Jump to content

P: Megane 1.6 16v


Ivicakr

Recommended Posts

 

Renault megane 1.6 16v
Auto sam kupio od prvog vlasnika 2014. godine sa 88 000km i ugradio plin
Sada ima 165 000km
Redovito održavan,mali potrošač,vrlo dobro stanje.
Plin atestiran do 2024,prije nekoliko mjeseci je napravljen veliki servis plina,zamjenjeni injektori i isparivač...
Prošle godine zamjenjeni prednji amortizeri,kape amortizera,termostat,nove ljetne gume na 17 cola 
originalnim felgama,zimske na 15 cola stare četiri godine.
Dvozonska klima,originalni parking senzori,električno preklapanje retrovizora,vozilo bez ključa,senzor kiše i svjetla,arkamys ozvučenje... 
Registriran do 7.2020.

Cijena 5200e

Više informacija: 0976670137

https://www.spritmonitor.de/en/detail/646556.html

Prodaje se jer je kupljen novi megane IV 1.3 tce

IMG_20181112_094919_copy_800x600.jpg

IMG_20181112_095051_copy_800x600.jpg

IMG_20181112_094933_copy_800x600.jpg

IMG_20200123_101632_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152254_copy_600x800.jpg

IMG_20200125_152212_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152317_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152307_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152359_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152336_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_152444_copy_800x600.jpg

IMG_20200125_154302_copy_600x800.jpg

IMG_20200125_154237_copy_800x600.jpg

IMG_20200130_160735_copy_800x600.jpg

IMG_20200130_160755_copy_800x600.jpg

IMG_20190901_073939_copy_800x600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvala na komentaru,cijena za kupca ide dolje.

Inače nemam pojma koliko bih ga cijenio,nisam preprodavač,na njuškalu ima svakakvih cijena...

Link to comment
Share on other sites

Takve sucijene i na njuskalu.. ima ok opremu za benzinca..
Jedino ima dosta km, takvucijenu drze ovi bez plina i sa manje km..
Mnogi ljudi bi benzinca kupili ali cim vide da je gore 150000 km+ vozen na plin nece ga ni za sicu.. moral bus spustiti..

Link to comment
Share on other sites

Ima i onih sa do 100tkm. Moj je imao 61000 km, drugi koji sam gledao 105000 km. Treci 81000 km. Tak da je za benzinca sa 160000 km dosta za cijenu koju trazi. Ali obzirom da je vozen na plin, onda jasno da ima vise km..
Ak gledamo normalne drzave, auto sa tolko km je za rashod..
Pogle kolko vredi meg 2, 2008, samo godinu stariji, ista oprema i motor, 2500€..

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Star je jedanaest godina

165:11=15,to je neki prosjek...

Taj auto može još puno kilometara,daleko je od rashoda...

Inače plin servisiran kod Tidale,ko vozi plinaša čuo je za majstora

Ulje je mjenjano svakih 10-12 tisuča zbog varijabilne remenice i nikad se nije čula.

Na prvom velikom servisu stavljena je nova,veči servisi rađeni su u ovlaštenom,posjedujem račune...

Manje servise,ulje,kočione obloge i neke sitnice radio sam si sam...

Za kupca cijena ide dolje ;)

Stavit ču ga u oglasnik,moram prvo vidjeti kak se bude novi ponašal 😄

Link to comment
Share on other sites

jeste razapeli covjeka radi pisljivih 5k eura. Barem ne prodaje grob kakvih je puno Njuskalo i iskreno je napisao sve o autu...
Btw u oglasima su od 4200 do 6200 eura (2009g, 1.6 benzinci, 100-200tkm) tako da ce sa nekakvih 4500-4700 biti skroz konkurentan. Da ne velim koliko je tu na forumu bilo nadobudnih oglasa po pitanju cijene, pa se nitko nije bunio.

Link to comment
Share on other sites

Ovi iz oglasa su 85 posto generation. Ovaj nije i samim tim više vrijedi.ovaj će lijepo još i dugo voziti. Frenchov ima 430000 i lijepo ide.  Sretno s prodajom.

