Jump to content

motor "K9K 636" - problem


dizna

Recommended Posts

On 04. 08. 2020. at 19:41, dizna said:

Skupio auto, odradili su kao što sam prethodno napisao, injektori testirani i sve ok s njima, sve živo u redu što se dalo izkontrolirati, čak mi čovjek ništa nije ni naplatio jer su tri nova ugrađena prije kod njega, a kad sam pitao za četvrti samo je odmahnuo rukom i rekao teraj i ne brini, samo da je problem riješen, usluga na najvišem nivou, kodirali i opet softver gore (nisam to shvatio valjda ga resetiraju pa dignu opet), za sada se ništa ne čuje al imam neki osjećaj da će opet po starom u skorije vrijeme...

Budem pisao... 

Evo dugo sam izdržao, opet nevalja.

Našao sam ovaj video za Qashqai-ja, identično je i kod mene, 

Evo poslušajte

Znači identično je kod mene, čuje se samo prilikom kretanja na vrlo malim brzinama u prvoj i rikverc, poslije ništa, motor radi kao beba.

Nekad zalupa katastrofa, nekad ga jedva čujem, nema pravila bilo hladno ili 35 stupnjeva vani, također nema pravila niti da je auto stajao duže ili je ponovno upaljen nakon recimo pola sata, kao da se manje čuje kad je klima upaljena, ali ne znam dal samo ja tako mislim ili ostaje isto ali se manje čuje čuje u kabinu zbog paljenja klime.

Jel pada nekome nešto na pamet?

Na ovom videu kao da se motor malo zagrcne kad krene, kod mene je taj zvuk malo razvučen, ide tak tak tak i onda sve više ubrzava i na kraju kad pređem recimo 5-10 km/h nestane, ali kako je na videu to je definitivno to kao kod mene.

Link to comment
Share on other sites

Ja znam da tako rade svi HDi/TDCi motori.

Na Focusu mi se 1.6 točno tako čuo na kretanjima. 230tkm je okrenuo. Otkupio ga kolega iz firme, na 260tkm je trenutno i sve ok. Moja žena je znala reći za njega, tu ko da lupaju ventili kad krećeš :D 

Ali koliko mi je poznato, na PSA motorima je to čekićanje normalno, dok to baš ne čujem na dCi-evima... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, GTT said:

Ja znam da tako rade svi HDi/TDCi motori.

Na Focusu mi se 1.6 točno tako čuo na kretanjima. 230tkm je okrenuo. Otkupio ga kolega iz firme, na 260tkm je trenutno i sve ok. Moja žena je znala reći za njega, tu ko da lupaju ventili kad krećeš :D 

Ali koliko mi je poznato, na PSA motorima je to čekićanje normalno, dok to baš ne čujem na dCi-evima... 

Jel moguće da je povezano s letećima?

Ma ne čujem ni ja to niti na jednom dci motoru, ali normalno nije sigurno i nešto ne valja.

A ovakve simptome sam imao prije nego sam mijenjao injektore. doslovno identičan zvuk i bijelo dimi kao i ovaj kaškaj.

A ovo što vidim kad je rastavio motor i na što liče leteći mi se nikako ne sviđa.

Ali čudno mi je kad se čačka po softveru i prekodiravaju se injektori par dana je ok, ne bude kao prije ove moje pizdarije i motor radi ok ali nije to to, ali to čekičanje ne čujem dan dva nakon prčkanja po softveru i injektorima.

Evo pogledajte i ovo, ali to su ti zvukovi i svi simptomi što sam i ja imao, nema što, to je identično ziher...

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dizna said:

Evo dugo sam izdržao, opet nevalja.

Našao sam ovaj video za Qashqai-ja, identično je i kod mene, 

Evo poslušajte

Znači identično je kod mene, čuje se samo prilikom kretanja na vrlo malim brzinama u prvoj i rikverc, poslije ništa, motor radi kao beba.

Nekad zalupa katastrofa, nekad ga jedva čujem, nema pravila bilo hladno ili 35 stupnjeva vani, također nema pravila niti da je auto stajao duže ili je ponovno upaljen nakon recimo pola sata, kao da se manje čuje kad je klima upaljena, ali ne znam dal samo ja tako mislim ili ostaje isto ali se manje čuje čuje u kabinu zbog paljenja klime.

