Jump to content

Par pitanja


dragon

Recommended Posts

Opet nabavih Twinga 😃 i trebao bih par savjeta/pomoć:

1. trebam kataloški broj filtera za ulje, original Renault, pa da mogu dalje tražiti. Model auta  je C068, a motor je D7F 702, godina 2000.. Nije uložak filtera i nije mali filter kao na novjim twigačima.

2. isto trebam kataloški broj svječica. Ima netko iskustva sa Beru svječicama ili neka druga preporuka.

3. ne radi kilometar sat. Vidio sam da je moguće popravljati pinjom/mjerač na mjenjaču ali ne mogu više pronaći post 😳

4. čišćenje cockpita. Sa kojom kemijom najbolje očistiti plastiku cockpita? Auto nije baš održavan pa kad obrišem sa standardnim cockpit sprayom ostaje prljavština u sintnim porama.

5. imam samo jedan ključ. Na eBayu sam vidio dosta zamjenskih sa daljinskim, to radi, ima netko iskustva? Code imam...

6. i pitanje oko guma. Gdje pronaći listu koje su sve veličine dozvoljene za ovo godište/model? Trenutno su 13" ali možda bih stavio 14" alu... ne bih htio si stvarati probleme pri tehničkom...

toliko za sada... unaprijed hvala na odgovorima. 😉

 

Link to comment
Share on other sites

Filteri su išla dva modela, jedan širi za 5-6 mm od drugoga pa ćeš morati pogledati ispod jer katalog navodi dva. Ja sam se zeznuo pa mi je prsnulo ulje i iscurilo u vožnji ali sam brzo skužio. Beru svjećice 4 kraka sam koristio - nikad problema. Ne znam kataloški broj. Za kilometar sat pitaj člana Logan, ako se dobro sjećam on je nešto kemijao. Kokpit, gornji dio izvadiš, tri su vijka gore i miniwash ili četkica. Za donji dio ćeš se morati pomučiti. Ja sam odustao od brisuckanja pora jer je zbilja katastrofa za oprati. Možda neka picajzla na forumu zna trik za čišćenje. Ključ? Nemam pojma. Felge? Išle su 14 u novijoj verziji i ako se ne varam 155/60. To bi bez problema trebao moći upisati. U kompletu uzmi i kočnice s novijeg modela, stari puni diskovi su bili katastrofa. Ventilirajući su druga pjesma. Ja sam na svom imao s r5 gtt i ventilirajuće. Nebo i zemlja. Twinga nemam više, ali to je bombon od auta. Puno sretnih kilometara ti želim. Član Lageros ti može dati popust kao članu foruma a i kataloške brojeve.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru. 

Imao sam već Twinga, ali tada sam bio u HR i imao lakši pristup nekim informacijama... Najviše mi brige zadaje filter ulja, na takvom je mjestu da ga slabo vidim. Morat će izgleda prvo dolje, pa onda nabavim drugi.

Svječice sam riješio, trebale bi biti NGK BKR5ES... 

Čišćenje plastike mi zadahje najviše glavobolje... nisam picajzla, ali sada kada sam rasturio unutrašnjost htio bih to malo bolje riješiti. Tapecirung sa poda sam iščupao van i ide na pranje miniwashem...

Kočnice neću mijenjati (iako su samoventilirajući diskovi sigurno bolji, takve sam imao na prošlom twingaću i bile super), a gume će vjerojatno biti 175/50R13... ali vidim još kako sa TuVom... 

Senzor za brzinu ću naručiti novi... oko 8 Eura...

.... istek sam krenuo sa restauracijom, pa će možda biti još koje pitanje 😉 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prvi put kada panično zakočiš sjetit ćeš se preporuke za kočnice. 175/50 nisu dolazile serijski osim mislim na Benetton seriji prije '97. ali nisam ziher. I to ćeš morati atestirati. Po meni 14 bolji izbor.

Link to comment
Share on other sites

Rekoh... ne budi lijen, pa sam digao auto na dizalicu i pogledao filter ulja... Mann W68... sada idem tražiti što je zamjenski ili original renault broj.

Pogledao i kočnice... pločice i diskovi još dobri. Ali pitanje za Ivan08

23 hours ago, ivan08 said:

Ja sam na svom imao s r5 gtt i ventilirajuće. Nebo i zemlja.

Treba puno kemijati za ugradnju kočnica od 5tice turbaka?

lp

 

Link to comment
Share on other sites

Ne, sve na šaraf paše. Jedino su twingovi vijci duži od turbaka a to se lako riješi. Kliješta su ista i sa stare 19-ice 16v i još par modela. Ja sam kemijao i sa stražnjim kočnicama. Ugradio od turbaka diskove ali sam pravio izmjene na mostu i prihvate mjenjao. Prebrutalno kočenje ali žešća kemija. Na kraju sam vratio bubnjeve jer su se stražnja kliješta jako prljala i počela štekati a nisam imao volje svakih mjesec dana raskapati to. Imaš ovdje opisan postupak ali ne preporučujem. JBT prošlo je skoro 9 godina.. Twingo je srezan u staro željezo nažalost iako sam rekao da neće nikuda iz dvorišta ali sazrijevam a u dvorištu je sve manje mjesta. Ako ti se da čitaj. Bilo je to dobro vrijeme.

