Jump to content
Sign in to follow this  
tsilic

Pozdrav i pitanje

Recommended Posts

tsilic

Dobar Vam dan svima!

Ovdje sam novi, zovem se Tomislav, i sve vas pozdravljam! Želim Vam puno mirnih kilometara s vašim vozilima. Supruga je donedavno imala Twinga II koji smo prodali i općenito sam novi u svijetu Renaulta. Do danas sam imao mnogo različitih automobila, prošao sam s njima oko milion kilometara i ponešto se razumijem u problematiku...

Prelazim na pitanje.

Nalazim se u dilemi. Trenutno vozim Opel Astru diesel s kojom sam jako zadovoljan i koju sam kupio novu 2014. godine. Počeo sam razmišljati koji auto ću nabaviti kao sljedeći kad bude vrijeme za prodaju. U tom užem izboru su me mnoge stvari prilično iznervirale. Na početku sam vozio mahom jugiće i talijanske aute uz iznimku jednog francuskog i jednog poljskog. Svi su bili benzinci sa oko 1600 ccm i 75-100 PS uz izuzeće jugića i citroena koji su imali 1100 ccm i oko 60-70 PS. Nakon njih sam prešao na diesel astre, obje s motorom 1700 ccm a prva je imala 80 PS a sadašnja ima 130 PS. Renault twingo je imao 1200 ccm i 60 PS. Svi benzinci su mojom vožnjom (mahom Zagreb i rush hour) trošili od 8-10 litara a svi dieseli od 5-8 litara u prosjeku.

Znači imao sam i benzince i diesele s napomenom da kako starim puno se bolje osjećam u novim common rail turbo dieselima. Volim kad auto ima šus već od 1500-2000 rpm da ga ne moram previše razvrtavati i da mogu krstariti na 2000-3500 rpm bez opterećenja i puno buke. Prvi moj auto je bila opel ascona 1.8i i 115 PS sa automatikom. Moja je želja da idući auto bude automatik (klasični, dual klač, štogod).

Dakle, zbog ekoloških previranja vidim da proizvođači sve više izbacuju diesele iz svojih proizvodnih programa. Renault još drži svoj 1.5 dci u proizvodnji za niže klase automobila.

Da pređem na stvar. Izuzetno mi se sviđa najnoviji Capture. Nudi se sa prema testovima izvrsnim 1.33 tce benzincem sa 130 PS i EDC mjenjačem. Nudi se i sa 1.5 dci 115 CR turbo dieselom i također s EDC mjenjačem.

Vidim i neke naznake da taj motor i taj mjenjač nisu baš savršeno upareni. Da ima problema s turbo rupom i da se čudno ponaša u kombinaciji s EDC-om.

Zanima me što bi vi uzeli od te dvije opcije i zašto. Molim Vas da obrazložite svoje mišljenje i napišete za i kontra argumente.

Unaprijed Vam hvala i srdačan pozdrav,

Tomislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
logan

Dobrodošli! :welcome1: Ovaj topic je predviđen za predstavljanje novih članova tako da tu ne trebate postavljati pitanja niti otvarati rasprave.

Omogućen vam je pristup forumu i sada možete potražiti odgovore na vaša pitanja u brojim temama koje već postoje a ukoliko ne pronađete ono što vas zanima, možete otvoriti novu temu u za to predviđenim podforumima.  

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..