Jel pada nekome nešto na pamet?

Na ovom videu kao da se motor malo zagrcne kad krene, kod mene je taj zvuk malo razvučen, ide tak tak tak i onda sve više ubrzava i na kraju kad pređem recimo 5-10 km/h nestane, ali kako je na videu to je definitivno to kao kod mene.

Meni ovo baca na dvomaseni na ovom videu... Ali ako je bjeli dim u igri onda je ulje u pitanju.... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Just now, macak said:

Meni ovo baca na dvomaseni na ovom videu... Ali ako je bjeli dim u igri onda je ulje u pitanju.... 

Bijeli dim kod dizela je nesagoreno gorivo koliko je meni poznato, a ulje kad sagorijeva smrdi i bude plavakst dim. Moj jedne kapi ulja nije potrošio u 10tkm, kak je nasuto tak ga ima i sad. 

Sad nema bijelog dima, to je bilo prije nego sam mijenjao injektore kao na ovom kaškaiju crvenom na drugom videu, međutim od tad imam problem kao na sivom, samo taj zvuk prilikom kretanja, nikakvih drugih simptoma nema.

Mislim da nije zamašnjak nikako ( Mada sam i njega s kvačilom mijenjao prije Božića)  jer zvuk dopire ispod one crne plastike na kojoj piše dci 110, tamo gdje su injektori, ali ako ga čujem na tom mjestu vrlo vjerojatno je da dopire i iz unutrašnjosti motora...

 

Link to comment
Share on other sites

Ma svaki dizel ronda drukcije. ovome na nissanu ronda ovak, mom burazu onak.. vozi samo...
Svaki drugi dizel tak ronda..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, dizna said:

Bijeli dim kod dizela je nesagoreno gorivo koliko je meni poznato, a ulje kad sagorijeva smrdi i bude plavakst dim. Moj jedne kapi ulja nije potrošio u 10tkm, kak je nasuto tak ga ima i sad. 

Sad nema bijelog dima, to je bilo prije nego sam mijenjao injektore kao na ovom kaškaiju crvenom na drugom videu, međutim od tad imam problem kao na sivom, samo taj zvuk prilikom kretanja, nikakvih drugih simptoma nema.

Mislim da nije zamašnjak nikako ( Mada sam i njega s kvačilom mijenjao prije Božića)  jer zvuk dopire ispod one crne plastike na kojoj piše dci 110, tamo gdje su injektori, ali ako ga čujem na tom mjestu vrlo vjerojatno je da dopire i iz unutrašnjosti motora...

 

Sve znam a onda sta ostaje sve si prominija. Kakva je razvod bos pumpe jesi nju ispitiva.... Moze li to uzrokovat premal ili prevelik pritisak ubrizgavanja??? 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ivan.martinko said:

Ma svaki dizel ronda drukcije. ovome na nissanu ronda ovak, mom burazu onak.. vozi samo...
Svaki drugi dizel tak ronda..

Ma daj nemoj zajebavat, pa ak je ovo normalan zvuk onda u quraz sve, pa nešto lupa i ne valja. Vozim na poslu 3-4 marke dizelaša i znam kako dizel radi, niti jedan ovako ne lupa, a imam 3 poznanika sa Scenicom 3 (dva sa ovim motorom 636) i kod nijednog nije prisutno navedeno.

3 minutes ago, macak said:

Sve znam a onda sta ostaje sve si prominija. Kakva je razvod bos pumpe jesi nju ispitiva.... 

Ma neznam više šta da ispitujem i mislim, di god dođem odgovor je sve u redu ne znamo što je, jedino motor još nisam otvarao... Ne vjerujem da će to tak trajat dovijeka, simptomi će se s vremenom pogoršavat sigurno

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ja samo velim da cujem takve zvukove iz svih marki bar po 2 na semaforu kad prelazim zebru na vukovarskoj..
Dal je to normalno, kod novog, kod starog, neznam, al ljudi voze..

Link to comment
Share on other sites

Just now, ivan.martinko said:

Ja samo velim da cujem takve zvukove iz svih marki bar po 2 na semaforu kad prelazim zebru na vukovarskoj..
Dal je to normalno, kod novog, kod starog, neznam, al ljudi voze..

