Jump to content

scenic zapeo na 3000 okretaja


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

mozda... kolega je na citroenu HDI to odradio sam i nije bilo problema.. na njegov nagovor sam to odradio....

po tome ispada ako auto ostane bez goriva.. da ce se isto dogoditi... u uputstvima za scenic pise.. dodati gorivo.. i napumpati rucno...

Link to comment
Share on other sites

1.88

Running out of fuel on diesel versions Vehicles with priming bulb. After a breakdown caused by completely running out of fuel, the system must be reprimed before the engine is restarted:Fill the tank with at least 8 litres of diesel fuel.Press priming bulb 2 several times.The engine can now be restarted.If the engine does not start after several attempts, contact an approved Dealer.

Link to comment
Share on other sites

Taj radi ko benzinac na 3 cilindra, nešto tu gadno ne valja. Tog dcia da kresneš na -20 ako je zdrav ne radi tako.
Na dijagnostiku dobru nekome tko zna što radi, nešto se mora naći. Biti će zabilježenih grešaka, krivih tlakova, korekcija na injektorima,...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

govno od zamjenske pumpice radilo problem. ocito protok preslab. puj.... sad mi zao sto nisam sam skinuo to.. al dobro...Škola za ubuduće.. više ništa ne diram na njemu....

Link to comment
Share on other sites

O ja cu sa zadovoljstvom kvoutat najboljeg online dijagnosticara odavde do ... garešnice

On 16. 11. 2019. at 12:41, hrvojexyz said:

Nisam skroz skuzio iz prvog posta, al ti si sam isao mjenjati pumpu goriva ? Motor koji imas u autu je onak, dosta sofisticirani common-rail dizel , nije bas za slaganje ispred zgrade kao na 1.4 atmo benzincu kako sam se ja igrao sa prijasnjim meganom.

JEdnostavno moras imati majstora koji zna kaj radi i di da gleda, injektor obicno ne rikne sam od sebe odjednom na autoputu i da nemozes vise mrdnut nikud.

Ok, snimio si ovaj zvuk kak auto radi na leru. Svaki dizel pomalo tresucka, tresucka i taj 81kw par sam ih vozio, al ne ovoliko. S onim simptomima koje si naveo prije, ja bih rekao da nesto ne valja sa dovodom goriva ili zraka.

Vise tipujem na dovod goriva. Ne dizne, nesto u sistemu dovoda goriva. mjenjao si pumpu goriva za neku TQ kinesku bit ce ?  Provjeri to.

 

Velim , moderni 1.5dci nije motor za popravljat ispred zgrade.

 

Edited by hrvojexyz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Govno gumeno. Sto je najgore, vec sam sisao do auta.. uzeo mesinganu spojku za crijevo.. kacu za dizel.. krpu.. i reko.. idem skinuti.. pa kao.. sto ako nije pumpa.. pa onda jos zraka udje u sustav.. pa razjebem sve.. i na kraju nisam. Srecom pa samo 400 kn popushio...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hrvojexyz said:

Velim , moderni 1.5dci nije motor za popravljat ispred zgrade.

Mogu se promijeniti grijači,termostat, svi filteri, sve tekućine, očistiti EGR, MAF...sve to ispred ili iza zgrade...:wavey:

Link to comment
Share on other sites

Moze  se , apsolutno. I nosaca motora 2 barem.

I E60 M5 se moze voziti na plin.

Svasta se moze, samo se neke stvari rade neke ne.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, hrvojexyz said:

Moze  se , apsolutno. I nosaca motora 2 barem.

I E60 M5 se moze voziti na plin.

Svasta se moze, samo se neke stvari rade neke ne.

Sad mi pao na pamet potencijalni zajeb. Vele da pumpa stoji na povratnom vodu. Moguce da sam je ja prvi puta dobro okrenuo.. Ali misleci da gorivo ide prema motoru, zaokrenuo sam je... Jbg... Sad je bez nje.. 

Link to comment
Share on other sites

Zivcira me to sto se original ne moze naruciti. Zvao sam renault salon, nije dobavljivo. 900kn +pdv. Nije da bi platio toliko, ali volio bi imati sve sto je konstruktor planirao na motoru.. 

Prema katalogu, za taj auto nude pumpu na povratnom vodu i pumpu koja ide prema filteru. Izgledaju gotovo isto, samo priključak nebitno drugačiji.. 

Možda narucim ovu iz Litve.. Ili kako majstori kažu.. Dok se mijenja filter goriva, napomenuti majstoru da ga napuni gorivom, da auto prvi put lakse povuče gorivo.. 

Link to comment
Share on other sites

Neki dci motori to čini mi se niti nemaju, ovi noviji s pumpom u rezervoaru. Možda paše od kojeg drugog modela, stari dci svi su to imali da možeš napumpati gorivo u cijevi kad npr. mijenjas filter.
Za ove nove ne vidim zašto im to još treba jer im pumpa iz tanka tjera gorivo. Ako ti zuji auto kad staviš karticu, sigurno ima pumpu otraga.

Link to comment
Share on other sites

originalna pumpa nema nepovratni ventil u sebi.. ocito je ventil negdje kod tanka ili u tanku.

Zamjenska ima. Uz krivi smjer.. to ej vjerojatno bio problem.. iako ne razumijem zasto je onda uopce i radi ako je ventil blokirao povrat goriva..

Link to comment
Share on other sites

I meni se čini jer i original pumpa bi trebala raditi samo u jednom smjeru. Logika: kako bi uopće napumpao ako bi puštala u oba smjera? [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

pa jel ona pumpica gumena (kao na rezervoaru Tomosa  :bigl: ) ima nepovratni ventil u sebi

tomos-4.8-rezervoar-12l-slika-20862949.j

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.