Jump to content

Megane 2


NikolaToki

Recommended Posts

Pozdrav, zanima me misljenje i iskustva za automobil Renault Megane ph2. Imam u planu kupit dizelaša pa me zanima za koji se motor opredijeliti, kako su se pokazali motori i kakvi su za održavanje? Imam u planu uzeti 2006/2007 godište.

Link to comment
Share on other sites

Od 1.5dci motora 78kw s 6 stupanjskim mjenjačem, njega i sam imam. Ako želiš nešto jače onda 1.9dci 96kw ili 2.0dci 110kw. Samo 2.0dci je kod nas teško naći.

Gledaj samo da je što bolje održavan i ne bi trebalo biti nikakvih problema. 

Link to comment
Share on other sites

Meni odličan. Ima dosta snage, s ovim mjenjačem je i na autoputu dosta tih i malo troši. Potrošnja za normalnu mješovitu vožnju je oko 5.5L, može se spustiti i ispod 5 na otvorenim cestama. Ja ga ne štedim, može se lijepo razvrtiti do 3500-4000okr bez problema, tad lijepo i ide. Nikad ga ne vozim ispod 2000okr/min jer smatram da mu niži okretaji od toga ne pašu i da se motor samo guši, štopa egr itd. Inače je auto udoban i svi koji su se vozili sa mnom su to potvrdili, još je moj spušten 30-35mm H&R oprugama. 
Prešao sam 33tisuce km sa svojim i za sada sam zadovoljan sa svime. 
Ono što savjetujem je preventivna zamjena letećih ležajeva nakon kupnje, ukoliko to do sada nije napravljeno. Na svom sam to obavio na 140 000km uz veliki servis. Što se tiče održavanja, ništa nije posebno skupo u usporedbi s ostalim dizelima, ima dvomaseni zamasnjak, pumpa i injektori su Siemens i u pravilu nisu problematicni dok se ne toči smeće od goriva. Što se ostalog tiče, padaju mi na pamet jedino stražnji diskovi, oni su im skupi jer dolaze u kompletu s ležajem pa onda kod kupnje mozda ne bi bilo loše uzeti to u obzir. 
Ti motori idu bez problema 400 000km ako su redovno servisirani. 
Prednost je što za njih ima more rabljenih dijelova tako da ako bude nekih sitnih nedostataka, može se povoljno riješiti.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, grgaph2 said:

Ono što savjetujem je preventivna zamjena letećih ležajeva nakon kupnje, ukoliko to do sada nije napravljeno. Na svom sam to obavio na 140 000km uz veliki servis.

U kakvom su stanju bili leteći, imaš li slike ?

Je li bilo potrebe za izmjenom ?

4 hours ago, NikolaToki said:

Pozdrav, zanima me misljenje i iskustva za automobil Renault Megane ph2. Imam u planu kupit dizelaša pa me zanima za koji se motor opredijeliti, kako su se pokazali motori i kakvi su za održavanje? Imam u planu uzeti 2006/2007 godište.

Imam slabiji 1.5 dci 2007. godište sa 5 brzina i jednomasenim zamašnjakom.Na motoru sam jedino mijenjao grijače, sve drugo ok.Sad sam na 130 kkm.

Na ovjesu su pukle 2 opruge, jednom zadnja i jednom prednja pa sam sve zamijenio.Još cilindar kvačila kod papučice (lagano slinio), spone letve volana i kugle (puno vozim po makadamu).Sve su to jeftini dijelovi i jednostavni za izmjenu.

Generalno sam zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Da budem iskren ne sjećam se točno, bilo je tragova trošenja, slike nemam, ali imam negdje stare leteće u kutiji pa ako nađem mogu poslikati. Uglavnom nije bilo kritično. Ja sam ih mijenjao preventivno uz veliki servis jer nisam znao kako je auto održavan prije i htio sam biti miran. Već na oko 170-180tkm ih zna okrenut, ma da nije pravilo. Nije to neki trošak s obzirom na moguće posljedice. Da sam ja prvi vlasnik i da je od prvog dana održavan kako ga ja sada održavam, vjerojatno ih ne bi mijenjao prije 250000. 

Link to comment
Share on other sites

To je sad vec star auto, cak i za nase pojmove prakticki..

Moj prijedlog bi bio uopce ne gledati modele starije od 2006 tj prije facelifta al to si i sam zakljucio.

Osobno mislim da je 1.9dci 96kw najbolji izbor jer je , to cak nije ni subjektivno nego objektivno daleko izdrzljiviji od (bilokojeg) 1.5dci, al ce ti nesto vise potrosit i rjeđi su, al se nadu.Cak i domaci primjerci.

Taj motor je kak bi Njemci rekli, bombenfest. 2.0dci je sto odlican motor al rijedak kod nas ko sredozemna medvednica pa ga ni ne predlazem.

