1.5dci-78kw - taknam isto pun prazan svaki par dana tifon . I eto 80tkm u 2 i sitno godine i samo gas. 
Treći također meg 3 -81kw gt line 2012-  tifon od kad je kod nas - samo gas bez greške . 
Brojimo km i vozimo se dalje [emoji2]
Znaci na ini tocite. Super ja i kazem da ina nemre imat losije gorivo od petrola, croduxa i sl.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ivan1902 said:

Danas objavljeno, Shell dolazi u HR, tocnije Apios postaje Shell...

Konačno gorivo kako spada emoji106.png

Znači koliko pumpi ima apios u HR? I za to malo pumpi će uvozit gorivo cisternama, ili možda vlakom ili brodom?   Ajde da i to vidimo😂

Reklo bi se da je trava skuplja od mlijeka!

Just now, fabi said:

Znači koliko pumpi ima apios u HR? I za to malo pumpi će uvozit gorivo cisternama, ili možda vlakom ili brodom?   Ajde da i to vidimo😂

Reklo bi se da je trava skuplja od mlijeka!

 

Just now, fabi said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kolko sam čitao uz benzinske su kupili i skladišta od Čermaka

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Slucajno naletih na topic,

pa sam da vellim da ove zime (mislim da je bilo u 2. mjesecu) nisam uspio zapaliti ujutro, bilo je taj dan oko -5

Benzin od Croduxa mi se ocito smrznul.. jer je na autu i novi akumulator i filter goriva isto nov, stavljen u ovlastenom svega par tjedana prije... 

Tokom dana se odmrznul i odmah sam u  u Petrolu natankal 20 l njihovog classa i vise se nakon tog nije nikad desilo da nemre upaliti u hladnim jutrima.......

Dakle, 100% sam ziher da se smrznul Croduxov diesel   class... toliko o njihovim aditivima

Valjda bu sad pod Petrolom bolje, ali ja vise ne tankam kod Croduxa iz principa

 

Link to comment
Share on other sites

Što ti se na kraju smrzlo, diesel ili benzin?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Dečki moji...Većina benzinskih u Hrvatskoj uzima Inina goriva i dodaje svoje aditive, uključujući i Petrol, koji uzima dio ili većinu od Ine. Čermak uzima Talijanski dizel i srbski benzin. Ako mislite da gluposti pričam kad natočite gorivo uđete u prodavaonicu i tražite deklaraciju goriva, pa će vam sve biti jasno. Shell goriva ne postoje u HR, to su isključivo Inina goriva sa Shellovim aditivima. Sva goriva u hrvatskoj prolaze testiranja i moraju zadovoljiti EU norme.... niti jedno gorivo u Hr nije loše, niti je moguće da se u HR smrzne budući da temperature ne padaju ispod -25 stupnjeva gdje se po Eu normama smrzava eurodizel. Sve ostale stvari što nabrajte su gluposti. Također svaki spremnik sadrži vodu u sebi ali čisto radi kondenzacije što se stvara i iznosi na 30 000 litara u spremniku nekih 0,005-0,01 % na spremik. i opet Vam ta voda ne može ući u spremnik vozila budući da je voda teža od benzina i dizela te pada na dno nemoguće je da pumpe povuku vodu jer se pumpe ne nalaze na dnu tanka. u slučaju da spremnik pukne ili da na neki drugi način uđe velika količina vode u spremnik sonde, spremnicima daju upozorenja i pumpe se zaustavljaju.Također iz spremnika do agregata postoje 2 filtera po agregatu koji se čiste i skupljaju sitne nečistoće. Ovo vam govorim kao osoba koja je radila 7 godina u Tifonu, i sada 5 godina u Croduxu. pozz

