Jump to content

motor "K9K 636" - problem


dizna

Recommended Posts

ma nisam mislio injektore konkretno nego kad fali tlaka ne rasprsuju kako treba i onda klipovi lupaju
Ma nije sustav tako jednostavan. Da fali tlaka u railu ecu limitira rpm i jos kojesta.
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fabi said:

Zvuk nije normalan i nešto je problem definitivno. Nisam mjerodavan po pitanju dijagnostike, ali kao što je netko rekao ne moraju uopće bit injektori, možda zamašnjak, meni je recimo prvo palo ma pamet nosač motora jer se javi samo kod kretanja na niskim okretajima.. 

To je i meni palo na pamet pa sam nakon dva zamjenjena prije išao mijenjat i treći nosač kod remenja i opet sve po starome. Sva tri su mi nova na autu. 

 

Kako sam i napisao mjenjat ću ulje i leteće u 9 mjesecu pa cemo vidjet što je s motorom iznutra, jer jedino što nije pregledano je unutrašnjost motora, a ja mislim da zvoni iznutra.

Svakako ću pisat dalje, ali sve više sam nekako skeptičan u svezi rjesavanja ovog problema...

Link to comment
Share on other sites

Zamena letećih neće rešiti problem. Zvuk potiče od neadekvatnog rada sistema za ubrizgavanje. 

Ako hoćeš da se igraš , skini crevo za povrat goriva sa dizni direkt i stavi ga u flašu recimo. Garantujem ti da će zvuk nestati. Džabe "lupate" glave, problem je u tome. Pišem to uporno, ali slabo nešto.... 

Evo primera

Prvo počinje zvuk taj metalni da se javlja, pa loš rad na hladnom startu zimi i na kraju loš rad na hladnom startu i leti. 

Edited by Brainmind
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da zgodno pocne zalhevati dizne jel je povrat pre zagusen. Samo zanimljiva cinjenica da mu se prvih 2 tjedna to nije desavalo. Nevjerojatno od renola da je digo ruke od tog problema i nisu vlasnicima ponudili rjesenje u vidu update-a

Link to comment
Share on other sites

 

37 minutes ago, Brainmind said:

Zamena letećih neće rešiti problem. Zvuk potiče od neadekvatnog rada sistema za ubrizgavanje. 

Ako hoćeš da se igraš , skini crevo za povrat goriva sa dizni direkt i stavi ga u flašu recimo. Garantujem ti da će zvuk nestati. Džabe "lupate" glave, problem je u tome. Pišem to uporno, ali slabo nešto.... 

Evo primera

Prvo počinje zvuk taj metalni da se javlja, pa loš rad na hladnom startu zimi i na kraju loš rad na hladnom startu i leti. 

Dali taj motor ima u verziji 90ks.. Dali on ima tih problema ili je to samo izrazeno na verziji 110ks? 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, macak said:

 

Dali taj motor ima u verziji 90ks.. Dali on ima tih problema ili je to samo izrazeno na verziji 110ks? 

Koju to aplikaciju ima taj tip na mobitelu?

Link to comment
Share on other sites

Pa trebalo bi fizicki rijesit taj povrat goriva da ubace neki ventil koji ce propustati nazad da se ne stvara visak tlaka.
Da se moglo rijesiti samo softverom, rijesili bi..
Ko i VAG kak je "rjesavao" dizelgate u EU, samo reprogam da egr bude vise vremena otvoren i duplo cesce regeneracije i onda su ljudima vrlo brzo rikavali egr-ovi i punili se DPF -ovi pa su pametni opet reflashali stari softver jer je novi povecao i potrosnju, oslabio motor i dijelove izlozio 3x vecem naporu za koji nisu konstruirani i od kojeg su krepavali sustavi ispuha.
Jedino su u USA lijepo svima vratili novce a 100000 auta na ledini jos stoji i trune. I nek strune, jer je trula i prokleta sva autoindustrija.
Tak je trebao i renault napraviti. Vratite ljudima novce ili popravite kak treba. Al pojeo vuk magare u EU.
Od koje do koje godine su usrali te sustave i na kojim autima? Da znam ne preporucit nekom il ak bum kupovao stariji dci. Onaj scenic kaj sam probaval, 2012, je bio1.6 dci..

Link to comment
Share on other sites

Koju to aplikaciju ima taj tip na mobitelu?
Torque pro. Samo moras napravit export pid-ova za tvoj motor Ima tu na forumu kako se slozi.
Link to comment
Share on other sites

export pid-ova za tvoj motor Ima tu na forumu kako se slozi.
Daj stavi link da si i ja slozim.. tnx

 

Link to comment
Share on other sites

Daj stavi link da si i ja slozim.. tnx  
Napravis export sa ddt programom. Ima opcija u meniju. Mozes i neke custom si napravit. Ugl treba se igrat s tim. Za 1.6 benzinca nemozes gledat devijacije injektora jer jbg.. nisu tak pametni
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, macak said:

 

Dali taj motor ima u verziji 90ks.. Dali on ima tih problema ili je to samo izrazeno na verziji 110ks? 

Nema. Samo 110 i samo K9K636 za sada je prijavljen kao problematican.

