Jump to content

motor "K9K 636" - problem


dizna

Recommended Posts

Da hoće čovjek kupiti nešto, makar duju kantrija da svane ovom forumu. 

  • Haha 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 07. 2020. at 22:36, ivan.martinko said:

Ali K9K 666 je drukciji motor..

Ilil je ovaj 636 konstrukcijski slican a 666 doradjen?

Znaci 636 treba izbjegavati.

Na kojim se autima i godistima nalazi?

 

Al ok pa ovaj ima vec skoro 200 tkm.. kaj cekivati cuda?

Ima i tvoj megane 70 ili 100 tkm pa kaj da od njega očekujemo čuda, već mu se radilica zglodala, nema kaj... 

Ti mater čim auto ima 200 tkm kao da je prešao 2 milje... niš više na njemu ne valja, a na njuškalu polovica prešla minimalno 300 a prodaju se da imaju 150...

14 minutes ago, direstraits said:

Da hoće čovjek kupiti nešto, makar duju kantrija da svane ovom forumu. 

Neće nikad, bitno da tepe ovdje u svakoj temi nešto...

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

A u kojem je modelu ugrađen taj K9K 666? [mention=33207]Lowlife[/mention]
Dača Duster, Lodgy i jos kojekakvi rumunjski ako ne i francuska kola
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, direstraits said:

A u kojem je modelu ugrađen taj K9K 666? @Lowlife

Renault Megane Lucifer??🤔

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lowlife said:
13 hours ago, direstraits said:
A u kojem je modelu ugrađen taj K9K 666? [mention=33207]Lowlife[/mention]

Dača Duster, Lodgy i jos kojekakvi rumunjski ako ne i francuska kola

Znači duster. I nagovaraš ga da kupi duster. Pa jesi li svjestan što bi to bilo. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites



Neće nikad, bitno da tepe ovdje u svakoj temi nešto...


LOL
Tek si doso a vec plujes po nekom, brzo ucis. Motor koji ja imam u meganeu je stari K4M koji postoji 25 godina i nist se nije promjenio, ide pola milijuna uz dosta brige. Ovo sto mi se poderao krizni je neki tvornicki fail jer nitko nije cuo za to vec desetljece a pogotovo ne na tom motoru. Pa ni direstraits.
S druge strane sa K9K nikad neznas na cem si. Hoce leteci otic il nece, ima jos dosta drugih mana koje se mogu pojaviti i ne moraju.
Da, kazem da ti auto ima 200 tisuca a to je vrijeme kad se pocne intenzivno ulagat u auto, motor, sve.
I onda se nemas kaj cudit.
Prije kupnje se raspitas o autu, motoru itd. Ja sam failao sa VAG 2.0 tdi jer nisam znao da govno treba posebne uvjete za regeneraciju DPF koju radi svakih 200 km nakon updatea softvera. Bilo je tu dosta drugih nepoznanica da me uvjeri da vise NIKAD ne kupim nista sto ima 200+ tisuca. Jer je tu kraj predvidjenog roka ekspoloatacije i dalje idu uglavnom problemi i ulaganja. Jedino da si sam svoji mehanicar pa si popravljas, ok. Il da ti je neki rod ili prijatelj pa ajd. Al ovak se skupo placa govno sa 200+ tisuca. Jos ak je bio na leasingu.....
Moj popravak motora kosta 200€. Sa rabljenom radilicom naravno. Nova je 600 €. Odrzavanje turbodizela je 5x skuplje od starog benzinca i da sam imao malo vise srece nebi se ovo nikad dogodilo neg bi vozio jos 150+ tisuca samo uz servise.
A kad bum kupil drugi auto, nov il polovan, to je moja briga. Al 200 tisuca nebude imao jer znam da je to s**nje. Ne - odrzavano redovito u ovlastenom servisu i ulje mijenjano na 30 tisuca a mozda i 60.. Mozda bi uzeo auto s puno km samo od poznanika.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Opa, ti si tu duže pa si daješ za pravo pljuvat (tvoje riječi) po drugima ha? Maxova škoda je šrot isto jel, Čardakova laguna je zakurac, 90% auta što forumaši stave ovdje na prodaju je šrot jel? Zato jer su blizu 200 ili preko 200 tkm...

Koji si ti lik, pa ak možeš nekom pomoć komentarom ili situacijom u kojoj si bio pomogni, a nemoj u svakoj jebenoj temi nešto seruckat, a nikad ne kažeš niš konkretno...