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

U svakom slučaju bih preporučio novije benzinske, budući da je tehnologija općenito bolja... ali tko je vlasnik BS-a uopće nema nikakve veze...izuzetno puno komplimenata dobijamo na naše gorivo (dizel) budući da je talijansko...ali meni nema neke razlike. Također i dan danas ljudi dolaze na Tifon i govore kako imaju najbolje gorivo a oni imaju identično kao Ina...na kraju to joj je sestrinska firma.. ljudima je ostalo od doba Čermaka kad je uvozio Mol-ovo gorivo da je to najbolje gorivo na tržištu...čisto samouvjeravanje...ništa drugo.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 08. 04. 2021. at 19:10, Trifon Ivanov said:

Benzin od Croduxa mi se ocito smrznul.. jer je na autu i novi akumulator i filter goriva isto nov, stavljen u ovlastenom svega par tjedana prije... 

 

Ja sam s Lagunom jednom doživio "smrzavanje": na -7-8°C je auto normalno upalio i vozio par km, a onda počeo lošije primati gas i nakon još par km stao skroz (pokazao Injection fault ili slično). Dok sam kraj ceste smišljao koga bih zvao, stisnuo sam par puta onu ručnu pumpicu na motoru i vidio puno mjehurića zraka. Nakon toga upalio i dalje se normalno vozio. Ne znam čiji je dizel bio i ni do danas mi nije jasno što se zapravo dogodilo.

Što se tiče vode u gorivu, ona definitivno ne bude pomiješana, nego na dnu rezervoara, filtra... a moj filtar ima senzor na dnu i javi grešku ako ima vode. Tada je nije bilo.

Usput su me poučili da se ta voda u rezervoaru uglavnom ne natoči na benzinskoj, nego se kondenzira s vremenom, i to puno više ako je rezervoar prazan a auto stoji vani (vlaga u zraku, noću se kondenzira...). Pa se trudim, pogotovo zimi, češće točiti i imati što puniji rezervoar. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

-

Edited by Vladek
Postavio sam isto pitanje u općenitijoj temi.
Link to comment
Share on other sites

Ima li negdje popis koje benzinske postaje u ZG i okolici imaju AdBlue tekućinu koja se toči putem pumpe?

Link to comment
Share on other sites

Evo ja mogu samo reći da sam u svoj dci sipao gdje god sam stigao, ali primjetio sam da mi na croduxu uvijek zacuka u drugoj polovici tanka negdje između 1800 i 2000 okretaja, al doslovno uvijek mi se to dogodilo s croduxovim gorivom, sipao obočni ili ovaj skuplji. Da me krivo ne shvatite ali moja iskustva su takva.

Unazad pola godine ih izbjegavam i sipam većinom na petrolu, a kad je usput i na tifonu i INI, ali stvarno rijetko, manje petrolove pumpe imaju onaj qmax po cijeni običnog, takva je politika firme, ako ti ne mogu omogućiti sve vrste goriva daju ti skuplje po cijeni običnog.

Prijateljeva žena radi na croduxu (u Zagrebu) i prošli tjedan mi je rekao da su im se sita iz disel bazena štopala svaka dva-tri dana, dobili su neki šrot s vjerojatno jako puno biodizela i 10-tak dana su im uredno dolazili na pumpu čistiti sita dok ga nisu potrošili... veli da se njemu nakon 200 km opet upalila lampica od egr-a s tim gorivom jer je sipao baš kad se praznila cisterna, a egr novi stavljen početkom ove godine.

Znam da je Petrol uzeo crodux pocetkom ove godine, dali se situacija promijenila u međuvremenu neznam jer ove godine nisam točio kod njih.