Je voze da samo koliko dugo, ja isto od kad imam problema osluškujem po cesti dizele i nisam niti kod jednog čuo da lupa tak kao moj i ovaj sivi na videu (eventualno nekog starog 20 godina na kojem ronda sve živo i pokopali ga već par puta)...

Pa jbt sjedam u auto poslije posla na parkingu i veli mi frend koji se ne kuži u bicikle, a kamoli aute da mi nešto lupa, a udaljen od mene bio sigurno 15 metara

Ak ćeš pisat da je to normalan rad motora nemoj više ni kometirat ništa...

Link to comment
Share on other sites

Just now, ivan.martinko said:

Pa snimi svoj motor da cujemo..

Pa isto je kao na ovom sivom, u bebu...

Link to comment
Share on other sites

Ako su injektori ispravni, regulator na pumpi, ili senzor tlaka goriva. 

Injektori tak znaju lupat kad imaju preveliki tlak. 

Staviti dijagnostiku u auto i pratiti tlak.

Edited by kristijan1710
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na k9k636 pumpa visokog pritiska ima upola  manji broj zupcanika od recimo k9k836. okrece se znaci dvaputa brze i stvara veci pritisak.

Kliktanje se cuje od viska goriva, koje se ubrizgava pod povisenim pritiskom u odnosu na druge dci motore. Ja sam dosao na taj zakljucak. Kada se da jaci gas pri kretanju, taj zvuk se izgubi, probaj. takodje, kada ides uzbrdo pod manjim gasom, cuje se taj zvuk. kad se stisne do poda, nema ga vise. To kliktanje izaziva visak goriva, koji iz nekog razloga "nema kud da ode". I zato na svim diznama na tim motorima jedino sto strada je prelivni ventil. Dalje, taj motor ima naopak razvod goriva, totalno razlicit od drugih k9k motora, pa pumpica drukalica stoji na povratu.

sve je dobro dok ne pocne da trese i stuca dok je hladan..ljudi su skidali klapne na izduvu, cistili oba egr ventila, menjali dizne, cistili usis.. stavljali otpornike. mislim da ni chip nije pomagao. zezancija pocinje na oko 170-180.000 km sa tim motorom i lici na "neverending story". Znam da na zapadu nije bilo mnogo prijavljenih slucajeva. jer su ti auti obicno povrat sa lizinga i vracaju se tu negde na toj km, cak i malo manje. (140-170.000).

Ovo ulaganje (dizne i sl) koje je kolega dizna imao nije normalno na autu te km i nije ocekivano. Jednostavno, to je losa serija koja je napustena. Renault je samo digao ruke i nije ponudio nikakvo resenje. Pisane brojne peticije od strane vlasnika, ali Boulogne-Billancourt nije pogodilo misljenje i vapaji ljudi koji su ga kupili kao polovnog. Mislim da njih ne pogadja preterano ni misljenje prvog kupca, jer su vecinom flote sluzbenjaka u pitanju.

Cini mi se da dizne nisu uzrok problema i da one stradaju iz nekog razloga. Koji je to razlog, ne znam, nisam masinski inzenjer koji je doktorirao na CR sistemima. Dizne su samo kolateralna steta, ne i uzrok problema.

@fabi

zar ti nemas K9K646?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Brainmind said:

. Kada se da jaci gas pri kretanju, taj zvuk se izgubi, probaj. takodje, kada ides uzbrdo pod manjim gasom, cuje se taj zvuk. kad se stisne do poda, nema ga vise.

Točno kako si napisao, s tim da kad krećem bez gasa lagano, odnosno samo s kvačilom na ler gasu također se ništa ne čuje.

Isto tako stisnem gas dok nije u brzini isto ništa. Samo i isključivo kod kretanja u prvoj i u rikvercu

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, dizna said:

 

Isto tako stisnem gas dok nije u brzini isto ništa. Samo i isključivo kod kretanja u prvoj i u rikvercu

Tad ima najveci otpor.

