Jump to content

Ostao u kvaru - ne pali


MP3

Recommended Posts

Prije par tjedana na auto sam primjetio neko lupanje i potrošnja mu se povećala za pola litre. To lupanje je prestalo nakon vožnje po autocesti. Nakon par dana opet je počelo lupati (nakon vožnje po autocesti) ali ovaj put jako. Mehanicar kaže da dam dizne na  dijagnostiku jer vjerojatno one lupaju. Nakon spajanja auta na dijagnostiku otkriveno je da je jedna dizna imala grešku koja je onda resetirana i auto je normalno radio.

Neki dan opet počne lupati nenormalno i na 2000 okretaja krene pocukavati i auto mi se samo ugasi i vožnji.

Pokusam ga upaliti par puta no kao da anlaser vrti u prazno, kao da ne starta motor. Ubacim u prvu i pokušam ga upalit auto napravi trzaj naprijed i to je to.

Nazvao sam mehanicara kaže da je vjerojatno otišla Bosch pumpa.

 

Ima li netko slično iskustvo?

Zna li netko gdje mogu povoljno popraviti Bosch pumpa ako je ona u kvaru?

Zna li netko gdje mogu dati dizne na dijagnostiku i reparaturu?

Da li da kupim polovnu Bosch pumpu i dizne i njih ugradim? (To mi se čini kao povoljnija opcija jer mislim da neću zadržati auto.)

Hvala

Edited by MP3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvala svima na trudu oko ovog posta.

Mehaničar je bio jučer i kaže da je otišla mašina.

Auto ide na prodaju u ovakvom stanju kakvom je.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.