 

S druge strane ak gledas 1.5 , ja bih cak rekao da je sigurniji izbor onaj sa 5 brzina i 63kw, iako je ovaj sa 78kw i 6 brzina moderniji i logicniji izbor. Al nisam za jednog vidio i cuo da se raspao , nego za vise njih.

Koji god da kupis ,  ako nemas siguran dokaz da je nedavno mjenjan zupcasti remen, a racunaj na nekih 400€ odmah (set zupcastog, ulje , ti lezajevi radilice ak je 1.5 , modza kakva remenica ili nosac motora koji).

I da taj slabiji 1.5dci od 63kw ima jednomaseni zamasnjak koji relativno ne odlazi, ovaj sa 78kw ima dvomaseni koji ne odlazi cesto al tu i tam zna(i 1.9 ima dvomaseni).

 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, hrvojexyz said:

jednomaseni zamasnjak koji relativno ne odlazi

 

Molim pojašnjenje ovoga?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pojasnjenje je to da na slabijim modelima (1.5dci 63kw i neki stariji) je jednomaseni zamasnjak pa kad je kuplung za zamjenu, cijeli set kosta oko 1500 kn umjesto 3000kn, a znaju i vise trazit/oženit majstori ljude koji se ne kuze ili jednostavo imaju takve cijene satnica.

Mene je za clio 3 , obican jednomaseni zamasnjak , trazio cca 3000kn za zamjenu kod jednog mehanicara u kvartu.

Dvomaseni vjerujem da spod 5 nebi bilo.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

U to koliko tko uzima za ruke i-ili vara ljude iz kvarta ne ulazim ali iz tvog objašnjenja vidim da neznas koja je razlika između dvomasenog i običnog koji “relativno ne odlazi”.

Dvomaseni ima dvije ploče koje se nekoliko gibaju “lijevo-desno” jedna u drugoj( da ne duljim i dodatno zbunjujem one kojima nije jasna razlika ostat ćemo na ovom) a kvar je kad dobije preveliki “luft” lijevo-desno ili nutra-van. Trese pri kretanju, pedala kvačila kao da “diše” kad se prisloni noga dok je auto upaljen, i naravno lupanje kad se pali-gasi i ubrzava.. Pomaze paljenje i gašenje motora sa stisnutim kvacilom u dužem trajanju zamašnjaka.


Jednomaseni ili obicni je samo jedna fiksna ploča. 
Mogu se potrošiti zubi od krune za alnaser i zakovice lamele mogu izbrazdati površinu. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Iako imam 1.5dci 63kw i jednomaseni zamašnjak, upalo mi je u oko ovo trese pri kretanju. Ujutro kada tek upalim auto i kada je motor hladan prilikom kretanja tj. puštanja kuplunga u 1. brzini osjetim nekakve "vibracije" tj. kao da se nešto zatrese na 2 sekunde. Mogao bi to usporediti kao kad gume proklize prilikom kretnje na mokrom. Dakle ovo se događa samo nekada kada prvi puta u danu upalim i krećem voziti sa potpuno hladnim autom. Auto ima 180tkm i set kvačila nikada nije mjenjan. Sve ostalo od vožnje i ponašanja u vožnji nemam primjedbi i zamjerki.

Link to comment
Share on other sites

Imam 1.5 dci, 74kw. Prešao je 240000km. Nikad većih kvarova. Prije nekih 20000 km promjenio set kvačila (800kn + ruke 800kn), ali radi sebe jer je kvačilo postalo tvrdo. Inače siguran sam da bi izdržao još ohoho. Pošto je jednomaseni zamajac nije ga trebalo mijenjati. Inače košta 700kn. Jedina boljka su prednja svijetla koja crkavaju godišnje bar 2-3 puta, srećom nisu skupa.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

imao megana II,1.5 dci 78 kw, grandtour, bez problema 480 000 km i onda u 5 km vožnje vrisnija,motor i ostalo nikad dirano pa se ravnaj, potrošnja bila 4,6 l na 100 km, zahvalno auto

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nudi mi se Megan 2003 god. Motor 1.5 dci 60 kw, mišljenja?

Na satu 188000 km, uredno servisiran, limarijski nije baš neko cvijeće, na jednom mjestu se lak ljušti i oderan zadnji lijevi blatobran. Lijepo se vozi i niš ne lupa i dobro vuče za 60 kw. Ne radi klima i desni podizač.

Žena odlazi za Njemačku za vikend i daje mi auto za 5000 kn.

Nisam uopće pametan dal ga uzet?

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako su kilometri pravi i ako je uredno servisiran svako vridi 5000kn.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, ivan.martinko said:

Pa jel regan, ak je, vredi.

I ako ima pun tank. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.