Jump to content

1.9 dci 96kw remap dpf off


R18

Recommended Posts

Pozdrav ljudi,

 

ima li itko iskustva s remapom na navedenom motoru, kod koga odraditi?

 

Može li se dpf maknuti/isključiti a da se na tehničkom ne otkrije kad se spajaju na OBD, ostao bi dpf vizualno na mjestu.

 

Kakva su iskustva s potrošnjom, jel pala?

Link to comment
Share on other sites

Pozz...ja sam radio to na 1.9 120ks...isti motor samo moja nije imala dpf.....dpf/egr off se napravi softwerski, egr obavezno treba blindirat fizicki, kucište od dpf/cat treba otvorit i izvadit dpf, katalizator ostaje....ako je motor dobar na tehnickom neces imat problema....sto se tice podizanja snage razlika u potrosnji je na otvorenoj cesti, gradaka voznja je otprilike ista, ako ti je kvacilo pri kraju nakon remapa racunaj da ces ga sigurno morat mjenjat.....mogu ti preporucit covjeka u Rijeci koji je meni radio....

Link to comment
Share on other sites

Nemoj micati dpf ako radi normalno, prvo jer je protuzakonito i moras ic kod tunera, nece nijedan normalan servis micati dpf kao sto nece ni katalizator na benzincu. Drugo, tehnicki bi mogao proci neko vrijeme, samo je pitanje do kada, oni lako otkriju jel egr blindiran i dpf izvadjen, samo jos pustaju, tojest nisu dobili naredbu da jos ruse takve aute. To sto ti tuneri pricaju da se ne moze otkriti, nemoj biti naivan, njima je u interesu da ti ispile dpf i zarade i na radu i na platini koja se vadi.
Osim toga trujes ljude (ako ti to znaci ista)

Link to comment
Share on other sites




...
Drugo, tehnicki bi mogao proci neko vrijeme, samo je pitanje do kada, oni lako otkriju jel egr blindiran i dpf izvadjen, samo jos pustaju, tojest nisu dobili naredbu da jos ruse takve aute.
...

Jel mozes objasniti kako se to "lako" otkrije da je DPF&EGR OFF sa opremom koju koriste u stanici za tehnicki pregled?
Ako me sjecanje dobro sluzi mjeri se samo srednje zacrnjenje, a EURO 5 auti smiju imati do 0.5 (ovisno o modelu). Dobro zagrijan i propuhan auto glatko ce imati 0.02-0.03 sa izvadjenim DPF-om. Vidio na vlastite oci kod Golfa 6 sa 250t km. Lijepo je da ima 0.00, ali da mora za prolaz, ne mora!
Link to comment
Share on other sites

Vec sam pisao o tome, al ukratko ispitivac gurne ku**c u auspuh i ak ga izvadi crnog, auto nema dpf ili dpf nije ispravan, ok?

Moze se mjeriti sastav ispusnih plinova ko na benzincu (co2, co, o2, no2,3,4, hc, ppm itd) ali se ne mjeri nego samo zacrnjenje ko iz norme 2001. godine, zasto se mjeri primitivnom metodom, nezna se al to ne znaci da se za godinu dana nece mjeriti. Kolega koji radi na stp kaze da moze i preko obd vidjeti dal je koji sustav iskljucen ali su u pripremi konkretnija mjerenja. Npr policija na cestama u eu te zaustavi i ak imas dizel, gledaju u rezervoar jel plavi, crveni ili normalni, i uzmu uzorak taloga sa ispusne cijevi. Ako se po procjeni murijaka u cijevi nalazi cadja, smije skinuti tablice, auto na kamion i ne na stp nego pod sumnjom da je ispusni sustav neovlasteno izmjenjen auto ide u  servis u kojem se dijagnosticira ima li auto sve kak treba a ak nema, vjerojatno je kazna da se smrznes itd. Kod nas to jos ne rade ali mogli bi prije ili kasnije poceti. 

Sad dal ti se isplati igrati s tim, ak mislis auto voziti jos 2-3 godine, ok, ali ako ga mislis zadrzati dulje, pametno je da sve ostane kako treba jer zakon se preko noci okrene.. 

