Jump to content

scenic zapeo na 3000 okretaja


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

Ovo vec postaje naporno...

Dakle.. danas smo stavili novi agm akumulator i promijenio sam rucnu pumpui za gorivo. S obzirom da je original brutalno skup, kupio sam kod Tokića neku talijansku, skinuo original nataknuo ovu, zategnuo crijeva selnama i napumpao gorivo. Auto uredno pali i sve to.. ali ucinilo mi se da im acudan zvuk kad sam na nekih 700-800 okretaja.. dosta grubi.. ko stari SDI. NAkon toga zvuci normalno.. ali cini mi se da uopce ne vuce kako je prije povukao na 2000 okretaja. Sad sam probao u leru, okretaljka nejde preko 3000 okretaja. Radi stabilno.. nema nikakvog trokiranja.. ali nejde preko 3000. Ne pokazuje mi nikakvu gresku na displayu, ne svijetli nikakava lampica...

Ima tko kakvu ideju? Jel moguce da vuce zrak negdje? iako sam sve zategnuo kako treba.. Vjerujem da bi trokirao da vuce zrak...

Nemam OBD nikakav da testiram... sto bi moglo biti? sam zdrkao koju zicu dok sam mijenjao pumpicu? nisam primijetio iskreno...

Link to comment
Share on other sites

bio sam sad kod majstora i na probnoj voznji. Dakle vuce normalno i ide iznad 3000. Ovo u leru je normalna blokada. Taj štekčući zvuk je zvuk dizi (injektora). Cuju se samo do1500 okretaja.. dalje je mir i tišina. Treba pipkat gasom da se čuje zvuk i čuje se jače kad je hladni auto... E sad.... s obzirom da iz dana u dan sve manje volim dizel.. a 1.5dci je kao pouzdan motor...Sve me strah kakvi su ostali...

Rekao mi je majstor jednu stvar.. da se može ulijati 2-3 ( nisam dobro zapamtio.. mislim da je rekao litara) najjeftinijeg ATF ulja u rezervoar , motoru ne smeta, a veli da dize smiri fantastično...

Aditivi su sveta voda. Sa injektorima kaze da se ne zamaram.. da ima puno gorimh zvukova u dizelu od mog scenica.

Potencijalni problem je veli mozda zrak kroz sistem zbog promjene pumpice... ali po meni mislim da ne vuce zrak vise jer bi inace trokirao stalno...

Da li CLIP pokazuje potencijalne injektor/egr/nekosranje probleme u nastanku ili samo dok se dogode (s obzirom da ni jedna lampica na kontrolnoj ploči ne svijetli..)?

Nije problem dati 100 kn za dijagnostiku ako bude pomoglo...

Link to comment
Share on other sites

ok.. ATF nije pametna opcija.. pogotovo za aute sa FAP-om.

Eventualno da natocim neki hiper super ultra diezel? Sad sam na pola tanka i bio sam nesto ispod i natocio 10l obicnog eurodizela na INA-i. MOzda je do toga...

12 minutes ago, GTT said:

Problemi počinju kad se krenu raditi problemi tako gdje ih nema i kemijati s ATF-om i ostalim pizdarijama.

Problem nastane zato jer me auto prosli put ostavio na autocesti sa 2 djece, zenom i punicom...150 km od kuće. Sad malo pušem na hladno...

Link to comment
Share on other sites

Kolko km ima auto? Mislim da nema ispod 150.000km ?

Jbg treba nac dobrog mehanicara i napravit sve kaj treba.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Kolko km ima auto? Mislim da nema ispod 150.000km ?

Jbg treba nac dobrog mehanicara i napravit sve kaj treba.

148000

imam super mehanicara.. samo kaj dirati kad sve ide... rekao mi je da ako zelim bacati novce da odem u bosch servis i da zamijenim sve injektore.. to je koliko.. 10000kn??

35 minutes ago, robyakarider said:

ako ti radi puno bucnije na minimumu onda si nesto zeznuo sa pumpicom/fali dovoda goriva

pumpica ima iste prihvate kao i stara.. dakle crijeva su 8mm unutranji promjer. Jos sam izbacio staro plasticno koje ulazi u pumpu jer je zbog malo drugacijeg oblika zamjenske pumpice bilo presavinuto. Stavio normalni crni fuela line. Odlaz prema motoru je ostao isti, samo skracen 2 cm... e sad.. Vjerojatno nisam zahebo... cijev za gorivo izlazi ispod vjetrobrana, ulazi u pumpicu i ide prema bloku motora. Rekao bi da je to logički smjer goriva.. i tako je okrenuta pumpica (strelica pokazuje od gornje strane prema bloku).. Veli majstor da moguće da se injektor čuje glasnije zbog zraka koji je prošao kroz sustav ( jbg.. neminovno je bilo da malo zraka uleti unutra jer nisam mogao potopiti sustav u naftu da mijenjam pumpu...

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno sto je napravljeno da auro krene iznad 3000 okr? Zamijenjena niskotlacna pumpa?
Jesi mijenjao filter goriva?

Link to comment
Share on other sites

Auto u leru ima blokadu da motor ne ide preko 3000. To je serijski tako. U voznji ide preko 3000 bez problema. Meni se cinilo da slabije vuce, supruga kaze da normalno ide. Mijenjana je gumena sifon pumpa za dizanje goriva u sistem, ako ostane auto suh u potpunosti 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Problem nastane zato jer me auto prosli put ostavio na autocesti sa 2 djece, zenom i punicom...150 km od kuće. Sad malo pušem na hladno...

