Jump to content

Ispiranje rashladnog sustava na autu


petak

Recommended Posts

Dobar dan ekipa!

Evo jedne teme za razgovor.

Radi se o rashladnom sustavu na autu.

Zatvoren je i kroz njega obično kola antifriz. Ponekad destilirana voda, a ponekad i obična.

 

Imam situaciju da mi  sustav lagano pušta na vodenoj pumpi, odnosno na brtvi vodene pumpe.

Ideja mi je skinuti vodenu pumpu i zamijeniti tu brtvu drugom. Pumpa uredno radi, nema zujanja ili kakvih drugih problema. A drugu brtvu sam dobio kad sam kupio pumpu.

Jedna od razloga zašto bi to radio je i antifriz koji više nije crven nego je smeđ i u posudi ima dosta mulja.

Htio bi taj mulj izbaciti iz sustava. 

 

Pitanje je kako isprati sustav?

Nekim sredstvom, običnom vodom, novim antifrizom?

 

Imam ideju kako bi to napravio ali da vidim vaše ideje.

Da li ste ikad to radili i na koji način?

 

Zahvaljujem na čitanju!

Link to comment
Share on other sites

imas sredstva bas za to, i normalno par puta ispiranje sa cistom vodoom

ako imas uvjete, gumenu cijev zabijes u posudu i neka radi auto, dosta blata ce izbaciti tako

na cetvorki to radis ili?

Link to comment
Share on other sites

Postoje sredstva za ispiranje sustava, ali mislim da je dovoljno ispustit postojeci antifriz, uliti destiliranu vodu, napraviti krug ili dva po gradu, ispustiti destiliranu vodu, i onda opet uliti odgovarajuci antifriz...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to uvijek radio vodom i ispirao dok nisam dobio čistu vodu. Mukotrpan posao koji je ponekad potrajao puno duže vremenski od očekivanog ako želiš baš čist sustav. Nije baš jedna izmjena i gas.

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ako je jako blatno malo mu je jedan put tako

 

najbolje kad se nadu "majstori" i naliju neku jeftinjava tekucinu za krpanje hladnjaka, i onda unutra napravi majonezu, nikad vise to ne isperes

Edited by robyakarider
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Moja ideja je uliti destiliranu vodu sa sodom bikarbonom. Napraviti par km da se ventilator upali nekoliko puta i onda to ispustiti. 

Eventualno ponoviti još jednom i onda novi antifriz. 

A tim da sam planirao skinuti hladnjak i grijač kabine u njih posebno isprati. 

Imam osjećaj da u njima najviše ostane tog mulja

Link to comment
Share on other sites

ne znam bas koliko ti ima smisla rastavljati, pogotovo ako je staro auto, samo ce ti puknuti nesto, i poslije voli pustati na spojevima (stare i tvrde cijevi)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, petak said:

Moja ideja je uliti destiliranu vodu sa sodom bikarbonom. Napraviti par km da se ventilator upali nekoliko puta i onda to ispustiti. 

Eventualno ponoviti još jednom i onda novi antifriz. 

A tim da sam planirao skinuti hladnjak i grijač kabine u njih posebno isprati. 

Imam osjećaj da u njima najviše ostane tog mulja

Probaj pa javi :D 

Link to comment
Share on other sites

Ako propiše sve di nebi tribalo znati će se 

:yeah:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja nebi nikakva sredstva jer vecinom je to kemija koja nagriza. Uzmes lijepo 4 bidona destilirane od 5l. Izbacis termostat iz igre da ubrzas proces. Istocis sve iz kilera i tako redom. Istina za start mozes sa slaufom ispirat. Kad izade zadnja voda cista stavis antifriz.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danas odradio jednu rundu. 

Ispraznio stari antifriz, očistio bocu od naslaga i ulio novu destiliranu sa sodom. 

Voda je brzo ponovo postala smeđa. 

Posebno nakon paljenja motora i pokretanja pumpe. Nakon đira kroz selo i tri četiri ventilatora ispred kuće ispustio sam ponovo vodu. 

Sutra ponavljam postupak da vidim kakva će biti boja vode. 

P. S. nije se nigdje zašto palo i nije nigdje procurilo. :yeah:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

Danas odradio jednu rundu. 

Ispraznio stari antifriz, očistio bocu od naslaga i ulio novu destiliranu sa sodom. 

Voda je brzo ponovo postala smeđa. 

Posebno nakon paljenja motora i pokretanja pumpe. Nakon đira kroz selo i tri četiri ventilatora ispred kuće ispustio sam ponovo vodu. 

Sutra ponavljam postupak da vidim kakva će biti boja vode. 

P. S. nije se nigdje zašto palo i nije nigdje procurilo. :yeah:

jbt pa kad prije😂 

 

Link to comment
Share on other sites

Nisi morao destiliranu trošiti za to.. ja isto najčešće sa crijevom sa špine to “perem”. Na starim autima i na novijima koji to podnose, na onim drugima kemijom. Crijevo u posudu i upaljen motor i neka teče dok ne postane čisto.. 
Ali posto je to katra ona na posudi ima samo za nivo nema cirkulaciju?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, laci said:

Nisi morao destiliranu trošiti za to.. ja isto najčešće sa crijevom sa špine to “perem”. Na starim autima i na novijima koji to podnose, na onim drugima kemijom. Crijevo u posudu i upaljen motor i neka teče dok ne postane čisto.. 
Ali posto je to katra ona na posudi ima samo za nivo nema cirkulaciju?

