Jump to content

Još jedan Clio IV 1.5 dci 90 ks.


zmajo

Recommended Posts

Da ukratko predstavim svoj "novi" auto; Clio 2015, 1.5 dci 90 konja. Sada ima 73000 kilometara. Kupljen u Njemačkoj. Kompjuter kaže da troši u prosjeku 5,5 litara. Da budem iskren, nisam provjeravao. Mjenjač je jako dugačak i trebalo mi je kratko navikavanje. Jedino što mi se ne sviđa je slabašno grijanje. Dugo treba da se sam motor zagrije, i tada ventilator treba staviti u četvrtu brzinu da bi grijanje radilo. Ustvari. Prve su dvije brzine stvarno slabe. 

IMG_20191230_163316.jpg

IMG_20191221_101242.jpg

Edited by zmajo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cestitam na kupnji, nek je sa srecom. Ma mislim da mu je potrosnja takva kao sta pokazuje bc. Uz laganu nogu i otvorenu cestu mislim da 1.5dci u tom cliu moze i ispod 5.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na dobrim željama. Oprema mi nije bila jako bitna. Bitno mi je da je euro6 norme jer u Njemačkoj prave probleme oko toga. 

Čisto sumnjam da je ovaj puno čistiji od 1.5 dci-a iz 2005 koji se ugrađivao u moga tadašnjeg Modusa. Modusov motor je zadovoljavao normu euro3. 

Ima navigaciju, stop & start i onu asistenciju pri kretanju. Parkirane senzore... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

U 3 i po mjeseca 10 000 km više! 

Link to comment
Share on other sites




Čisto sumnjam da je ovaj puno čistiji od 1.5 dci-a iz 2005 koji se ugrađivao u moga tadašnjeg Modusa. Modusov motor je zadovoljavao normu euro3. 

Mislis da su eko norme teorija zavjere? Pogledaj dozvoljene kolicine plinova. Rekao.bih 5-10 puta manje otrova. I naravno euro 3 i 6 su razlika u dpf filteru..
ce43cd084c819993a015d0e5012dc994.jpg
Link to comment
Share on other sites

Mislim da su motori postali čistiji. U svakom slučaju! Ali ne 5x.

No, nije li čudno da se više ne koriste one Sonde koje su se nekad koristile na stanicama za tehnički pregled? Makar u njemačkoj. 

Vjerujem da svaki proizvođač automobila lažira podatke o čistoći ispuha baš kao VW. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod nas se koriste primitivne sonde koje mjere samo vidljivo zacrnjenje jer je takav pravilnik. Nista se tu nije modernitiralo u eko testu dizela. U pricnicpu nije tesko konstruirati sondu koja ce poput benzinskog ispuha mjeriti svaki plin u gramima po km i kod dizla ali kod nas se to me radi. A kad ce nezna se. Uglavnom posteno je da se mjere svi plinovi jer su na cestama dizeli koji nebi prosli nijednu normu da se mjeri sve ko na benzincima.
Da i dobro velis, svi proizvodjaci su varali na dizel ispuhu i od norme 3 i 4 kladim se. Tak da novi euro 6d koji imas je sigurno nekoliko puta ili desetina puta cisci od starog euro 3. Pa na vw tdi euro 5 su sa dpf izmjerili oko 10x vise stetnih plinova i kemikalija. Znaci da su odstupanja od normi u startu bila drasticna.
Pogledaj jos jednom tablicu maksimalnih vrijednosti. S tim da koji god sam benzinac imao svaki je imao debelo ispod te granice makar imao 250000 km. Tek kad pocnu sondom kontrolirati sastav ispuha kod dizela to ce biti relevantno mjerenje, ovo je cisto pro-forme mjerenje da se ne veli da nije mjereno bas nist. Opticka neprozirnost. Mozes ju dostic bez problema bez dpf i na starom izraubanom dizelu. Dakle tehnicki nezadovoljavajuce ali zakonodavno zadovoljavajuce. Recimo tvoj dci euro 6d ima oko 7 puta nanje NOx, 5x manje HC, 10x manje cestica cadje - PM a ima i manje nano cestica PN koje se nekad nisu ni mjerile..
e928953f21cbafee313b2fab793c16e3.jpg