Link to comment
Share on other sites

Nije plin sam po sebi problem, ja sam kupio sa ugradenim plinom i to mi je bila prednost, megana jedinicu. Kupio sa 180, napravio 100tkm, u plinski sistem sam ulozio 300kn u tih 100 tisuca.(htio sam servisirati ali je bio nekakav sistem koji se ne moze servisirati, štali)

ZAto je otisla hrpa drugih stvari nevezanih uz plin.

Samo lakse nekak zvuci dat 2300€ za auto u odnosu na ovih 5200 kaj trazi covjek, al trziste ce svoje rec.

Link to comment
Share on other sites

Da, to je nepredvidivo. Ja znam bar 20 ljudi koji voze benzince i nebi nikad ugradjivali plin. Kaj ces, svakakvi smo, sto je nekom prednost, drugom je nedostatak.
Nemres u podzemnu garazu. Nema svaka pumpa plin itd.. inace bi bilo idealno da ima tvornicki plin. Prvi ja bi kupio neki duster sa plinom.
Zanimljivo da se npr u zemljama van eu duster prodaje pod brendom renault to sa motorima 1.6 i 2.0 benzincima..
Samo u eu se voze mlinci 1.0 benzin i 1.5 dizel

https://www.renault.com.sa/vehicles/new-vehicles/all-new-duster/engines.html


Link to comment
Share on other sites

Auto sa lpg ne smije u podzemnu pa to vrijedi od mislim 2007..
Tezi je od zraka pa u slucaju curenja ne isparava nego se zadrzava na dnu.
Ovdje je teksas ali u austriji i dalje kazna je drakonska, vjerojatno i u slo.
Novije garaze imaju i znak..

aad0f02fe45039274aadf5e489c2301e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Po meni LPG u autu ne bi smio biti prepreka nego prednost pri prodaji jer mnogima je ekonomična vožnja na prvom mjestu a to što se ne bi smio parkirati u garažama im nije veliki hendikep. U plinsku instalaciju koju je ugradio i odražava "doktor" poznat pod nickom tidala  se također ne može sumnjati tako da takav motor sigurno može preći još puno kilometara, u najgorem slučaju jednako koliko da se pogoni samo na benzin.

Nema smisla ovdje gaditi čovjekovu temu. Svaka roba ima svoga kupca. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Auto sa lpg ne smije u podzemnu pa to vrijedi od mislim 2007..
Tezi je od zraka pa u slucaju curenja ne isparava nego se zadrzava na dnu.
Ovdje je teksas ali u austriji i dalje kazna je drakonska, vjerojatno i u slo.
Novije garaze imaju i znak..

aad0f02fe45039274aadf5e489c2301e.jpg

Ja recimo u Mađarskoj, Austriji, Njemačkoj i Francuskoj nigdje nisam vidio da ne smiješ sa plinom u garažu. Štoviše 6 mjeseci mi je auto sa plinom bio u javnoj garaži parkiran...

Samo u Hrvatskoj, Bosni i Srbiji sam vidio takav znak.

A sada što se tiče plina. Vjerojatno može gadno naštetiti motoru ako se tjera u u visoke obrtaje duže vrijeme. Ja sam znao po 1200km prelaziti na tempomatu na 3500-4000 okretaja i još motoru ništa. Dalje što se tiče isplativosti plina. Isplati se u svim uvjetima, samo je pitanje da li ima smisla. Recimo moj stari vozi jednom mjesečno 30 tak km u jednom smjeru i 30 tak km u drugom, a sve ostalo su relacije ono 3-4km. Sada po zimi u većini slučajeva bi vozio na benzin. Dakle kalkucija nije baš za njega. Kako noviji dizeli sa DPFom imaju svoju publiku, tako i plin. Može, imam ga i ja na Focusu, ali po zimi mi se ne isplati. Prije sam napravio 350km i tankirao, bila sve otvorena cesta i potrošnja oko 7l plina. Sada zadnji tank koji sam točio 360km imam na satu imam još plina a potrošnja na satu 9.6l. što znači 10tak realno... Ali kazaljka od benzina pala. Vozim cca 6-10km u jednom smjeru i od toga 4cca na benzin. 