Tako sam uvijek radio, crijevo i udri

Postavlja se pitanje otkud mu mulj u posudi i zašto je smeđe, znam da sam takve probleme imao s autima u kojima nije bio dobar omjer antifriza/vode, pa je sistem bio hrđav (otuda smeđa boja)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mulj je vjerojatno tu jer motor nije otvoren kako treba kad se radilo. 

Košuljice nisu skidanje, a oko njih je najviše mulja koji se teško može isprati ovako. 

Ima mu godina. I pitanje koliko često je mjenjano antifriz i u kakvom omjeru prije nego je doša kod mene. A nebi me čudilo i da je dolijevana samo destilirana voda. 

Viditi ćemo ovako kako će ispasti i koliko će mulja izaći pa ću reagirati shodno tome. 

Laci.... Neznan kako napraviti krug za cirkulaciju. Jedino da hladnjak izbacim iz kruga. Onda bi moglo ići. 

Svakako mislin skidati hladnjake. Ostaje jedino iz motora izvuči što više mulja. 

Sa sodom bikarbonom se nadam da bi mogao malo rastopiti te naslage unutra. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Soda bi pomogla nekoliko. Ne treba očekivati čuda ako je tako kako kažeš za neotvaranje motora. Na njoj je lako skinuti hladnjake i isprati ih posebno, isto nije na odmet, samo lagani pritisak i bit će sve ok. A motor možeš direktno na pumpu(ili kad je skineš radi brtve u glavu direkt) staviti crijevo sa špine pa nek teče. Posudu sa rižom i vodom mućkati ko da koktel radiš dok se ne očisti koliko želiš. 
Šta god napravis i na koji god način bit će bolje nego sad iako se i ovako hladi dovoljno.

Ne za pravi odzraciti na kraju

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

na četvorki zatvaranjem grijanja se zatvara dotok vode u mali kiler, nije na klapne kao današnja auta. Dakle možeš mali hladnjak izbacit iz kruga kad ispireš, ako želiš

Link to comment
Share on other sites

Laci......Tako sam i mislio napraviti.....svaki dio pojedinačno isprati......hladnjake u sudoper i ispirati.....motor kroz rupu na glavi (čak sa stražnje strane bloka ima šaraf za ispust)...Boca je već oprana i prozirna :yeah:

Bi li bilo pametno kroz hladnjake i motor protjerati antikorozin? Ili da to ni u ludilu ne pokušavam?

Ali prije toga sam mislio sodom rastopiti (koliko je to moguće) naslage unutar motora.

Do sad nisam imao problema sa hlađenjem motora. Nije se pregrijavao, niti je bilo ikakvih cirkusa.

Jedino je bilo tog mulja i antifriz je bio smeđi.

Danas još jedno kruženje sa sodom i destiliranom. A onda rastavljanje

Link to comment
Share on other sites

Petak ja nebi stavljao antikorozin u kiler.
Nažalost naučio na vlastitoj pogrešci. Na motokultivatoru je metalni rezervar i kod čepa je šprungirao. Prije hart lotanja napunjen je vodom da nema benzinskih para. Naravno poslije je bilo malo površinske korozije koja nije stvarala probleme. Eto ja se sjetio da ulijem antikorozin i promućkam. Sve je to bilo lijepo dok se nije počeo ljuštiti, pa da vidiš problema.
Probao mućkati kamenčiće da ga ispjeskare ali nije to bilo dobro. Na kraju kupio neku skupu boju koju sam ulio unutra i mućkanjem ofarbao. Na kraju cijena skoro ko novi a posla i skidanja bezbroj.

Link to comment
Share on other sites

Nisam pametan....

Na glas izgovaram gluposti i ideje koje mi padaju na pamet u nadi da će se naći netko tko je slično ili isto radio pa da me upozori 

Ali bi volio što je moguće više te ruzine izbaciti vani iz bloka motora

Link to comment
Share on other sites

Nebi ni ja antikorozin nikakav koristio, ne treba ti destilirana voda za ispiranje..

hladnjake znam perolinom(df,  ivasol..) ispirati kad je ulje problem(zatvorim obje strane, napunim i pustim polasata-sat da odstoji, poslje istočim, natočim novi miks koliko mislim da je dovoljno i muckam, prolijem pa ako sam zadovoljan samo vodom isperem dok nema vise pjene)

Ruzinu iz bloka nećeš nikad ovako isprati do kraja ni eliminirati i to ti je jasno, samo kompletnim rastavljanje motora. Mislim da to nema potrebe raditi dokle god je brtva glave dobra( ako je soda sad ne syebe 🤫)

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da neće i da će brtva glave preživiti. 

Onda vodom pa koliko ide. 

TX! 

Sad treba zasukati rukave 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.