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, ivan.martinko said:

Kod nas se koriste primitivne sonde koje mjere samo vidljivo zacrnjenje jer je takav pravilnik. Nista se tu nije modernitiralo u eko testu dizela. U pricnicpu nije tesko konstruirati sondu koja ce poput benzinskog ispuha mjeriti svaki plin u gramima po km i kod dizla ali kod nas se to me radi. A kad ce nezna se. Uglavnom posteno je da se mjere svi plinovi jer su na cestama dizeli koji nebi prosli nijednu normu da se mjeri sve ko na benzincima.
Da i dobro velis, svi proizvodjaci su varali na dizel ispuhu i od norme 3 i 4 kladim se. Tak da novi euro 6d koji imas je sigurno nekoliko puta ili desetina puta cisci od starog euro 3. Pa na vw tdi euro 5 su sa dpf izmjerili oko 10x vise stetnih plinova i kemikalija. Znaci da su odstupanja od normi u startu bila drasticna.
Pogledaj jos jednom tablicu maksimalnih vrijednosti. S tim da koji god sam benzinac imao svaki je imao debelo ispod te granice makar imao 250000 km. Tek kad pocnu sondom kontrolirati sastav ispuha kod dizela to ce biti relevantno mjerenje, ovo je cisto pro-forme mjerenje da se ne veli da nije mjereno bas nist. Opticka neprozirnost. Mozes ju dostic bez problema bez dpf i na starom izraubanom dizelu. Dakle tehnicki nezadovoljavajuce ali zakonodavno zadovoljavajuce. Recimo tvoj dci euro 6d ima oko 7 puta nanje NOx, 5x manje HC, 10x manje cestica cadje - PM a ima i manje nano cestica PN koje se nekad nisu ni mjerile..
e928953f21cbafee313b2fab793c16e3.jpg

U njemačkoj se ne koriste nikakve Sonde prilikom tehničkog, nego se iščitavaju podaci iz kompjutera samoga auta. A on izbacuje vrijednosti koje proizvođač hoće. 

Kažu, da su iz analize potpuno izbačene i količine plinova koje nastanu prilikom regeneracije filtera. 

U pravu si. Auti su postali čistiji, sjećam se da je Modus svaki put dimio pri punom gasu, dok sa ovim "novim" to nije slučaj. Samo mislim da bi to trebali biti stvarno, a ne smo na papiru. 

Link to comment
Share on other sites

na euro6, mozda i 5, na starim dizelima sigurno ne, kod nas ce isto tako ako vec nisu

Link to comment
Share on other sites

Ovisno o regiji. Rade i jedno i drugo ko i kod nas. Ali sve to je nista. Sondu unutra i mjeri PLINOVE. Kakvo jebeno zacrnjenje. Zacrnjenja ne smije bit uopce.

U njemačkoj se ne koriste nikakve Sonde prilikom tehničkog, nego se iščitavaju podaci iz kompjutera samoga auta. A on izbacuje vrijednosti koje proizvođač hoće. 

Kažu, da su iz analize potpuno izbačene i količine plinova koje nastanu prilikom regeneracije filtera. 

U pravu si. Auti su postali čistiji, sjećam se da je Modus svaki put dimio pri punom gasu, dok sa ovim "novim" to nije slučaj. Samo mislim da bi to trebali biti stvarno, a ne smo na papiru. 

Zbog malverzacija sa softverom od 2015. mjere i po starom.

Samo sa razlikom da auti kojima je prckano po softveru rade i sondom. Ali ih u vecini ruse jer nadju da prek softvera nekaj ne valja. Npr egr off ili slicno. Kod nas rade sve ko u njemackoj. Prica mi frend ispitivac.. ali vecina prolazi

 

Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2020. at 22:16, zmajo said:

Da ukratko predstavim svoj "novi" auto; Clio 2015, 1.5 dci 90 konja. Sada ima 73000 kilometara. Kupljen u Njemačkoj. Kompjuter kaže da troši u prosjeku 5,5 litara. Da budem iskren, nisam provjeravao. Mjenjač je jako dugačak i trebalo mi je kratko navikavanje. Jedino što mi se ne sviđa je slabašno grijanje. Dugo treba da se sam motor zagrije, i tada ventilator treba staviti u četvrtu brzinu da bi grijanje radilo. Ustvari. Prve su dvije brzine stvarno slabe.