Ja se nebih s tim igrao...nebi vadio ni jedan dio ispuha van. Ak bas moras tumirati, st1 ide i sa dpf filterom, pogotovo na laguni 2 koja je euro 4 valjda. Dpf se moze i ocistiti od taloga.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

dodoxxx, na koliko konja ti je dignuo auto? Svoj DPF bih sačuvao zlu ne trebalo, a nabavio neki gdje je izvađen već.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo raspravu podici na malo visi tehnicki nivo od "ako gurne cijev u auspuh i ona bude crna, auto pada tehnicki jer nema DPF".

Auti sa Euro5 normom SMIJU imati zacrnjenje od oko 0.5, ovisno opet od modela do modela. Ja sam s Lagunom iz 2007.g. i Euro4 motorom sa 200+t km imao 0.06. Tako da ...

Onaj dio oko spajanja na OBD port - provjerava se "readiness" sustava i on moze biti OK ili NOK. Dobar ćuner moze i to fake-ati da uvijek pokazuje OK. Ako ne znas koji, pitaj me.

Kako mislis da ovaj na tehnickom DOKAZE da je DPF uklonjen, osim da on sam razreze kuciste? Ako ovaj na tehnickom to ne moze, kako ce tek onda policija moci na cesti? Bezveze plasis ljude.

Ne zelim ulaziti u politicku ili moralnu raspravu oko uklanjanja DPF, vec govorim cisto s tehnicke strane.

P.S.
I da, na svom autu nemam uklonjen DPF, jednostavno jer ima jos premalo km.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jednostavno:

"It is illegal to drive a diesel car with the particulate filter removed"

Ne moze biti jednostavnije. I svaka dalnja rasprava je suvisna.. i nepotrebna. A svatko radi po svojoj savjesti i aktualnim zakonima/pravilnicima.
Ja kazem da se pravilnici mogu promijeniti. I mijenjati ce se...
Jos euro 5 ajd al vozit npr euro 6 bez dpf i src kata to je stvarno dno..

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Svi mi znamo da je DPF OFF nelegalan, ali ono sto ti ja pokusavam reci da to uopce nije tako jednostavno DOKAZATI na dobro odrzavanom motoru.

Mogu oni mijenjati pravilnike do Bogojavljanja, cinjenica je da su Euro5 auti certificirani (CoC dokument) sa jako, jako visokom granicom za srednje zacrnjenje i taj broj vrijedi citav zivotni vijek auta.

Da bi se mjerilo nesto drugo osim srednjeg zacrnjenja, sta bi upucivalo na skinuti DPF, treba skupa oprema koju nase STP nece imati ni za 10 god. Recimo mjerenje velicine cestica.

dodoxxx, na koliko konja ti je dignuo auto? Svoj DPF bih sačuvao zlu ne trebalo, a nabavio neki gdje je izvađen već.
Ne mozes ga sacuvati jer je upresan u kuciste i da bi ga se izvadilo mora ga se izmrviti.

Jednim kad predjes na "dark side" nema povratka.
Link to comment
Share on other sites

Sad bas gledam,nabavis od 120ks felleksibilnu i cijev iza fleksibilne i sve ti je plug&play, katalizator ostaje tvoj...na tvojoj bi trebao biti samo dodan dpf iza flexibilne, 120ks ima na tom mjestu cijev...

186086327.jpeg

4976.jpg

Link to comment
Share on other sites

Čisto informativno. Znam da DPF ima senzor tlaka prije i poslije DPFa. Ako se gledaju vrijednosti senzora pretpostavljam da se može skuziti sa nema filtera...

Link to comment
Share on other sites

Koliko truda i muke da se legalno vozi neispravan dizel. Pa kaj je tim ljudima, jesu poludjeli?
Jel se bas mora piliti filter na dizelu.. kolektvno ludilo.. bolest.

Link to comment
Share on other sites

Koliko truda i muke da se legalno vozi neispravan dizel. Pa kaj je tim ljudima, jesu poludjeli?
Jel se bas mora piliti filter na dizelu.. kolektvno ludilo.. bolest.
Gle, auti idu bolje, manje trose, ne gusi se motor i svi i.aju frenda ili nekog na tehnickom. Tak da...