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da će kod mene ostati sve serijala, osim dvije, tj. tri male neljepnice 😌 ...previše je zahebancije sa TuVom... a i onako je kupljen da vozi do radnog mjesta, 3200m daleko... 

Naručeni dijelovi za servis (filteri, ulje), senzor brzine, auspuh od kat do kraja, izvađen tapecirung koji ide na pranje i još treba riješiti par sitnica kao što je namjestiti vozačeva vrata da se normalno zatvaraju, podmazati neka mjesta i to bi bilo to... Stavim slikice za koji dan...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Do sada riješio dio stvari na twiletu...

Novi auspuh, zadnji lonac i cijev do katalizatora... 32,83 Eura sa dostavom

Senzor brzine, nabavljen novi i radi sve pet... 7,59 Eura

Svječice... BKR5EN ... 13,99 Eura sva četiri komada

Ulje Elf Elf Evolution 700 STI 10W-40 4 Lit .. 18,65 Eur

Filter ulja original renault... 7700112686 ... 7,99 Eura

Filter zraka Febi .... 8,52 Eura

Nove kvake unutra, dva komada ... 10,19 Eura

Alu felge 13" original sa Twinga, sa dvije koliko toliko dobre gume... 80,00 Eura...

Ostalo još u planu...

Nove gume... akcija kod ATU, Uniroyal... 23 Eura po komadu....

Prednji diskovi.... Delphi na ebayu su oko 45 Eura... treba još i remen klime i filter goriva... i to bi za početak bilo to 🙂

Još sve unutar budgeta.... Twingo + dijelovi = 600 Eura 😉

Ostaje još pitanje kako povratiti crnu boju neobojanih dijelova branika i krova?!?! Imao sam davno neki spray ali ne mogu više pronaći kako se zvao i tkoj je bio proizvođać...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fenom sam ja radio na twingu Ph2 iz 2000 i ispalo je dobro. Nakon feniranja sonax onaj za plastiku mat. Plastike na novijim autima ne vole fen.

Link to comment
Share on other sites

To mora biti neki jaki fen jer moj za kosu nije uspio nista ispeglati neke ogrebotine po tvrdoj plastici po interijeru. Mozda industeijski fen..

Link to comment
Share on other sites

Industrijski naravno.

Ne možeš s ovim za kosu :)

Na kojem autu si probao interijer?

 

Link to comment
Share on other sites

Koji je točan naziv za Sonax spray za plastiku? Najviše me smeta što su neki dijelovi svjetliji od drugih i to bih htio riješiti. Ima par škrabotina ali to mi nije toliko bitno... 

 

Link to comment
Share on other sites

Pronašao sam na ebayu neke sprayeve... ali sada imam jedno novo pitanje 😃

Da li je neki model Clia ili Rapid ili nešto slično iz doba R5GTT-a koristio samoventilirajuće diskove sa felgama 13"? Kolega Ivan08 mi je dao na razmišljanje o ugradnji boljih kočnica, ali ponuda za peticu je mala, pa ne znam gdje da počnem potragu dalje 🙄

Link to comment
Share on other sites

Gtt je imao ventilirajuce diskove, ali ima i clio1 od 1.4 motora i kangoo oni prvi na 13”.

Možda imam ja jedan par kljesta, moram provjeriti. Cijena bi bila sindikalna.

Posalji mi broj na pm ako te zanima

Link to comment
Share on other sites

Hvala na ponudi... nisam u HR... u ponedeljak ću pitati na TuV što treba ako ugradim druga kliješta i diskove... ako nije prevelika komplikacija možda se odlučim na to. Btw, jučer probao kočiti na mokrom i sve 5, ABS drži auto ravno i čini mi se sve uredu. Ne znam kako bi bilo nakon par uzastopnih naglih kočenja, ali ovako sam za sada zadovoljan.

U glavi mi je stalna borba, srediti twinga samo da bude tehnički ispravan i da vozi od točke A do točke B zašto je i kupljen ili ga malo dotjerati kako sam ga htio imati kao klinac... glas u glavi kaže "prestar si za ta sranja" 🤓 .... borba se nastavlja... 

Pronašao sam jedan problem, a to je da je jedan feder na prednjem kraju zamjenjen, a drugi nije i taj drugi je izgleda malo pukao... Pronašao sam povoljno federe, ali pitanje je sada da li odmah promijeniti, tj. naručiti i ležajeve amortizera... da li naručiti samo gume ili cijeli komplet 🤔 

I još jedan problem... vise mi suvozačeva vrata i teško se zatvaraju. Kada ih podesim i zategnem sve vijke, nakon dva-tri otvaranja javlja se isti problem. Imam Loctite ali nisam stigao probati... ima neko pametnije rješenje?

