Jump to content

Fluence dci vibracija


zox

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,trebao bi mišljenje o problemu s Fluence 1.5 dci 66kw 2011godina.

Naime kod paljenja mi se čuje čudan zvuk kao udarac motora o nešto,kao i kad jače krenem u prvoj brzini je prisutan taj zvuk kao nekakvo naprezanje.

Promijenio sam sva tri nosača, međutim nisam riješio problem.

Imam još jedan problem s vibracijom u leru i u svim brzinama,na  2500 obrtaja se vibracija dešava i nestaje jedino kod dodavanja jačeg gasa.

 

Link to comment
Share on other sites

Ma krivo sam formulirao. :) 
Ako je mijenjao nosače motora, očito ih je mijenjao na preporuku mehaničara. Taj isti bi na temelju kilometraže, novih nosača motora i informacije vozi li se auto puno po gradu trebao posumnjati na zamašnjak. Meni ovo zvuči kao zamašnjak s obzirom na nove nosače motora, ali smatram da će teško riješiti problem preko foruma. Treba mu dobar mehaničar, ali ideje dobro dođu. Ne vidim što bi još moglo uzrokovati ove simptome s obzirom da kaže da ima čak udarac pri kretanju. Da je samo vibracija u pitanju onda bi mogla biti dizna ili nešto sa strujom, pumpom, itd, ovo zvuči kao zamašnjak. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto ima 130 000 km,drugi vlasnik sam, kupljen u HR.Puknuo mi je nosač getribe pred tri godine i od onda ti problemi.

Prošlu godinu sam promijenio sva tri nosača i onda se manje čulo,pogotovo kad sam promijenio gornji nosač.

Nisam siguran da li ima 66kw dci dvomaseni zamašnjak,a u normalnom radu motora,leru se ništa ne čuje da lupa,jedino do tih 2500 obrtaja.

Link to comment
Share on other sites

Ima dvomaseni, ali ako je na leru bez vibracija onda zamašnjak otpada. 
Tebi se očito pomiču motor ili getriba bez obzira na nove nosače, najbolje bi bilo da ti netko od naših dečki tu preporuči mehaničara koji će si uzeti vremena i detaljno sve pregledati, skinuti opet nosače ako treba i provjeri kakvi su i kako su montirani. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Normalno radi do tih famoznih 2500 obrtaja,baš se osjeti i kod laganog kretanja u prvoj brzini kao da motor lagano poskoči.

Trebao bi preporuku pouzdanog mehaničara na području Varaždinske ili Međimurske županije da taj problem riješim.

Nemam živce s ovlaštenim,trebam godišnji za dolazak kod njih,onda ja njima radim detekciju kvara,da bi bar se mehaničar provozal sa mnom da mu demonstriram zvukove, - ne oni pišu u radni nalog vibraciju i gotovo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na fluence/megane3 odlazi jedino donji nosac ispod auta koji veze most i mjenjac. Ali to ode na visokoj km i na maltretiranim autima. Moguce i da je nesto odsarafljeno tioa auspuh ili lezaj na poluosovini.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nosači su bili mislim Sasic,mehaničar je rekao da nebude stavljal jeftinije verzije,pa 2000 kn sam dao za gornji i donji nosač getribe s poslom.

Več pušem na hladno,nitko nema volje i vremena se pozabaviti problemom,svi bi sam servise radili.

 

Link to comment
Share on other sites

Kod mog punca je isto bila poluosovina, nesto se rasklimalo unutra, a imao je vrlo slicne simptome. Doduse drugi auto, ali cisto kao hint.

 

Apropo Sasic-a, ja se nikad nisam usrecio s njihovim "gumenim" proizvodima. Seleni mi izdržali jedva 1 god. Mozda jos jednom baciti oko na nosace.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

s obzirom da trese na mjestu nebi rekao da su poluosovine... Možda je koji nosač loš, iako je novi.

A kaj se zamašnjaka tiče, jeste sigurni da je dvomaseni? Moj je 63kw i nema dvomaseni. Nemaju dvomasene samo 6-brzinske getribe?

