Jump to content

Gasi se u vožnji


marioaskz

Recommended Posts

Pozz,evo nakon dugo vremena ženin clio2 1.2 43kw 1998.g. radi probleme.

Jučer je išla doktoru i kad je stala na križanju ugasio se auto sam od sebe,nije ga mogla nikako upaliti,već je morala pričekati 2-3 min.da bi tek onda upalio jedva

Danas sam očistio motorić ler gasa,i klapnu gasa te ga testirao.

Dakle koliko vidim auto sam upalio bez problema,no okretaji ne padaju,čak i kad je malo zagrijan da bi se najedanput sam ugasio i naravno nisam ga mogao upaliti već pričekati par minuta i tek onda je upalio jedva i opet sa povišenim okretajima.

Dali je netko imao sličan slučaj??

 

Poslano Samsung A7

 

 

Link to comment
Share on other sites

senzor radilice/zice senzora pogledaj

bez dijagnostike nis ne napravis

Edited by robyakarider
Link to comment
Share on other sites

Ako ne smanjuje okretaje moguće da je motoric let gasa crko... Ali ovo je samo nagađanje. Ne odgovaram ako nije.

Link to comment
Share on other sites

I ja bi prvo pogledao senzor broja okretaja motora. Zovu ga još i senzor radilice, GMT senzor, TDC senzor....

Nalazi se iznad zamašnjaka odnosno iznad getribe na spoju getribe i motora u obliku slova "T". Treba ti ključ 10 da ga skineš i malo kontakt spreja da mu očistiš kontakte i njegov magnetić koji očitava okretaje. Magnetić bude jako čađav.

Link to comment
Share on other sites

I ja bi prvo pogledao senzor broja okretaja motora. Zovu ga još i senzor radilice, GMT senzor, TDC senzor....
Nalazi se iznad zamašnjaka odnosno iznad getribe na spoju getribe i motora u obliku slova "T". Treba ti ključ 10 da ga skineš i malo kontakt spreja da mu očistiš kontakte i njegov magnetić koji očitava okretaje. Magnetić bude jako čađav.
Pregledao i njega,očistio ali i dalje isto.
Nažalost moj kineski obd 2 nemože ništa pošto vrijedi za aute od 2001. pa nadalje

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

Ako nemas dijagnostiku pogledaj u trwnutku kad ne pali jel imas iskru na svijecici. Mozes osmah i bobinu pogledat jel ima pukotine na sebi s donje strane. Dobra stvar je sta za taj mlinac nije nist iznad 300kn da popravis.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Povišeni okretaji ti mogu značiti da imaš višak zraka odnekud u usisu. Motor to kompenzira s više goriva i imaš povišene okretaje. To je najviše izraženo u leru. Ako uđe previše zraka da motor ne može kompenzirati onda motor krepa zbog presiromašne smjese. Ako je motor ispravan to se vidi na diagnostici.

Možda motor gubi vakum prema kočnicama ili prema iberlaufu. Možda je MAP senzor loš odnosno njegovi kontakti.

Inače motor koji radi na siromašnu smjesu se grije puno više od ispravnog motora, svjećice su mu jako vruće i vuče se po cesti (jako gubi snagu).

Link to comment
Share on other sites

Danas ga upalio i pustio da radi,i sve ok kao da se ništa nije dogodilo
Fora je u tome što uopće ne gubi snagu,auto ide ko munja al eto zna stat
Poslije praznika budem se dao u istraživanje

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pitam za prijatelja :), ima clio 2003. godine Gospodnje, 1.5 dci, kod skretanja mu auto se zna ugasit, jel netko zna šta bi to moglo bit, masa il šta? 

Link to comment
Share on other sites

Prije ce biti nesto oko brave nego masa, imao je rodjak skoro isti problem ali njemu se gasio sam pri skretanju u jednu stranu, ne znam sad tocno koju.

Mislim da je bio problem u onim rucicama na volanu, najbolje skinuti oblogu oko volana pa vidjeti da li su sve zice/konektori ok, a ne bi bilo lose ga spojiti na dijagnostiku da se vidi ako sto kompjuter kaze.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.