Za cijenu auta ne mogu komentirati, ne znam stanje na tržištu. 

Link to comment
Share on other sites

Evo stvarno nisam o ovome s garazom imao pojma, zanimljivo! 

A auto izgleda vrlo uredno, ima lijepu opremu i ne bi trebalo biti problem prodati ga za nesto manju cijenu od trazene, sretno! 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ivan.martinko said:

Da, to je nepredvidivo. Ja znam bar 20 ljudi koji voze benzince i nebi nikad ugradjivali plin. Kaj ces, svakakvi smo, sto je nekom prednost, drugom je nedostatak.
Nemres u podzemnu garazu. Nema svaka pumpa plin itd.. inace bi bilo idealno da ima tvornicki plin. Prvi ja bi kupio neki duster sa plinom.
Zanimljivo da se npr u zemljama van eu duster prodaje pod brendom renault to sa motorima 1.6 i 2.0 benzincima..
Samo u eu se voze mlinci 1.0 benzin i 1.5 dizel

https://www.renault.com.sa/vehicles/new-vehicles/all-new-duster/engines.html

 

otkrio si nerješive probleme i stvano kvalitetne argumente zakaj ne staviti plin 😂😂

opet se topla voda otkriva, sve se zna, samo treba znati koji motori su pogodni za plin, a koji ne, pravi majstor i to je to

inače, nije niti puno vožnje na visokim okretajima problem, samo se prema tome mora napraviti mapiranje, da iznad nekih okretaja dodaje i malo benzina zbog hlađenja

ovaj 1.6 je dobar za plin, a ako je Tidala servisirao i mapirao, ja ne vidim nikakvu prepreku, za iste novce ce netko kupiti auto kao i bez plina, nece se zezat sa ugradnjom i atestom, nego se odmah jeftino voziti

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u ex hyundai i30 imao ugrađen plin i radio je 9,5 godina i 220 tkm nez problema, doslovno bez i jednog problema sa motorom i plinom, prodan sa originalnim isparivačem i injekotrima. Gdje ej auto danas, i da li još uredno vozi ne znam, iako ima jedna član ovog foruma (scary) koji možda zna nešto više.

Kad mi žena ne bi inzistirala na autumaticu, razmišljao bi o kupnji (za razumnu cinenu) ovog megana..

Link to comment
Share on other sites

Da, ovo je jedan od zadnjih Renault motora u kojem je plin pogodan i obavezan (barem meni).

Imao/imam: Scenic 2001, Scenic 2002, Scenic 2004, Scenic 2006, svi K4M na plin.. Ukupni trošak za održavanje svih tih plinskih instalacija nije prešao 1500 kuna na skoro 200000 km...

Stalno tražim Scenic 3 sa 1.6 benzincem, ali nemoguća misija u moru uvoznih auti sa niskim CO2...

 

Sretno u prodaji! Da je malo veći već bih te nazvao :)

Link to comment
Share on other sites

ja sam također na plinu i dobro to dela na K4M. dodatnog podmazivanja ventila nemam. U garažu ulazim svaku, nemam naljepnicu LPG niti sam ju dužan imati, koliko znam (na tehničkom ne traže niti ju daju).

Btw frend koji mi je prodao ovog Scenica 2, sada vozi Scenic 3 sa istim 1,6 16V i 6 brzina. Godišnje prelazi 2000 km. Ima službeni, ovaj mu samo stoji u garaži za ukras.

