Jump to content

Clio I 1.4.8v par savjeta za održavanje


zico Clio 1.4 8v

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, 

nedavno sam kupio Clio 1.4, 8v, 1998. godina, oprema Confort.

Malo gledam po motoru, izgleda dosta čisto, zamijenio sam ulje u motoru, filtere i svječice. Zanima me treba li i u mjenjaču jer auto ima 96000 km i dugo je stajao i nije vožen, koje ulje?

Isto tako zanima me ima li potrebe, čime i kako se čisti klapna gasa ...

Na kraju me zanima mogu li originalni auto radio izvaditi, staviti noviji a da ne bude problema sa kodom ključa, da li su kako povezani ...

Link to comment
Share on other sites

Ako ima smetnji u radu čišćenje klapne neće odmoći, ako radi dobro nema potrebe za diranjem. Ako se ipak ne možeš suzdržati treba je skinuti i očistiti vani, možeš koristiti sprej za čišćenje kočnica.

Promjena ulja u mjenjaču isto neće štetiti, 75w80 2.4L

Od svega toga bi bilo bolje da promjenis zupčasti remen za početak.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kaj se radija tiče ako stavljaš drugi netreba kod,bar meni nije trebao na Clio3


Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

Zamjena zupčastog i ostalih remena ide naravno, ulja sva idu i filteri, a kaj se tiče klapne gasa za sada radi ok ali pitam usput ...

Kaj se tiče radia, događa mi se da kad ga upalim piše code, radio na na nekim stanicama svira, neke neće memorirati, ali me muči kaj nekad ne mogu upaliti, moram ga zaključati - otklučati da skuži kod, ima li tu pomoći

Još samo pitanje za ulje u motoru, 5w30 ili 10w40 i na koliko km da mjenjam

Edited by zico Clio 1.4 8v
Link to comment
Share on other sites

Treba li brtva kad se mjenja pumpa ili je dosta samo termo diht masa, isti nisam dobio s pumpom, ima li gdje za kupiti posebno ...

Link to comment
Share on other sites

neke da, neke ne, zgodno je ako pumpa ima utor po obodu da brtvena masa ''bolje sjedne''. Također ne stavljati previše iste jer završe u antifrizu komadići diht mase koja onda začepi kanale u malom kileru

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi provjeriti i po potrebi poštelati ventile, koje su vrijednosti na koje se isti štelaju ...

Link to comment
Share on other sites

Znao sam, ali zaboravio. Imam negdje zapisano...
Uglavnom strogo na hladan motor to raditi

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.