Jump to content

Električna parkirna kočnica


mbuli

Recommended Posts

Dan,

Da li netko imao sličan problem, znači scenic Conquest 1.9dCi 2008, palim auto pojavljiva se greška ( SERVICE i TROKUT SA P ) greška parkirne kočnice pokušam krenuti ni makac, auto ukopano. Ručno otpuštanje kočnice i podizanje radi bez problema, kad se auto ugasi automatski zategne i drži.

Znači nakon što se ručno otpusti greške nema, te kad se auto ugasi i kočnica automatski uključi greška se opet pojavljiva. Znam da je prvo dijagnostika na redu, ali da li netko zna šta bi moglo biti.

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problem s elektronikom u ručici u kabini. Kod tebe vjerojatno je crkao relej za otpuštanje kočnice koji se nalazi u sklopu sa motorom ručne. Isti je vrlo jeftin, ali ovlašteni ne popravljaju, samo mijenjaju cijeli sklop. Možeš čak i sam to zamijeniti ako se usudiš ili skinuti i dati nekom elektroničaru

http://carworkshopblog.blogspot.com/2015/10/renault-scenic-ii-parking-brake-failure.html

 

 

A moguć je i mehanički problem:

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mbuli said:

Dan,

Da li netko imao sličan problem, znači scenic Conquest 1.9dCi 2008, palim auto pojavljiva se greška ( SERVICE i TROKUT SA P ) greška parkirne kočnice pokušam krenuti ni makac, auto ukopano. Ručno otpuštanje kočnice i podizanje radi bez problema, kad se auto ugasi automatski zategne i drži.

Znači nakon što se ručno otpusti greške nema, te kad se auto ugasi i kočnica automatski uključi greška se opet pojavljiva. Znam da je prvo dijagnostika na redu, ali da li netko zna šta bi moglo biti.

Hvala!

a nešto se zaštekalo u mehanizmu... rastavit pa vidit...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pozdrav, treba mi preporuka za popravak električne ručne na grand scenic 2, 1.9dci 96 kw 2005 godište. Svako iskustvo i preporuka su dobrodošli. 

Link to comment
Share on other sites

Ako je rucna koja poteze 2x sajle onda je popravak dosta jednostavan. Za model gdje su motorici na klijestima mislim da nema nekog spasa. Muslim da scenic ima ovaj prvi.

Link to comment
Share on other sites

Kvar je da ručna zablokirala i morao sam otpustiti na onu polugu u bunkeri i nakon toga više nema života u njoj. Probao reset motora ali nema efekta (radio ga 2 puta ranije pa znam da sam ga dobrim redoslijedom napravio) i sad samo žmiga ona lampica na prekidač svaki put kad se proba aktivirat a na javlja grešku i ne svijetli kvar ručne kočnice. 

1 hour ago, Lowlife said:

Ako je rucna koja poteze 2x sajle onda je popravak dosta jednostavan. Za model gdje su motorici na klijestima mislim da nema nekog spasa. Muslim da scenic ima ovaj prvi.

Ima 2 sajle. 

55 minutes ago, frenchkey said:

a kvar je?

Zablokirala je i morao sam otpustiti na onu polugu u bunkeru i pokušao sam napraviti reset ali nema reakcije (radio sam ga vec prije pa znam da je dobar redoslijed) sad samo žmiga ono svijetlo na prekidač kad ju pokušam aktivirati, sama se ne aktivirat kod gašenja auta a ne javlja grešku ručne na diapleju. 

Link to comment
Share on other sites

Ako je na sajle onda mora se otvorit modul i rucno sajle vratit na njihovo mjesto u puz. A inace zablokira glavni relej sta napaja elektromotor pa ne otpusta ili zateze u kojem ga vec polozaju potrefi. Relej dode svega 10ak kn pa se nemoj nagovorit da se zamjeni komplet modul. Moduli se krecu oko 1000kn polovni ali isto tak neznas kad ce zakazat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

s obzirom da sam i ja imao problema s tom ručnom, ali bezazlenije prirode, dosta toga o njoj ima na yt, o skidanju, reparaciji i slično. Dobro se informiraj barem na taj način, pa onda probaj naći nekog dobrog majstora.

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey locked and unlocked this topic

Vidim da tražiš odgovarajući servis u Zagrebu i u Rijeci, pa ako netko zna slobodno može preporučiti

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 11 months later...

Da ne otvaram novu temu...
Mijenjao bi zadnje disk pločice, potokario diskove.
S obzirom da auto ima EPB, a majstor nema dijagnostiku za istu iskljuciti, dali je dovoljno samo ostaviti ručnu otpuštenu i izvaditi karticu iz auta ili bi možda bilo bolje uz to i skinuti minus klemu s akumulatora?
Nakon montaže pločica pretpostavljam da je dovoljno par puta stisnuti pedalu kočnice pa onda dati kontakt i isprobati ručnu?