Zanimljivo je resen povrat. Visak goriva sa pumpe visokog pritiska i povrat sa dizni (gde se nalazi i senzor temperature goriva) se vracaju zajednickim vodom i onda idu direkt na pumpicu drukalicu.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Brainmind said:

Nema. Samo 110 i samo K9K636 za sada je prijavljen kao problematican.

Zanimljivo je resen povrat. Visak goriva sa pumpe visokog pritiska i povrat sa dizni (gde se nalazi i senzor temperature goriva) se vracaju zajednickim vodom i onda idu direkt na pumpicu drukalicu.

Uvijek sam se pitao što će im pumpica ako auto ima pumpu goriva u rezervoaru :)

Nego, što su tu uspjeli zeznuti, nema dovoljan protok ta povratna cijev do spremnika?

 

Link to comment
Share on other sites

Da stvarno nema logike ali na dosta cr sustava ta pumpa u tanku ne uvjetuje paljenje odnosno moze riknut a motor ce i dalje radit. Recimo na cr cp1 bosch pumpama ako bi riknula ta u tanku isto ka na benzincu motor bi prestao radit. Ovi ostali bez pumpe u tanku rade na suction odnosno vakuum.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Brainmind said:

Nema. Samo 110 i samo K9K636 za sada je prijavljen kao problematican.

Zanimljivo je resen povrat. Visak goriva sa pumpe visokog pritiska i povrat sa dizni (gde se nalazi i senzor temperature goriva) se vracaju zajednickim vodom i onda idu direkt na pumpicu drukalicu.

Ali šta ga sjebe samo odjednom, ako radi ok 200tkm što se nakon toga dogodi? Dal je stvarno cijev od povrata premalog kapaciteta ili. 

Pa to je stroj, ak dela 8 godina dobro i počne kenjat znači da nešto ne radi kak treba ili se nešto zblesiralo, e sad pitanje je što? I što zamijenit?

Kakve su ovo metalne cijevi pred kraj videa što ih prikaže nakon što montira injektore? I ova druga crna?

Još kad bi kužio imalo što priča bio bih najsretniji na svijetu...

Link to comment
Share on other sites

Pa ocigledno je da se nesto pohaba pa druka vise goriva koje povrati nemogu progutat. Jer ako radi cca 150tkm 170.Ili se poveca pritisak ubrizgavanja mada nema logike ali ko ce ga znat.... Ima li neki senzor pritiska da on ne j**e kokosi....? Jel bi tu dijagnostika sta pametno pokazala? 

Link to comment
Share on other sites

Pa ima desktop verzija auto translate. Prek moba nemres. Odaberes cc pa kotacic auto translate i odaberes jezik koji hoces.

Link to comment
Share on other sites

@Brainmind

Mislim da imaš pravo u vezi svega što si napisao, al ajmo razmišljat o eventualnom riješenju, evo ja sam spreman na eksperimetiranje!

Što kome pada na pamet!

Evo zanimljivosti od mene, svaki put kad su mi čačkali po softveru problem se izgubio na dan do dva, nakon toga se vrati sve na staro, u ta dva dana da se razumijemo nije bilo super kao prije kalvarije s diznama, al nije bilo niti čekičanja. 

Šta je sa dizanjem snage na 1.5, da probam ubacit neku mapu na recimo 130 ks, možda bude napretka ili će ga to pojebat totalno

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, macak said:

Ma laicki i meni to smrdi na softver ili neki senzor sta kontrolira ubrizgavanje... 

Nešto sa softverom je jer izgleda da ne upravlja kako treba, i onda se to odražava na ubrizgavanje i povrat, i dalje ovo što Brainmaind navodi sve ima smisla, al što se može pojebat, ak nešto od elektroničkih komponenti ode onda ne radi *ebo ga ja, a ne da djelomično radi...

Evo danas sam baš nadopunio pun tank, nekih 29 litara stalo i komp mi je pokazivao potrošnju 7.5 dok je na žgance računica izbacila 6.3, nikad toliko odstupanje nije bilo... neki ku**c ne valja samo neznam što.

Koje parametre komp uzima za mjerenje potrošnje goriva, ima neki senzor negdje?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Alen said:

Uvijek sam se pitao što će im pumpica ako auto ima pumpu goriva u rezervoaru :)

Nego, što su tu uspjeli zeznuti, nema dovoljan protok ta povratna cijev do spremnika?

 

Ne kapiraš. Drukalica je na povratu goriva. 

 

11 hours ago, Lowlife said:

Da stvarno nema logike ali na dosta cr sustava ta pumpa u tanku ne uvjetuje paljenje odnosno moze riknut a motor ce i dalje radit. Recimo na cr cp1 bosch pumpama ako bi riknula ta u tanku isto ka na benzincu motor bi prestao radit. Ovi ostali bez pumpe u tanku rade na suction odnosno vakuum.

Treba verovatno transfer pumpa u rezervoaru jer ima start/stop sistem. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Brainmind said:

Ne kapiraš. Drukalica je na povratu goriva. 

 

Pa ako je na povratu tek onda ne kapiram što će to tamo?  :)

Stariji dci imaju tu gumenu krušku pumpicu da se ako ostane bez goriva ili kod zamjene filtera može nadrukati gorivo u sistem jer ga VT pumpa ne bi sama povukla.

K9K636  ima pumpu za dobavu u tanku kojom bez problema potjera gorivo naprijed do visokotlačne pumpe.

A na povratu, što će im tamo ta drukalica? :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.