Evo, u prilogu slika da ne ispadne da je twingo fantomski 😉 ... za sada su samo alu felge i novi obični auspuh od planiranih radnji...  pik traka je samo zaštita ruba vrata jer je garaža uska...

 

lp

 

 

IMG_20200501_200539394.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vrata su se objesila jer su velka i teska... otvoris vrata, primis ih odozdo i malo "španaš" prema gore...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probano i ne pomaže... Kada ih dovedem u dobar položaj na vijcima, brzo se vrati na staro...  sutra probam sa Loctiteom ,,

 

Link to comment
Share on other sites

Visok je kao koza. 😉 Felge su dobre. Vrata nećeš moći sam, treba ti još jedna ruka. Inače nije problem. Otvoriš ih taman da možeš gurnuti ključ do šarki, asistent mora biti mirne ruke. Gumice i ležajeve mjenjaj u paru, nije to neka lova a raskapanje zbog pojedinačnog mjenjanja je tlaka. Opruge? Nije nužno mjenjati u paru ako nije otpalo više od kruga. Tih kliješta za ventilirajuće diskove ima više koja pašu na šaraf. Pored 5 gtt i Clio I, Kangoo I,  R 19, ...Gdje se nalaziš kad ti treba TUV? Nije nikakva kemija, sve paše na mjeru samo je osjećaj neusporediv kad ti oči krenu van iz duplji i staneš prije nego misliš.

Link to comment
Share on other sites

Da li ima kakve razlike u kočnicama između twinga s 13" kotačima i kasnijih s 14"?

Moj je bio 2000.g. ph2, 13" kotači, bez ABS i to je jako slabo kočilo. Sa stock uskim gumama kotače je bilo vrlo lako blokirati. Mogla se dozirati kočnica, ali prije blokiranja slabo je kočio u usporedbi s npr. cliom II. Jednom sam spomenuo na DE forumu da su se u HR prodavali takvi socijala twingači pa su mi se čudili da auto to godišnje nema servo volan niti ABS :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ima razlike, te socijalne sam imao na svom pa sam zamjenio ventilirajućim s petarde. Ovi prvi su bili očaj za doziranje. Ph II je dolazio s ventilirajućim diskovima za '14. Veći kao u cliu ph II. Ne znam točnu dimenziju.

Link to comment
Share on other sites

On 03. 05. 2020. at 21:06, ivan08 said:

Visok je kao koza. 😉 Felge su dobre. Vrata nećeš moći sam, treba ti još jedna ruka. Inače nije problem. Otvoriš ih taman da možeš gurnuti ključ do šarki, asistent mora biti mirne ruke. Gumice i ležajeve mjenjaj u paru, nije to neka lova a raskapanje zbog pojedinačnog mjenjanja je tlaka. Opruge? Nije nužno mjenjati u paru ako nije otpalo više od kruga. Tih kliješta za ventilirajuće diskove ima više koja pašu na šaraf. Pored 5 gtt i Clio I, Kangoo I,  R 19, ...Gdje se nalaziš kad ti treba TUV? Nije nikakva kemija, sve paše na mjeru samo je osjećaj neusporediv kad ti oči krenu van iz duplji i staneš prije nego misliš.

Kako je auto kupljen da služi i po zimi, došla mi je i ideja da ga povisim. Prošle zime sam se dva puta nasukao na snijeg sa Hiundayom i30 karavanom... nove zimske gume i drže tip top, ali ne pomaže preko sniježnog zapuha... tako je to kad živiš na 950m/nv a fima na ravno 1000m/nv. U Njemačkoj sam pa zato treba za svaki q TUV... zato mi je najlakše da sve ostane u standardu. 

Vrata ja naštelam sam i drže par otvaranja/zatvaranja... probat ću vijske osigurati sa Loctite ljepilom za vijke, možda pomogne...

Stigle opruge i ležajevi, komplet... sad još čekam španere pa da to promijenim... usput treba promijeniti i kugle... bude to polako, hi. 

Pozz i hvala svima za dosadašnje savjete i pomoć!

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Svog twinga 1.2 16v 2005. Sam prije tjedan dana prodao za 200 €. Stajalo je na lijepim 14-kama, bile su jos jedne brebetove uz to. U hesenu sam blizu Wiesbadena. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, zmajo said:

Svog twinga 1.2 16v 2005. Sam prije tjedan dana prodao za 200 €. Stajalo je na lijepim 14-kama, bile su jos jedne brebetove uz to. U hesenu sam blizu Wiesbadena. 

Ja sam ovoga pronašao u svom mjestu... 250,00 eura... TUV još godinu dana... stanje takvo, kakvo je bilo... ništa preskupo ako sam radiš, da ideš u servis koštalo bi pet puta više nego sam auto 😕 Uglavnom, ja za sada zadovoljan 😉

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.