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:


Nakon montaže pločica pretpostavljam da je dovoljno par puta stisnuti pedalu kočnice pa onda dati kontakt i isprobati ručnu?

 

Mislim da je ovo najbitnije u cijeloj priči :) Ja sam dok je auto bio na dizalici mijenjao sam i diskove i pločice... i onda sam bez stiskanja pedale dignuo i spustio ručnu...

 

Vjeruj mi, taj zvuk motanja sajle ne želiš čuti.... to je u mom slučaju bio zvuk 250 EUR + put do Izole (SLO) na ugradnju... 🙂

Link to comment
Share on other sites

da tog se bojim. Kako si mijenjao? Dijagnostikom deaktivirao ručnu ili...?

 

nešto slično ovome:

 

 

Link to comment
Share on other sites

A da ides kod nekog normalnog majstora koji ima dijagnostiku

Sta nema dvojka rucnu na dobose?
Ako da onda nemas sta dirati rucnu, samo odspoji aku da mu ne bi palo na pamet da si sam digne rucnu

Link to comment
Share on other sites

ma kakav doboš, diskovi pozadi, električna ručna k tome

Majstor koji ima dijagnostiku nije pedantan i neće potokariti diskove i sve podmazati kao ovaj moj šta sve to napravi za 100 kn

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

nedavno cupao na jednoj dvojki ovu rucku za deblokirati rucnu pa mi ostalo u sjecanju

inace imas i rucne koje imaju dobos u diskovima, nozna je na disk, a parkirna na dobos, sve u komadu

ti imas najnormalnija klijesta, kao i na obicnoj rucnoj, samo nemas potezanje na palentu nego na struju, zamjena plocica ide kao i na obicnoj rucnoj

Link to comment
Share on other sites

Znaci vrti klipove dok ne udju nazad u celjusti?

Megane 2 i 3 imaju diskove. Jos od 2002. I najslabijeg 1.4 16v.
To ne znaci da novi nebu imo dobose. Neki dan gledam emisiju o autima i neka skoda mislim octavia ima dobose..

Link to comment
Share on other sites

da, normalno ide, vrtis i stisces unutra

octavia nema sigurno dobose, ima diskove i ako ima parkirnu na struju onda su motori direkt na klijestima, za takve ti treba dijagnostika za ih otvoriti kad se mijenjaju plocice

Link to comment
Share on other sites

Novi Captur s običnom ručnom ima bubnjeve pozadi, toliko o napretku.

Ono čega je mene strah je da se električna ručna ne aktivira iz nekog nepoznatog razloga, kao što su čari Renault elektronike, i razjebe motor i sajle. Pa sam s toga mislio iz predostrožnosti skidati minus klemu nakon otpuštanja ručne. 

Gledao sam još na ovim videima da se prije vraćanja klipa otvori i čep kočione, ako to ima ikakve veze

Link to comment
Share on other sites

Bubnjevi iza su za mene zakon upravo zbog ručne kočnice. Kod kočenja samo 30% sile odlazi na zadnje kočnice a šta će susjed reć vidi ga iza doboš me neinteresira

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma kakav doboš, diskovi pozadi, električna ručna k tome
Majstor koji ima dijagnostiku nije pedantan i neće potokariti diskove i sve podmazati kao ovaj moj šta sve to napravi za 100 kn
 
 
Stavi pyren na mob i aktiviraj epb u service mode preko moba ak ti ne igra ovo s 12v sta sam napisao. Treba ti samo elm 327 adapter ili neki bolji.
Link to comment
Share on other sites

nis neka ne dira, moze samo sjebati nesto na rucnoj, ima 15-20 godina motor od rucne, sta manje ga diras bolje

Link to comment
Share on other sites

nis neka ne dira, moze samo sjebati nesto na rucnoj, ima 15-20 godina motor od rucne, sta manje ga diras bolje
Nema sta sjebat a i ako ih ne retract-a kako ce kompenzirat nove plocice tj sirinu. Motor se nakon vracanja iz service moda sam kalibrira na nm potrebne da zakoci kotac. Motor od rucne ionako nije na klijestima na scenicu 2 nego je odvojeni modul koji preko sajle nateze klijesta onako kako ih natezes kad povlacis obicnu rucnu. Napredak je napravljen na meg3 i scenic 3++ gdje klijesta epb posebno svaka imaju motore. Ali i posebno rikavaju a i rade extra probleme. Na scenicu 2 je hebalo samo relej koji se znao tu i tamo skurit.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.