Ako ga bude prodavao, dam ti broj ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Ja recimo u Mađarskoj, Austriji, Njemačkoj i Francuskoj nigdje nisam vidio da ne smiješ sa plinom u garažu. Štoviše 6 mjeseci mi je auto sa plinom bio u javnoj garaži parkiran...
Samo u Hrvatskoj, Bosni i Srbiji sam vidio takav znak.
A sada što se tiče plina. Vjerojatno može gadno naštetiti motoru ako se tjera u u visoke obrtaje duže vrijeme. Ja sam znao po 1200km prelaziti na tempomatu na 3500-4000 okretaja i još motoru ništa. Dalje što se tiče isplativosti plina. Isplati se u svim uvjetima, samo je pitanje da li ima smisla. Recimo moj stari vozi jednom mjesečno 30 tak km u jednom smjeru i 30 tak km u drugom, a sve ostalo su relacije ono 3-4km. Sada po zimi u većini slučajeva bi vozio na benzin. Dakle kalkucija nije baš za njega. Kako noviji dizeli sa DPFom imaju svoju publiku, tako i plin. Može, imam ga i ja na Focusu, ali po zimi mi se ne isplati. Prije sam napravio 350km i tankirao, bila sve otvorena cesta i potrošnja oko 7l plina. Sada zadnji tank koji sam točio 360km imam na satu imam još plina a potrošnja na satu 9.6l. što znači 10tak realno... Ali kazaljka od benzina pala. Vozim cca 6-10km u jednom smjeru i od toga 4cca na benzin. 
Za cijenu auta ne mogu komentirati, ne znam stanje na tržištu. 
Njemacki znas..
Zabranjno je. A to sto ljudi ne postuju propise je kao i piljenje DPF filtera..

https://www.dacianer.de/threads/darf-man-mit-einem-lpg-fahrzeug-in-die-tiefgarage.37377/
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, frenchkey said:

Btw frend koji mi je prodao ovog Scenica 2, sada vozi Scenic 3 sa istim 1,6 16V i 6 brzina. Godišnje prelazi 2000 km. Ima službeni, ovaj mu samo stoji u garaži za ukras.

Ako ga bude prodavao, dam ti broj ;)

Sveti gral! 😁 Tražio sam ga intenzivno preko godinu dana po oglasnicima, ali uzaludno. 

Link to comment
Share on other sites

Bio je jedan scenic benzinac isti motor 1.6, 16v 110 ks, 2012, prosle godne kad sam ja kupovao. Trazio sam samo benzinca. Bio u njuski ja nazovem , veli lik da je na crnomercu velim oko 15h bi ga doso pogledat i zovem u 14h da potvrdim kad ono vec prodan..

Onda je bio i grandrour i generation oba prodani u par sati a treci i mi je bio daleko jer sam imao na poslu audit i radili smo do 18h. Onda je zena gledala njuskalo ja joj velim ak vidis kaj pametno javi. Ona vidla ovog bijelog kaj sad vozim i velim ok je. Velim ja bum ja poslije posla otiso ga pogledat veli zena nista bjezim ja s posla (inace bi i ja mogo pobjec al taj tjedan nisam mogao jer smo imali nadzor iz svabije 2 eksperta)

Otisla zena i kaparila ga. I onda sam poslije posla iso i pogledao ok imao je par mana i nekaj mi je nije svidjalo, i tak al na kraju sa. Pristao. Cak je imao benge 3/4 rezervoara. I frisko napravljen mali servis prije 3 mjeseca u ovlastenom. I tak ga vec vozim godinu i 2 mjeseca. I ja povremeno razmisljam o plinu, al samo boca tam di je rezrvna guma.

 

 

 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

On 02. 02. 2020. at 21:32, Ivicakr said:

Hvala na komentaru,cijena za kupca ide dolje.

Inače nemam pojma koliko bih ga cijenio,nisam preprodavač,na njuškalu ima svakakvih cijena...

Moj, bio sam prvi vlasnik, sve po psu, reparirani landi injektori, stara boca dole, nova gore, 2010g, imao je 170tkm kusur...je u ljeto 2018 otišao za 5100e, doduše spustio sam ga tada mrvu...ali tvoj ima i više opreme

Tak da mislim ako ga i spustiš na 4900 ne gubiš, opet korektno

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.