Na Lukoilu sam bio par puta i pištolji su im uvijek zasrani gorivom i tamo neidem, a nakon točenja kod njih prosle godine u 3 mjesecu morao sam mjenjat dizne ( mozda slucajnost a mozda i ne)

Link to comment
Share on other sites

Nema popis, ja točim na Tifonu na Ljubljanskoj u smjeru Slo, tamo je pištolj za AdBlue na 1. i 2. mjestu kada gledaš sa lijeve strane.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ja mogu samo reći da sam u svoj dci sipao gdje god sam stigao, ali primjetio sam da mi na croduxu uvijek zacuka u drugoj polovici tanka negdje između 1800 i 2000 okretaja, al doslovno uvijek mi se to dogodilo s croduxovim gorivom, sipao obočni ili ovaj skuplji. Da me krivo ne shvatite ali moja iskustva su takva.
Unazad pola godine ih izbjegavam i sipam većinom na petrolu, a kad je usput i na tifonu i INI, ali stvarno rijetko, manje petrolove pumpe imaju onaj qmax po cijeni običnog, takva je politika firme, ako ti ne mogu omogućiti sve vrste goriva daju ti skuplje po cijeni običnog.
Prijateljeva žena radi na croduxu (u Zagrebu) i prošli tjedan mi je rekao da su im se sita iz disel bazena štopala svaka dva-tri dana, dobili su neki šrot s vjerojatno jako puno biodizela i 10-tak dana su im uredno dolazili na pumpu čistiti sita dok ga nisu potrošili... veli da se njemu nakon 200 km opet upalila lampica od egr-a s tim gorivom jer je sipao baš kad se praznila cisterna, a egr novi stavljen početkom ove godine.
Znam da je Petrol uzeo crodux pocetkom ove godine, dali se situacija promijenila u međuvremenu neznam jer ove godine nisam točio kod njih.
Na Lukoilu sam bio par puta i pištolji su im uvijek zasrani gorivom i tamo neidem, a nakon točenja kod njih prosle godine u 3 mjesecu morao sam mjenjat dizne ( mozda slucajnost a mozda i ne)
Neznam zasto se mucis sa ovim lijevim pumpama. Pa toci na ini jebate sta mislis da su sve ove firme po zg sta imaju inine kartice glupe.
Ja cijeli zivot tocim na ini i benzince i dizele i nisam nikad ima ni najmanji problem. Nikad nisam mjenjao dizne ni na jednom autu. Stvarno meni je zanimljivo kako reklama na tv utjece na ljude.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim te, kakva reklama... Kakvo mučenje? Staneš i natočiš gdje ti najbolje odgovara i koja pumpa ti je najbliža.

Zar mislis da INA ima najbolje gorivo u RH?

A ovo za kartice neću kometirat, sve firme na lizing i boli ih kuki di će se auti točit kad ide nakon 3 godine dalje i uzimaju nove. Baš netko u tim firmama razmišlja o tome gdje će flota auta točit gorivo. Sklapaju ugovore s inom jer je najzastupljenija i ima najveću pokrivenost pumpi po državi.

Link to comment
Share on other sites

A tko po tebi ima naj olje gorivo u RH? Ja znam primjere auti koji na pumpama ine su toceni od 0-250kkm++ u periodima od par godina. I tako ispocetka. Nikad problema.

Link to comment
Share on other sites

Pa neznam tko ima najbolje, u tome i je bit.

Ja sam gore napisao svoja iskustva sa 5 najzastupljenijih distributera goriva kod nas, a ti u odgovoru napišeš lijeve pumpe (kao da pricamo o zpz-u za zagrebačkoj aveniji, konzum benzu, antunoviću, crodieselu ili onom na samoborskoj cesti što ima najeftinije gorivo u zagrebu).

Pa i moji imaju pola iz 2007 1.4 TDI i okrenuo je 330tkm, valjda u njega nikad nije natočeno niti jedno drugo gorivo osim na tifonu obični dizel i nikad ništa od kvarova. Zar je to mjerilo kvalitete goriva?

 

Link to comment
Share on other sites

Pa Tiffon ima gorivo od ine vec jako dugo. Mozda su u samom pocetku imali nesto sto nije bas uspjelo. A na Tiffonu mozes placati gorivo i ininom karticom.. ;)

Link to comment
Share on other sites

E to nisam znao.

Ja ću se i dalje držati Petrola

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.