Koji je kvar tada bio ?

Link to comment
Share on other sites

jedino da nisu "pretvrdi" nepovratni ventili u pumpici pa ne uspijeva normalno vuci kroz njih

mozes staviti komad cijevi umjesto pumpice za probu

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

riknuo injektor na 150 km/h...

Kako je riješen taj kvar ?

Injektor zamijenjen novim,, repariranim ?

Jesu li tada pregledani/provjereni ostali injektori ?

Link to comment
Share on other sites

injektor zamijenjen drugim, ispravnim, skinutim sa ispravnog 1,5 motora. Cisto sumnjam da su ispitivali ostale..Barem sto se pritiska tiče...

Link to comment
Share on other sites

Dakle.. Kutros.. Zrnankrenula.. Unleru jedva radi.. Trokira.. Nemre krenut. Odšepali do servisa, spoji se na obd.. I javlja nekih 5 grešaka, polozaj zaklopke zraka.. Simo tamo.. Ali ništa od injektora. Greske resetirao i nisu se vratile. Auto radi ko golf na - 10. Ostao je kod njih da istestiraju injektor po injektor.. Ovo mi definitivno prvi i zadnji dizel u životu... U 3 km voznje temperatura uopce nije narasla. A vani je +12. Jedina svjetla tocka je sto sam vidio vlasnicu servisa... :)

Link to comment
Share on other sites

Kvar je na necemu drugom.. ne na diznama.. los mehanicar..
Ocita greske i obrise.. ako zaklopka javlja gresku, to je problem.

Link to comment
Share on other sites

a jesam natipkao ovo gore.. strava....

Gledam po ebayu.. delphi injektori su po 155€ (novi, iz Francuske, 1god garancije). E sad.. to mi se cini prilicno jeftino... s obzirom da je reparacija oko 1000kn...

Nasao sam i samo delphi diznu.. ona je oko 40€...

 

https://www.ebay.fr/itm/Delphi-Injecteur-de-Carburant-pour-1-5-DCI-Diesel-Nissan-Renault-Dacia-109-CDI/163672769534?fits=Year%3A2012|FR_Make%3ARenault|FR_Type%3A1.5+dCi|FR_Model%3AScénic+III|FR_Platform%3AJZ0%2F1_&hash=item261ba843fe:g:IH0AAOSwA8ZcuJ82

https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-DELPHI-INJECTOR-NOZZLE-L381PBD-L153PBD-L286PBD-L291PRD-1-5-DCI/263215699913?fits=Car+Make%3ARenault|Model%3AScenic|Cars+Type%3A1.5+dCi|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Year%3A2012|Variant%3AMK+III+[2009-2016]+MPV&hash=item3d48e0d7c9:g:0YkAAOSwP79ZvFky

1 minute ago, ivan.martinko said:

Kvar je na necemu drugom.. ne na diznama.. los mehanicar..
Ocita greske i obrise.. ako zaklopka javlja gresku, to je problem.

isprintao je papir sa izvještajem.. u ponedjeljak će detaljnije pogledat. Ebat ga kad više ne znaš tko valja tko ne... Ovo je servis prilično dugovječan, ima cak i u ZG podružnicu (an-marine).. isao sam k njima jer sam preko njih uzeo auto...jedina druga opcija je otici u renault servis.. i dignut kredu za servis.. :)

Link to comment
Share on other sites

ne znam kaj je.. al tatin Vladimirec na selu ljepse radi od ovog...

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam skroz skuzio iz prvog posta, al ti si sam isao mjenjati pumpu goriva ? Motor koji imas u autu je onak, dosta sofisticirani common-rail dizel , nije bas za slaganje ispred zgrade kao na 1.4 atmo benzincu kako sam se ja igrao sa prijasnjim meganom.

JEdnostavno moras imati majstora koji zna kaj radi i di da gleda, injektor obicno ne rikne sam od sebe odjednom na autoputu i da nemozes vise mrdnut nikud.

Ok, snimio si ovaj zvuk kak auto radi na leru. Svaki dizel pomalo tresucka, tresucka i taj 81kw par sam ih vozio, al ne ovoliko. S onim simptomima koje si naveo prije, ja bih rekao da nesto ne valja sa dovodom goriva ili zraka.

Vise tipujem na dovod goriva. Ne dizne, nesto u sistemu dovoda goriva. mjenjao si pumpu goriva za neku TQ kinesku bit ce ?  Provjeri to.

ps

fakat moram izraditi onu nalju  15dCiLOL , idem do Pravog smjera sljedeci tjedan pa cu im dat da isprintaju

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

mijenjao sam onu rucnu pumpicu za pumpanje goriva kad je sistem suh.. gumeni balon.. cak nije ni kineska.. nego talijanska...

Link to comment
Share on other sites

Neznam kak je na renou al na fauveu nakon izmjene recimo filtera nafte, prek dijagnostike moras odzraciti sustav, moras potjerati zrak van da pumpa moze nabit tlak inace ti pol minute radi ja suho i to moze ostetiti neke komponente. Prvo nastrada mala bregasta u vt pumpi i klip koji nabija tlak. Kak je reko hrvoje, to su musicavi sustavi, kolko ima 1000 bara rail il vise, neznam.

Ima mulaca koji mijenjaju ko na golfu 3 pa napumpaju itd i pali..

ocito si potjerao zrak u sustav a bosch pumpa se podmazuje i hladi naftom.

Od mog buraza dci u kangoou 2013. radi tiho skoro ko benzinac na leru..

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.