Jump to content

Pojašnjenje rezultata eko testa


alki9969

Recommended Posts

 

pozz ljudi,

evo ak bi neko bio komotan pojasnit mi ove "loše" stavke eko testa od prije neki dan

 

hvala

 

 

eko.jpg

Edited by alki9969
Link to comment
Share on other sites

Temperatura ulja/vode ti kaže da je ekotest izveden kod nedovoljno zagrijanog motora. Morala bi temperatura biti minamalno 89°C

Regul. isključuje.... je blokada motora kad motor uđe u crveno i dolazi to prekida dovoda goriva. Očito ga ispitivač nije stiska do blokade nego do maksimalno tih 3910 okretaja.

ovaj KOD SPREMNOSTI nemam pojma šta znači

Uglavnom ništa zabrinjavajuće

 

Link to comment
Share on other sites

hvala,

za ovo prvo mi je jasno jer sam bio rano ujutro da izbjegnem gužvu  al iako sam napravio par krugova pogradu u 2. brzini da ga ugrijem očito nije bilo dosta.  ali prvi put čujem za tu blokadu (doduše prije sam imo benzinca ali znam da te opcije nije bilo).

Link to comment
Share on other sites

Koji put znaju sondu zagrijati upaljačem umjesto da ju stave u ulje motora. 

Meni je espace zadnji put lagano stisnuo u visoke okretaje ali ga je pustio debelo prije blokade. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, petak said:

Koji put znaju sondu zagrijati upaljačem umjesto da ju stave u ulje motora.

Kod njega su temperaturu ulja očitali preko OBD-a.

Tako su i meni mjerili proljetos, ako ima OBD priključak ne koriste više sondu.

Link to comment
Share on other sites

Ima logike...meni je još stari sistem u glavi!

Link to comment
Share on other sites

Ovo je zacrnjenje ispravnog cr dizela. 0.00..
Inace prije rege gabolje ugrij. Treba se vozit po nekoj otvorenoj cesti sto radi eko testa (ovdje je perfekcija) sto radi samog tehnickog.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ivan.martinko said:

Ovo je zacrnjenje ispravnog cr dizela. 0.00..
Inace prije rege gabolje ugrij. Treba se vozit po nekoj otvorenoj cesti sto radi eko testa (ovdje je perfekcija) sto radi samog tehnickog.

@petak - da, tehničar mene pita gdje je konektor OBD  da ubode tester..ja lajbek nemam pojima jer mi je ovo prvi tehnički sa tim autom. 😁

 

eto....još da ubacim mirisne kuglice u lonac pa da i miriši iza mene...😂...kad već ne zagađujem

malo sam se pribojaval tog testa što zbog male km koju radim preko zime, em što je zima pa autu treba duže da dođe na radnu temp. i time odradi regeneraciju. a nisam htio kemijati oko odjave pa prijave za 3 mjeseca da mi teh. bude u srcu proljeća. al bez obira na to čuo sam da renoli nisu osjetljivi na DPF i ERG kao VW 

Edited by alki9969
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20. 01. 2020. at 19:09, alki9969 said:

pozz ljudi,

evo ak bi neko bio komotan pojasnit mi ove "loše" stavke eko testa od prije neki dan

Možda ti je termostat star i loš, pa ranije otvara.

Manje je vjerojatno, ali možda je korodirao električni kontakt na senzoru temperature vode, pa povećani otpor očitava nižu temperaturu vode budući da je NTC tipa. Ovo se lagano eliminira. Sljedeći dan prije nego kreneš voziti auto spojiš ga na OBDII i očitaš temperature zraka i vode. Morale bi biti iste. Ako nisu, neki od ta dva senzora je defektan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 28. 01. 2020. at 15:29, ivan.martinko said:

Kupis na ebayu za 3-10 $ kakav hoces..

čim to kupim doću ovdje sa mnoštvom pitanja...😇

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 20. 01. 2020. at 19:09, alki9969 said:

 

pozz ljudi,

evo ak bi neko bio komotan pojasnit mi ove "loše" stavke eko testa od prije neki dan

 

hvala

 

 

eko.jpg

Pozz. Bio i ja na tehničkom pa sam i ja vidio tu stavku. Evo što su mi odgovorili u HAKu:

 

U Vašem slučaju se vjerojatno radi o vozilu emisijskog razreda EURO 6, EURO VI i boljem kojem je ispitivanje ispušnih plinova trebalo obvezno obaviti analizatorom ispušnih plinova jer je utvrđena neispravnost kôda spremnosti (oznaka R) koji u ovom slučaju na uređaju svijetli u crvenoj boji. Kada je kôd spremnosti (oznaka R) ispravan, na uređaju svijetli u zelenoj boji te nije potrebno obavljati ispitivanje ispušnih plinova s analizatorom ispušnih plinova. Vozilima emisijskog razreda EURO 5 i niže uvijek se ispitivanje ispušnih plinova obavlja analizatorom ispušnih plinova.

Kod spremnosti (Readiness code) je kontrola cijelog sustava vozila (sustav ubrizgavanja goriva, detekcija detonantnog izgaranja u cilindru, povrat ispušnih plinova, grijanje lambda sonde, lambda sonda, uređaj za klimatizaciju, sustav upuhivanja sekundarnog zraka, sustav kontrole tlaka zraka u spremniku goriva, grijanje katalizatora, katalizator, nekorišteno i ostali sustavi) koja nije u potpunosti prošla. Kod spremnosti označava samo je li odrađen nadzor sustava vozila, a ne je li sustav ispravan. Namjena koda je provjera prisutnosti komponenti i okončanja nadzora.

 

U situacijama kada na uređaju uz kôd spremnosti (R) koji svijetli u zelenoj ili crvenoj boji pojavi i svijetleća MIL lampica (provjera motora), bez obzira na emisijske razrede (EURO), eko-test se ne obavlja jer uređaj očitava dijagnostičku grešku motora (vozilo se upućuje u servis na otklonu kvara).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.