Rastego si kupnju svog auta na valjda 30 tema na ovom forumu, a u 10 tema sve dizele uspoređuješ sa 2.0 VW koncernom, što nema veze s vezom... daj se malo stabiliziraj i pazi šta pišeš!

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Bahat si a nov, nadam se da nisi jos i klinac koji je popio svu pamet svijeta sa 20 godina.
Oni voze aute poznate povijesti i imaju +200 km, al kad kupis auto sa 200 tisuca od nepoznatog, mozes se nac u problemima. Jer svaki rabljeni auto je macak u vreci. I onaj sa 20 tisuca i sa 200 tisuca. Sa 200 se povecavaju moguca sranja u kojima je auto.
A kad cu ja kupit auto je moja stvar. Ovaj i dalje ide bez greske.
Ne zurim ovaj put.
Kad si vec spomenuo Maxa i on vozi vag i cetvrtina foruma vozi vag a mozda pola foruma jos vozi renole, svi ostali promijenili brend, hehe..

Link to comment
Share on other sites

Ponavljam se, ali vezano za probleme K9k 636 ste od muhe napravili slona. Da je savršen motor nije, ali da čujem koji to motor je? Moj je npr za sad odličan, ali ipak pokvarit će se prije ili poslije i šta sad? Ništa! Popravit ću ga i vozim dalje jer za razliku od mnogih (općenito, ne na ovom forumu) imam auto koji ja mogu bez problema održavati! Uostalom dobro je Martinko napisao, svaki auto nakon 150 tkm traži ulaganje pa makar to bio i samo veliki servis koji košta koliko košta. I za kraj ovaj moj dci odnosno cijeli auto će voziti (barem kod mene) koliko ja budem htio jer sam ga kupio novog, znam što imam (za razliku od mnogih koji su morali kupiti rabljeno) i jer ga mogu održavati. K9k 636 je dobar i pouzdan motor pogotovo ako ga sa osjećajem voziš i još uz to dobro održavaš.. I dalje je najbolji dio automobila M3 grandtour, ono što je meni najbitnije ima skup kvaliteta koje ka cijenim od dizel motora, ne kvari se, ide ok,  uvijek je vrlo kultiviran (tdi to nema - npr) i malo troši, pogođen motor ako mene pitaš. 111 tkm i jedva čekam sljedeće putovanje😁

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Martinko ja sam ti rekao što sam imao za reći... Iz posta u post dokazuješ neke stvari o sebi i dosadan si kao proljev... Lijepo ti kažem da paziš što pišeš i gdje pišeš, ništa ti više neću reći osim da svaku temu znaš dobro zasrat...

@fabi slažem se s tobom oko motora i ne kažem da nije kvalitetan, ali ja imam neriješiv problem s njim i neću odustat dok to ne riješim jer sam u auto ulupao skoro koliko sam ga i platio... ima nas još sa identičnim problemom ovdje na forumu ali ljudi ne pišu jer nemaju vremena, ali izmjenjujemo neka mišljenja preko inboxa

Kako sam i napisao nako što su mi prekodirali sva četiri nova injektora i ubacili novi softver mislio sam da je problem riješen, ali nakon dva dana opet nevalja, sve po starom... od jutros je auto kod bošiste i vade se sva četiri van i detaljno testiranje pa ćemo vidjet što će bit i što dalje...

Link to comment
Share on other sites

Pa ti si me prvi povukao za diznu..
Zao mi je da imas tolike probleme sa autom i znam kako to je. Ja sam imao probleme sa 2.0 TDI i iako je uzrok bilo moje oskudno znanje, prodao sam ga ispod cijene jer nisam vise imao zivaca. Kod ovog benzinca sa malo km i od prvog vlasnika imam "problem" koji se javlja jedan na milijun i neznam razlog, valjda losa tvornicka obrada.
Iako nemam novca za auto kakav bi htio, ne dizem kredite olako i ne pristajem vise na kompromise, sve mi se cini da cu cekati dok nebum imao dobru financijsku konstrukciju za novi auto ili rabljeni od nekoga s preporukom, ne stariji od 2-3 godine.
Idealno bi bilo novi, no necu nekog clia i slicno nego auto sa 4 pogona. Cekat cu dok ne naleti. Al ne sa 235000 km, nego do 70-80000 km kak imam i na ovom..
Sretno sa diznama i valjda bu nekak popravljeno.