I kako je pukao nosač getribe? Ako je bio neki udarac,možda se neš pomaknulo, pa sada nosači stradaju?

Link to comment
Share on other sites

Nosači se trebaju kupiti original. Zamjenski nisu dobri. Imao loša iskustva s p307. Stavio također Sasic. Auto imao vibracije kakve nije ni s potrošenim originalnim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danas vise nema dobrih dijelova. Jer se proizvodjacima ne isplati proizvoditi dobre dijelove Samo srednji i losi. Novi oem nije ni upola dobar ko onaj koji je na autu. A i danas kad kupis renola znamo da je trecina dijelova krš (svjedoci smo silnih reklamacija)
Ja sam na meg2 stavio jedan febi nosac koji je bio super.

Link to comment
Share on other sites

Ma sasic je los nesto u stilu tq tokic. Sta god od njih dode ne valja nakon nekog vremena.
Stvar je kod renaulta sta za njih ne rade kao sto za vecinu eu proizvodaca top brandovi. Nego imaju hrpu svojih francuskih domacih proizvodaca. Recimo termostate ne radi wahler,gates,vernet.. koji su ok. Nego neki francuski nepoznati thopmson dauphonse. Elektronike hrpa nekih lijevih proizvodaca.

Takvo djelovanje vidi se jedino kod korejskih i japanskih vozila. Ali kod njih to su nepoznati proizvodaci ali doslovno niti neznas da postoje jel se nikad i ne kvare jer je kvaliteta top

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

probaj nosač Hutchinson ako ti je original skup. A možda čak i nije, pitaj Anđelka za cijenu

Link to comment
Share on other sites

?? To pitanje meni? Ne kuzim kako mislis, ciji je to brend?
Da. Nisam ih vidjao po autima a ni u trgovinama mi ih nisu nikad ponudili.
Nisam rekao da ne valja, nego jednostavno mi ime zvuci totalno nepoznato.. tko je zastupnik i hr za njih i zemlja porijekla proizvoda .. (ne brenda)
Link to comment
Share on other sites

Lemförder uopce nije nekakva egzotika u Hr. Andjelko ti to ima, ProParts mi ih je prodavao. Zadnji put su mi u Os u Bosh-ovom servisu prodali i ugradili nesto na ovjesu. Ne znam kako se taj dio zove. Cim su imali odmah na lageru, znaci da stvarno nije egzotika.

Ono sto sam htio reci: otkako sam prvi put prije nekih 7-8 god stavio neki dio od Lemförder-a nikad mi se ni na jednom autu nije dogodilo da sam ga morao ponovno mijenjati!

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran da lemforder pravi nosace. Radi kugle, krajnike, spone, itd. i tu je ponajbolji

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nosač getribe pukao na maloj brzini,iz čista mira,nisam stigao ni promjeniti brzinu iz 1 u 2.

Samo je nešto  kao propalo i čudan zvuk,mislio sam da se razletila turbina.

Dignem prednju haubu,upalim auto, nešto se iskri brzo ugasio i odvukao ga doma.

Odvezao sam ga u ovlašteni servis gdje mi je promjenjen nosač getribe,štop šalter i dolijano ulje u getribu jer je iscurilo.

Od onda imam taj zvuk vibracije na 2500 obrtaja,a udarac kod paljenja i jačeg gasa  nakon velikog servisa.

I od onda sma promijenio dotične sve nosače i sad neznam kome da ga odvezem na popravak.

Link to comment
Share on other sites

Onda ako je bas tako propao morao jw motor naleci na most da izbije poluosovinu iz mjenjaca. Tu je i iscurilo ulje. Za zvuk i vibraciju trebalo bi pogledati lezaj na duzoj poluosovini i zglobove. Za udarac kod paljenja tesko je reci napamet. Daj to posnimi malo da cujemo bar zvuk. Sad ako ti se desava nakon velikog servisa najbolje da reklamiras.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.