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gle, auti idu bolje, manje trose, ne gusi se motor i svi i.aju frenda ili nekog na tehnickom. Tak da...

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk

Stvar je kak percipiras zakon. Ako te za zakon b.k. onda i kroz prolazak kroz 5 crvenih svjetala mozes gledat jednako. Auto bolje ide ak ne stanes na svakom semaforu, manje trosi, ne gusi se motor ali nije te uopce briga za ljude oko tebe. Pjesake, bicikliste, trudnice, malu djecu koji udisu tvoju cadju da bi se ti ko gospon seljak vozio sa dizelom od 400000 km.
Ono pojam "znas, postoje i drugi ljudi" osim tebe, a ne samo ti i tvoj frend itd. Zato nam je i trulo drustvo jer se zakoni i propisi krse gdje god stignu. Drugim rijecima lopovska, prevatantska i muljatorska drzava. Zato nas iz svijeta i gledaju kao zabit zatucanih balkanaca koji jedino sto imaju je lijepo more. Ono malo onih koji imaju mozga i razmisljaju malo sire od svog sela ionako odu odavde cim prije mogu. I ako mogu zbog okolnosti.
Pravdanje da svi krse zakon pa mogu i ja je cista destrukcija drustva iz korjena, zato nikad ovo ne bude "normalna drzava" nego vukojebina ko do sada.. ne zbog politicara koji su lopovi, nego zbog gradjana koji nisu nista bolji..
Link to comment
Share on other sites

On ‎26‎.‎1‎.‎2020‎. at 19:22, vip3141 said:

Ne mozes ga sacuvati jer je upresan u kuciste i da bi ga se izvadilo mora ga se izmrviti.

Jednim kad predjes na "dark side" nema povratka.

Ma napisao sam da bih drugi nabavio gdje je već izvađen, znam da ne možeš sadržaj kučišta ni dpf-a ni katalizatora izvaditi i vratiti a da ostane neoštećeno.

On ‎26‎.‎1‎.‎2020‎. at 19:46, dodoxxx said:

Sad bas gledam,nabavis od 120ks felleksibilnu i cijev iza fleksibilne i sve ti je plug&play, katalizator ostaje tvoj...na tvojoj bi trebao biti samo dodan dpf iza flexibilne, 120ks ima na tom mjestu cijev...

 

Tnx, ali nije mi opcija jer želim da vizualno bude sve kako treba, a ne da se iz aviona vidi da nešto fali.

 

Link to comment
Share on other sites

On 29. 01. 2020. at 17:00, R18 said:

Ma napisao sam da bih drugi nabavio gdje je već izvađen, znam da ne možeš sadržaj kučišta ni dpf-a ni katalizatora izvaditi i vratiti a da ostane neoštećeno.

Tnx, ali nije mi opcija jer želim da vizualno bude sve kako treba, a ne da se iz aviona vidi da nešto fali.

 

Ja na alfi 159 imam original cijev umjesto dpf , tehnicki prolazi bez problema, regularno

Link to comment
Share on other sites

frend je na e91 dao izvaditi dpf i napravio softwerski off, na tehničkom je imao manje zacrnjenje nego sa dpf-om

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Krule said:

frend je na e91 dao izvaditi dpf i napravio softwerski off, na tehničkom je imao manje zacrnjenje nego sa dpf-om

Slazem se, ista situacija kod mene sa dpf/egr off i stage 1

Na laguni 2 88kw sam imao izvađen cat i ugasen/blindiran egr + remap isto je sve bilo ok

Link to comment
Share on other sites

On ‎3‎.‎2‎.‎2020‎. at 18:27, dodoxxx said:

Ja na alfi 159 imam original cijev umjesto dpf , tehnicki prolazi bez problema, regularno

Možda probam onda tako, vjerojatno bi mi lakše bilo tu cijev nabavit od 88kw pa i fleksibilnu, nego nać loši dpf za malo para ili već izrezani. Samo pitam se dal paše na mog 96kw sa ovog od 88kw, ne vidim na onim slikama brojeve malo je mutno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.