Link to comment
Share on other sites

 

Quote

@fabi slažem se s tobom oko motora i ne kažem da nije kvalitetan, ali ja imam neriješiv problem s njim i neću odustat dok to ne riješim jer sam u auto ulupao skoro koliko sam ga i platio... ima nas još sa identičnim problemom ovdje na forumu ali ljudi ne pišu jer nemaju vremena, ali izmjenjujemo neka mišljenja preko inboxa

Kako sam i napisao nako što su mi prekodirali sva četiri nova injektora i ubacili novi softver mislio sam da je problem riješen, ali nakon dva dana opet nevalja, sve po starom... od jutros je auto kod bošiste i vade se sva četiri van i detaljno testiranje pa ćemo vidjet što će bit i što dalje...

 

To kaj se tebi dogada sa autom tj motorom nije normalno i nema tog "svi auti se kvare" koji bi me uvjerio u to da kazem da je . Nemojte me zajebavat da je normalno da treba promjenit 4 dizne cim jedna bude van tolerancije jer eto, ne moze motor radit sa 4 nesavrsene dize.

Poserem se u carapu onom ko je konstruiral takav motor i onom ko ga je pustil u prodaju takvog , opet ponavljam ak je to tak.

Na starim meganima 2 dizna 100€ i mjenja se kako koja ode , na novijem meganu 2000kn jedna i mjenjaju se sve odjednom. A i kad se promjene mozda ih treba "apdejtat" . Najbolje da ga svako  vecer prije spavanja moras zalit posebnom tekucinom kak ja zaljevam svoje biljkice (legalne :D ) na balkonu

 

 

 

Edited by hrvojexyz
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, hrvojexyz said:

 

 

To kaj se tebi dogada sa autom tj motorom nije normalno i nema tog "svi auti se kvare" koji bi me uvjerio u to da kazem da je . Nemojte me zajebavat da je normalno da treba promjenit 4 dizne cim jedna bude van tolerancije jer eto, ne moze motor radit sa 4 nesavrsene dize.

Poserem se u carapu onom ko je konstruiral takav motor i onom ko ga je pustil u prodaju takvog , opet ponavljam ak je to tak.

Na starim meganima 2 dizna 100€ i mjenja se kako koja ode , na novijem meganu 2000kn jedna i mjenjaju se sve odjednom. A i kad se promjene mozda ih treba "apdejtat" . Najbolje da ga svako  vecer prije spavanja moras zalit posebnom tekucinom kak ja zaljevam svoje biljkice (legalne :D ) na balkonu

 

 

 

Ja sam sva 4 nova stavio i opet nevalja, skoro cenera izvalio... evo nisam auto još preuzeo ali sam zvao bošistu pred kraj radnog vremena i čovjek veli nakon testiranja sva četiri injektora u zelenom, u granicama koje preporučuje proizvođač, doslovno kao da su ih izvadili iz originalne kutije i išli testirat, nema greške na njima... a čuje se tak tak tak kod kretanja, znači kad bošista kaže da se čuje injektor onda u pizdu ma*****u... eto što sad reć... di da idem, koga da više pitam?!?!?! Nevalja a nitko ti nezna reć što nevalja, jbt više mi je auto kod majstora nego se služim s njim...

 Sutra kad preuzmem auto budem vidio što će reć i što dalje preporučuju...

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites



Ja sam sva 4 nova stavio i opet nevalja, skoro cenera izvalio... evo nisam auto još preuzeo ali sam zvao bošistu pred kraj radnog vremena i čovjek veli nakon testiranja sva četiri injektora u zelenom, u granicama koje preporučuje proizvođač, doslovno kao da su ih izvadili iz originalne kutije i išli testirat, nema greške na njima... a čuje se tak tak tak kod kretanja, znači kad bošista kaže da se čuje injektor onda u pizdu ma*****u... eto što sad reć... di da idem, koga da više pitam?!?!?! Nevalja a nitko ti nezna reć što nevalja, jbt više mi je auto kod majstora nego se služim s njim...
 Sutra kad preuzmem auto budem vidio što će reć i što dalje preporučuju...