Link to comment
Share on other sites

Ma neznam više šta da ispitujem i mislim, di god dođem odgovor je sve u redu ne znamo što je, jedino motor još nisam otvarao... Ne vjerujem da će to tak trajat dovijeka, simptomi će se s vremenom pogoršavat sigurno

Zvuk nije normalan a ni karakteristican za k9k. Ja sam eto jedino taj zvuk cuo na 1.6 hdi/tdci kako je vec netko naveo i na ponekoj starijoj insigniji 2.0cdti. Ali oni i iz tvornice tako zvuce pa mozda je kod njih nesto drugo govorim za dv9 one starije 16v hdi.

Bojim se da tvoj problem moze rjesit jedino neki iskusni dijagnosticar za ubrizgavanje recimo Ivanuš ili Purić u samoboru. Uz opciju da su dizne najskuplji dio na ubrizgavanju vec promjenjene ne vjerujem da te moze cak i kod Purica skupo ispasti.

 

Dobra je stvar jedino na 636 i novijim motorima sa manjom remenicom pumpe kad se mjenja zupcasti remen. Ona plastika iza remena sta kao stiti pumpu vode(idiotarija nekog francuskog inzinjera) skida se bez problema dok na 836 mora se popustit ili alternator ili skidat remenica pumpe koja je na konusu i tesko ide bez izvlakaca. Ekipa lupa po remenici da je izbije pa zakrenu pumpu koji mm. Dobiju rezultat da remen izlazi s remenica. Izvlaci se prema metalnom nosacu sta ide preko remena. Zato ako ce netko sam mjenjat remen sa velikom remenicom vt pumpe bolje popustat alternator. Gornji saraf se skine skroz a donji samo popusti i alt ide napred prema kileru. Dobra prilika odmah i za zamjenit zakretnu remenicu alt.. Ok malo offtopic ali sam prenosim iskustva pa mozda kome pomogne.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A gdje se nalazi taj regulator pritiska, dal je u rezervaru s pumpom ili je negdje na putu goriva od rezervara do injektora.

Nalazim informacije da ga neki auti niti nemaju nego tu funkciju odrađuje električna pumpa goriva, ali to je sistem bez povratka u rezervar.

Link to comment
Share on other sites

Ja po ovom zvuku nikad nebih ciljao na injektore, pa ovo ronda. Opet, tko kaze da je ovo normalno ,  se zajebava. Probao sam preko nekoliko megane i scenica svih zivih godista, nema sanse.

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, hrvojexyz said:

Ja po ovom zvuku nikad nebih ciljao na injektore, pa ovo ronda. Opet, tko kaze da je ovo normalno ,  se zajebava. Probao sam preko nekoliko megane i scenica svih zivih godista, nema sanse.

 

Zvuk nije normalan i nešto je problem definitivno. Nisam mjerodavan po pitanju dijagnostike, ali kao što je netko rekao ne moraju uopće bit injektori, možda zamašnjak, meni je recimo prvo palo ma pamet nosač motora jer se javi samo kod kretanja na niskim okretajima.. 

Link to comment
Share on other sites

a ste pratili tlak nafte kad se to desava?

tako se znaju cuti injektori kad je nizak tlak

Link to comment
Share on other sites

Ma ne cuju se injektori na renaultima tak ljudi..pa ovo se cuje ko mehanicki zvuk neki metal on metal skoro, a ne injektor.

Dvomaseni, nosac motora..iskreno nebih ni na to ciljao.

JA neznam sto je al znam sto nije 😁

Link to comment
Share on other sites

ma nisam mislio injektore konkretno nego kad fali tlaka ne rasprsuju kako treba i onda klipovi lupaju

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fabi said:

Zvuk nije normalan i nešto je problem definitivno. Nisam mjerodavan po pitanju dijagnostike, ali kao što je netko rekao ne moraju uopće bit injektori, možda zamašnjak, meni je recimo prvo palo ma pamet nosač motora jer se javi samo kod kretanja na niskim okretajima.. 

ne, to je baš zvuk motora.. zamašnjak drukčije zvoni na leru non stop ito tak nosači nikad ne lupaju, a i osjetio bi damu motor pleše.

slično se javlja na benzincu kad krećeš polako iz druge brzine i onda se čuje takav zvuk. preniski okretaji za benzinca a gas do pola.. mislim prebogata smjesa.

definitivno ono kaj je @Brainmind napisao..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.