Ovo su simptomi začepljenog filtera klime pogotovo ako ne hladi kada upališ klimu.

Iako dCi ne griju puno kad niti ne troše puno....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, zmajo said:

U njemačkoj se ne koriste nikakve Sonde prilikom tehničkog, nego se iščitavaju podaci iz kompjutera samoga auta. A on izbacuje vrijednosti koje proizvođač hoće. 

Kažu, da su iz analize potpuno izbačene i količine plinova koje nastanu prilikom regeneracije filtera. 

U pravu si. Auti su postali čistiji, sjećam se da je Modus svaki put dimio pri punom gasu, dok sa ovim "novim" to nije slučaj. Samo mislim da bi to trebali biti stvarno, a ne smo na papiru. 

Kada sam registrirao Aurisa, i bio na Tehnickom otisao sam u Birtiju, tako da pojma nemam sto su radili. Ali na Focusu sam bio uz njih jel sam radio atest za plin pa su me pitali za prijevode papira (joj kako je to izgledalo) i tamo prilikom eko testa na Benzin i na plin i svaki puta 2x su mu nabili nesto u auspuh.

Link to comment
Share on other sites

Da, oni rade posebno ekotest za plin i posebno za benzin.
U drugoj temi sam stavio link ytb o srpskim novinarima koji su sa jednim starijim autom orisli na tehnicke preglede u par drzava u europi.
Svaka drzava ima svoje pravilnike i razlike al svi se baziraju na - njemackom.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene u Wiesbadenu ne koriste Sonde. Čak su mi i kočnice provjeravali preko aplikacije. Bio je auto na valjcima kočio je vrlo dobro i ravnomjerno. Razlika između desne i lijeve strane je bila zanemarivih 3%. Problem je bio što su provjeravali mekoću papučice kočnice. 

Ustvari. Gledali su kakav učinak proizvede određeni pritisak na pedalu kočnice. 

Preko App-a. 🙄

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, zmajo said:

Kod mene u Wiesbadenu ne koriste Sonde. Čak su mi i kočnice provjeravali preko aplikacije. Bio je auto na valjcima kočio je vrlo dobro i ravnomjerno. Razlika između desne i lijeve strane je bila zanemarivih 3%. Problem je bio što su provjeravali mekoću papučice kočnice. 

Ustvari. Gledali su kakav učinak proizvede određeni pritisak na pedalu kočnice. 

Preko App-a. 🙄

U istoj smo pokrajni. Mozda je razlika sto tvoj auto noviji. Focus je 2009. Ja sam u Fuldi, dakle isto Hessen.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Domba said:

U istoj smo pokrajni. Mozda je razlika sto tvoj auto noviji. Focus je 2009. Ja sam u Fuldi, dakle isto Hessen.

Imao sam do nedavno Logana mcv iz 2007. Njega isto nisu stavljali na sondu. 

Ovo za kočnice je za novija vozila. 

Link to comment
Share on other sites

Dizel ili benzin? Možda je i tu razlika... Kada sam ja radio dovezao je sličan uređaj kakav imaju kod nas i sonda u auspuh i 2x ponovio na benzin, oba puta sve zeleno i 2x na plin isto sve zeleno.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj zezat da na hibridu mjere sve zivo a na dizelu eventualno "opticku neprozirnost"
Pa ja cu poludit..

Link to comment
Share on other sites

Jap hibrid, ali da citas, benzin + plin. Pricam o Focusu. Aurisa odvedem u Toyotu i oni se pobrine, ja dobijem kavu / kolace ili drugo vozilo... Tako da nemam pojma sto mu rade.

Link to comment
Share on other sites

Jasno mi je sve to. U DE tehnicki je svake druge godine, mislim za aute do 8 ili 10 godina starosti.
I ne samo kod njih nego u vecini eu. Kasnije svake godine.
Tehnicki se razlikuju po drzavama ovisno o opremi.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Sa ovom sam naljom dobio sigurno 15 ks više, a na vrijednosti auta brat bratu hilju eura. 

 

IMG_20201219_123105.jpg

Edited by zmajo
  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.