Je vjerojatno ce ih sutra vratiti i krenut od rezervara i pumpe. Kontrola niskog tlaka, provjera vodova pa tek onda cr pumpa i senzori. Ako su dizne dobro kodirane ako se ove uopce kodiraju renault ima prvi cilindar kod zamasnjaka a 4 kod remena. Dosta se servisera tu zezne ne samo s diznama. Hebat ga ima tu detalja za testirat al vjerujem ako si isao u bosch servis da ce uspjesno pronac gresku.
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Lowlife said:


Je vjerojatno ce ih sutra vratiti i krenut od rezervara i pumpe. Kontrola niskog tlaka, provjera vodova pa tek onda cr pumpa i senzori. Ako su dizne dobro kodirane ako se ove uopce kodiraju renault ima prvi cilindar kod zamasnjaka a 4 kod remena. Dosta se servisera tu zezne ne samo s diznama. Hebat ga ima tu detalja za testirat al vjerujem ako si isao u bosch servis da ce uspjesno pronac gresku.

 

Znam da je razvod kontra, a injektori se kodiraju... sutra ću valjda bit pametniji, a ak ne riješim kod bošiste dat ću otvorit motor da vidimo klipnjače i usput zamijenit ulje i leteće jer sam još malo za izmjenu ulja..

E ako i to bude ok, onda više stvarno nemam ideja, onda ću mu doslovno jebat mater i niš ne pazit dok ga ne otjeram u vječna lovišta

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Skupio auto, odradili su kao što sam prethodno napisao, injektori testirani i sve ok s njima, sve živo u redu što se dalo izkontrolirati, čak mi čovjek ništa nije ni naplatio jer su tri nova ugrađena prije kod njega, a kad sam pitao za četvrti samo je odmahnuo rukom i rekao teraj i ne brini, samo da je problem riješen, usluga na najvišem nivou, kodirali i opet softver gore (nisam to shvatio valjda ga resetiraju pa dignu opet), za sada se ništa ne čuje al imam neki osjećaj da će opet po starom u skorije vrijeme...

Budem pisao... 

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao neko drugo ulje?

 

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

58 minutes ago, frenchkey said:

Jesi probao neko drugo ulje?

 

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Pa iskreno na zadnjoj izmjeni mi je stavljeno 5W30, ali ulje koje je mehaničar imao, nisam osobno kupovao, ali valjda je stavio normu rn0720. A prije toga je stavljano uvijek elf 5W30 sa normom rn0720, inetrvali bili od 13 do 17 tkm, čovjek od kojega sam kupio je to sve odrađivao u ovlaštenom u Zadru, imaju uredno evidentirani zapisi.

Sad kad budem mijenjao sam mislio opet ić na isto ili misliš da idem na nešto drugo?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Od izmjene sam napravio nešto više od 11 tkm i na štangi se razina nije pomakla niti milimetra, kao kad je zamijenjeno...

Jednom zgodom kak se jebavam s tim diznama me majstor u ovlaštenom pitao koje ulje sipam i nakon što sam mu odgovorio 5W30 rekao je da probam preći na 5W40 ( nisam ziher al mislim da je rekao da je to kao malo gušće) bez obzira što nije po specifikaciji, jer kao primijetili su da kod većih kilometraža motorima odgovara ta gradacija i kao da rade uglađenije. Al sam to totalno smetnuo s uma i nisam nikad nikoga drugog pitao za mišljenje što misli o tome. 

 

sad baš malo guglam i vidim da je 5W40 norma rn0710...

Link to comment
Share on other sites

Nista od toga, previse pepela za DPF. Puno opcenito taloga za sve ostalo..

Link to comment
Share on other sites

Tom 5w30 elf evolution fe je top 10.000km za zamjenu iza te km gubi svojstva polagano. Slao je netko uzorke u Blackstone labs vise puta na vise motora. Rezultati su otprilike bili slicni. 10-12k max. Za 30.000km interval na tom ulju ako nisu uvijeti autocesta 70% nebi se usudio. Za 5w40 ide u dci ali na meg 2 bez dpf i verzijama 86 i 90ks u meg 3. Postoje i 5w40 ulja za aute s dpf ali nije spec od renoa.

Link to comment
Share on other sites

Ja stavljam stalno Elf 5w-30 (R720)i mjenjam svakih 15 tkm. Kod mene je to 6-7 mjeseci vožnje i 90% otvorene ceste. Ne primjećujem nikakvu razliku kad zamjenom “staro” ulje sa novim što se tiče rada motora. Imam odjećaj da bi i tih propisanih 30 tkm  u mojim uvjetima mu bilo čisto ok, ali moj je pa neka ide svakih 6 mjeseci i 15 tkm, nije problem i ne može mu škodit..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.